Теңдеу шешу

Математика
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды есептеудің жаңа тәсілімен таныстыру, теңдеу құру, құрылымы күрделі теңдеуді шешу дағдысын жетілдіру, талдау және қорытындылау дағдысын дамыту.
Дамытушылығы. Оқушылардың ой-өрісін, логикалық шығармашылықтарын тез ойлау қабілеттерін дамыту, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Өздігінен жұмыс жасауға, ойын дұрыс, нақты жеткізуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызбалар, слайдтар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Білім. Үй тапсырмасы.
Қызығушылықты ояту . Ойын: «Кім жылдам?»
ІІ. Жаңа сабақ.
Слайд арқылы түсіндіру.
Мұндай түрдегі теңдеуді шешу үшін, ең алдымен оның қосымша есептеулерін орындап, қарапайым түрге келтіріп алу керек.
3. ҚОЛДАНУ (есептер шығару)
ІІІ. Оқулық пен дәптермен жұмыс.
№2. Теңдеулерді шеш.
У + 260 = 650 + 350 600 - Х = 3 x 90
У + 260 = 1000 600 - Х = 270
У = 1000 - 260 Х = 600 - 270
У = 740 Х = 330
740 + 260 = 650 + 350 600 - 330 = 3 x 90
1000 = 1000 270 = 270
№3 Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдалана отырып, есепте.
Сергіту сәті.
4. ТАЛДАУ (мәсел есептер шығу)
№4. Қысқаша жазу бойынша есеп құрастыр.
1-ші күні-12 литрден 3
?
2-ші күні -14 литрден 2
№5. Немерелеріне әрқайсысы 95 грамдық 8 орам жіптен қолғап тоқығаннан кейін, әжейге тағы да осындай 2 орам жіп қалды. Әжейде барлығы қанша грамм жіп болды?
№6 Қабырғалары 2 см 2 мм шаршы сыз. Оның периметрін тап.
ІV. Топпен жұмыс.
1 топ. Салыстыр.
7 × 100 * 600 + 90 444 + 9 * 450 + 30
1000 : 10 * 10 × 20 300 : 100 * 210 : 70
30 × 2 * 360 : 60 880 - 800 * 90 : 100
2 топ.
Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
446 + 254 272 + 326 417 + 89
998 - 652 702 - 635 800 - 345
861 - 456 300 - 291 701 - 62
971 + 18 198 - 65 603 - 485
3 топ. Теңдеулерді шеш.
Х : 40 = 8 810 : У = 90
450 : Х = 9 а -256 = 187 - 35
V. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС.
V І. Оқушылардың білімін тексеру.
- Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
- Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
- 1 т. Неше кг бар?
- 1 кг неше грамм бар?
- 1 ғасырда неше жыл бар?
- 1 тәулікте неше сағат бар?
- 1 жылда неше ай бар?
- Кесінді деген не?
- Үлес деген не?
5. ЖИНАҚТАУ (қорытынды) .
Теңдеулерді шеш.
6. Бағалау, мадақтау. Оқушылардың сабаққа деген
ынтасын арттыру .
Оқушының
аты-жөні
Қызығушылықты
ояту
Қойылатын бағалар.
Өте жақсы - 5
Жақсы - 4
Орта - 3
VII. Үйге тапсырма: № 7.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz