Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеу шешу
Математика
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды есептеудің жаңа тәсілімен таныстыру, теңдеу құру, құрылымы күрделі теңдеуді шешу дағдысын жетілдіру, талдау және қорытындылау дағдысын дамыту.
Дамытушылығы. Оқушылардың ой-өрісін, логикалық шығармашылықтарын тез ойлау қабілеттерін дамыту, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Өздігінен жұмыс жасауға, ойын дұрыс, нақты жеткізуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызбалар, слайдтар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1. Білім. Үй тапсырмасы.
Қызығушылықты ояту. Ойын: <<Кім жылдам?>>
ІІ.Жаңа сабақ.
Слайд арқылы түсіндіру.
Мұндай түрдегі теңдеуді шешу үшін, ең алдымен оның қосымша есептеулерін орындап, қарапайым түрге келтіріп алу керек.
3. ҚОЛДАНУ (есептер шығару)
ІІІ. Оқулық пен дәптермен жұмыс.
№2. Теңдеулерді шеш.
У + 260 = 650 + 350 600 - Х = 3 x 90
У + 260 = 1000 600 - Х = 270
У = 1000 - 260 Х = 600 - 270
У = 740 Х = 330
740 + 260 = 650 + 350 600 - 330 = 3 x 90
1000 = 1000 270 = 270
№3 Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдалана отырып, есепте.
Сергіту сәті.
4.ТАЛДАУ (мәсел есептер шығу)
№4. Қысқаша жазу бойынша есеп құрастыр.
1-ші күні-12 литрден 3
?
2-ші күні -14 литрден 2
№5. Немерелеріне әрқайсысы 95 грамдық 8 орам жіптен қолғап тоқығаннан кейін, әжейге тағы да осындай 2 орам жіп қалды. Әжейде барлығы қанша грамм жіп болды?
№6 Қабырғалары 2 см 2 мм шаршы сыз.Оның периметрін тап.
ІV. Топпен жұмыс.
1 топ. Салыстыр.
7 x 100 * 600 + 90 444 + 9 * 450 + 30
1000 : 10 * 10 x 20 300 : 100 * 210 : 70
30 x 2 * 360 : 60 880 - 800 * 90 : 100
2 топ.
Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
446 + 254 272 + 326 417 + 89
998 - 652 702 - 635 800 - 345
861 - 456 300 - 291 701 - 62
971 + 18 198 - 65 603 - 485
3 топ. Теңдеулерді шеш.
Х : 40 = 8 810 : У = 90
450 : Х = 9 а -256 = 187 - 35
V. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС.
V І. Оқушылардың білімін тексеру.
1. Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
2. Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
3. 1 т. Неше кг бар?
4. 1 кг неше грамм бар?
5. 1 ғасырда неше жыл бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 жылда неше ай бар?
8. Кесінді деген не?
9. Үлес деген не?
5. ЖИНАҚТАУ (қорытынды).
Теңдеулерді шеш.
6. Бағалау, мадақтау. Оқушылардың сабаққа деген
ынтасын арттыру .
Оқушының
аты-жөні
Қызығушылықты
ояту
Оқулықпен жұмыс
Қорытынды
Лес Сах.
Толеген.Р
Пернебек.Т
Сайлау.Н
Қойылатын бағалар.
Өте жақсы - 5
Жақсы - 4
Орта - 3
VII. Үйге тапсырма: № 7.
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды есептеудің жаңа тәсілімен таныстыру, теңдеу құру, құрылымы күрделі теңдеуді шешу дағдысын жетілдіру, талдау және қорытындылау дағдысын дамыту.
Дамытушылығы. Оқушылардың ой-өрісін, логикалық шығармашылықтарын тез ойлау қабілеттерін дамыту, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Өздігінен жұмыс жасауға, ойын дұрыс, нақты жеткізуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызбалар, слайдтар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1. Білім. Үй тапсырмасы.
Қызығушылықты ояту. Ойын: <<Кім жылдам?>>
ІІ.Жаңа сабақ.
Слайд арқылы түсіндіру.
Мұндай түрдегі теңдеуді шешу үшін, ең алдымен оның қосымша есептеулерін орындап, қарапайым түрге келтіріп алу керек.
3. ҚОЛДАНУ (есептер шығару)
ІІІ. Оқулық пен дәптермен жұмыс.
№2. Теңдеулерді шеш.
У + 260 = 650 + 350 600 - Х = 3 x 90
У + 260 = 1000 600 - Х = 270
У = 1000 - 260 Х = 600 - 270
У = 740 Х = 330
740 + 260 = 650 + 350 600 - 330 = 3 x 90
1000 = 1000 270 = 270
№3 Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдалана отырып, есепте.
Сергіту сәті.
4.ТАЛДАУ (мәсел есептер шығу)
№4. Қысқаша жазу бойынша есеп құрастыр.
1-ші күні-12 литрден 3
?
2-ші күні -14 литрден 2
№5. Немерелеріне әрқайсысы 95 грамдық 8 орам жіптен қолғап тоқығаннан кейін, әжейге тағы да осындай 2 орам жіп қалды. Әжейде барлығы қанша грамм жіп болды?
№6 Қабырғалары 2 см 2 мм шаршы сыз.Оның периметрін тап.
ІV. Топпен жұмыс.
1 топ. Салыстыр.
7 x 100 * 600 + 90 444 + 9 * 450 + 30
1000 : 10 * 10 x 20 300 : 100 * 210 : 70
30 x 2 * 360 : 60 880 - 800 * 90 : 100
2 топ.
Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
446 + 254 272 + 326 417 + 89
998 - 652 702 - 635 800 - 345
861 - 456 300 - 291 701 - 62
971 + 18 198 - 65 603 - 485
3 топ. Теңдеулерді шеш.
Х : 40 = 8 810 : У = 90
450 : Х = 9 а -256 = 187 - 35
V. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС.
V І. Оқушылардың білімін тексеру.
1. Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
2. Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
3. 1 т. Неше кг бар?
4. 1 кг неше грамм бар?
5. 1 ғасырда неше жыл бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 жылда неше ай бар?
8. Кесінді деген не?
9. Үлес деген не?
5. ЖИНАҚТАУ (қорытынды).
Теңдеулерді шеш.
6. Бағалау, мадақтау. Оқушылардың сабаққа деген
ынтасын арттыру .
Оқушының
аты-жөні
Қызығушылықты
ояту
Оқулықпен жұмыс
Қорытынды
Лес Сах.
Толеген.Р
Пернебек.Т
Сайлау.Н
Қойылатын бағалар.
Өте жақсы - 5
Жақсы - 4
Орта - 3
VII. Үйге тапсырма: № 7.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz