Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын

Атырау облысы Индер ауданы
М. Әуезов атындағы орта мектептің
қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі
Көккөз Күләш Мақсотқызы

Сабақтың тақырыбы

Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын
Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың

танымдық мақсаты

Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Оқушылардың қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін толықтыру
Оқушыларды өз бетінше ізденуге, өзіндік ой тұжырымын айтуға үйрету, сөз байлығын дамытуға дағдыландыру
Қазақ халқының әдебиеті мен мәдениетін қастерлеуге, қадірлеуге тәрбиелеу

Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: «Қазақ әдебиеті» оқулығы, әдістемелік нұсқаулық
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздер мен жабдықтар
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Интербелсенді тақта, сызба, А- 4, түрлі - түсті бояу
Сабақтың тақырыбы: Әдіс- тәсілдер
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Баяндау, сұрақ- жауап
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Қазақ халқының ұлы ақыны А. Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі, өз ойларын ортаға салады
Сабақтың тақырыбы: Көрнекілігі
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Тірек сызба, суреттер, қосымша материалдар
Сабақтың тақырыбы: Пәнаралық байланыс
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын: Тарих

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сыныбы: 7 орыс
Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:

Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері: І. Ұйымдастыру
кезеңі
Уақыты: 7 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Кезеңдері: 1-әрекет
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұжымдық жұмыс: Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бір- біріне сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді.
Кезеңдері: 2-әрекет
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұжымдық жұмыс: «Қасиетті сандар» арқылы топқа бөлу
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сандар бойыншатоптарға бөлінеді.
Кезеңдері: 3-әрекет
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтық жұмыс: Ойлан, Бірік әдісі бойынша топ мүшелерін сайлап алуды, топ ережесін сақтауды тапсыру
Оқушының іс-әрекеті: Топ мүшелерін сайлайды. Ережені сақтауға уәде береді.
Кезеңдері: 4-әрекет
Уақыты: 4 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұжымдық жұмыс: «Ыстық орындық» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру
Оқушының іс-әрекеті: «Ыстық орындыққа» ең тапқыр, білімпаз оқушыны өздері таңдап отырғызады.
Кезеңдері: II. Қызығушылы-
ғын ояту кезеңі
Уақыты: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: А. Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы бетшелер
Оқушының іс-әрекеті: Бетшелер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады.
Кезеңдері: ІІІ. Мағынаны тану кезеңі
Уақыты: 7 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Кезеңдері: 5-әрекет
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: А. Құнанбайұлы кім? (топтастыру)
Оқушының іс-әрекеті: Топтық жұмыс. Ақын туралы білімдерін жаңартады
Кезеңдері: 6-әрекет
Уақыты: 5 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Өкіл» әдісі ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мазмұндайды
Оқушының іс-әрекеті: Әр топтан өкіл шығып, ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік береді
Кезеңдері: 7- әрекет
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Басбармақ» әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпты түсінгендері туралы бағалау
Кезеңдері: 8- әрекет
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті: Оқулық мәтінімен танысады
Кезеңдері: 9- әрекет
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сөздікпен жұмыс
- жаңа сөздердің мағынасын ажырату
- жаңа сөздерге сөз тіркесін, сөйлемдер ойлату
Оқушының іс-әрекеті: Жаңа сөздермен танысады, сөздердің мағынасын ажыратады
Кезеңдері: 10- әрекет
Уақыты: 4 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұппен жұмыс: Сөз сыры: өмірдің барлық саласы, ерекше мән беру, . . .
Оқушының іс-әрекеті: Мәтіннен сөз тіркесін тауып, лексикалық жұмыс жүргізеді
Кезеңдері: IІІІ. Ой толғаныс кезеңі
Уақыты: 9 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Кезеңдері: 7-әрекет
Уақыты: 4 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Бала Абайдың әлемі» (сұхбаттасу)
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларымен бөліседі
Кезеңдері: 8-әрекет
Уақыты: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Артық болмас білгенің
Оқушының іс-әрекеті: Абай туралы мәліметпен танысады
Кезеңдері: 9-әрекет.
Рефлексия
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ақын туралы не білемін?
Не білдім? Не білгім келеді?
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларымен бөліседі
Кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: 69 -71 беттер мазм.
Оқушының іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Абайдың суреттері
Ескендір дастаны
Ұлылар елі. сөйлем мүшелерін қайталау. 8-сынып
Шәкәрім оқулары
Қайым Мұхамедхановтың өмір өткелдері
Абайдың Көзімнің қарасы әні
Абай дана, абай дара қазақта (бастауыш сынып)
Абай құнанбайұлы, «он жетінші қара сөз»
"абайтану" таңдау курс бағдарламасы. 10 сынып
«абай мұрасы-халық ұлағаты» (тағылымды кеш)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz