Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Нәтиже сабақ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 5 <<А>>
Мерзімі: 02.11.2015
1.Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ
2. Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Модуль бойынша алған білімдерін пысықтау, тиянақтау. Ережелерді еске түсіру, қайталау.
Дамытушылық: тіл үйреуге деген қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу дағдысын, сөздік қорын дамыту, сауатты жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын сақтауға, әдептілікке, тазалыққа шақыру.
3. Сабақ түрі: Білімді тексеру және бағалау сабағы
4. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, талдау, тіл дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі парақшалар, сандар мен тапсырмалар
жазылған парақшалар.
6. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, биология.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезең: Амандасу, оқушыларды түгендеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Өтілген модульді қайталау.
ІІІ. Жаңа сабақты меңгеру кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
ІҮ. Бекіту кезеңі: Тақтада берілген сандардың астына жасырынған тапсырмаларды орындау.
10. №1. Барыс септігінің сұрақтары мен жалғауларын атаңдар. Мысал келтіріңдер.
Кімге? Неге? -ға, -ге; -қа, -ке; Адам+ға, үй+ге, ас+қа, ет+ке
10. №3. Сын есім дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
Көлемі - үлкен, түсі - ақ, сапасы - қатты, дәмі - тәтті.
10. №8. Ауыспалы осы шақ нені білдіреді? Етістікті жекеше, көпше түрде жіктеңдер.
Күнделікті болып жатқан қимылды білдіреді.
Мен күнде тамақтан.... .
20. №2. Сөздердің аудармасын табыңдар. Ботқа сөзіне септік жалғауын жалғаңдар.
Үлгі: Байлық - богатство
20. №4. Сөздерді аударыңдар. Өнім сөзін тәуелдеңдер.
Құнарлы - питательный, мөлшер - количество, норма, өнім - продукт, кем - меньше
маңызды - значимо
20. №10. Жұмбақтың жауабын табыңдар. Сол сөзге фонетикалық талдау жасаңдар.
30. Адам ағзасына пайдалы сусындар жайлы әңгімелеңдер.
30. Дәрумендер тақырыбына диалог құрастырыңдар.
30. Денсаулыққа пайдалы кеңестер беріңдер.
Ү. Қорытындылау: Кері байланыс жүргізу.
Бүгін мен білдім...
Қызық болды ...
Қиын болды ...
Мен үйрендім ...
Мен болашақта......
ҮІ. Үйге тапсырма: Өткенді қайталау.
ҮІІ. Бағалау: Жинаған ұпай санын есептеп, оқушыларды бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Омж әдебиет. 6-сынып
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Орыс тілі жаттау
Алгоритм және оның қасиеттері
Астана қаласына саяхат
Химиялық реакциялардың жіктелуі
Менің үйім
Қазақтардың е.пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы 8 сынып
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Оқушының әрекеті
Пәндер