Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Нәтиже сабақ
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 5 <<А>>
Мерзімі: 02.11.2015
1.Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ
2. Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Модуль бойынша алған білімдерін пысықтау, тиянақтау. Ережелерді еске түсіру, қайталау.
Дамытушылық: тіл үйреуге деген қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу дағдысын, сөздік қорын дамыту, сауатты жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын сақтауға, әдептілікке, тазалыққа шақыру.
3. Сабақ түрі: Білімді тексеру және бағалау сабағы
4. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, талдау, тіл дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі парақшалар, сандар мен тапсырмалар
жазылған парақшалар.
6. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, биология.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезең: Амандасу, оқушыларды түгендеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Өтілген модульді қайталау.
ІІІ. Жаңа сабақты меңгеру кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
ІҮ. Бекіту кезеңі: Тақтада берілген сандардың астына жасырынған тапсырмаларды орындау.
10. №1. Барыс септігінің сұрақтары мен жалғауларын атаңдар. Мысал келтіріңдер.
Кімге? Неге? -ға, -ге; -қа, -ке; Адам+ға, үй+ге, ас+қа, ет+ке
10. №3. Сын есім дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
Көлемі - үлкен, түсі - ақ, сапасы - қатты, дәмі - тәтті.
10. №8. Ауыспалы осы шақ нені білдіреді? Етістікті жекеше, көпше түрде жіктеңдер.
Күнделікті болып жатқан қимылды білдіреді.
Мен күнде тамақтан.... .
20. №2. Сөздердің аудармасын табыңдар. Ботқа сөзіне септік жалғауын жалғаңдар.
Үлгі: Байлық - богатство
20. №4. Сөздерді аударыңдар. Өнім сөзін тәуелдеңдер.
Құнарлы - питательный, мөлшер - количество, норма, өнім - продукт, кем - меньше
маңызды - значимо
20. №10. Жұмбақтың жауабын табыңдар. Сол сөзге фонетикалық талдау жасаңдар.
30. Адам ағзасына пайдалы сусындар жайлы әңгімелеңдер.
30. Дәрумендер тақырыбына диалог құрастырыңдар.
30. Денсаулыққа пайдалы кеңестер беріңдер.
Ү. Қорытындылау: Кері байланыс жүргізу.
Бүгін мен білдім...
Қызық болды ...
Қиын болды ...
Мен үйрендім ...
Мен болашақта......
ҮІ. Үйге тапсырма: Өткенді қайталау.
ҮІІ. Бағалау: Жинаған ұпай санын есептеп, оқушыларды бағалау.
Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 5 <<А>>
Мерзімі: 02.11.2015
1.Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ
2. Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Модуль бойынша алған білімдерін пысықтау, тиянақтау. Ережелерді еске түсіру, қайталау.
Дамытушылық: тіл үйреуге деген қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу дағдысын, сөздік қорын дамыту, сауатты жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын сақтауға, әдептілікке, тазалыққа шақыру.
3. Сабақ түрі: Білімді тексеру және бағалау сабағы
4. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, талдау, тіл дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі парақшалар, сандар мен тапсырмалар
жазылған парақшалар.
6. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, биология.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезең: Амандасу, оқушыларды түгендеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Өтілген модульді қайталау.
ІІІ. Жаңа сабақты меңгеру кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
ІҮ. Бекіту кезеңі: Тақтада берілген сандардың астына жасырынған тапсырмаларды орындау.
10. №1. Барыс септігінің сұрақтары мен жалғауларын атаңдар. Мысал келтіріңдер.
Кімге? Неге? -ға, -ге; -қа, -ке; Адам+ға, үй+ге, ас+қа, ет+ке
10. №3. Сын есім дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
Көлемі - үлкен, түсі - ақ, сапасы - қатты, дәмі - тәтті.
10. №8. Ауыспалы осы шақ нені білдіреді? Етістікті жекеше, көпше түрде жіктеңдер.
Күнделікті болып жатқан қимылды білдіреді.
Мен күнде тамақтан.... .
20. №2. Сөздердің аудармасын табыңдар. Ботқа сөзіне септік жалғауын жалғаңдар.
Үлгі: Байлық - богатство
20. №4. Сөздерді аударыңдар. Өнім сөзін тәуелдеңдер.
Құнарлы - питательный, мөлшер - количество, норма, өнім - продукт, кем - меньше
маңызды - значимо
20. №10. Жұмбақтың жауабын табыңдар. Сол сөзге фонетикалық талдау жасаңдар.
30. Адам ағзасына пайдалы сусындар жайлы әңгімелеңдер.
30. Дәрумендер тақырыбына диалог құрастырыңдар.
30. Денсаулыққа пайдалы кеңестер беріңдер.
Ү. Қорытындылау: Кері байланыс жүргізу.
Бүгін мен білдім...
Қызық болды ...
Қиын болды ...
Мен үйрендім ...
Мен болашақта......
ҮІ. Үйге тапсырма: Өткенді қайталау.
ҮІІ. Бағалау: Жинаған ұпай санын есептеп, оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz