Көбейту және бөлу 6080 4 60080 4 24320 4 240320 4

Бекітемін:Дүйсебекова Н

Күні: 27. 10. 2015
Пән мұғалімі Молдахметова Ұ
Күні:27. 10. 2015: Пәннің атауы
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Математика
Күні:27. 10. 2015: Тақырыбы:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Көбейту және бөлу 6080*4 60080*4 24320:4 240320:4
Күні:27. 10. 2015: Мақсаты:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу, оларға амалдар қолдануды, кесіндінің ұзындығын, төртбұрыштың ауданын табу тақырыптарын пысықтау, қайталау.
Күні:27. 10. 2015: Жетістік критерийі
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:
  • Өткен сабақтарды қайталайды.
  • Өз беттерімен жұмыс жасай алады.
Күні:27. 10. 2015: Сілтеме:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Математика 4 сынып, оқулық, АКТ көздері, үлестірме материалдар.
Күні:27. 10. 2015: Күтілетін нәтиже:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:
  • Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу, оларға амалдарды қолдануды біледі.
  • Шаршының, тік төртбұрыштардың ауданын таба алуды.
Күні:27. 10. 2015: Ақпарат көздері, қолданатын материалдар:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Интербелсенді тақта, тақырыпқа байланысты парақшалар, слайд.
Күні:27. 10. 2015: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, «Ой шабуылы», «Ойлан, Біріктір, Бөліс», «Ортақ талқы» әдісі

Күні:27. 10. 2015: Негізгі дереккөздері:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2015 жыл, математика оқулығы, әдістемелік журналдар.
Күні:27. 10. 2015: Сабақтың барысы:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Мұғалім әрекеті:

Тапсырмалар береді.

Оқушы әрекеті:

Тапсырмалар орындайды, талдайды.

Күні:27. 10. 2015:

Ұйымдастыру.

2 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ: Шаттық шеңберін құру. Бір-біріне сәттілік тілеу.
Күні:27. 10. 2015:

Қызығушылығын ояту

5 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Үй тапсырмасын тексеру 2-мысал

Өткен сабақты бекіту «Лото»ойыны

Математикалық диктант жаздыру

4070*6-4420=20 000 9930+240420:6=50 000

24042:6*10=40070

Күні:27. 10. 2015:

Білу.

«Ой шабуылы» әдісі

3 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

№1-мысал. Жеке жұмыс Жазуларды пайдаланып, мысалдардың шығарылу жолын түсіндір

6080*4 60080*4

24320:4 240320:4

№1 есеп. Оқушылар жазады.

6080*4=24320 60080*4=240320 24320:4=6080 240320:4=60080

Күні:27. 10. 2015:

Түсіну.

Презентациямен жұмыс.

17 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

№2-мысал. Топтық жұмыс

Түсіндіре отырып шығар

4070*6 24420:6

40070*6 240420:6

3-мысал Жұптық жұмыс

Қалдықпен бөлуді орында және оны тексер:

24 321:4 240 350:4

4-есеп Топтық жұмыс

Тігінші дүкеннен бірдей бағамен 7м ақ шыт және 3м қызыл шыт сатып алды. Барлық матаға ол 18 000 теңге төледі. Тігінші маталардың әр түріне қанша ақша төледі?

5-есеп Топтық жұмыс

Бір шекпен мен бір қамзолға бірдей мөлшерде мата жұмсап, 36 м матадан 4 шекпен және 5 қамзол тігілді. Шекпен мен қамзолдың әрқайсысына неше метр мата жұмсалды?

№2-мысал

4070*6=24420

24420:6=4070

40070*6=240420

240420:6=40070

3-мысал

24 321:4=6080 (қалд. 1) 240 350:4=60087 (қалд. 2)

6080*4+1=24321 60087*4+2=240 350

4-есеп Топтық жұмыс

Ақ шыт-7м 18 000тг

Қызыл шыт-3м

Әрқайсысына-?тг

Ш: 18000: (7+3) =1800 7*1800=12 600 3*1800=5400

Ж: Ақ шыт-12600тг,

қызыл шыт-5400тг

5-есеп Топтық жұмыс

Шекпен-4

Қамзол-5 36м

Әрқайсысына-?м

Ш:36: (4+5) =4

4*4=16 5*4=20

Ж:Шекпен-16м, қамзол-20м

Күні:27. 10. 2015:

Қолдану.

Оқулықпен жұмыс

Тақтамен жұмыс.

5 минут

Талдау.

Шығармашылық есеп

2 минут

Сергіту сәті

2 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

6-мысал Жеке жұмыс

Суретте бір шаршыны және екі тік төртбұрышты тап. Оларды белгіленуі бойынша жазып көрсет. Фигуралардың әрқайсысының ауданын және периметрін тап.

7-мысал Жеке жұмыс «Кім жүйрік?»

Теңдіктер тура ма?Тексер

Ауызша орындау

Қанша үшбұрыш бар?

6-мысал Жеке жұмыс

BCDA, BEKA, CEKD

P=(2см+2см) *2 P=8см

S=2см*2см S=4см 2

P=(11см+2см) *2 P=26см

S=11см*2см S=22см 2

P=(9см+2см) *2 P=22см

S=9см*2см S=18см 2

7-мысал Жеке жұмыс

170*3+170=170*4 тура теңдік 96*4+96*6=96*10 тура теңдік

560*9-560=560*8 тура теңдік 45*3+450=450+3*45 тура

Күні:27. 10. 2015:

Жинақтау.

3 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

8-мысал Жұптық жұмыс

Кестені толтыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
В
200
202
2002
2022
20002
20202
В:2
100
101
1001
1011
10001
10101
В*2
400
404
4004
4044
40004
40404
Күні:27. 10. 2015:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:
Күні:27. 10. 2015:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:
Күні:27. 10. 2015:
Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:
Күні:27. 10. 2015:

Бағалау.

2минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Ережені еске түсір:

  • Ұзындық өлшем бірліктер;
  • Аудан өлшем бірліктері;
  • Масса өлшем бірліктері;
  • Уақыт өлшем бірліктері;
Күні:27. 10. 2015:

Сабақты қорытындылау.

Рефлексия бөлімі.

2 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Жазбаша кері байланыс орнату.

Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар?

Жазбаша кері байланыс жаза отырып, «Білім ағашына» іледі.
Күні:27. 10. 2015: Үйге: 2-мысал, 9-мысал 82-83 б
Күні:27. 10. 2015:

Бағалау.

2 минут

Пән мұғаліміМолдахметова Ұ:

Өзін-өзі бағалау.

  • Ауызша кері байланыс
  • Қол шапалақтау арқылы
  • Білім ағашы арқылы

Жиынтық бағалау


Ұқсас жұмыстар
Симметрия сызықтары
Сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
5 ке көбейту және бөлу жайлы ақпарат
Сандармен амалдар орындау
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың түрі
Сабақ тақырыбы. Үйге тапсырма
Көбейту кестесі, сызғыш
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz