Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жетістікке жету өз қолыңда (психологиялық ахуал қалыптастыру тренингі)
Атырау облыстық <<Н.Тілендиев атындағы
Кіші өнер академиясы>> дарынды балаларға
арналған интернаттық мекемесі бар
мамандандырылған мектеп
І санатты биология пәнінің мұғалімі Сапарова Жайдар
Тақырыбы: <<Жетістікке жету өз қолыңда!>> (психологиялық ахуал қалыптастыру тренингі)
Мақсаты: мұғалімдер арасында қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.
Көрнекілік: муль слайд, әуендер, плакат, желім, түрлі - түсті қима қағаздар, маталар, акварель,
Жоспары:
1.Амандасу: <<Сәлем, сөздің анасы>> түстес түстер сәлемі
2. <<Өнерлі ойға ие, өнегелі тұлға қалыптастыру>>
Жүргізуші: 1.Қайырлы күн құрметті қонақтар, қатысушылар және әріптестер!
Адамның көңіл күйі сергек болса, айналасындағы болып жатқан өзгерістерді жақсы оймен қабылдайды демекші, қазіргі уақытта көңіл күйлеріңіз қалай?
Екі қолыңызды жоғары көтеріп 3 рет шапалақтап көңіл - күйімізді білдіріп қоялық.
Жүргізуші: <<Бір күнгі танысыңа, қырық күн сәлем>> дегендей амандасып алалық.
Қатысушылардың орындықтарының арқасында жасыл, сары, қызыл, көк, ақ түсті қағаздар ілінеді.Түстері сәйкес келген адамдар бір- бірімен амандасады.
1 қатар -10 қатар(көк түстілер) Сәлем! Деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады
2 қатар-9 қатар (сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасады
3 қатар-8 қатар(жасыл түстілер) Бір бағытта айналып оң қолдарын көтереді
4 қатар- 7 қатар(қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді.
5 қатар - 6 қатар (ақ түстілер) бір - бірімен қол алысып амандасады
Жүргізуші:Бүгінгі таңда Білім мен өнерді құстың қос қанатындай қатар самғатып келе жатқан Н.Тілендиев атындағы кіші өнер академиясында Актер шеберлігі, ақын айтыс, хореграфия, вокал, киім пішіп тігу, дизайнер, қол өнер, журналистика секілді мамандықтар бойынша оқушылар дәріс алып, өз білімдерін шыңдуда. Дүние жүзіне Қазақ елін танытып жүрген ,біздің жас өрендеріміз осы сахнада өнерлерін көрсетіп, қанаттарын қатайып биіктерге самғауда!
Сіздер де сахнаның киесін сезініп, ортаға шығуларыңызды сұраймын. Сіздердің қолдарыңызға: 1-Журналистер, 2-Актерлер, 3-Суретшілер
4-Дизайнерлер сөреттері бейнеленген қима қағаздар берілген болатын. Осы суреттер бойнша ортаға шығып топтасады.Тапсырмалары беріледі.
(әр топ мамандықтарына сай топтасып, орындықтарға жайғасады)
Естеріңізге салатын жайт:
Тапсырма уақыты шектеулі. Ұжымдасып ойлануға 5 минут, орындауға 3минут
1. Киім пішу дизайнер мамандығына тапсырма. Қазіргі заманға сай<<Жаңа форматтағы мұғалім киімі>> үлгісін ұсыну .Керекті құралдар: плакат, қайшы,түрлі- түсті қағаздар,маталар, лентеа,скоч, клей, , маркер т.б ұсынғалы отырған үлгіге ат қояды, қорғайды.
Жүргізуші: Рахмет. Он саусағынан өнер тамған, шеберлерге қошемет!
2.<<Актер шеберлігі>> мамандығына тапсырма.
Бұл көрініске 5 адам қатысады. Берілген тапсырманы іс - қимылмен көрсету қажет. Төрт адам төрт түрлі іс әрекет жасайды. Бір адам таңдаушы болады.
1-ші қатысушының тапсырмасы: Далада жаңбыр жауып тұр.Балкондағы немесе ауладағы жайылып тұрған кірді жинау сәтінен көрініс көрсету
2-ші қатысушының тапсырмасы: Сыртқы есіктің қоңырауы соғылды.Есікті ашу көрінісін көрсету.
3- ші қатысушы тапсырмасы: Баланың мазасызданып жылағаны
4- ші ақатысушы тапсырмасы: Үйдегі құбырдан су кетіп жатырғандағы
Қатысушылар осы көріністерді рөлде сомдап шапшандықпен көрсету керек.
5- ші қатысушыға сұрақ. Осы жағдайда сіз бірінші болып қайсысына барар едіңіз? Таңдауы бойынша ретімен айтады.
Кірді жинау - Отбасында қаржы мәселесін жақсы шешеді екенсіз. Қаржы министрі болуға лайықсыз
Есікті ашу - дастарқаныңыз жиналмаған, есігіңіз құлыпталып жабылмаған достарыңыз көп, қонақжайлысыз
Баланың жылағаны - Отбасның ұйтқысы болып, бала тәрбиесінің бастауы бола білген асыл жанды - жансыз
Үйде су кетіп жатқаны - өз ісінің білгір маманы бола білген, еңбекқор жансыз
Жүргізуші: Сіз бірінші орынға -------------- қояды екенсіз.Рақмет.Бүгінгі сахынада рөлдерді тамаша сомдаған актерлерге қошемет.
3Журналистика>> мамандығына тапсырма.
<<Жахандық бинго>> ойыны. Журналистер залдағы көрермендерден сұхбат алу керек. Осы парақшаның бірнешесін алып, сұхбат алып толтырады. Бір сұхбат алған адамнан екінші адам алмауы керек. Мыс: Жайдары.Қай журналист көп сұхбат алады, жеңімпаз
1.Осы жазда қайда бардыңыз?
1Железноводск,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2. Немен бардыңыз?
1 Ұшақпен,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
3.Не ерекше есіңізде қалды?
1 Табиғаты,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4.Кіммен бардыңыз?
1 Баламмен,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Сіз отырған қатысушылармен тығыз байланыста жұмыс жасап,қарқынды түрде ақпарат жинақтап, өзіңіздің білікті маман екніңізді көрсете білдіңіз. Сіз <<Ең үздік>> журналист атағына ие болдыңыз. Қошеметтеп қоялық.
5. Вокал бөлімі
Кіші өнер академиясы Батыс өңіріндегі бірден- бір өнер мектебі екендігі баршаға аян. Біздің мектепте жоғары деңгейде дамыған <<Вокал бөлімі>> бар. Бұл бөлімнен өздеріңіз сүйіп тыңдайтын <<Асыл>> тобының, <<Заман тобының>> әншілері қанат қаққан.
Сіздерді де Кіші өнер академиясына қабылдаймыз.Ол үшін баршамызға таныс мына бір өлең жолдарын айтып берулеріңізді сұраймын. Араларыңыздан бір дерижерді шақырамын.Ол дерижердің суреті орталарыңызда біреулеріңізге берілді. Дерижер ортаға шығып,жіберілген әуенді сүйемелдеп, залдағы қатысушыларға Н.Өнербаетың орындауындағы <<Ана туралы жыр>> әнін орындатады.
Жүргізуші: Сіз барша қатысушыны жұмылдырып,әсем ән орындатып, тамаша көңіл күй сыйлай білдіңіз. Рақмет
<<Ақын- айтыс>> бөліміне өлеңдер ұйқасы беріледі. Залдағы көрермендер ән орындап жатқанда осы тапсырманы орындау керек
1. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жүреміз
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - білеміз.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - көреміз
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - тілеңіз.
2. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - ғаламның
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - адамнаң
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жаралдың
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жалғадың
3.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - халықсыздар!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - алыпсыздар.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - сыйлаған
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жарықсыздар.
4.<<Сурет майлы бояу>> мамандығы: осы шақтағы көңіл күйіңізді - табиғатпен бейнелеу.
Топтардың тапсырмасын сұрау
Рефлекция
Жүргізуші:
Академияның әр таңы Қаражорға биімен басталады. Ендеше, бәріңіздің орындарыңыздан тұруларыңызды сұраймын.
Сахнаға биші оқушыларды шақырамыз.
Қара жорға биін билейміз.
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар. Жетер жетістіктеріңіз көп болсын!Бүгінгі сергіту ұнаса бас бармақтарыңызбен көрсетіңіздер.
Қатысып, қошеметтеп, қолдап отырғандарыңызға Рақмет!
Кіші өнер академиясы>> дарынды балаларға
арналған интернаттық мекемесі бар
мамандандырылған мектеп
І санатты биология пәнінің мұғалімі Сапарова Жайдар
Тақырыбы: <<Жетістікке жету өз қолыңда!>> (психологиялық ахуал қалыптастыру тренингі)
Мақсаты: мұғалімдер арасында қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.
Көрнекілік: муль слайд, әуендер, плакат, желім, түрлі - түсті қима қағаздар, маталар, акварель,
Жоспары:
1.Амандасу: <<Сәлем, сөздің анасы>> түстес түстер сәлемі
2. <<Өнерлі ойға ие, өнегелі тұлға қалыптастыру>>
Жүргізуші: 1.Қайырлы күн құрметті қонақтар, қатысушылар және әріптестер!
Адамның көңіл күйі сергек болса, айналасындағы болып жатқан өзгерістерді жақсы оймен қабылдайды демекші, қазіргі уақытта көңіл күйлеріңіз қалай?
Екі қолыңызды жоғары көтеріп 3 рет шапалақтап көңіл - күйімізді білдіріп қоялық.
Жүргізуші: <<Бір күнгі танысыңа, қырық күн сәлем>> дегендей амандасып алалық.
Қатысушылардың орындықтарының арқасында жасыл, сары, қызыл, көк, ақ түсті қағаздар ілінеді.Түстері сәйкес келген адамдар бір- бірімен амандасады.
1 қатар -10 қатар(көк түстілер) Сәлем! Деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады
2 қатар-9 қатар (сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасады
3 қатар-8 қатар(жасыл түстілер) Бір бағытта айналып оң қолдарын көтереді
4 қатар- 7 қатар(қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді.
5 қатар - 6 қатар (ақ түстілер) бір - бірімен қол алысып амандасады
Жүргізуші:Бүгінгі таңда Білім мен өнерді құстың қос қанатындай қатар самғатып келе жатқан Н.Тілендиев атындағы кіші өнер академиясында Актер шеберлігі, ақын айтыс, хореграфия, вокал, киім пішіп тігу, дизайнер, қол өнер, журналистика секілді мамандықтар бойынша оқушылар дәріс алып, өз білімдерін шыңдуда. Дүние жүзіне Қазақ елін танытып жүрген ,біздің жас өрендеріміз осы сахнада өнерлерін көрсетіп, қанаттарын қатайып биіктерге самғауда!
Сіздер де сахнаның киесін сезініп, ортаға шығуларыңызды сұраймын. Сіздердің қолдарыңызға: 1-Журналистер, 2-Актерлер, 3-Суретшілер
4-Дизайнерлер сөреттері бейнеленген қима қағаздар берілген болатын. Осы суреттер бойнша ортаға шығып топтасады.Тапсырмалары беріледі.
(әр топ мамандықтарына сай топтасып, орындықтарға жайғасады)
Естеріңізге салатын жайт:
Тапсырма уақыты шектеулі. Ұжымдасып ойлануға 5 минут, орындауға 3минут
1. Киім пішу дизайнер мамандығына тапсырма. Қазіргі заманға сай<<Жаңа форматтағы мұғалім киімі>> үлгісін ұсыну .Керекті құралдар: плакат, қайшы,түрлі- түсті қағаздар,маталар, лентеа,скоч, клей, , маркер т.б ұсынғалы отырған үлгіге ат қояды, қорғайды.
Жүргізуші: Рахмет. Он саусағынан өнер тамған, шеберлерге қошемет!
2.<<Актер шеберлігі>> мамандығына тапсырма.
Бұл көрініске 5 адам қатысады. Берілген тапсырманы іс - қимылмен көрсету қажет. Төрт адам төрт түрлі іс әрекет жасайды. Бір адам таңдаушы болады.
1-ші қатысушының тапсырмасы: Далада жаңбыр жауып тұр.Балкондағы немесе ауладағы жайылып тұрған кірді жинау сәтінен көрініс көрсету
2-ші қатысушының тапсырмасы: Сыртқы есіктің қоңырауы соғылды.Есікті ашу көрінісін көрсету.
3- ші қатысушы тапсырмасы: Баланың мазасызданып жылағаны
4- ші ақатысушы тапсырмасы: Үйдегі құбырдан су кетіп жатырғандағы
Қатысушылар осы көріністерді рөлде сомдап шапшандықпен көрсету керек.
5- ші қатысушыға сұрақ. Осы жағдайда сіз бірінші болып қайсысына барар едіңіз? Таңдауы бойынша ретімен айтады.
Кірді жинау - Отбасында қаржы мәселесін жақсы шешеді екенсіз. Қаржы министрі болуға лайықсыз
Есікті ашу - дастарқаныңыз жиналмаған, есігіңіз құлыпталып жабылмаған достарыңыз көп, қонақжайлысыз
Баланың жылағаны - Отбасның ұйтқысы болып, бала тәрбиесінің бастауы бола білген асыл жанды - жансыз
Үйде су кетіп жатқаны - өз ісінің білгір маманы бола білген, еңбекқор жансыз
Жүргізуші: Сіз бірінші орынға -------------- қояды екенсіз.Рақмет.Бүгінгі сахынада рөлдерді тамаша сомдаған актерлерге қошемет.
3Журналистика>> мамандығына тапсырма.
<<Жахандық бинго>> ойыны. Журналистер залдағы көрермендерден сұхбат алу керек. Осы парақшаның бірнешесін алып, сұхбат алып толтырады. Бір сұхбат алған адамнан екінші адам алмауы керек. Мыс: Жайдары.Қай журналист көп сұхбат алады, жеңімпаз
1.Осы жазда қайда бардыңыз?
1Железноводск,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2. Немен бардыңыз?
1 Ұшақпен,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
3.Не ерекше есіңізде қалды?
1 Табиғаты,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4.Кіммен бардыңыз?
1 Баламмен,
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Сіз отырған қатысушылармен тығыз байланыста жұмыс жасап,қарқынды түрде ақпарат жинақтап, өзіңіздің білікті маман екніңізді көрсете білдіңіз. Сіз <<Ең үздік>> журналист атағына ие болдыңыз. Қошеметтеп қоялық.
5. Вокал бөлімі
Кіші өнер академиясы Батыс өңіріндегі бірден- бір өнер мектебі екендігі баршаға аян. Біздің мектепте жоғары деңгейде дамыған <<Вокал бөлімі>> бар. Бұл бөлімнен өздеріңіз сүйіп тыңдайтын <<Асыл>> тобының, <<Заман тобының>> әншілері қанат қаққан.
Сіздерді де Кіші өнер академиясына қабылдаймыз.Ол үшін баршамызға таныс мына бір өлең жолдарын айтып берулеріңізді сұраймын. Араларыңыздан бір дерижерді шақырамын.Ол дерижердің суреті орталарыңызда біреулеріңізге берілді. Дерижер ортаға шығып,жіберілген әуенді сүйемелдеп, залдағы қатысушыларға Н.Өнербаетың орындауындағы <<Ана туралы жыр>> әнін орындатады.
Жүргізуші: Сіз барша қатысушыны жұмылдырып,әсем ән орындатып, тамаша көңіл күй сыйлай білдіңіз. Рақмет
<<Ақын- айтыс>> бөліміне өлеңдер ұйқасы беріледі. Залдағы көрермендер ән орындап жатқанда осы тапсырманы орындау керек
1. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жүреміз
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - білеміз.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - көреміз
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - тілеңіз.
2. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - ғаламның
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - адамнаң
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жаралдың
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жалғадың
3.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - халықсыздар!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - алыпсыздар.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - сыйлаған
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - жарықсыздар.
4.<<Сурет майлы бояу>> мамандығы: осы шақтағы көңіл күйіңізді - табиғатпен бейнелеу.
Топтардың тапсырмасын сұрау
Рефлекция
Жүргізуші:
Академияның әр таңы Қаражорға биімен басталады. Ендеше, бәріңіздің орындарыңыздан тұруларыңызды сұраймын.
Сахнаға биші оқушыларды шақырамыз.
Қара жорға биін билейміз.
Жүргізуші: Құрметті қатысушылар. Жетер жетістіктеріңіз көп болсын!Бүгінгі сергіту ұнаса бас бармақтарыңызбен көрсетіңіздер.
Қатысып, қошеметтеп, қолдап отырғандарыңызға Рақмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz