Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар.

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі Г. Туралиева

08 желтоқсан 2015 ж.

08. 12. 2015ж
Геометрия
9 сынып
08. 12. 2015ж: Сабақтың тақырыбы:
Геометрия: «Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар. »
08. 12. 2015ж: Сабақтың мақсаты:
Геометрия:
  1. Білімділік:Ұқсас түрлендіру, гомотетия, гомотетия центрі, гомотетия коэффиценті, гомотетия қасиеттерін түсінеді.
  2. Дамытушылық:Гомотетиямен байланысты тапсырмаларды орындау дағдысын меңгеріп, фигуралардың гомотетиялығын анықтау, есептер шығаруға дағдыланады.

Тәрбиелілік: Сызба сызуда сызу сабағының элементтерін пайдалануға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

08. 12. 2015ж: Күтілетін нәтиже
Геометрия:

1. Қозғалыстың түрлерін меңгере отырып, ұқсастық түрлендіруі ұғымымен танысады және фигураларды түрлендіру тәсілін анықтауды үйренеді.

2. Есеп шығарудағы қабілеттілігі артады.

3. Бір - бірімен ақылдасады.

08. 12. 2015ж: Сілтеме
Геометрия: 9 сынып «Геометрия» оқулығы
08. 12. 2015ж: Сабақта қолданылатын материалдар:
Геометрия:

Слайд

Оқулық

Тақырыпқа байланысты көрнекіліктер

08. 12. 2015ж: Оқыту әдістері:
Геометрия:

1. Жеке жұмыс

2. Жұптық жұмыс

:
08. 12. 2015ж:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

Геометрия:

1. Сәлемдесу, түгендеу

2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

3. Сабақ барысымен таныстыру, жұпқа бөлу

08. 12. 2015ж: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Геометрия: Миға шабуыл сұрақтары
08. 12. 2015ж: ІІІ. Жаңа сабақ
Геометрия: Жаңа тақырыпты түсіндіру
08. 12. 2015ж: ІҮ. Тапсырма
Геометрия: Тест жұмысы
08. 12. 2015ж: Ү. Сергіту сәті
Геометрия: Тренинг ұйымдастыру
08. 12. 2015ж: Ү. Қорытынды
Геометрия: Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады.
08. 12. 2015ж: ҮІ. Үй тапсырмасы
Геометрия: Оқулық

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
:

І. Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, жұпқа бөлу

ББҮ үлестірме қағазын таратып беру

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жұптарға бөлінеді.
:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Миға шабуыл сұрақтары

10 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр жұпқа үлестірме қағаздарды таратып беру

І . 1. Бұру түрлендіруі дегеніміз не?

2. Тең фигуралар гомотетиялы бола ма?

ІІ. 1. Қандай фигураларды бұру түрлендіруі арқылы өзіне-өзін бейнелеуге болады?

2. Гомотетия параллелограмды қандай фигураға бейнелейді?

ІІІ. 1. Параллель көшіру дегеніміз не?

2. Гомотетия трапецияны қандай фигураға бейнелейді?

ІҮ. 1. Параллель көшіру түрлендіруі кезінде өзіне-өзін көшетін, яғни өзгермейтін нүкте табыла ма?

2. Гомотетия дегеніміз не?

Ү. 1. Қозғалыс дегеніміз не?

2. Гомотетияның негізгі қасиеттерін ата.

ҮІ. 1. Осьтік симметрия деген не?

2. Гомотетия үшбұрышты қандай фигураға бейнелейді?

ҮІІ. 1. Центрлік симметрия дегеніміз не?

2. Гомотетия шеңберді қандай фигураға көшіреді?

ҮІІІ. 1. Нүктеге қатысты симметрия, түзуге қатысты симметрия деген не?

2. Гомотетияның қасиеттерін атаңдар

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жұппен ақылдасып, сұрақтарға жауап береді.
:

ІІІ. Жаңа сабақ

5 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Анықтама. Егер Ф фигурасын Ф1 фигурасына бейнелегенде, олардың сәйкес нүктелерінің арақашықтықтары бірдей к қатынасына өзгеретін болса, онда Ф фигурасын Ф1 фигурасына ұқсас деп атаймыз.

Pic1

Анықтама. Жазықтықтағы әрбір А нүктесі үшін ОА сәулесінің бойында жататын және ОА1/ОА=к шартын қанағаттандыратын А1 нүктесін А нүктесіне гомотетиялы нүкте деп атаймыз. Ал жазықтықтың бұл түрлендіруін гомотетия деп атайды.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақты мұқият тыңдайды. Қажетті мәліметтерді дәптерлеріне жазып алады.
:

ІҮ. Тапсырма

15 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тест жұмысы

1. . а) АВ және СD кесінділері гомотетиялы бола ма?

ә) Гомотетия коэффициенті қандай?

A. а) болады; ә)

B. а) болады; ә)

C. а) болмайды; ә)

D. а) жауабы өзге.

2. ді табыңдар.

A.

B.

C.

D.

3. мен -ді табыңдар.

A.

B.

C.

D. жауабы өзге

4. -ның перимтерін табыңдар.

A. 12 см

B. 13 см

C. 14 см

D. 15 см

5. және тең бүйірлі үшбұрыштар. -ны табыңдар.

A.

B.

C.

D.

6. , АВС үшбұрышының периметрі 42 см, ал -дің периметрі 14 см және АВ-ны табыңдар.

A. 13 см

B. 14 см

C. 15 см

D. 16 см

Оқушының іс-әрекеті: Тест жұмысын орындап, жұппен тексереді, дәптерлеріне жазып алады.
:

Ү. Қорытынды

5 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Қандай фигураларды ұқсас фигуралар деп атайды?

2. Ұқсастық коэффициенті деп қандай санды айтады?

Оқушының іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
:

ҮІ. Үй тапсырмасы

2 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті: §4 оқу. Анықтамалар жаттау.
Оқушының іс-әрекеті: Тапсырмаларды мұқият тыңдап, түртіп алу
:

ҮІІ. Бағалау

3 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

Сабақ барысында алған баллдарын қорытып, бағалау

Оқушының іс-әрекеті: Сабақта алған бағаларын күнделіктеріне қойдыру.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:

Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін ата
Саралау тапсырмалары
Теңдеуге есептер шешу
Бүтін рационал теңдеу
Инверсия және шеңберлер шоғы
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Сағат саны
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару.
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz