Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу
Сабақтың тақырыбы: Мәтін.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың мәтін жайлы алған білімдеріне сүйене отырып,ұғымдарын кеңейте түсу. 2.Мәтінді талдауға,негізгі ойды табуға,ой қорытындысын жасауға,оған өз пікірін қосуға,әрі қарай жалғастыруға,аяқтауға және мәтін құрауға үйрету
3.Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты тапсырмалар орындау барысында салыстыру әрекетін жасай алуға,алған білімдерін қорытындылауға,өз көзқарасын ашық айтуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі .суреттер,тірек сызбалар,шығармашылық тапсырмалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:топпен жұмыс,талдау-жинақтау
Күтілетін нәтиже: -Оқушылар сабақтың құрылысын нақты білуі
-Тақырып бойынша оқушылардың түсінуі.
-Сұрақтарды талқылауға қатысуы
Сабақтың өту барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық: Ойға толып санамыз. Бестік баға аламыз. Баласындай бір үйдің Тату болсын арамыз
Оқушыларды топқа бөлу:1-топ <<Дыбыстар>>
2-топ <<Сөздер>>
3-топ <<Сөйлемдер>> 2.Ой қозғау (топ бойынша тапсырма)
1-топ
2-топ
3-топ
Дыбыс түрлері
Дауысты дыбыстар
Дауыссыз дыбыстар
3.Дыбыстық талдау. 1.кемпірқосақ 2.сегізкөз 3.қолбасшы
4.Жаңа сабақ: 1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді ретпен орналастыру. Ә)Мәтіннің қай түрі екенін ажырату. Б)Мәтінге тақырып қою
Құраған сөйлемдерді ретімен қойып байланыстырып көрейік. - Неше сөйлем құрастырдық? -Сөйлемдер не туралы? -Құраған сөйлемдерің бір-бірімен байланысып, толықтырылып тұр ма? - Мәтін деген не екенін ойланып,қорытынды шығару.
1
2
3
Мәтін деген не? Мәтіндегі сөздердің орнын ауыстыруға бола ма?
Мәтіннің түрлері (сызба сызу)
Мәтіннің бөліктері
5. Оқулықпен жұмыс:
2-жаттығу: Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу,мәтінді пайымдау мәтініне айналдырып жазғызу. (топтарға тапсырма) 1.Адыраспанды сипаттау. 2,Адыраспан сөзіне дыбыстық талдау. 3.Адыраспан сөзін буынға бөлу
Сергіту сәті
3-жаттығу Берілген (өйткені,сондықтан,сол себепті)сөздерінің көмегімен сөйлемдерді жалғастырып жазғызу.
Үйге тапсырма. 4-жаттығу Өлеңді түсініп оқып,мазмұнын жазу
7.Қорытынды 1. Сурет бойынша ауызша мәтін құрастыру 2.Дайын мәтінді дауыс ырғағымен оқу,түрін атау 3.мәтінді бөлімге бөлу,ат қою
8. <<Басбармақ>>әдісі бойынша топтарды бағалау
Тиін бұл азықты қыстай қорек етеді.
Онда жаңғақ пен бүр жеткіліті.
Тиін қарағайдың қуысын мекен етеді.
Ол саңырауқұлақ кептіріп алған.
Ол бұтақтан-бұтаққа секіріп жүреді.
Ұясында мол азық бар.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың мәтін жайлы алған білімдеріне сүйене отырып,ұғымдарын кеңейте түсу. 2.Мәтінді талдауға,негізгі ойды табуға,ой қорытындысын жасауға,оған өз пікірін қосуға,әрі қарай жалғастыруға,аяқтауға және мәтін құрауға үйрету
3.Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты тапсырмалар орындау барысында салыстыру әрекетін жасай алуға,алған білімдерін қорытындылауға,өз көзқарасын ашық айтуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі .суреттер,тірек сызбалар,шығармашылық тапсырмалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:топпен жұмыс,талдау-жинақтау
Күтілетін нәтиже: -Оқушылар сабақтың құрылысын нақты білуі
-Тақырып бойынша оқушылардың түсінуі.
-Сұрақтарды талқылауға қатысуы
Сабақтың өту барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық: Ойға толып санамыз. Бестік баға аламыз. Баласындай бір үйдің Тату болсын арамыз
Оқушыларды топқа бөлу:1-топ <<Дыбыстар>>
2-топ <<Сөздер>>
3-топ <<Сөйлемдер>> 2.Ой қозғау (топ бойынша тапсырма)
1-топ
2-топ
3-топ
Дыбыс түрлері
Дауысты дыбыстар
Дауыссыз дыбыстар
3.Дыбыстық талдау. 1.кемпірқосақ 2.сегізкөз 3.қолбасшы
4.Жаңа сабақ: 1-жаттығу. Берілген сөйлемдерді ретпен орналастыру. Ә)Мәтіннің қай түрі екенін ажырату. Б)Мәтінге тақырып қою
Құраған сөйлемдерді ретімен қойып байланыстырып көрейік. - Неше сөйлем құрастырдық? -Сөйлемдер не туралы? -Құраған сөйлемдерің бір-бірімен байланысып, толықтырылып тұр ма? - Мәтін деген не екенін ойланып,қорытынды шығару.
1
2
3
Мәтін деген не? Мәтіндегі сөздердің орнын ауыстыруға бола ма?
Мәтіннің түрлері (сызба сызу)
Мәтіннің бөліктері
5. Оқулықпен жұмыс:
2-жаттығу: Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу,мәтінді пайымдау мәтініне айналдырып жазғызу. (топтарға тапсырма) 1.Адыраспанды сипаттау. 2,Адыраспан сөзіне дыбыстық талдау. 3.Адыраспан сөзін буынға бөлу
Сергіту сәті
3-жаттығу Берілген (өйткені,сондықтан,сол себепті)сөздерінің көмегімен сөйлемдерді жалғастырып жазғызу.
Үйге тапсырма. 4-жаттығу Өлеңді түсініп оқып,мазмұнын жазу
7.Қорытынды 1. Сурет бойынша ауызша мәтін құрастыру 2.Дайын мәтінді дауыс ырғағымен оқу,түрін атау 3.мәтінді бөлімге бөлу,ат қою
8. <<Басбармақ>>әдісі бойынша топтарды бағалау
Тиін бұл азықты қыстай қорек етеді.
Онда жаңғақ пен бүр жеткіліті.
Тиін қарағайдың қуысын мекен етеді.
Ол саңырауқұлақ кептіріп алған.
Ол бұтақтан-бұтаққа секіріп жүреді.
Ұясында мол азық бар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz