Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу

Сабақтың тақырыбы: Мәтін.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың мәтін жайлы алған білімдеріне сүйене отырып,ұғымдарын кеңейте түсу. 2.Мәтінді талдауға,негізгі ойды табуға,ой қорытындысын жасауға,оған өз пікірін қосуға,әрі қарай жалғастыруға,аяқтауға және мәтін құрауға үйрету
3.Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты тапсырмалар орындау барысында салыстыру әрекетін жасай алуға,алған білімдерін қорытындылауға,өз көзқарасын ашық айтуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі .суреттер,тірек сызбалар,шығармашылық тапсырмалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:топпен жұмыс,талдау-жинақтау
Күтілетін нәтиже: -Оқушылар сабақтың құрылысын нақты білуі
-Тақырып бойынша оқушылардың түсінуі.
-Сұрақтарды талқылауға қатысуы
Сабақтың өту барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық: Ойға толып санамыз. Бестік баға аламыз. Баласындай бір үйдің Тату болсын арамыз
Оқушыларды топқа бөлу:1-топ <<Дыбыстар>>
2-топ <<Сөздер>>
3-топ <<Сөйлемдер>> 2.Ой қозғау (топ бойынша тапсырма)
1-топ
2-топ
3-топ
Дыбыс түрлері
Дауысты дыбыстар
Дауыссыз дыбыстар

3.Дыбыстық талдау. 1.кемпірқосақ 2.сегізкөз 3.қолбасшы
4.Жаңа сабақ: 1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді ретпен орналастыру. Ә)Мәтіннің қай түрі екенін ажырату. Б)Мәтінге тақырып қою
Құраған сөйлемдерді ретімен қойып байланыстырып көрейік. - Неше сөйлем құрастырдық? -Сөйлемдер не туралы? -Құраған сөйлемдерің бір-бірімен байланысып, толықтырылып тұр ма? - Мәтін деген не екенін ойланып,қорытынды шығару.
1
2
3
Мәтін деген не? Мәтіндегі сөздердің орнын ауыстыруға бола ма?
Мәтіннің түрлері (сызба сызу)
Мәтіннің бөліктері

5. Оқулықпен жұмыс:
2-жаттығу: Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу,мәтінді пайымдау мәтініне айналдырып жазғызу. (топтарға тапсырма) 1.Адыраспанды сипаттау. 2,Адыраспан сөзіне дыбыстық талдау. 3.Адыраспан сөзін буынға бөлу
Сергіту сәті
3-жаттығу Берілген (өйткені,сондықтан,сол себепті)сөздерінің көмегімен сөйлемдерді жалғастырып жазғызу.
Үйге тапсырма. 4-жаттығу Өлеңді түсініп оқып,мазмұнын жазу
7.Қорытынды 1. Сурет бойынша ауызша мәтін құрастыру 2.Дайын мәтінді дауыс ырғағымен оқу,түрін атау 3.мәтінді бөлімге бөлу,ат қою
8. <<Басбармақ>>әдісі бойынша топтарды бағалау

Тиін бұл азықты қыстай қорек етеді.
Онда жаңғақ пен бүр жеткіліті.
Тиін қарағайдың қуысын мекен етеді.
Ол саңырауқұлақ кептіріп алған.
Ол бұтақтан-бұтаққа секіріп жүреді.
Ұясында мол азық бар.

Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің түрі
Тақырып - Амандасу салты
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары
Қазақ тілі. түбірлес сөздер 52-58-жаттығулар. әдебиеттік оқу. құстар айтысы әдебиеттік оқу. б.майлин
Қасқырдың жас атаулары
Тарихи сөздер
Түрлеріне сәйкес мәтін құру
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Бауырсақ ертегісіне саяхат
Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні
Пәндер