Қаңбақ шал ертегісі

Атырау облысы Индер ауданы
М. Әуезов атындағы орта мектептің
қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі
Көккөз Күләш Мақсотқызы

Сыныбы: 5

Пәні : қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: «Қаңбақ шал» ертегісі

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: «Қаңбақ шал» ертегісін әңгімелеу арқылы оқушылардың білімдерін жүйелеу, қорыту.

ә) тәрбиелік: Қаңбақ шал бейнесі арқылы тапқырлық, білгірлік, көрегендік қасиеттерге тәрбиелеу.

б) дамытушылық: Әдеби сөйлеу тілін дамыту, ізденіс-шығармашылық қасиеттерін дамыту.

Әдісі: БЛУМ өлшемі, «Ыстық орындық», СТО стратегиялары, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс

Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, бейнебаян, бағалау бетшесі, түрлі түсті бояу, смайликтер.

Оқу нәтижесі: «Қаңбақ шал» ертегісін мазмұндай біледі, топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады.

Сабақтың жүрісі:

Кезең-

дері

мақсаты
Түрткі сұрақтар, тапсырма
Күтілетін нәтиже
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Формативті бағалау
критерий
дескриптор
Кезең-дері: Білу
мақсаты: Өткен тақырыпты еске түсіріп, білімін жаңарту
Түрткі сұрақтар, тапсырма: «Ыстық орындық»әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
Күтілетін нәтиже: Өтілген тақырыптар туралы білетіндерін өз білімдерімен дәлелдейді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық дайындық. Қызығушылығын ояту. Бағалау бетшесін беру.
Оқушы іс-әрекеті: «Ең әдемі тілек»
Жылы лебіз айту 1, 2, 3сандары ар-
қылы топқа
бөлінеді. Топ мүшесі қызметін бөлісу.
Формативті бағалау: Өткен тақырыптар туралы толық меңгеру.
Толық меңгерді-3. Жартылай меңгерді-2. Меңгере алмады -1
Кезең-дері: Түсіну
мақсаты: Жаңа тақырыпты оқушылардың өз бетімен меңгеруіне ықпал жасау
Түрткі сұрақтар, тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар.
1. Ертегілер қалай пайда болған?
2. Ертегілердің қандай түрлерін білесіңдер?
3. «Қаңбақ шал» ертегісін білесіңдер ме?
- Олай болса, оқушылар бүгінгі жаңа сабағымыз
дың тақырыбы не туралы?
«Өрмекші торы»әдісі арқы
лы «Қаңбақ шал» ертегісін әңгімелету.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді мәнерлеп оқыту.
Сөздікпен жұмыс
Жаңа сөздердің мағына-
сын ажырату.
Күтілетін нәтиже:

«Миға шабуыл»әдісі арқылы жаңа тақы-рыпты жан- жақты талдайды өз ойларын ортаға салады, түсінік
терін қалыптастыра-
ды, өз білімдерін жетілдіреді.

Қиын сөздердің мән- мағынасын ажыратады, түсінеді.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мағынаны тану. Әр топқа өзіндік бағыт-бағдар береді.
Оқушы іс-әрекеті:

Сұрақтарға жауап беруге барлық оқушы дерлік қатысады.

Сөздікпен жұмыс жасайды.

Формативті бағалау: «Қаңбақ шал» ертегісін жан- жақты жеткі-
зе алу шеберлігі

Ойын толық жеткізе алды-3.

Жартылай жеткізді-2.

Жеткізе алмады-1.

Кезең-дері: Қолдану
мақсаты: Мәтіндегі өзге кейіпкер бейнелерімен салыстыру, ерекшелігін табу.
Түрткі сұрақтар, тапсырма:

1- топ
Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме (Қаңбақ шал, дәу, кемпір, түлкі)
2- топ
«Шал мен дәудің кезде
суін» рөлге бөліп оқу.

3- топ
Қаңбақ шал мен дәудің ортақ қасиеттері мен ерекшеліктерін табыңдар

Күтілетін нәтиже: Диалог әдісімен сұрақ-жауап, дәлелдеу түрінде пікір алмасады, өз шешімдері арқылы өзгелердің сыни ойлауына жол ашады, түйінді пікірін жеткізеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ мүшелерінің пікір алмасуына бағыт береді.
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ Венн диаграммасы арқылы постер қорғап, топтың түйінді пікірін жеткізеді.
Формативті бағалау: Игерілген тақырып бойынша сыни ойлауын мәтіндегі өзге кейіпкерлермен салыстырып, дәлелдеп қолдану.

Қолдана білді-3.

Жартылай қолданды-2.

Қолдана алмады-1.

Кезең-дері: Талдау
мақсаты:
Түрткі сұрақтар, тапсырма: «Ойлан- жұптас- талқыла»
1. Ертегі кейіпкері неге Қаңбақ шал деп аталған?
2. Қаңбақ шал неден қорлық көріпті?
3. Қаңбақ шал дәумен қалай кездеседі?
4. Қаңбақ шал мен дәу қалай күш сынасады?
5. Қаңбақ шал кемпірін қалай үйретеді?
6. Қаңбақ шал дәулерді қалай қарсы алады?
7. Дәулерге не кездеседі, қандай ақыл береді?
8. Қаңбақ шал түлкі мен дәулерден қалай құтыла
ды?
9. Ертегінің қандай құпия
сы бар ма?
10. «Қаңбақ шал»ертегісі ертегінің қандай түріне жатады?
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті: Топ мүшелері тақырыпқа талдау жасайды, қорғайды.
Формативті бағалау: Әдеби теориялық ұғымдарды практикада дәлелдеуі.

Әдеби теориялық ұғымдарды меңгерді-3.

Жартылай меңгерді-2.

Меңгермеді-1.

Кезең-дері:

Жинақ-

тау

мақсаты: Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін жинақ-тау. Өз ойларын әдеби тілмен жеткізу.

Ұқсас жұмыстар
Б. Момышұлы Қарлығаштың құйрығы неге айыр
Алпамыс санаториялық бала - бақшасы баспасөз қызметкері, жоғары санатты тәрбиеші
Мыстан кемпір
<<Жұмбақтар әлемі>>
Бай баласы мен жарлы баласы
"асыл сөз" бағдарламасы бойынша тіл дамытуға, шығармашылық жұмыстарға арналған тапсырмалар. 3-класс
Одағай
Күлкі күні
Кім тапқыр
Алғырлық бекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz