Дыбыс және әріпті ажырату

Бастауыш сынып мұғалімі Бисембаева Күлімжанның қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ана тілі
1 сынып
Ана тілі: Сабақтың тақырыбы
: Дыбыс және әріпті ажырату.
Ана тілі: Мақсаты
: Дыбыс және әріпті ажыратуға, жазу, талдау және тапсырманы орындау барысында қолдана алу дағдысын қалыптастыру.
Ана тілі: Жұмыс нәтижесі
: Дыбыстар мен әріптерді ажырату арқылы танысып біледі, қазақ әліпбиінен көрсете алады, өмірмен байланыстырады.
Ана тілі: Сілтеме
: «Атамұра» баспасы 2013 ж.
Ана тілі: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
: Диалогты оқыту; Оқуды және оқыту үшін бағалау; кітаппен жұмыс; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; қима қағаз; «Қайсысы артық»; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ана тілі: Ресурстар
: Постер А4, түсті қарындаш, маркерлер, фломастер.
Ана тілі: Сабақтың өтілетін уақыты
: 45 минут
Ана тілі: Сабақ жоспары
:

1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою

2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша

3. Рефлексия

4. Үйге тапсырма

Ана тілі: Үйге тапсырма
: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды жаттау

Сабақтың тақырыбы: Дыбыс және әріпті ажырату

Сабақтың мақсаты: Дыбыс және әріпті ажырату, жазу, талдау және тапсырманы орындау барысында қолдана алу

дағдысын қалыптастыру.

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасы

«Қазақ әліпбиі: әріптердің дұрыс аталуы және әліпбидегі ретін, орнын білу» тақырыбы бойынша білімді анықтау.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Топты түстер арқылы бөліп алу.

Топ ережесін есіңе түсіру.

«Миға шабул» диалог жүргізу:

Әр топ он төрт әріптен бөліп дауыстап жатқа оқиды.

-Қазақ әліпбиін кім жасады?

-Ахмет Байтұрсынұлы кім?

-Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

-Қазақ әліпбиінде неше дыбыс бар?

«Ой шақыру»

арқылы үй

тапсырмасы мен

өткен тақырыпты

байланыстыру.

-Қазақ әліпбиінде нені көріп отырсыңдар?

-Әріп дегеніміз не?

-Дыбыс дегеніміз не?

-Екеуін қалай ажыратамыз?

Нәтиже: Қазақ әліпбиін жатқа білу және біілімдерін көрсету.
Бағалау: Қазақ әліпбиін ретімен жатқа айта аламын.
Сабақ толық ашылды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Сабақ толық ашылмады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Сабақ ашылмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат: Дауысты мен дауыссыз дыбыстарды және әріптер туралы білімдерін пысықтау арқылы еске түсіру
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оқулық бойынша топтық жұмыс.

Өлеңді мәнерлеп оқу

Нәтиже: Оқулықтағы тақырыпты меңгереді.
Бағалау: Өлеңнің негізгі идеясын түсіну
Тапсырманы толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қателіктері болды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат: Алған білімдерін тәжірибеде қолдана алу дағдысын дамыту
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Әр топқа тапсырмалар беру. І топ:

Құлыншақтың жайылуы

ІІ топ:

Құлыншақтың шауып бара жатқаны

ІІІ топ: Құлыншақтың баламен кездесуі

Постер қорғау.

Сергіту.

Нәтиже: Алған білімдерін тәжірибеде қолданады.
Бағалау: Тапсырманы орындай алу дағдысы
Қалыптасқан
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Толық емес
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қиын
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Талдау
Мақсат: Өз әрекетін талдап түсіндіру
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Дәптермен жұмыс.
Нәтиже: Жазғандарын талдап өз қорытындыларын дәлелдейді
Бағалау:

Диалогты оқыту

арқылы

диалог құрып, қорытынды жасайды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат: Тақырып бойынша ой тұжырымдау
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Қима қағаз «Адасқан әріп» сөз құрастыру
Нәтиже: Алған білімдерін жинақтап, ой тұжырымдайды
Бағалау: Ойларын жинақтап, тұжырмдауы
Толық шықты
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Логикалық ойлауын кеңейту
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

«Қайсысы артық»

Үйге тапсырма:

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды жаттау

Нәтиже: Ойланады, тілін дамытады
Бағалау: Логикалық ойы
Креативті
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Өзін- өзі бағалау

Оқушының аты:

1-тапсырма

Постер қорғау

1-тапсырмаПостер қорғау:

2-тапсырма

Дәптермен жұмыс

:
:
:
:
1-тапсырмаПостер қорғау:

3-тапсырма

«Адасқан әріп»

:
:
:
:
1-тапсырмаПостер қорғау:

4-тапсырма

«Қайсысы артық»

:
:
:
:

Ұқсас жұмыстар
Құндылықтардағы байланыс
Сабақтың соңы
Ұлттық ойындар туралы не білемін Э э дыбысы мен әріп
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли Қыс
Сөздерді оқиық
Пп дыбысы мен әрпі
Бір сөйлемді сөздерге талдау
Дауысты дыбыс әріптері
Әріпті өрнектер жаз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz