Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару

1. Ондық бөлшектерді көбейтуді үйренеді;
2. Өрнекті ықшамдап, мәнін табуды үйренеді;
3. Амалдарды орындауды үйренеді;
Сабақ бойынша
мұғалім жазбалары
І . Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Мұғалім:
1. Натурал сан дегеніміз не?
2. Жай бөлшекке мысал келтір.
3. Ондық бөлшектер қалай жазылады?
Осы 3 сұрақ арқылы үш оқушыны анықтап үш топқа көшбасшы етіп сайлап орындарына отырғызады. Оқушыларға өз топтарыңның атына сәйкес (натурал, жай бөлшек, ондық бөлшек) кезек-кезек сұрақтар қою арқылы өз тобын жинайды. Қолдарына сұрақ қою жеңілірек болуы үшін мәліметтер бар парақты беремін. Сол мәліметтерге байланыстырып сұрақ қою техникасын дамытады.
1 топқа: Санау үшін пайдаланылады, ең кіші натурал сан 1, ең үлкені болмайды, натурал санды жазу үшін цифрлар пайдаланылады, жұп тақ болып бөлінеді
2 топқа:Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп, ал алымы бөліміне тең не одан үлкен бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады, жарты деген 1/2, ширек деген 1/4, оқығанда бөлімінен бастап оқылады, жай бөлшектерді қосқанда не азайтқанда ортақ бөлімге келтіріп, толықтауыш көбейткіштеріне алымдарын көбейтіп қосу не азайту керек. Жай бөлшектерді көбейткенде қысқаратыны болса қысқартып, алымын алымына бөлімін бөліміне көбейту қажет. Жай бөлшектерді бөлгенде бірінші бөлшекке келесі бөлшектің кері бөлшегін көбейту керек.
3 топқа: Бөлімі 10 санының бүтін дәрежесі болатын бөлшек ондық бөлшек деп аталады. Ондық бөлшек бөлімсіз жазылады. Оның бөлімінде қанша нөл болса, алымының оң жағынан сонша цифр (орын) үтір арқылы ажыратылады. Бөлшек туралы алғашқы түсінік ежелгі Вавилонның ескілікті жазуларында кездеседі. Бөлшекке амалдар қолдану әдісі Мысырдағы Ахмес папирусында (б. з. б. 2000 - 1700 ж. ) кездеседі. Бөлшектің осы заманғы белгіленуі ежелгі үнділерде пайда болған. “Бөлшек” термині Еуропаға 1202 жылы арабтарданЛеонардо Пизанскийдің еңбегі арқылы енген.
ІІ. Жаңа білімді меңгерту
Оқушылармен бірлесіп табыс критерийлері тақтаның жанына плакатқа жазылады.
1. Ондық бөлшектерді көбейтуді білетін боламын;
2. Өрнекті ықшамдап, мәнін табуды түсетін боламын.
3. Амалдарды орындауды үйрендім
Жұптық жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
1жұп
1. Ондық бөлшектерді көбейтуді орындаңдар: 0, 3 1, 5.
2. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар: 15, 2х+8, 3+4, 6х+7, 5 мұндағы х=0, 5
2 жұп: Амалдарды орындаңдар:
5)
Жұптық жұмыста шығарған есептерін топта талқылайды, өздері шығарған есебін бір-біріне түсіндіреді.
Оқушылар деңгейлеріне сәйкес жұп-жұп болып тапсырманы бөліп алады.
Дайын үлгі жауап арқылы шешімдерінің дұрыстығын тексереді.
Топтық жұмыс (постер қорғау)
1 топқа
1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар: 19, 8у-12, 6у+4, 37+3, 1у мұндағы у=2, 1
2 топқа
2. Теңдеуді шешіңдер:
3 топқа Амалдарды орындаңдар:
"Екі жұлдыз, бір тілек" арқылы бағалайды.
Сабақта оқушыларды топтық жұмысқа белсенді қатыстыру үшін топ оқушылары рөлдерге бөлінеді. ( көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы) . Бақылаушы бағалау парағын толтырады.
Тапсырманы орындайды және баяндамашылар өз постерлерін қорғайды.
Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)
Шолиер табақшалары арқылы сабақ рефлексиясын аламын.
Білу
Бүгін мен . . . білдім
Түсіну
Бүгін мен . . . түсіндім
Қолдану
. . . есептерді шығара алатын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz