Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Өткенді қайталау
Ш.Қ.О Глубокое ауданы
Алтайский кенті
<<Жаңа Ертіс орта мектебі>>
Мынгынова Жадыра Зангыновна
Сынып:2
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау
Сабақтың түрі: ашык сабак
Пәні: математика
Сабақтың мақсаты: Оқушылырдың есепті әр түрлі тәсілдермен ,кестелік қосу және азайту амалдарын шығару туралы білімдерін бекіту.
Білімділік: Кестелік қосу және азайту амалдарын шығару дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін
арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын
қалыптастыру.
Тәрбиелік:Топпен жұмыс істеу арқылы балаларды ұйымшылдыққа,
жылдамдыққа, өзбеттерімен жұмыс істей білуге, шапшаң әрі
қатесіз есептей білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, қайталау.
Көрнекіліктер: слайдтар, дидактикалық үлестірмелер,кесте,сызба,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі
б) П с и х о л о г и я л ы қ д а й ы н д ы қ .
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
-Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика- ғалымдар патшасы деген екен Абай атамыз.Яғни,математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.
Барлықтарыңа сәттілік тілеймін.
Конфеттердің түсі бойынша екі топқа бөлу.Топ аты,ұраны,басшысын сайлау. Бағалау парағын тарату.
II. Актуализация(Үй тапсырмасын тексеру)
1 тапсырма:
13
5
7
9
14
9
6
7
-Тақтаға жаздырту.
-Осыған қатысты айырмалар құрау.
(Дәптерді жинап,күнді жазу)
ІІІ. Негізгі бөлім:
-Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.
Қарашаның 26-ы.
Сынып жұмысы.
2 тапсырма: (ауызша)
<<Математикалық диктант>> ия,жоқ
1 сағатта 60 минут бар.
1 ғасырда 100 жыл бар.
1 аптада 6 күн бар.
10 см 1 дм тең.
1 минутта 60 секунд бар.
1 тәулікте 20 сағат бар.
1 жылда 12 ай бар.
1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе,5 жұмыртқаны қайнатуға 5 минут кетеді.
Екі аяғымен тұрған адамның салмағы 50 кг болса, бір аяғымен тұрған адамның салмағы да 50 кг болады.
9 бен 9 санының қосындысы 17 тең болады.
(талдау,өзін өзі бағалау)
3 тапсырма: Оқулықпен жұмыс:
Бірнеше есеп шартын беру,өз есебін тауып,сол есепті шығару,
1 топ:
Барлығы-32 оқушы
Келді-10 қыз
Және -20 ұл
Келмеді-?
Ш:32-(10+20)=2
(32-10)-20=2
(32-20)-10=2
Ж:2 бала келмеді
2 топ:
Барлығы-16 оқушы
Қобыз-2
Сырнай-4
Домбыра-?ойнады
Ш:16- (4+2)=10
(16-2)-4=10
(16-4)-2=10
Ж:10 бала домбыра
4 тапсырма: <<Орныңды тап>>
Шашылған сандарға өрнектің мәні бойынша жету.
56-50=6 98-90=8 15-10=5 14-7=7 15-11=4 9+0=9
Сергіту сәті:
5 тапсырма: <<Білім сандығы>>
Сандықтан карточкалар ала отырып,тақтада орындау.
13+6-2=17 50 * 40* 20=70
17-2+3=12 30 * 3 * 60=93
17-2+3=18 96 * 40 * 6=50
16-2+2=12 20 * 10* 80=90
19-9+2=8 75 * 4 * 30=49 бағалау
6 тапсырма: <<Деңгейлік тапсырма>>
30
30
20
20
100
20
300
10
1)Салыстыру
9+8*6+5 10+40*50-0
7+8*6+9 20+60*30+40
10-5*14-4 80-30*90-40
2)Есепте
40+20= 17-8=
90-60= 10+7=
100-70= 16-10=
3)Теңдеуді шеш
20+х=80
68-х=8
-Орнында шығарып,тақтада тексеру.
7 тапсырма: <<Сәйкестендір>>
Барлық қабырғасы тең фигура
Тік төртбұрыш
16 мен 5 айырмасы бұл -
Қосудың терімділік қасиеті
Қосылғыштардың орны ауысқанымен қосындының мәні өзгермейді.
Теңдеу
Қарама-қарсы қабырғалары тең фигура
Шаршы
Көршілес қосылғыштар жақшаға алынып, қосынды түрінде жазылған
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті
а мен 4 қосындысы 8 тең
Санды өрнек
(тексеру)
Рефлексия: <<Өз өзіңді бағала>>
САБАҚ
Мен сабақта
Қорыта келе
қызықты
Жұмыс істедім
түсіндім
қызықсыз
демалдым
Білгенімнен де көп білдім
бәрібір
Басқаларға көмектестім
түсінбедім
<<Жұдырық және алақан>>
-Сабақ ұнады ма?
-Қане қолымызбен көрсетеміз.
Үй тапсырмасын беру.93 бет 3 есеп Бағалау.
Сабақ аяқталды.
Алтайский кенті
<<Жаңа Ертіс орта мектебі>>
Мынгынова Жадыра Зангыновна
Сынып:2
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау
Сабақтың түрі: ашык сабак
Пәні: математика
Сабақтың мақсаты: Оқушылырдың есепті әр түрлі тәсілдермен ,кестелік қосу және азайту амалдарын шығару туралы білімдерін бекіту.
Білімділік: Кестелік қосу және азайту амалдарын шығару дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін
арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын
қалыптастыру.
Тәрбиелік:Топпен жұмыс істеу арқылы балаларды ұйымшылдыққа,
жылдамдыққа, өзбеттерімен жұмыс істей білуге, шапшаң әрі
қатесіз есептей білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, қайталау.
Көрнекіліктер: слайдтар, дидактикалық үлестірмелер,кесте,сызба,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі
б) П с и х о л о г и я л ы қ д а й ы н д ы қ .
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
-Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика- ғалымдар патшасы деген екен Абай атамыз.Яғни,математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.
Барлықтарыңа сәттілік тілеймін.
Конфеттердің түсі бойынша екі топқа бөлу.Топ аты,ұраны,басшысын сайлау. Бағалау парағын тарату.
II. Актуализация(Үй тапсырмасын тексеру)
1 тапсырма:
13
5
7
9
14
9
6
7
-Тақтаға жаздырту.
-Осыған қатысты айырмалар құрау.
(Дәптерді жинап,күнді жазу)
ІІІ. Негізгі бөлім:
-Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.
Қарашаның 26-ы.
Сынып жұмысы.
2 тапсырма: (ауызша)
<<Математикалық диктант>> ия,жоқ
1 сағатта 60 минут бар.
1 ғасырда 100 жыл бар.
1 аптада 6 күн бар.
10 см 1 дм тең.
1 минутта 60 секунд бар.
1 тәулікте 20 сағат бар.
1 жылда 12 ай бар.
1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе,5 жұмыртқаны қайнатуға 5 минут кетеді.
Екі аяғымен тұрған адамның салмағы 50 кг болса, бір аяғымен тұрған адамның салмағы да 50 кг болады.
9 бен 9 санының қосындысы 17 тең болады.
(талдау,өзін өзі бағалау)
3 тапсырма: Оқулықпен жұмыс:
Бірнеше есеп шартын беру,өз есебін тауып,сол есепті шығару,
1 топ:
Барлығы-32 оқушы
Келді-10 қыз
Және -20 ұл
Келмеді-?
Ш:32-(10+20)=2
(32-10)-20=2
(32-20)-10=2
Ж:2 бала келмеді
2 топ:
Барлығы-16 оқушы
Қобыз-2
Сырнай-4
Домбыра-?ойнады
Ш:16- (4+2)=10
(16-2)-4=10
(16-4)-2=10
Ж:10 бала домбыра
4 тапсырма: <<Орныңды тап>>
Шашылған сандарға өрнектің мәні бойынша жету.
56-50=6 98-90=8 15-10=5 14-7=7 15-11=4 9+0=9
Сергіту сәті:
5 тапсырма: <<Білім сандығы>>
Сандықтан карточкалар ала отырып,тақтада орындау.
13+6-2=17 50 * 40* 20=70
17-2+3=12 30 * 3 * 60=93
17-2+3=18 96 * 40 * 6=50
16-2+2=12 20 * 10* 80=90
19-9+2=8 75 * 4 * 30=49 бағалау
6 тапсырма: <<Деңгейлік тапсырма>>
30
30
20
20
100
20
300
10
1)Салыстыру
9+8*6+5 10+40*50-0
7+8*6+9 20+60*30+40
10-5*14-4 80-30*90-40
2)Есепте
40+20= 17-8=
90-60= 10+7=
100-70= 16-10=
3)Теңдеуді шеш
20+х=80
68-х=8
-Орнында шығарып,тақтада тексеру.
7 тапсырма: <<Сәйкестендір>>
Барлық қабырғасы тең фигура
Тік төртбұрыш
16 мен 5 айырмасы бұл -
Қосудың терімділік қасиеті
Қосылғыштардың орны ауысқанымен қосындының мәні өзгермейді.
Теңдеу
Қарама-қарсы қабырғалары тең фигура
Шаршы
Көршілес қосылғыштар жақшаға алынып, қосынды түрінде жазылған
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті
а мен 4 қосындысы 8 тең
Санды өрнек
(тексеру)
Рефлексия: <<Өз өзіңді бағала>>
САБАҚ
Мен сабақта
Қорыта келе
қызықты
Жұмыс істедім
түсіндім
қызықсыз
демалдым
Білгенімнен де көп білдім
бәрібір
Басқаларға көмектестім
түсінбедім
<<Жұдырық және алақан>>
-Сабақ ұнады ма?
-Қане қолымызбен көрсетеміз.
Үй тапсырмасын беру.93 бет 3 есеп Бағалау.
Сабақ аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz