Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Пәні:Математика
Күні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы:Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Сабақтың типі:Аралас
Сабақтың мақсаты: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуға есептер шығару.
Міндеттері:
Білімділік:Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуды, шешімдер жиынын координаталық түзуде кескіндеуді және сан аралығымен жазуды меңгерту.
Тәрбиелік:Оқушыларды белсендәләкке,өз бетімен жұмыс жасауға,шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Оқушылардың ой - өрісін,сөздік қорын, логикалық ойлауын танымдық қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі:таблица,кеспе қағаздары
Сабақтың әдісі: Көрнекілік,практикалық, сұрақ - жауап
Жаңа технология.Дамыта оқтыу.СТО
Сабақтың құрылымы:
I Ұйымдастыру
II Үй тапсырмасын тексеру
III Өткенді еске түсіру
IV Есептер шығару (логикалық есептер)
V Бағалау
VI Үй тапсырмасы
VII Бекіту
VIII Қорытынды
Ұйымдастыру: а)Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу
ә)Сабаққа дайындығын тексеру
б)Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеру:
№1010
3х-18 -8х32 5у 16 6,5у13 -8х 24 7,5х
х- х у у х х
х -6 х4 у3,2 у0,2 х х
[-6; +) ( -] [3,2; +) (0,2; +) [3;+) [0,4;+
III Өткенді еске түсіру
1.Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі дегеніміз?
(айнымалының тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін айтады(
2.Теңсіздікті шешу дегеніміз?
( теңсіздіктің барлық шешімдер жиынын табу немесе шешімі болмайтынын анықтау(
3.Мәндес теңсіздіктер деп ?
( шешімдері бірдей теңсіздіктер)
4.Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге түрленеді?
(қосылғыш теңсіздіктің бір жақ бөлігінен екінші жақ бөлігіне қарама - қарсы таңбамен көшірілсе,теңсіздіктің екі жақ бөлігі де бір ғана оң санға көбейтілсе немесе бөлінсе)
IV Есептер шығару
№1011
х - 3 >= - 13 х + 1 <= 9 х + 3 > 5 2 х + 7 < 11 4 х + 5 <= 21
х >= - 13 + 3 х <= 9 - 1 х > 5 - 3 2 х < 11 -7 4 х 21 - 5
х >= -10 х <= 8 х > 2 2 х < 4 4 х16
х < 2 х 4
[ - ; 10) ( - ; 8) ( 2 + ) ( - ; 2) ( - ; 4
9 х - 7 > - 25 3 х - 7 < х + 1 2 + х > 8 - х х - 3 <= 11
9 х > - 25 + 7 3 х - х < 1+7 2 х > 6 х <= 11 + 3
9 х > - 18 2 х < 8 х > 3 х <= 14
х > - 2 х < 4
( - 2; ) ( - ; 4) ( 3; ) ( - ; 14]
№ 1013
3 х - 7 < х + 1 2 + х > 8 - х 1 - х <= 2 х - 5 2 х + 1 > х + 6
3 х + < -1 + 7 х + х > 8 - 2 - х - 2 х <= - 5 - 1 2 х - х > 6 -1
4 х < 8 2 х > 6 3 х <= 6 х > 5
х < 2 х > 3 х <= 2
4 х + 2 > 3 х + 1 6 х + 1 < 2 х + 9
4 х - 3 х > 1 - 2 6 х - 2 х < 9 - 1
х > - 1 4 х < 8
х < 2
Логикалық есептер
1)Оқушы бір күнде 800 тг жұмсаса 30күнге жетеді. Ал 600 тг жұмсаса неше күнге жетеді. (40)
2)Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең бес бөлікке бөлді. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, барлық бөренені кесуге неше минут кетеді. (5мин)
3)5 адам кездесіп бір-бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу неше? (10)
4) Шахмат турниріне 7 адам қатысты, әрбіреуі қайсысымен 1 партиядан ойнады. Барлық ойналған партия нешеу? (21)
5) Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағ 20 мин ұшады. Ал кері 80 мин ұшады. Бұл қалай? (екеуі тең)
V Бағалау: Сабақта белсенділік танытып,жақсы араласып отырған оқушыларды бағалау
VI Үй тапсырмасы: № 1016
VII Бекіту:
Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді
Мәндес теңсіздіктерді
Бір айнымалысы
бар теңсіздік
Теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіруді
Теңсіздіктің шешімдер жиынын координаталық түзуде сәуле
түрінде кескіндеуді
Сан аралығы арқылы белгілеуді
VIII Қорытынды: Оқушылар біз алдыңғы сабағымызда Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешумен таныссақ, бүгін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімін табуға есептер шығардық.
Күні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы:Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешуге есептер шығару
Сабақтың типі:Аралас
Сабақтың мақсаты: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуға есептер шығару.
Міндеттері:
Білімділік:Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуды, шешімдер жиынын координаталық түзуде кескіндеуді және сан аралығымен жазуды меңгерту.
Тәрбиелік:Оқушыларды белсендәләкке,өз бетімен жұмыс жасауға,шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Оқушылардың ой - өрісін,сөздік қорын, логикалық ойлауын танымдық қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі:таблица,кеспе қағаздары
Сабақтың әдісі: Көрнекілік,практикалық, сұрақ - жауап
Жаңа технология.Дамыта оқтыу.СТО
Сабақтың құрылымы:
I Ұйымдастыру
II Үй тапсырмасын тексеру
III Өткенді еске түсіру
IV Есептер шығару (логикалық есептер)
V Бағалау
VI Үй тапсырмасы
VII Бекіту
VIII Қорытынды
Ұйымдастыру: а)Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу
ә)Сабаққа дайындығын тексеру
б)Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеру:
№1010
3х-18 -8х32 5у 16 6,5у13 -8х 24 7,5х
х- х у у х х
х -6 х4 у3,2 у0,2 х х
[-6; +) ( -] [3,2; +) (0,2; +) [3;+) [0,4;+
III Өткенді еске түсіру
1.Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі дегеніміз?
(айнымалының тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін айтады(
2.Теңсіздікті шешу дегеніміз?
( теңсіздіктің барлық шешімдер жиынын табу немесе шешімі болмайтынын анықтау(
3.Мәндес теңсіздіктер деп ?
( шешімдері бірдей теңсіздіктер)
4.Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге түрленеді?
(қосылғыш теңсіздіктің бір жақ бөлігінен екінші жақ бөлігіне қарама - қарсы таңбамен көшірілсе,теңсіздіктің екі жақ бөлігі де бір ғана оң санға көбейтілсе немесе бөлінсе)
IV Есептер шығару
№1011
х - 3 >= - 13 х + 1 <= 9 х + 3 > 5 2 х + 7 < 11 4 х + 5 <= 21
х >= - 13 + 3 х <= 9 - 1 х > 5 - 3 2 х < 11 -7 4 х 21 - 5
х >= -10 х <= 8 х > 2 2 х < 4 4 х16
х < 2 х 4
[ - ; 10) ( - ; 8) ( 2 + ) ( - ; 2) ( - ; 4
9 х - 7 > - 25 3 х - 7 < х + 1 2 + х > 8 - х х - 3 <= 11
9 х > - 25 + 7 3 х - х < 1+7 2 х > 6 х <= 11 + 3
9 х > - 18 2 х < 8 х > 3 х <= 14
х > - 2 х < 4
( - 2; ) ( - ; 4) ( 3; ) ( - ; 14]
№ 1013
3 х - 7 < х + 1 2 + х > 8 - х 1 - х <= 2 х - 5 2 х + 1 > х + 6
3 х + < -1 + 7 х + х > 8 - 2 - х - 2 х <= - 5 - 1 2 х - х > 6 -1
4 х < 8 2 х > 6 3 х <= 6 х > 5
х < 2 х > 3 х <= 2
4 х + 2 > 3 х + 1 6 х + 1 < 2 х + 9
4 х - 3 х > 1 - 2 6 х - 2 х < 9 - 1
х > - 1 4 х < 8
х < 2
Логикалық есептер
1)Оқушы бір күнде 800 тг жұмсаса 30күнге жетеді. Ал 600 тг жұмсаса неше күнге жетеді. (40)
2)Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең бес бөлікке бөлді. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, барлық бөренені кесуге неше минут кетеді. (5мин)
3)5 адам кездесіп бір-бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу неше? (10)
4) Шахмат турниріне 7 адам қатысты, әрбіреуі қайсысымен 1 партиядан ойнады. Барлық ойналған партия нешеу? (21)
5) Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағ 20 мин ұшады. Ал кері 80 мин ұшады. Бұл қалай? (екеуі тең)
V Бағалау: Сабақта белсенділік танытып,жақсы араласып отырған оқушыларды бағалау
VI Үй тапсырмасы: № 1016
VII Бекіту:
Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді
Мәндес теңсіздіктерді
Бір айнымалысы
бар теңсіздік
Теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіруді
Теңсіздіктің шешімдер жиынын координаталық түзуде сәуле
түрінде кескіндеуді
Сан аралығы арқылы белгілеуді
VIII Қорытынды: Оқушылар біз алдыңғы сабағымызда Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешумен таныссақ, бүгін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімін табуға есептер шығардық.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz