Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Атау септік
Пән:
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Атау септік
Сабақтың мақсаты:
1.Өз бетінше жұмыс жасату арқылы атау септік туралы білім алуға жағдай жасау.
2.Елестету арқылы шығармашылық ойлау қабілетін,грамматикалық тапсырмалар арқылы теориялық ойлауын, тілін байланыстыра сөйлеуін дамыту.
3.Оқушыларды айналадан қуаныш іздеп, оны сыйлай білуге мейірімділікке, өз-өзіне сынай қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Талдау, ажырату,сұрақ-жауап, топтау, жинақтау,дәлелдеу.
Қажетті ресурстар:
А4 қағазы, Сызба - сурет,қима қағаздар, көк,қызыл,сары стикерлар,
<< Қыс қызықтары>> суреті.
Сабақ барысы:
Ұйымдасты-рушылық кезең
Ширату. <<Саяхатқа шығу>>
Әр топтың оқушылары шеңберге тұрып өзінің есімінің ең бірінші әріпіне сәйкес саяхатқа алып шығатын заттарын қосып атау.Келесі тұрған тыңдаушы алдында тұрған тыңдаушының атын,затын қоса атау және өзінің атына сәйкес затты атайды.
Оқушыларға сұрақ: Ең бірінші тұрған адам мен соңғы адамның іс-әректінде қандай айырмашылық болды?
I.Бағдарлау - мотивациялық кезең.
Қызығушылықты ояту.
-Сызбадан өзіңе қуаныш ізде.
-Күн, доп,доңғалақ, шеңбер,жер, сақина,
-Бұл зат атаулары қандай қуаныш сыйлауы
мүмкін?(ойларын дәлелдету).
-Бұл заттардың барлығына қандай сұрақ қоямыз?
-Кім? Кімдер?
-Бұл сөздердің барлығы нені білдіреді?
-Зат атаулары.
Тірек-сызба бойынша жұмыс:
Мысалдар
сұрақтары
жалғаулары
септік
Сөйлемдегі
қызметі
Күн
Кім? Не?
жоқ
Атау
Бастауыш
Доп
Кімдер?
Доңғалақ
Нелер?
Шеңбер
Жер
Шар
Бас
II.Операциялық-орындаушылық кезең.
-Бүгінгі күннен осы сызбаға лайық қуанышты тап....
-Жұмырланған қар, ақшақар, мұзайдын т.б
-Сұрақ қой.
-Қыс қызықтарын атау септікте жалғастыр
-Сыйлық, шаңғы, шана,аққала т.б
Шығармашылық тапсырма:
<<Қыс әкелген қуаныш>> тақырыбына мәтін құра.
1.Атау септікте тұрған зат есімдердің астын сыз.
2.Сөйлемді аяқта:
-Қыстың қызығымен бірге ........ .......... қатаңдығы қатар келеді.
1-жаттығу
Биыл қыс суық болды. Қар қалың жауды. Жиі-жиі боран соқты.
Тапсырма:
1. Сөйлем мүшелеріне талда.
2. Бастауыштың қай септікте тұрғанын айт.
3. Ойды байланыстыра әрі қарай жалғастыр.
Мәтінге ат қой.
-Қыс қаталдығынан қалай сақтанамыз?
-Қысты жібітуге бола ма?
2-жаттығу
Тапсырма:
1. Мәтін мазмұны не дейді?
2. Мұздай жүректі жылытатын, жібітетін не екен?
3. Мейірімді кімнен аласың?
4. Мейірімділік туралы мақал-мәтел білесің бе?
5. Ойыңды 3-4 сөйлемнен қорытып жазып, ішінен атау септіктегі сөздерді тап.
III.Бағалау - рефлексиялық кезең.
Шығармашылық тапсырма:
-Қыс қызығынан алған әсерімізді сөзұйқасқа салып,ойымызды жеткізейік.
.......... ......... жеттік, ......... ........ келді,
.......... ......... тептік. ........ ........ ерді.
.......... ...... ... шанамен ....... ........ бізге
.......... ......... кеттік. ....... ....... берді.
........... .......... қызықтаймыз,
............ ......... қорықпаймыз.
Тапсырма: -Қыс белгілері қар, боран,аяз,мұз, Аяз ата,өрнек сөздерін септе.
Ой жаттығуы:
1.Не нәрсе сенің меншігің, бірақ оны сенен гөрі басқалар көбірек атайды?
2. Елекпен су әкелуге бола ма?
Тапсырма: Бұл сұрақтардың бүгінгі сабаққа байланысы
қандай?
Бағалау:
<<Өзін -өзі>> бағалау парағы бойынша оқушылар өз жауаптарын жинаған ұпайлары арқылы бағалайды. Әр тапсырмаға 5 ұпай беріледі.
Оқушының
аты -жөні
тапсырмалар
Ұпай
саны
Баға
сы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Үйге тапсырма:
1.Өзің қалаған 3 зат атауына жұмбақ құрастыру.
2. <<Аты аталып,даңқы жер жарып жүрген есімдерден кімді білесің?>> мәлімет-мәтін жазып, құрастырып келу.
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Атау септік
Сабақтың мақсаты:
1.Өз бетінше жұмыс жасату арқылы атау септік туралы білім алуға жағдай жасау.
2.Елестету арқылы шығармашылық ойлау қабілетін,грамматикалық тапсырмалар арқылы теориялық ойлауын, тілін байланыстыра сөйлеуін дамыту.
3.Оқушыларды айналадан қуаныш іздеп, оны сыйлай білуге мейірімділікке, өз-өзіне сынай қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Талдау, ажырату,сұрақ-жауап, топтау, жинақтау,дәлелдеу.
Қажетті ресурстар:
А4 қағазы, Сызба - сурет,қима қағаздар, көк,қызыл,сары стикерлар,
<< Қыс қызықтары>> суреті.
Сабақ барысы:
Ұйымдасты-рушылық кезең
Ширату. <<Саяхатқа шығу>>
Әр топтың оқушылары шеңберге тұрып өзінің есімінің ең бірінші әріпіне сәйкес саяхатқа алып шығатын заттарын қосып атау.Келесі тұрған тыңдаушы алдында тұрған тыңдаушының атын,затын қоса атау және өзінің атына сәйкес затты атайды.
Оқушыларға сұрақ: Ең бірінші тұрған адам мен соңғы адамның іс-әректінде қандай айырмашылық болды?
I.Бағдарлау - мотивациялық кезең.
Қызығушылықты ояту.
-Сызбадан өзіңе қуаныш ізде.
-Күн, доп,доңғалақ, шеңбер,жер, сақина,
-Бұл зат атаулары қандай қуаныш сыйлауы
мүмкін?(ойларын дәлелдету).
-Бұл заттардың барлығына қандай сұрақ қоямыз?
-Кім? Кімдер?
-Бұл сөздердің барлығы нені білдіреді?
-Зат атаулары.
Тірек-сызба бойынша жұмыс:
Мысалдар
сұрақтары
жалғаулары
септік
Сөйлемдегі
қызметі
Күн
Кім? Не?
жоқ
Атау
Бастауыш
Доп
Кімдер?
Доңғалақ
Нелер?
Шеңбер
Жер
Шар
Бас
II.Операциялық-орындаушылық кезең.
-Бүгінгі күннен осы сызбаға лайық қуанышты тап....
-Жұмырланған қар, ақшақар, мұзайдын т.б
-Сұрақ қой.
-Қыс қызықтарын атау септікте жалғастыр
-Сыйлық, шаңғы, шана,аққала т.б
Шығармашылық тапсырма:
<<Қыс әкелген қуаныш>> тақырыбына мәтін құра.
1.Атау септікте тұрған зат есімдердің астын сыз.
2.Сөйлемді аяқта:
-Қыстың қызығымен бірге ........ .......... қатаңдығы қатар келеді.
1-жаттығу
Биыл қыс суық болды. Қар қалың жауды. Жиі-жиі боран соқты.
Тапсырма:
1. Сөйлем мүшелеріне талда.
2. Бастауыштың қай септікте тұрғанын айт.
3. Ойды байланыстыра әрі қарай жалғастыр.
Мәтінге ат қой.
-Қыс қаталдығынан қалай сақтанамыз?
-Қысты жібітуге бола ма?
2-жаттығу
Тапсырма:
1. Мәтін мазмұны не дейді?
2. Мұздай жүректі жылытатын, жібітетін не екен?
3. Мейірімді кімнен аласың?
4. Мейірімділік туралы мақал-мәтел білесің бе?
5. Ойыңды 3-4 сөйлемнен қорытып жазып, ішінен атау септіктегі сөздерді тап.
III.Бағалау - рефлексиялық кезең.
Шығармашылық тапсырма:
-Қыс қызығынан алған әсерімізді сөзұйқасқа салып,ойымызды жеткізейік.
.......... ......... жеттік, ......... ........ келді,
.......... ......... тептік. ........ ........ ерді.
.......... ...... ... шанамен ....... ........ бізге
.......... ......... кеттік. ....... ....... берді.
........... .......... қызықтаймыз,
............ ......... қорықпаймыз.
Тапсырма: -Қыс белгілері қар, боран,аяз,мұз, Аяз ата,өрнек сөздерін септе.
Ой жаттығуы:
1.Не нәрсе сенің меншігің, бірақ оны сенен гөрі басқалар көбірек атайды?
2. Елекпен су әкелуге бола ма?
Тапсырма: Бұл сұрақтардың бүгінгі сабаққа байланысы
қандай?
Бағалау:
<<Өзін -өзі>> бағалау парағы бойынша оқушылар өз жауаптарын жинаған ұпайлары арқылы бағалайды. Әр тапсырмаға 5 ұпай беріледі.
Оқушының
аты -жөні
тапсырмалар
Ұпай
саны
Баға
сы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Үйге тапсырма:
1.Өзің қалаған 3 зат атауына жұмбақ құрастыру.
2. <<Аты аталып,даңқы жер жарып жүрген есімдерден кімді білесің?>> мәлімет-мәтін жазып, құрастырып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz