Музыка, өнер және әдебиет

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\2012-05 (май)\сканирование0007.jpg

Атырау қаласындағы химия-биология бағытындағы

Назарбаев зияткерлік мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Текеева Жанша Тажибаевна

Сабақ тақырыбы : Музыка, өнер және әдебиет

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:

Т/А6 Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін әдеби көркемдегіш құралдар мен құрылымдарды тиімді қолдану

О6 Оқылым стратегияларының түрлері

Ж12 Пунктуациялық нормалар

  • Таныс тақырыптағы әңгімеге немесе пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады өз пікіріне талдау жасай отырып, ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
  • Оқылым стратегияларының түрлерін анықтау: жан жақты талдап оқу (рөлі) арқылы зерттеу, комментарий жасау, іріктеу
  • Сөйлем мүшелері, жай сөйлем және құрмалас сөйлем түрлерін ажырата алады, тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып жазады.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар :

  • пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
  • өз ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді;

Оқушылардың көбісі:

  • тақырыпқа жан жақты талдау жасай алады;
  • сол арқылы зерттеу, комментарий бере алады;
  • сөйлем мүшелері, сөйлем түрлерін ажырата алады.

Тілдік міндеттер: Ойын анық айта алады, комментарий бер білуді үйренеді, мәтіндерді жан жақты талдап оқу арқылы зерттеуді үйренеді.

Алдыңғы білім:

Жоспар

Жоспарланған іс - әрекеттер:

Ұйымдастыру кезеңі . Сыныптағы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары слайд арқылы таныстырылады.

Сыныпты Қазақстанның атақты әншілерінің суреттері арқылы 6 топқа бөлу.

Біржан сал, Б. Төлегенова, М. Мұхамедқызы, Р. Рымбаева, "Ринго" тобы, Қ. Нұртас.

Әр топ осы суреттегі бейнелер туралы 2-3 сөйлеммен мағұлматтарын білдіреді.

Қызығушылықты ояту

Әр топқа әр түрлі музыкалық жанрдан әндер тыңдатылады. Оқушылар қандай жанрдағы әндер екенін ажыратады.

1. https://www. youtube. com/watch?v=qgVwlL3P9zw Нұржамал Үсенбаева. Опера жанры.

2. https://www. youtube. com/watch?v=20uuftPSEmA Халық әні "Бүлдірген"

3. https://www. youtube. com/watch?v=JXBQzpTiX7s Эстрада жанры

4. https://www. youtube. com/watch?v=p7e3g6t7rFw Рэп, рок жанры

ЖЖ пікірталасқа түседі. Ән жанры туралы өз білетіндіктерін байқатады. Ойын еркін айтады. Өздері білетін әндерді айтуға болады.

Тапсырма 1.

Әр топ өздерінің ұнататын әншілері жайлы 8-10 сөзді жазып келесі топқа береді. Бірақ кім туралы екенін анықтап айтпайды. Тапсырма алған топ жасырынған әншіні тауып, оның қандай жанрда ән айтатын әнші екенін ашып айтады. Сөздерден сөйлемдер құрып, топтарға кейін қайтарады. Сол топ жетістік критерийлері арқылы бағалайды.

  • Таныс тақырыптағы пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
  • Таныс емес әншіні тауып айтуда эпитет пен теңеуді қолданады;
  • Өз пікіріне талдау жасай алады;
  • Ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.

Жасырын берілген әншілер туралы тауып айтқандарға музыкалық сәлем жолданады.

https://www. youtube. com/watch?v=fTl0ZBt19BU

https://www. youtube. com/watch?v=H9gZ9mCepr0

https://www. youtube. com/watch?v=7JkR3GjfnvI

Т/С Оқушылар бір-бірінен қандай музыка тыңдайтындары туралы сауалнама жүргізіледі.

  1. Мен музыканы не үшін тыңдаймын?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 2. Менің достарым қандай музыканы, қашан және не үшін тыңдайды?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 3. Музыка маған қалай әсер етеді?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 4. Музыка тыңдауға қанша уақыт жұмсайсың?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 5. Қазіргі жастар қандай әуендерді тыңдағанды ұнатады?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 6. Менің отбасымның музыкалық талғамы қалай ерекшеленеді?
Мен музыканы не үшін тыңдаймын?: 7. Музыкада жаһанданудың әсері бар ма?

Оқылым мәтіндері

4 топқа мазмұны ұқсас екі мәтін беріледі . Мәтінді топ спикерлері қағаз қиындыларын суыру арқылы таңдайды әрі оны өз тобында дауыстап оқиды. Екі топ оқу мәнері мен минутын есептейді. Келесі топтар кезектеседі. (Бірақ оны білмеуі керек. )

1-мәтін. "Әлемдегі мәдениет пен өнердің қаласы қайсы?"

2-мәтін. "Қазақ музыкасы американдық музыканы еске түсіреді"

1-тапсырма .


Ұқсас жұмыстар
Сергей васильевич рахманиновтың өмірі мен шығармашылығы
Музыка пәнінен оқу бағдарламасы
Табиғатпен сыр шерткен шаңқобыз
Қазақ халқының мәдениеті
Фортепиано аспабында Полифониялық шығармаларды үйретудің маңызы
Етістіктің көсемше тұлғасы
Ж.аймауытов "әнші" әңгімесіндегі әмірқан бейнесі
Ұлттық музыканы дәріптей отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Қазақ сазгерлері
Ән айту ережелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz