Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қазақстанның Қызыл кітабы

<<Мектеп-Лицей>> мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Шоматова Назигуль Мұғалымқызының
Модульдар арқылы оқыту бойынша
қысқа мерзімді жоспары
8 сынып
Қазақ тілі 1 сағат
2015 жыл, ақпан
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстанның Қызыл кітабы
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың Қазақстанның Қызыл кітабы туралы түсініктерін дамыта отырып, тілдік қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың міндеттері:
Өзіндік ізденістерін ортаға салуды, оған пікір айтуды үйренеді.

Білімдерін дәлелдеудің тәсілдерін үйрене отырып, бағалаудың түрлі жолдарын қолданады.

Топтық, жеке жұмыс тәсілдерде жұмыс жасай отырып, сыни ойлау, жазу дағдыларын дамытады.
Сабаққа қажетті заттар:
А 3, 4 қағазы, фламастерлер, рефлексияға түсті жапсырмалар. Стартерлер көрнекілігі. Кілттер.
Сілтеме
ГОСО, ТКЖ.
Сабақта қолданылатын тәсілдер:
<<+/->> тәсілі
Графикалық диктант
<<Тоқталмай жазу>> тәсілі
<<ЖИГСО-2>> тәсілі
<<3 жұлдыз>> тәсілі
<<Блум>> тәсілі
Өзіндік рефлексия, бағалаудың тәсілдері
Сабақта қарастырылған модульдер:
oo Сын тұрғыдан ойлауға үйрету;
oo Білім берудегі жаңа тәсілдер;
oo Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;
oo Талантты және дарынды балаларды оқыту;
oo Білім берудегі басшылық және көшбасшылық.
oo Диалогтық оқыту.
САБАҚТЫҢ ТҮРІ: Жаңа сабақ
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар, стартерлер, кілттер
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Неге ерекше көңіл бөлінеді?
Ұйымдастыру
1 мин
Топтасу

Мұғалім оқушыларды сабаққа бейімдейді, сабаққа мақсат қойдырады.
Оқушылар жаңаша топтасады. Мақсатты анықтайды.
Өте тез өтуі керек
Өткен сабақ бойынша
3 мин

<< + / - >> кілті
Мұғалім оқушылардың үй тапсырмаларын тыңдайды. Әр топ презентация бойынша жақсы-нашарын айтуды үйретеді.
Презентацияларды баяндайды. Топта өзгелердің жұмыстарына баға береді.
Мұғалім тақтаға презентация қорғаған оқушының атын жазып қояды.

5 мин
<<Графикалық диктант>> тәсілі
Мұғалім оқушылардың қорықтар мен саябақтар туралы білімдерін сұрақтар арқылы көрсетеді.
Оқушылар парақтарға график сызады. Қорықтарды графиктің үстіне, бақтарды астына жазады.
Дайын жауабын тақтада көрсету керек.
Ой шақыру
4 мин
<<Тоқталмай жазу>> тәсілі
Мұғалім оқушыларға дәптерлеріне Қызыл кітап туралы білетіндерін тоқталмай жазуды тапсырады.
Оқушылар неше сөз жазып үлгерді, соны оқиды.
Жалпы түсінік анықталады.
Мағынасын ашу
12 мин
<<ЖИГСО-2>> тәсілі/

Оқушыларға мәтінді оқып, постерлеу керектігін түсіндіреді.
Оқушылар өз бетімен постер жасайды.
Топтық жұмыстың нәтижесі тақтада ілінеді.

3 мин
<<3 жұлдыз>> тәсілі
Көмекші, реттеуші, бағыттаушы.
Өзгелердің постерлерін зерттеп, 3 жақсылығын, 1 кемшілігін атайды.
Түсті қағаздар керек.

10 мин
<<Блум>> тексеру
Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды тез айтып тұрады.
Оқушылар ауызша жауап береді.
Тақтада Блум кестесінің бөліктері тұрады.
Ой қорыту
5 мин
<<ия-жоқ>> тәсілі

Сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтар әзірлеу керек.
Оқушылар <<ия-жоқ>> деген жауабы бар 3 сұрақ қояды.

<<Нені? Қалай? Қайда?>> тәсілі
Нені келешекке есте ерекше сақтайды?
Қалай пайдаланады?
Қайда пайдаланады?

Оқушылар осы білімді қайда, қалай қолдана алатындығын жазады

<<3 мин эссе>> тәсілі
Сәт, оқушы, топ туралы бағыт береді.
Сабақта маған ұнаған сәт, ұнаған оқушы, ұнаған топ.

Өзіне-өзі бағалау
Бұл оқушылар тек қана өздерінің жұмыстарын қорытынды жаайды.
1 топ өздеріне баға қояды, соны талдайды.

2 мин
Үйге тапсырма
Қызыл кітап туралы жалғастырыңдар. 243 бет, тапсырма. Презентация әзірлеу.
Күнделікке жазу, баға қою

№5 САБАҚТЫҢ ҚОСЫМШАСЫ 1

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

1. Ақсу-Жабағылы ( Талас Алатауы)
2. Алматы (Іле Алатауы)
3. Барсакелмес (Арал)
4. Қорғалжын (Ақмола)
5. Наурызым (Қостанай)
6. Марқакөл (ШҚО)
7. Үстірт (Мангыстау)
8. Батыс Алтай (ШКО)
9. Алакөл (Алматы, Талдықорған)

1. Баянауыл (Павлодар)
2. Іле Алатауы (Алматы)
3. Алтын Емел (Алматы)
4. Көкшетау (Ақмола+СҚО)
5. Қарқаралы (Қарағанды)
6. Бурабай (Ақмола)
7. Катон Қарағай (ШКО)
8. Шарын (Алматы)

9. Сайрам (Угам+ОКО)
10. Көлсай көлдері (Алматы)
11. Жонгар Алатауы (Алматы)
12. Бұйратау (Ақмола+Қарағанды)
13. Тарбағатай (ШКО)
14. Мерке (Жамбыл)
15. Ұлытау (қарағанды )

№ 5 САБАҚТЫҢ ҚОСЫМШАСЫ 2
3 тірек сөзді ата.
1 мин
Мәтін бойынша негізгі ойды білдіретін 3 сөз ата.
Сөйлемді аудар
1 мин
Қазіргі кезде табиғатты қорғау мәселесі дүниежүзілік мәселеге айналып отыр>> сөйлемінің аудармасын айт?
Дәптерге сөйлем құрап жаз.
1 мин
<<1978, 1981>> - пайдаланып сөйлем айт.
Синтаксистік талдау жаса.
1 мин
Қазақстанда Қызыл кітап 6 рет жарық көрді.
Жоспарын құр
1 мин
Мәтінді неше бөлікке бөлуге болады, қандай?
Өзіне-өзі сын айту
1 мин
Тақырып бойынша не түсініксіз?

№ 5 САБАҚТЫҢ ҚОСЫМШАСЫ 3
<<ия-жоқ>> тәсілі
<<Нені? Қалай? Қайда?>> тәсілі
<<3 мин эссе>> тәсілі
Өзіне-өзі бағалау

Ұқсас жұмыстар
БЛИЦ-ТУРНИР Қазақстанның Қызыл кітабы
Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы
Дәрілік өсімдіктер
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Табиғатты қорғау. 8 сынып
Биологиядан сыныптан тыс жұмыс
Протобионттар немесе тіршілік жолашары
Өсімдіктер мен жануарлардың «қызыл кітабы»
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
Жануарлар әлемін қорғау
Пәндер