Өткенді пысықтау - Математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспары

Математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Математика
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ
Пәні: Математика: Сыныбы:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: 3Ә СЫНЫП.
Пәні: Математика: Сабақ тақырыбы:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: Өткенді пысықтау.
Пәні: Математика: Сабақ мақсаты:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: Оқушылар алған білімдерін еркін қолданып өз беттерінше есеп түрлерін шығарады.
Пәні: Математика: Күтілетін нәтиже:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: Үш таңбалы сандарды бағандап шығарады. Үлестерді ажыратады. көбейту таблицасын пысықтайды, логикалық тапсырмаларды өздеңгейінде меңгеріп толық жауап береді.
Пәні: Математика: Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: Сайыс сабақ. . Сұрақ-жауап.
Пәні: Математика: Сабақта қолданылатын ресурстар, көрнекіліктер.
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Тақта, бор, компьютер, парақтар, кестелер. дидактикалық ойындар.

Миға шабуыл. Жұптық, топтық, жеке жұмыс. АКТ-мен жұмыстану.

Пәні: Математика: Уақыты:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ: Сабақ кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Пәні: Математика: Кіріспе.
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Психология

лық тренинг

(5 мин)

Амандасу, сыныпты түгендеу. психологиялық көңіл-күй туғызу.

-Арайлап таң атты

-Алтын сәуле таратты.

-Жарқырайды күніміз.

-Жарқырайды даламыз.

-Сәлеметсіздерме қонақтар.

Әрі қарай от шашу жасау.

Геометриялық пішіндер бойынша топқа бөлу, сол бойынша үш топқа бөлініп отырады. (Тұлпар, Сұңқар, Бүркіт) . Сынып ережесі жазылады.

Ынтымақ атмосферасын қалыптастырады

, топқа бөлінеді.

Пәні: Математика: Тұсау кесер.
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Үй тапсырмасы

(3мин)

№4 Бос орындарға тиісті сандарды жаз. Ауызша тексеріледі. Қар лақтыру әдісі бойынша.

600см=6м

1000см=10м. 800дм=80м. 705см=7м5см. 607см=60дм7см.

Топ басшысы тексереді.

Ауызша жауаптарын айтады.

Пәні: Математика: Негізгі бөлім.
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Мағынаны тану

(3мин)

(5мин)

(7 мин)

(5 мин)

(5 мин)

Миға шабуыл әдісі: тез жауап айту. (1ұпайдан беріледі. )

1топ. Тұлпар :-Қандай санды 7-ге көбейткенде56шығады?

-8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз?

Ойланған санды 6есе арттырғанда, 60 шықты . Ойланған санды тап.

Ойлаған санды6-ға арттырғанда 60шықты. Ойлаған санды тап.

2топ. Сұңқар :-Көбейткіш4 көбейткіш9 көбейтіндіні тап.

-63-ті 7ге бөлгенде қандай сан шығады?

-8-дің квадраты қанша болады?

-54 санын 6есе кеміт, Ол қандай сан.

3топ. Бүркіт:- Қандай санды5-ке Көбейткенде 45 шығады?

48-ді 6-ға бөлгенде қандай сан шығады.

-Көбейтіндінің мәні81 көбейткішті тап.

-4-тің квадраты қандай сан.

Керуншілер ойыны:(5мин)

Оқулық беті-108 №1Екі әріптен тұратын өрнектің мәнін тап.

1000-(205+88) =707 1000-(79+16) =905 1000-(457+53) =490

1000-(288+109) =603 1000-(413+14) =573

Тай жарысы :Логикалық тапсырмалар. 7мин

1Бөлмеде әр бұрышта бір мысық отырса, бөлмеде неше мысық бар?(4)

2. Үстел үстінде 3стакан шие тұр. Марат1стакан шиені жеп қойды . Неше стакан қалды?(3 стакан. )

3Екі бала шахматты 2сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады?(2сағ. )

4Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы 3жеңіл машина және 1 камазды кезіктіреді. Ауылға неше машина бара жатыр?

5. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?(мұз болғанда. )

№3Тиісті сандарды жаз. Ұзындық өлшем бірліктерін қайталау.

Қыз қуу ойыны :Әр ауылдан қыз бен жігіт шығады. (5мин)

Оқулық беті-108. №6 Баған түрінде есепте. Тақтамен жұмыс.

454+299=753 459+391=850 258+499=757

1000-69=931 1000-49=941 1000-49=951

Теңге алу. ойыны . Тақтаға теңге ілінеді . Теңгеге жету үшін ауылдың оқушылары кедергілерден өту керек. Кедергілер- тапсырма. Кітаппен жұмыс. №3 Тиісті сандарды жаз.

68мм+32мм=1дм. 8мм+2мм=1см

96мм+904м=1км. 6дм+4дм=1м

29см+71см=1м 5дм+5дм=1м

№7 Өрнек жаз шығар. Мазмұнды есепті оқып талдап, өрнек құрастырады.

-Не белгілі? не айтылған?Мәнін қалай табамыз?

550-450=50. 700-300=400

Р=300+400+300+400=1400 . р=300*2+400*2=1400. а*в.

Өткен білімдерін еске түсіреді пысықтайды.

Ноутбукта дайындалған, топқа арналған сұрақтарға жауап береді. Әр топта оқушылар алдында

ноутбуктар тұрады.

1. Керуеншілер ойынында әріпті өрнекті санды өрнектерге айналдырып мәнін табады.

2. Тай жарысына қатысып логикалық тапсырмаларды орындайды. тез ойланады. Үш топқа ортақ сұрақ.

Оқулықпен жұмыстанады дәптерге жазады. ойланады дәптерге таза жазады. Оқушылар өз деңгейлеріне сай ұпайларын алып отырады.

Пәні: Математика:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Сергіту сәті

(2мин)

Ролик арқылы орындау.
Іс қимылмен жасайды.
Пәні: Математика: Қорытынды:
Тексерілді: Өткізген: Жуанбаева А Қ:

Ой толғаныс.

(4мин)

Бекіту тапсырмалары.

Топқа жеке тапсырма беріледі. Слайд түрінде ноутбоктан өздері жазып сызып орындайды.

Мазмұнды есеп ауданды табуға.


Ұқсас жұмыстар
Алғашқы кітаптардың суреттері
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Табиғат тарауын қайталау
Бөлімді қайталау
Шартты операторы таңдау операторы
Қолданбалы бағдарламалық жасақтама
Натурал сандарды жазу
Өзіңді өзің тексер
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz