Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
А.Тоқмағамбетов. Құлақ пен Тымақ (мысал)
Пәннің аты:
Уақыты:
Кабинеті:
Мұғалімі:
Сабақтың атауы
А.Тоқмағамбетов. "Құлақ пен Тымақ" (мысал)
Мақсаты
Білімділік: Оқушыларды мысал өлеңмен таныстыра отырып, өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, талдау, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру және белсенді, ынталы оқуға үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, сыпайы, әдепті, арлы болуға, кішіпейіл болуға, адал достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу;
Дамытушылық: Өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Зейінін, тіл байлығын, сөздік қорын, мәнерлеп оқу дағдысын дамыту. Шығармаға талдау жасау арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту;
Әдіс - тәсілдері: қызығушылығын ояту, проблемалық, салыстыру, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, іздену, талдау, ой қозғау, топпен жұмыс, өзіндік жұмыс
Сабақты ұйымдастыру түрі: дамыта оқыту, іздену, зерттеу
Сабақ типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка, математика, өзін-өзі тану
Көрнекілігі: Асқар Тоқмағамбетовтің суреті, кестелер,слайд
Қажетті құралдар: интерактивті тақта, үнтаспа
Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал
Үй тапсырмасын сұрау
Ал балалар күлкі естігенде кім есімізге түседі?
Алдаркөсенің өлеңі
Мен Алдармын, Алдармын
Тура жолды таңдармын
Керегі жоқ паңдардың
Жылуы жоқ жандардың
Адалдарды аңдармын
Арамдарды алдармын
Алдаркөсе кім, ол жайында не білдіңдер?
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Оқушылар үй тапсырмасына қаншалықты дайын екендіктерін көрсетеді
Қызығушылықты ояту
Боранның үні, қысқы табиғат. Мултьфильмнен үзінді. " Алдаркөсе мен бай" байдың киіміне назар аудару Бай басына қандай бас киім киген?
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Алдаркөсе - ақылды, айлакер, зерделі қу, қарапайым халыққа жаны ашыды, мұратына жетіп отырды, тапқыр, сөзге шешен. Бай - сараң, өзімшіл, арам, әділетсіз, халыққа озбырлық көрсетті, өзін ғана ойлады
Жомарттықтың негізінде үш нәрсе бар:
бірі-өз айтқан сөзіңді өзің орындау,
екіншісі-әділдікті нұқсан келтірмеу,
үшіншісі-қайырымдылықты есіңе ұстау, ұмытпа
,,,
,,
,,,,
ПЕН
Жан - жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп бейнелеу арқылы адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып, ой- пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
1.<<Құлақ пен тымақ>> Мысалды оқу
2 Мысал өлеңді талдау
3. Тізбектей оқыту
4.Ролге бөліп оқыту
-Тымақ құлақтан не сұрады?
-Құлақ тымаққа не деді?
-<<Сұлуынан жылуы>> дегенді қалай түсіндіңдер?
-Қысқы киімдерді атау.
Сергіту сәті
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз
Қайта самғап ұшамыз
Ой толғаныс
<<Сиқырлы сандар>>
а ұ л қ қ 4 2 3 1 5
қ т м а ы 5 1 3 4 2
ы м с л а 2 1 3 5 4
а
ұ
л
қ
қ
4
2
3
1
5
қ
ұ
л
а
қ
қ
т
м
а
ы
5
1
3
4
2
т
ы
м
а
қ
ы
м
с
л
а
2
1
3
5
4
м
ы
с
а
л
Үйге тапсырма
"Тымақ пен құлақ" мазмұндау .
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Уақыты:
Кабинеті:
Мұғалімі:
Сабақтың атауы
А.Тоқмағамбетов. "Құлақ пен Тымақ" (мысал)
Мақсаты
Білімділік: Оқушыларды мысал өлеңмен таныстыра отырып, өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, талдау, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру және белсенді, ынталы оқуға үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, сыпайы, әдепті, арлы болуға, кішіпейіл болуға, адал достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу;
Дамытушылық: Өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Зейінін, тіл байлығын, сөздік қорын, мәнерлеп оқу дағдысын дамыту. Шығармаға талдау жасау арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту;
Әдіс - тәсілдері: қызығушылығын ояту, проблемалық, салыстыру, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, іздену, талдау, ой қозғау, топпен жұмыс, өзіндік жұмыс
Сабақты ұйымдастыру түрі: дамыта оқыту, іздену, зерттеу
Сабақ типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка, математика, өзін-өзі тану
Көрнекілігі: Асқар Тоқмағамбетовтің суреті, кестелер,слайд
Қажетті құралдар: интерактивті тақта, үнтаспа
Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал
Үй тапсырмасын сұрау
Ал балалар күлкі естігенде кім есімізге түседі?
Алдаркөсенің өлеңі
Мен Алдармын, Алдармын
Тура жолды таңдармын
Керегі жоқ паңдардың
Жылуы жоқ жандардың
Адалдарды аңдармын
Арамдарды алдармын
Алдаркөсе кім, ол жайында не білдіңдер?
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Оқушылар үй тапсырмасына қаншалықты дайын екендіктерін көрсетеді
Қызығушылықты ояту
Боранның үні, қысқы табиғат. Мултьфильмнен үзінді. " Алдаркөсе мен бай" байдың киіміне назар аудару Бай басына қандай бас киім киген?
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Алдаркөсе - ақылды, айлакер, зерделі қу, қарапайым халыққа жаны ашыды, мұратына жетіп отырды, тапқыр, сөзге шешен. Бай - сараң, өзімшіл, арам, әділетсіз, халыққа озбырлық көрсетті, өзін ғана ойлады
Жомарттықтың негізінде үш нәрсе бар:
бірі-өз айтқан сөзіңді өзің орындау,
екіншісі-әділдікті нұқсан келтірмеу,
үшіншісі-қайырымдылықты есіңе ұстау, ұмытпа
,,,
,,
,,,,
ПЕН
Жан - жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп бейнелеу арқылы адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып, ой- пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
1.<<Құлақ пен тымақ>> Мысалды оқу
2 Мысал өлеңді талдау
3. Тізбектей оқыту
4.Ролге бөліп оқыту
-Тымақ құлақтан не сұрады?
-Құлақ тымаққа не деді?
-<<Сұлуынан жылуы>> дегенді қалай түсіндіңдер?
-Қысқы киімдерді атау.
Сергіту сәті
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз
Қайта самғап ұшамыз
Ой толғаныс
<<Сиқырлы сандар>>
а ұ л қ қ 4 2 3 1 5
қ т м а ы 5 1 3 4 2
ы м с л а 2 1 3 5 4
а
ұ
л
қ
қ
4
2
3
1
5
қ
ұ
л
а
қ
қ
т
м
а
ы
5
1
3
4
2
т
ы
м
а
қ
ы
м
с
л
а
2
1
3
5
4
м
ы
с
а
л
Үйге тапсырма
"Тымақ пен құлақ" мазмұндау .
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz