Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қозы Көрпеш-Баян сұлу
Сынып: 7 <<а>>
Күні:
Пәні: әдебиет
Сабақтың тақырыбы
Қозы Көрпеш-Баян сұлу
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:
а) Оқушыларды <<Қозы Көрпеш-Баян сұлу>> жырының көне дәуір мұрасы екендігімен, оның ерекшелігімен,батырлар жырынан айырмашылығы, жыр варианттары,
жырды зерттеушілермен таныстыру;
ә)оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту, мағынаны танып білуге ажыратуға, ой толғауға дағдыландыру;
б) елін, жерін, Отанын сүюге баулу;
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Күтілетін нәтиже:
Жырдың мазмұнымен танысады, көп вариантты екенін біледі, жырды зерттеушілермен танысады , ой толғауға дағдыланады ,еліне, жеріне ,Отанына деген сүйіспеншілігі артады
Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі:
(3мин)
Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Топтарға бөлу
Қозы, Баян, Таңсық
Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды. Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды
Қызығушылықты ояту
(5мин)
Бүгінгі сабақта не істеуіміз керек сұраққа жауап алу арқылы сабақ мақсатын айқындау.
Сабақтың мақсатын айқындауға шақырамын
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың дәптерлерін тапсыруын қадағалау
<<Күн шуағы>> әдісі арқылы оқушылардан сұрақ-жауап аламын
Оқушылар сабақтың мақсатын айқындауға талпынады
Үй жұмысын орындаған дәптерлерін тапсырады. Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.
Берілген сұрақтарға жауап береді.Топтар бір-бірін бармақпен бағалайды
Негізгі бөлім
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Сергіту сәті
Талдау.
Жинақтау.
<<Топтық жұмыс>> әдісін жүргізу кезінде оқушылар сұрақты топта жаңа сабақты талдайды.
Жанақ ақынға тоқталсақ, ол ірі ақын, және асқан қобызшы болған. Жанақ өз кезінде Жетісу, Семей жақтарын көп аралаған,ақындармен айтысқа түскен,үлкен жырлар айтып жүрген.
е. Жанақ жырлаған
<<Қозы Көрпеш-Баян сұлу>> халықтық жыр,күрделі шығарма.
Бүгінгі өтейін деп отырған жырдың да ерекшелігі-оқиғаның реалистігі. Қозы мен Баян, Қарабай мен Қодар өмірде болған типтік бейне.
Жырдың өзіне тән ерекшелігі-оқиғаның диалогтік түрде берілу.
Бейне көрсетілім, қимыл қозғалыс
Әр топ тақырыпқа байланысты екі сұрақтан дайындайды.
1 топқа. Баянға тән қасиеттер жазу
2 топ. Қозының табандылығын дәлелдеу
3 топ. Шағын көрініс
Берілген тапсырманы оқушылар топпен талқылап,плакатқа жазып,постер қорғайды.Топ мүшелері бағдаршаммен бағалайды.
1-топ Батырлар жырына тән ерекшеліктер
2-топ Лиро- эпос жырына тән ерекшеліктер
3-топ Қоштасу,естірту туралы айту, мысалдар келтіру.
Бейне көрсетілім арқылы дене қимылдарын жасап ойын сергітеді.
Оқушылар тапсырмаларды орындап,критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Қорытынды
Рефлексия
Әр топ бір бірінің жұмысын бағалайды.. Мақсаты: өзінің және сыныптасының пікірін бағалауды дамыту
Бүгінгі сабақта мен не түсіндім және маған не ұнады,не ұнамады? стикерге жазып тілек ағашына іледі.
Жырдың мазмұнын терең түсіну.
Сабақ туралы ойларын жазады
Үйге тапсырма
Жыр туралы мәліметтер жинап келу
Жырды оқып келу.
Күні:
Пәні: әдебиет
Сабақтың тақырыбы
Қозы Көрпеш-Баян сұлу
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:
а) Оқушыларды <<Қозы Көрпеш-Баян сұлу>> жырының көне дәуір мұрасы екендігімен, оның ерекшелігімен,батырлар жырынан айырмашылығы, жыр варианттары,
жырды зерттеушілермен таныстыру;
ә)оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту, мағынаны танып білуге ажыратуға, ой толғауға дағдыландыру;
б) елін, жерін, Отанын сүюге баулу;
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Күтілетін нәтиже:
Жырдың мазмұнымен танысады, көп вариантты екенін біледі, жырды зерттеушілермен танысады , ой толғауға дағдыланады ,еліне, жеріне ,Отанына деген сүйіспеншілігі артады
Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі:
(3мин)
Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Топтарға бөлу
Қозы, Баян, Таңсық
Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды. Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды
Қызығушылықты ояту
(5мин)
Бүгінгі сабақта не істеуіміз керек сұраққа жауап алу арқылы сабақ мақсатын айқындау.
Сабақтың мақсатын айқындауға шақырамын
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың дәптерлерін тапсыруын қадағалау
<<Күн шуағы>> әдісі арқылы оқушылардан сұрақ-жауап аламын
Оқушылар сабақтың мақсатын айқындауға талпынады
Үй жұмысын орындаған дәптерлерін тапсырады. Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.
Берілген сұрақтарға жауап береді.Топтар бір-бірін бармақпен бағалайды
Негізгі бөлім
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Сергіту сәті
Талдау.
Жинақтау.
<<Топтық жұмыс>> әдісін жүргізу кезінде оқушылар сұрақты топта жаңа сабақты талдайды.
Жанақ ақынға тоқталсақ, ол ірі ақын, және асқан қобызшы болған. Жанақ өз кезінде Жетісу, Семей жақтарын көп аралаған,ақындармен айтысқа түскен,үлкен жырлар айтып жүрген.
е. Жанақ жырлаған
<<Қозы Көрпеш-Баян сұлу>> халықтық жыр,күрделі шығарма.
Бүгінгі өтейін деп отырған жырдың да ерекшелігі-оқиғаның реалистігі. Қозы мен Баян, Қарабай мен Қодар өмірде болған типтік бейне.
Жырдың өзіне тән ерекшелігі-оқиғаның диалогтік түрде берілу.
Бейне көрсетілім, қимыл қозғалыс
Әр топ тақырыпқа байланысты екі сұрақтан дайындайды.
1 топқа. Баянға тән қасиеттер жазу
2 топ. Қозының табандылығын дәлелдеу
3 топ. Шағын көрініс
Берілген тапсырманы оқушылар топпен талқылап,плакатқа жазып,постер қорғайды.Топ мүшелері бағдаршаммен бағалайды.
1-топ Батырлар жырына тән ерекшеліктер
2-топ Лиро- эпос жырына тән ерекшеліктер
3-топ Қоштасу,естірту туралы айту, мысалдар келтіру.
Бейне көрсетілім арқылы дене қимылдарын жасап ойын сергітеді.
Оқушылар тапсырмаларды орындап,критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Қорытынды
Рефлексия
Әр топ бір бірінің жұмысын бағалайды.. Мақсаты: өзінің және сыныптасының пікірін бағалауды дамыту
Бүгінгі сабақта мен не түсіндім және маған не ұнады,не ұнамады? стикерге жазып тілек ағашына іледі.
Жырдың мазмұнын терең түсіну.
Сабақ туралы ойларын жазады
Үйге тапсырма
Жыр туралы мәліметтер жинап келу
Жырды оқып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz