Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Тексерілді 8 сынып Қазақ тілі Күні:
Сабақтың тақырыбы
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Мақсаты
Оқушылар төл сөздің ерекшелігін түсініп, сөйлемдердегі төл сөз бен автор сөзін ажырата алады;
Тыныс белгілерін орынды қолдануды үйренеді
Күтілетін нәтиже
1. Төл сөздің ережесін білемін;
2. Төл сөз бен автор сөзін ажырата аламын,
3. Тыныс белгілерін дұрыс қоя аламын;
4. Төл сөзді сөйлем құрай аламын;
5. Өзіндік ерекшелігін тани аламын.
Сілтеме
Оқулық: қазақ тілі.8-сынып.С.Аманжолов, А.Аманжолова, Г.Қосымова
Алматы. <<Мектеп>> 2012 жыл
Негізгі идеясы
Төл сөз және оның тыныс белгілері туралы мағұлмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу <<Теннис>> ойыны;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету <<Болжау>> стратегиясы
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;смайликтер, табыс критерийі, кері байланыс
АКТ-ны қолдану; сергіту сәті: <<Ең ұлы құндылық -сүйіспеншілік>>.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; <<Біздің жобамыз>>
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.(Үй тапсырмасы)
Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою (5 мин)
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
1. Сүйіспеншілік-әлемді өзгертеді(эссе)
2.Төл сөз бойынша кеспе қағаздар дайындау
3.Көркем әдебиеттен мысалдар жазу(қайдан алғанын көрсету)
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдас
тыру
Бағалау
Білу
5 мин
Оқулықтағы берілген ережемен танысуды ұсыну.
Материалды жеке-жеке оқып
танысады
Жеке жұмыс
Түсіну
8 мин
<<Теннис>> ойыны.
Түсінгендері бойынша өзара сұрақтар дайындауды ұсынады.
Бір топ келесі топқа сұрақтар дайындайды.
Бір-біріне теннис добын лақтырып, сұрақ қояды келесі адам жауап береді
Жұппен жұмыс
Өзара бағалау (смайликтер)
Қолдану
12 мин
<<Біздің жобамыз>>
Төл сөз бен автор сөзі бойынша түсінгендерін флипчартқа түсіріп, топпен қорғауды ұсынады
Түсінгендерін ретпен сызбаға түсіріп, бірлесіп жұмыстарын қорғайды
Топпен жұмыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сергіту сәті
<<Ең ұлы құндылық сүйіспеншілік>> проектор арқылы көрсету
Талдау
10 мин
<<Болжау>> стратегиясы
Оқиғаның үзілген жерінен әрі қарай ойша жалғастыруды ұсынады
Соңында төл сөзді сөйлемдерді талдатады
Оқушылар өз ойларын қағазға жазады
Оқушылар сөйлемдерге қатысты өз ойларын айтады
Жеке жұмыс
Өзара бағалау
Бағалау
Кері байланыс
Смайликтер <<Барлығы түсінікті>> <<Жартылай түсінікті>> <<Түсініксіз>>
5 мин
Оқушылардың қолына жапсырылған смайликтеріне, табыс критерийіне қарай бағалайды
Стикерге түсініктерін жазып, іледі
Формативті бағалау
1-сурет 2-сурет
3-сурет
4-сурет
Сабақтың тақырыбы
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Мақсаты
Оқушылар төл сөздің ерекшелігін түсініп, сөйлемдердегі төл сөз бен автор сөзін ажырата алады;
Тыныс белгілерін орынды қолдануды үйренеді
Күтілетін нәтиже
1. Төл сөздің ережесін білемін;
2. Төл сөз бен автор сөзін ажырата аламын,
3. Тыныс белгілерін дұрыс қоя аламын;
4. Төл сөзді сөйлем құрай аламын;
5. Өзіндік ерекшелігін тани аламын.
Сілтеме
Оқулық: қазақ тілі.8-сынып.С.Аманжолов, А.Аманжолова, Г.Қосымова
Алматы. <<Мектеп>> 2012 жыл
Негізгі идеясы
Төл сөз және оның тыныс белгілері туралы мағұлмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу <<Теннис>> ойыны;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету <<Болжау>> стратегиясы
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;смайликтер, табыс критерийі, кері байланыс
АКТ-ны қолдану; сергіту сәті: <<Ең ұлы құндылық -сүйіспеншілік>>.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; <<Біздің жобамыз>>
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.(Үй тапсырмасы)
Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою (5 мин)
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
1. Сүйіспеншілік-әлемді өзгертеді(эссе)
2.Төл сөз бойынша кеспе қағаздар дайындау
3.Көркем әдебиеттен мысалдар жазу(қайдан алғанын көрсету)
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдас
тыру
Бағалау
Білу
5 мин
Оқулықтағы берілген ережемен танысуды ұсыну.
Материалды жеке-жеке оқып
танысады
Жеке жұмыс
Түсіну
8 мин
<<Теннис>> ойыны.
Түсінгендері бойынша өзара сұрақтар дайындауды ұсынады.
Бір топ келесі топқа сұрақтар дайындайды.
Бір-біріне теннис добын лақтырып, сұрақ қояды келесі адам жауап береді
Жұппен жұмыс
Өзара бағалау (смайликтер)
Қолдану
12 мин
<<Біздің жобамыз>>
Төл сөз бен автор сөзі бойынша түсінгендерін флипчартқа түсіріп, топпен қорғауды ұсынады
Түсінгендерін ретпен сызбаға түсіріп, бірлесіп жұмыстарын қорғайды
Топпен жұмыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сергіту сәті
<<Ең ұлы құндылық сүйіспеншілік>> проектор арқылы көрсету
Талдау
10 мин
<<Болжау>> стратегиясы
Оқиғаның үзілген жерінен әрі қарай ойша жалғастыруды ұсынады
Соңында төл сөзді сөйлемдерді талдатады
Оқушылар өз ойларын қағазға жазады
Оқушылар сөйлемдерге қатысты өз ойларын айтады
Жеке жұмыс
Өзара бағалау
Бағалау
Кері байланыс
Смайликтер <<Барлығы түсінікті>> <<Жартылай түсінікті>> <<Түсініксіз>>
5 мин
Оқушылардың қолына жапсырылған смайликтеріне, табыс критерийіне қарай бағалайды
Стикерге түсініктерін жазып, іледі
Формативті бағалау
1-сурет 2-сурет
3-сурет
4-сурет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz