6-сынып қазақ тілі: Гүл өсіру тақырыбындағы сабақ жоспары

Сынып: 6 «Г»

Күні: 08. 12. 2015 ж.

Сабақтың тақырыбы: Гүл өсіру.

Сабақтың мақсаты : оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру. Гүлдің қасиеттерімен таныстырып, ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Сабақтың міндеттері:

  • Білімділік:тыңдаған мәліметтерден қорытынды шығара алуға, тілді меңгерудегі тосқауылды жеңуге үйрету, бөлме гүлдері және олардың қасиеттерімен таныстыру.
  • Дамытушылық:бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын дамыту.
  • Тәрбиелік:бөлме гүлдеріне ұқыпты қарауға, табиғатпен байланыста болуға тәрбиелеу.
  • Күтілетін нәтиже:

- Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.

- Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

- Шағын әңгіме құрастырады, бір - бірімен диалогқа түседі.

Негізгі дереккөздер : оқулық қазақ тілі. 6 сынып, Т. М. Артықова, М. Б. Боранбай

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, интербелсенді тақта, гүлдер, құмыралар, топырақ, т. б.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : Блум таксономиясы, постермен жұмыс, болжау, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс

Сабақтың кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Деректі көздер
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі Психолог-лық ахуал туғызу.
Уақыт: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларды шеңберге қойып бір-біріне гүл сыйлату

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар шеңберге тұрып өзара гүл сыйлап, тілектер тілейді

Топтың ішінен топ басшысы даярланады

Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері: Топқа бөліну
Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Оқушының іс- әрекеті:

Топ мүшелері топталады.

Бағалау парақтарын алады.

Деректі көздер: Бағалау парақтары
Сабақтың кезеңдері:

Үй тапсырмасын тексеру

«Болжау әдісі»

І. Білу

Сөздікпен жұмыс

Уақыт:

7 мин

4

мин

1

мин

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өзінің бос уақыты жайлы әңгімелеу берілген болатын.

Тақтада гүлдер суреттерін көрсету

Cабақтың тақырыбы: «Гүл өсіру». Сабақ мақсатымен таныстыру

Тақтада жазылған сөздерді оқып, жаңа сөздермен танысу, сөз тіркесін құрып өткен сөздерді қайталау.

Оқушының іс- әрекеті:

Бос уақытын қалай өткізетіні туралы әңгімелейді

Оқушылар тақырыпты болжайды.

Әр топ тақырыпты дәптерге жазады.

Әр топ мүшелері тобымен хормен оқып шығады, сөз тіркесін құрайды

Деректі көздер: Интербел-ді тақта
Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Түсіну

Видео көрсетілім

1-тапсырма.

Уақыт:

4 мин

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға гүлді қалай күту керектігі туралы қысқаша видео ұсынылады.

-Ал, балалар бұл көрсетілімнен не көрдіңдер?

-Гүлдер қандай болады?

-Гүлдерді күту қиын ба?

Оқулық бойынша жұмыс

Оқушының іс- әрекеті:

Видеоны мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Диалогпен жұмыс жасайды.

Жұппен жұмыс. Екі оқушы диалогті оқып, аударып отырады. Топбасшысы бағалап отырады.

Деректі көздер:

Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт:

2

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Көңілді күн» әні арқылы дене қимылын көрсетеді
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар би қимылын жасайды.
Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

ІІІ. Қолдану

2-тапсырма.

Уақыт:

4

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтар тапсырманы орындайды.

1. Сөйлемді толықтырып жазу.

2. Сөйлемді талдау.

3. Көшіріп жазу.

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір - бірін тексереді.

Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

ІV. Талдау

Өз бетінше меңгеру

Уақыт:

12

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа постер беріледі.

Әр топ гүлдің өсуіне ықпал ететін мәліметтермен толықтырып жазады.

Постермен жұмыс

Оқушының іс- әрекеті: Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Постерге жазып, суретін салады. Тақтаға шығып қорғайды. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір -бірін бағалайды.
Деректі көздер: А3 қағазы, стикерлер
Сабақтың кезеңдері: V. Жинақтау
Уақыт:

3

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Гүл отырғызу» тақтадан суреттер көріп тақырыпты қорытады.
Оқушының іс- әрекеті: Гүлдерді қалай отырғызу туралы, олардың пайдасы туралы айтып береді.
Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

VІ. Үй жұмысын беру.

VII. Бағалау

Уақыт:

2

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Гүлдер туралы мақалдар жазып келу.

Оқушылар бағдаршам арқылы өз білімдерін бағалайды.

Оқушының іс- әрекеті:

Күнделіктеріне жазып алады

Топтың басшылары бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.

Деректі көздер: Бағалау критерийлері

Ұқсас жұмыстар
6-сынып қазақ тілі пәні бойынша Меймандос қала (Алматы) тақырыбындағы жаңа сабақ жоспары
2-А сынып қазақ тілі пәні: Жалғау тақырыбындағы сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәні бойынша Зат есім тақырыбындағы сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәні сабақ жоспары: Қазақ тілі кабинеті
4-сынып қазақ тілі: Алматы қаласы тақырыбындағы сабақ жоспары
6-сынып қазақ тілі: Сын есім туралы сабақ жоспары
Келер шақ тақырыбындағы қазақ тілі сабақ жоспары
Қазақ тілі: сипаттау мәтіні тақырыбындағы сабақ жоспары
6-сынып қазақ тілі: Үстеудің емлесі - сабақ жоспары
Біздің отбасымыз тақырыбындағы қазақ тілі сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz