3-сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары

Математика

3 сынып

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу шешу

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды есептеудің жаңа тәсілімен таныстыру, теңдеу құру, құрылымы күрделі теңдеуді шешу дағдысын жетілдіру, талдау және қорытындылау дағдысын дамыту.

Дамытушылығы. Оқушылардың ой-өрісін, логикалық шығармашылықтарын тез ойлау қабілеттерін дамыту, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.

Тәрбиелігі: Өздігінен жұмыс жасауға, ойын дұрыс, нақты жеткізуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі: сызбалар, слайдтар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  1. Білім. Үй тапсырмасы.

Қызығушылықты ояту . Ойын: «Кім жылдам?»

ІІ. Жаңа сабақ.

Слайд арқылы түсіндіру.

Мұндай түрдегі теңдеуді шешу үшін, ең алдымен оның қосымша есептеулерін орындап, қарапайым түрге келтіріп алу керек.

3. ҚОЛДАНУ (есептер шығару)

ІІІ. Оқулық пен дәптермен жұмыс.

№2. Теңдеулерді шеш.

У + 260 = 650 + 350 600 - Х = 3 x 90

У + 260 = 1000 600 - Х = 270

У = 1000 - 260 Х = 600 - 270

У = 740 Х = 330

740 + 260 = 650 + 350 600 - 330 = 3 x 90

1000 = 1000 270 = 270

№3 Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдалана отырып, есепте.

Сергіту сәті.

4. ТАЛДАУ (мәсел есептер шығу)

№4. Қысқаша жазу бойынша есеп құрастыр.

1-ші күні-12 литрден 3

?

2-ші күні -14 литрден 2

№5. Немерелеріне әрқайсысы 95 грамдық 8 орам жіптен қолғап тоқығаннан кейін, әжейге тағы да осындай 2 орам жіп қалды. Әжейде барлығы қанша грамм жіп болды?

№6 Қабырғалары 2 см 2 мм шаршы сыз. Оның периметрін тап.

ІV. Топпен жұмыс.

1 топ. Салыстыр.

7 × 100 * 600 + 90 444 + 9 * 450 + 30

1000 : 10 * 10 × 20 300 : 100 * 210 : 70

30 × 2 * 360 : 60 880 - 800 * 90 : 100

2 топ.

Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.

446 + 254 272 + 326 417 + 89

998 - 652 702 - 635 800 - 345

861 - 456 300 - 291 701 - 62

971 + 18 198 - 65 603 - 485

3 топ. Теңдеулерді шеш.

Х : 40 = 8 810 : У = 90

450 : Х = 9 а -256 = 187 - 35

V. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС.

V І. Оқушылардың білімін тексеру.

  1. Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
  2. Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
  3. 1 т. Неше кг бар?
  4. 1 кг неше грамм бар?
  5. 1 ғасырда неше жыл бар?
  6. 1 тәулікте неше сағат бар?
  7. 1 жылда неше ай бар?
  8. Кесінді деген не?
  9. Үлес деген не?

5. ЖИНАҚТАУ (қорытынды) .

Теңдеулерді шеш.

6. Бағалау, мадақтау. Оқушылардың сабаққа деген

ынтасын арттыру .

Оқушының

аты-жөні

Қызығушылықты

ояту

Оқулықпен жұмыс
Қорытынды
Оқушыныңаты-жөні: Лес Сах.
Қызығушылықтыояту:
Оқулықпен жұмыс:
Қорытынды:
Оқушыныңаты-жөні: Толеген. Р
Қызығушылықтыояту:
Оқулықпен жұмыс:
Қорытынды:
Оқушыныңаты-жөні: Пернебек. Т
Қызығушылықтыояту:
Оқулықпен жұмыс:
Қорытынды:
Оқушыныңаты-жөні: Сайлау. Н
Қызығушылықтыояту:
Оқулықпен жұмыс:
Қорытынды:

Қойылатын бағалар.

Өте жақсы - 5

Жақсы - 4

Орта - 3

VII. Үйге тапсырма: № 7.


Ұқсас жұмыстар
3-сынып математикасы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу - ашық сабақ
2-А сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
11-сынып математикасы: теңдеулерді шешу әдістері мен салдар-теңдеу ұғымын енгізу
3-сынып математика сабағы: Теңдеу - теңдеулерді құру және шешу (ойын-сабақ)
9-сынып: Квадрат және биквадрат теңдеулерді шешу бойынша сабақ жоспары
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері (сабақ жоспары)
Логарифмдік теңдеулерді шешу: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістері: практикалық сабақ
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz