6-сынып математика: Рационал сандарды бөлу сабағы

Бекітемін

Пән мұғалімі: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы

Сабақтың тақырыбы:
Рационал сандарды бөлу
Сабақтың тақырыбы:: Сыныбы:
Рационал сандарды бөлу: 6 "в", 6 "ә"
21. 11. 2015 ж.
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме:
Рационал сандарды бөлу: Математика 6 сынып. Алдамұратова, Байшоланов.
Сабақтың тақырыбы:: Жалпы мақсаттар:
Рационал сандарды бөлу:
  • Рационал сандарды бөлу туралы мағлұмат алу;
  • Рационал сандарды бөлуді түсіну;
  • Рационал сандарды бөлуге байланысты есептер шығару;
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже
Рационал сандарды бөлу:
  • Рационал сандарды бөлу туралы білетін болады;
  • Рационал сандарды бөлуді түсінеді;
  • Рационал сандарды бөлуге байланысты есептер шығарады;
Сабақтың тақырыбы:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Рационал сандарды бөлу:
  • Топтастыру
  • Үй жұмысын тексеру топтық жұмыс: "Түзетулерді орындау"
  • Жұптық жүмыс "Пилот және новигатор"
  • Топтық жұмыс "Мәтін есепті шығару"
  • Рефлексия "Сұрақтарға арналған қорап"
Сабақтың тақырыбы:: Көрнекіліктер
Рационал сандарды бөлу: Интерактивті тақта, сызғыш, постер, маркерлер, А4 қағаздары, стикерлер,
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдастыру (2 мин)
Сабақтың тақырыбы::

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

Сабаққа дайындығын көңіл күйін сұрау.

А парағын тарату

Оқушылар тақтаға өздері жазған сандары бойынша төрт жиынға бірігеді.

Сабақтың тақырыбы::
  • Үй тапсырмасын тексеру: "Түзетулерді орындау"

Қатені тауып жөндеңдер:

№520. Айырманы табыңдар

1. -5, 7 - (-1, 3) =-4, 4

2. -7, 5-(-2, 1) =5, 4 -5, 4

3. -8, 9-(-3, 7) =-5, 2

4. -6-(+8, 1) =14, 1 -14, 1

5. -5-(+6, 7) =-11, 7

6. -8-(+9, 5) =-17, 5

7. 3, 5-(+7) =3, 5 -3, 5

8. 3, 6-(-5) =8, 6

9. 4, 6-(+2, 5) =2, 1

№522 Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, азайтуды орындаңдар:

1) 𝟏 𝟐 𝟎 , 𝟕 = 𝟎 , 𝟐 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}\mathbf{- 0, 7 = - 0, 2\ }

2) 𝟎 , 𝟕𝟓 ( 𝟏 𝟓 ) = 𝟎 , 𝟓𝟓 𝟎 , 𝟗𝟓 \mathbf{0, 75 -}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{5}} \right) \mathbf{= 0, 55\ \ \ \ 0, 95}

3) 𝟗 , 𝟓 𝟑 𝟕 𝟐𝟎 = 𝟏𝟐 , 𝟖𝟓 \mathbf{- 9, 5 - 3}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{20}}\mathbf{= - 12, 85}

4) 𝟔 , 𝟕 ( 𝟒 𝟖 𝟐𝟓 ) = 𝟏𝟏 , 𝟎𝟐 𝟏𝟏 , 𝟎𝟐 \mathbf{6, 7 -}\left( \mathbf{-}\mathbf{4}\frac{\mathbf{8}}{\mathbf{25}} \right) \mathbf{= - 11, 02\ \ \ \ 11, 02}

5) 𝟏𝟎 , 𝟑 𝟐 𝟑 𝟓 = 𝟏𝟐 , 𝟗 \mathbf{- 10, 3 - 2}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{5}}\mathbf{= - 12, 9}

6) 𝟏𝟖 , 𝟕 ( + 𝟐𝟎 𝟏 𝟒 ) = 1. 55 \mathbf{18, 7 -}\left( \mathbf{+}\mathbf{20}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{4}} \right) \mathbf{= - 1. 55}

Өзін-өзі бағалау

Сабақтың тақырыбы::

Жұптық жұмыс: "Пилот және новигатор"

529. Айырманың мәнін табыңдар:

1) 𝟏 𝟑 ( + 𝟐 𝟑 ) = 𝟏 𝟑 + ( 𝟐 𝟑 ) = ( 𝟐 𝟑 𝟏 𝟑 ) = 𝟏 𝟑 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}}\mathbf{-}\left( \mathbf{+}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{3}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}}\mathbf{+}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{3}} \right) \mathbf{= -}\left( \frac{\mathbf{2}}{\mathbf{3}}\mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}}

2) 𝟐 𝟓 ( 𝟑 𝟓 ) = 𝟐 𝟓 + ( + 𝟑 𝟓 ) = + ( 𝟑 𝟓 𝟐 𝟓 ) = 𝟏 𝟓 \mathbf{-}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{5}}\mathbf{-}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{5}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{5}}\mathbf{+}\left( \mathbf{+}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{5}} \right) \mathbf{= +}\left( \frac{\mathbf{3}}{\mathbf{5}}\mathbf{-}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{5}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{5}}

3) 𝟓 𝟔 ( 𝟏 𝟔 ) = 𝟓 𝟔 + 𝟏 𝟔 = 𝟔 𝟔 = 𝟏 \frac{\mathbf{5}}{\mathbf{6}}\mathbf{-}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{6}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{6}}{\mathbf{6}}\mathbf{= 1}

4) 𝟑 𝟕 ( + 𝟒 𝟕 ) = + 𝟑 𝟕 + ( 𝟒 𝟕 ) = ( 𝟒 𝟕 𝟑 𝟕 ) = 𝟏 𝟕 \mathbf{-}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{-}\left( \mathbf{+}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= +}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{+}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= -}\left( \frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}}\mathbf{-}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{7}} -

𝟑 𝟕 ( + 𝟒 𝟕 ) = 𝟑 𝟕 + ( 𝟒 𝟕 ) = ( 𝟑 𝟕 + 𝟒 𝟕 ) = 𝟕 𝟕 = 𝟏 \mathbf{-}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{-}\left( \mathbf{+}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{+}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= -}\left( \frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{7}}\mathbf{= - 1}

5) 𝟓 𝟖 ( 𝟕 𝟖 ) = 𝟓 𝟖 + 𝟕 𝟖 = 𝟏𝟐 𝟖 = 𝟏 𝟏 𝟐 \frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}}\mathbf{-}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{8}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{8}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{12}}{\mathbf{8}}\mathbf{= 1}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}

6) 𝟏 𝟗 ( + 𝟐 𝟗 ) = 𝟏 𝟗 + ( 𝟐 𝟗 ) = 𝟑 𝟗 = 𝟏 𝟑 \mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{9}}\mathbf{-}\left( \mathbf{+}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{9}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{9}}\mathbf{+}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{9}} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{9}}\mathbf{= -}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}}

№530

1) 𝟐𝟏 ( 𝟓 𝟖 ) = 𝟐𝟏 ( 𝟑 ) = 𝟐𝟏 + 𝟑 = 𝟐𝟒 \mathbf{21 -}\left( \mathbf{5 - 8} \right) \mathbf{= 21 -}\left( \mathbf{- 3} \right) \mathbf{= 21 + 3 = 24}

3) 𝟏 𝟔 ( 𝟓 𝟏𝟐 𝟕 𝟏𝟐 ) = 𝟏 𝟔 ( 𝟐 𝟏𝟐 ) = 𝟏 𝟔 + 𝟏 𝟔 = 𝟐 𝟔 = 𝟏 𝟑 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}}\mathbf{-}\left( \frac{\mathbf{5}}{\mathbf{12}}\mathbf{-}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{12}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}}\mathbf{-}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{12}} \right) \mathbf{=}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{6}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{6}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{3}}

4) 𝟏𝟑 ( 𝟐𝟎 𝟑𝟐 ) = 𝟏𝟑 ( 𝟏𝟐 ) = 𝟏𝟑 + 𝟏𝟐 = 𝟏 \mathbf{- 13 -}\left( \mathbf{20 - 32} \right) \mathbf{= - 13 -}\left( \mathbf{- 12} \right) \mathbf{= - 13 + 12 = - 1}

6) 𝟓 𝟖 ( 𝟓 𝟖 𝟏 ) = 𝟓 𝟖 ( 𝟑 𝟖 ) = 𝟓 𝟖 + 𝟑 𝟖 = 𝟐 𝟖 = 𝟏 𝟒 \mathbf{-}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}}\mathbf{-}\left( \frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}}\mathbf{- 1} \right) \mathbf{= -}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}}\mathbf{-}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{8}} \right) \mathbf


Ұқсас жұмыстар
6-сынып математика сабағы: Рационал сандарды бөлу ережелерін тиянақтау (саяхат әдісі)
6-сынып математика сабағы: Рационал сандарды көбейту
6-сынып математикасы: рационал сандарды бөлу
6-сынып математика: Рационал сандарды бөлу - сабақ жоспары (Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар)
6-сынып математика. Рационал сандарды азайту және есептер шығару
6-сынып: Рационал сандарды салыстыруды бекіту сабағы
6-сынып математика: Рационал сандарды көбейту бойынша сабақ жоспары
6-сынып математика: Рационал сандарды көбейту - ашық сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған Рационал сандарды бөлу тақырыбы бойынша деңгейлеп оқытудың бекіту сабағы жоспары
6-сынып: рационал сандарды бөлу және таңбалар ережесі - ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz