Гүл өсіру

Сынып: 6 «Г»

Күні: 08. 12. 2015 ж.

Сабақтың тақырыбы: Гүл өсіру.

Сабақтың мақсаты : оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, тілдесім әрекеттерін жандандыру. Гүлдің қасиеттерімен таныстырып, ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Сабақтың міндеттері:

  • Білімділік:тыңдаған мәліметтерден қорытынды шығара алуға, тілді меңгерудегі тосқауылды жеңуге үйрету, бөлме гүлдері және олардың қасиеттерімен таныстыру.
  • Дамытушылық:бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын дамыту.
  • Тәрбиелік:бөлме гүлдеріне ұқыпты қарауға, табиғатпен байланыста болуға тәрбиелеу.
  • Күтілетін нәтиже:

- Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.

- Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

- Шағын әңгіме құрастырады, бір - бірімен диалогқа түседі.

Негізгі дереккөздер : оқулық қазақ тілі. 6 сынып, Т. М. Артықова, М. Б. Боранбай

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, интербелсенді тақта, гүлдер, құмыралар, топырақ, т. б.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : Блум таксономиясы, постермен жұмыс, болжау, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс

Сабақтың кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Деректі көздер
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі Психолог-лық ахуал туғызу.
Уақыт: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларды шеңберге қойып бір-біріне гүл сыйлату

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар шеңберге тұрып өзара гүл сыйлап, тілектер тілейді

Топтың ішінен топ басшысы даярланады

Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері: Топқа бөліну
Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа түрлі түстер арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Оқушының іс- әрекеті:

Топ мүшелері топталады.

Бағалау парақтарын алады.

Деректі көздер: Бағалау парақтары
Сабақтың кезеңдері:

Үй тапсырмасын тексеру

«Болжау әдісі»

І. Білу

Сөздікпен жұмыс

Уақыт:

7 мин

4

мин

1

мин

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өзінің бос уақыты жайлы әңгімелеу берілген болатын.

Тақтада гүлдер суреттерін көрсету

Cабақтың тақырыбы: «Гүл өсіру». Сабақ мақсатымен таныстыру

Тақтада жазылған сөздерді оқып, жаңа сөздермен танысу, сөз тіркесін құрып өткен сөздерді қайталау.

Оқушының іс- әрекеті:

Бос уақытын қалай өткізетіні туралы әңгімелейді

Оқушылар тақырыпты болжайды.

Әр топ тақырыпты дәптерге жазады.

Әр топ мүшелері тобымен хормен оқып шығады, сөз тіркесін құрайды

Деректі көздер: Интербел-ді тақта
Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Түсіну

Видео көрсетілім

1-тапсырма.

Уақыт:

4 мин

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға гүлді қалай күту керектігі туралы қысқаша видео ұсынылады.

-Ал, балалар бұл көрсетілімнен не көрдіңдер?

-Гүлдер қандай болады?

-Гүлдерді күту қиын ба?

Оқулық бойынша жұмыс

Оқушының іс- әрекеті:

Видеоны мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Диалогпен жұмыс жасайды.

Жұппен жұмыс. Екі оқушы диалогті оқып, аударып отырады. Топбасшысы бағалап отырады.

Деректі көздер:

Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт:

2

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Көңілді күн» әні арқылы дене қимылын көрсетеді
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар би қимылын жасайды.
Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

ІІІ. Қолдану

2-тапсырма.

Уақыт:

4

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтар тапсырманы орындайды.

1. Сөйлемді толықтырып жазу.

2. Сөйлемді талдау.

3. Көшіріп жазу.

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір - бірін тексереді.

Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

ІV. Талдау

Өз бетінше меңгеру

Уақыт:

12

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа постер беріледі.

Әр топ гүлдің өсуіне ықпал ететін мәліметтермен толықтырып жазады.

Постермен жұмыс

Оқушының іс- әрекеті: Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Постерге жазып, суретін салады. Тақтаға шығып қорғайды. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір -бірін бағалайды.
Деректі көздер: А3 қағазы, стикерлер
Сабақтың кезеңдері: V. Жинақтау
Уақыт:

3

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Гүл отырғызу» тақтадан суреттер көріп тақырыпты қорытады.
Оқушының іс- әрекеті: Гүлдерді қалай отырғызу туралы, олардың пайдасы туралы айтып береді.
Деректі көздер:
Сабақтың кезеңдері:

VІ. Үй жұмысын беру.

VII. Бағалау

Уақыт:

2

мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Гүлдер туралы мақалдар жазып келу.

Оқушылар бағдаршам арқылы өз білімдерін бағалайды.

Оқушының іс- әрекеті:

Күнделіктеріне жазып алады

Топтың басшылары бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды.

Деректі көздер: Бағалау критерийлері

Ұқсас жұмыстар
Қыз қылығымен
Жуғыш заттар
Гүлдері әсем өсімдіктер
Тұрмыстағы химиялық заттарды дұрыс қолдану ережелерін білу
Шоқ гүлдер
Балалар әрбір жабайы
Өсімдіктер қалай өседі
Өсімдіктер қалай өседі Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы туралы түсніктерін қалыптастырыу
Өсімдіктің тұқымдасы
Ойнайық та, ойлайық ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz