Химия әлеміне саяхат

Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернатының химия пәні мұғалімі Кнашаева Г. Е

Тақырыбы: Химия әлеміне саяхат

Мақсаты: Қосымша білім беру сабағында математика мен физикада қолданылатын сандық есептерді, сапалық есептерді қарастыру, теориялық білімдерін тереңдету, талдай білуге үйрету.

1. Күрделі есептерді шығару жолдарын талдауды үйрету.

2. Оқушылардың өз бетінше есептер шығара алу қаблетін жетілдіру, қисынды ойлау, қортынды жасау дағдыларын өрістету.

3. Химия, физика, математика пәндеріне қызығушылығын арттыру, табандылыққа, іскерлікке, ізденгіштікке тәрбиелеу. .

Күтілетін нәтиже: 1. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алады.

2. Белгісіз заттарды анықтай алады.

3. Шығармашылық дағдысы дамиды.

Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау, АКТ, кесте-матрица.

Сабақтың типі : Сайыс сабақ

Сабақтың түрі: талдау, топпен жұмыс, ой қорыту, қортынды жасау, бағалау.

Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар:

Химия кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережесі, интерактивті тақта, слайдтар, бейнеролик, әртүрлі реактивтер, сынауықтар, семантикалық карта үлгілері.

Сабақтың кезеңдері
Жұмыстың түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушының іс-әрекеттері
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйым

дастыру

Жұмыстың түрлері:

1. Сәлемдесу

2. Топқа бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеттері:

1. Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ітоп:Ізденіс тобы.

ІІтоп:Зерттеу тобы.

ІІІтоп:Шығармашыл топ.

Оқушының іс-әрекеттері:

1. Орнынан тұрып сәлемдесу.

2. Түсті қағаз арқылы 3 топқа бөлінеді.

Ресурстар: Түсті қағаз
Сабақтың кезеңдері: 2. Кіріспе
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 1. Бұл сабақ қосымша білім беру сабағы болғандықтан, осы сабақтан үйренгендерін ортаға салғалы отырғаны туралы айту. 3 топ сайысатыны туралы түсіндіру.
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері: 3. Негізгі бөлім
Жұмыстың түрлері: 1. Сабақтың тақырыбын жазу.
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 1. Тақырыпты түсіндіру.
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар: 1. Слайд көрсету
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 2. Сабақтың жүргізілуі
Мұғалімнің іс-әрекеттері:

2. Сабақтың жүргізілу барысын түсіндіру

Жұмыс 3 бөлімнен тұрады. 1. Ізденіс тобы күрделі есептер дайындайды.

2. Зерттеу тобы эксперименттік есептер дайындайды

3. Шығармашыл топ қызықты тәжірибелер көрсетеді

Оқушының іс-әрекеттері:

Әр топтың жетекшісін сайлау

Әр топ өзіне берілген тапсырманы қорғайды.

Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:

3. Ізденіс тобы өздері дайындаған күрделі есептерін

ұсынады, тексереді.

Мұғалімнің іс-әрекеттері:

Есеп жазылған қималарды тарату

Есептер:Газ заңдарына,

Ертінділерге, Қоспаларға берілген

1) Ізденіс тобы:Қоспаға

2) Зерттеу тобы:

Газ заңдарына

3) Шығармашылық топ:

Ертінділерге

(есептер бөлек беріледі)

Оқушының іс-әрекеттері:

Топ мүшелері түсіндіріп өтеді:3. Химиялық есептер негізінен екі топқа бөлінеді:

1) Сан есептері

2) Сапа есептері

Сан есептері арқылы жаңа білім беріледі, алынған білім нығайтылады, жетілдіріледі және қолданылады.

Сапа есептерін эксперемент есептері деп те атайды, өйткені оларда сандық мәлметтер болмайды, химиялық тәжірбиелер жасау арқылы шығарылады.

Сан есептерінің үш типі бар:

1) Химиялық формулалар арқылы есеп шығару.

2) Химиялық реакция теңдеулері арқылы есеп шыгару.

3) Ертінділерге арналған есептер.

Химиялық есептерін шығарудың бірнеше әдістері бар:

1) Арифметикалық әдіс, оның өзі:

а) пропорциялық әдіске

б) бір өлшемге келтіріп шығару

в) бүтін сан арқылы шешу

г) белгісіздерді салыстыру арқылы табу сияқты әдістерге бөлінеді;

2) Алгебралық әдіс.

3) Графикалық әдіс.

4) Дайын формуланы пайдалана отырып шығаратын әдіс.

5) Крест әдісі.

Бұл әдістер түгелдей бір есепті шығаруға пайдаланылмайды. Әр есептің өзіндік мақсаты болады, сондықтан оның шығарылу әдісі де басқаша болады.

Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері: 4. Зерттеу тобы өздері дайындаған эксперименттік есептерін түсіндіреді
Мұғалімнің іс-әрекеттері: 4 сынауықта NaOH, CuCI 2 , Na 2 CO 3 , HCI берілген. Басқа реактивтерді пайдаланбай қайсысы қай сынауықта екенін табу.
Оқушының іс-әрекеттері:

Олимпиада кезінде ІІ кезең тапсырмалары сапалық анализге берілетін болғандықтан осы жұмысты алғандығын түсіндіру. Әр топқа тапсырмалар беру, орындалуын қадағалау.

Берілген тапсырмаларды топпен орындап, қорғау. Теориялық білімге сүйене отырып кесте-матрица сызады.

Тік бағанға анықталатын зат, көлденең бағанға да сол заттар жазылады. Қилысқан жердегі тұнба мен газ сандарына қарап эксперимент жасау кезінде қай зат нешінші сынауықта екенін анықтайды.

Ресурстар: .
Сабақтың кезеңдері:

Кесте-матрица

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Практикалық-матрица

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1-сынауықта

2-сынауықта

3-сынауықта

4-сынауықта

Жұмыстың түрлері: Заттар
Мұғалімнің іс-әрекеттері: NaOH
Оқушының іс-әрекеттері: HCI
Ресурстар: Na 2 CO 3
CuCI 2

Жалпы

нәтиже

NaOH
х
HCI
х
Na 2 CO 3
х
CuCI 2
х
Сынауықтар
1
2
3
4

Жалпы

нәтиже

1.
х
2.
х
3.
х
4.
х
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс-әрекеттері:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері:
Жұмыстың түрлері:
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
Оқушының іс

Ұқсас жұмыстар
Металдар әлеміне саяхат
Сіздер дәл келдіңіздер
«қызықты биология әлеміне саяхат»интеллектуалды сайыс
Қолданыстағы хлор аймағы
Білім әлеміне саяхат
“ гүл - өмір көркі ”
Тігістер әлеміне саяхат. 8 сынып
Алтынемел ұлттық саябаққа саяхат сабақ 7-сынып
Дененің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Мадақтау сөз әдісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz