Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Жер-мекен
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні: 17.03.2015
Сабақтың тақырыбы: Жер-мекен
Сабақтың мақсаты: Пікірталас арқылы оқушылардың пәндік тіл байлығын дамыту
Пәнаралық байланыс: қазақ ілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, тұсті қарындаштар
Әдіс-тәсілдер: АКТ,СТО, диалогтық оқыту
Оқыту нәтижесі:Оқушылардың тіл шеберлігін айқындау
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы, Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Кіріктірілген модуль
Мұғалімнің іс-әркеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру /үнтаспадан тыңдау/
2.Көк, жасыл, қызыл түстер бойынша топтарға бөліну
Қызыл-көбелектер
Көк-аспан
Жасыл-Жер
1.Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан
2.Оқушылар топқа бөлініп отырады
Үй тапсырмасын тексеру
3мин
Диалогтық оқыту
Сұрақ-жауап
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Білім
8мин
Мәтінмен жұмыс
Мәтіндегі тірек сөздермен жұмыс
Оқушылар мәтінді толығымен оқып шығады
Құндағында-сәбиді шүберекке орау
Салқын самал-салқын таза жел
Тау тарысындай-өте кішкентай
Нәр алып- тамақтану
Тіл үйіреді-дімді
Түсіну
4мин
4мин
Диалогтық оқыту
<<Кім тапқыр>> ойыны
Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру
Оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындайды
Ашық және жабық сұрақтар
1.Бала көбелектің құндақтағы өмірі жайында не білесің?
2.Бала көбелектің арманы орындалды ма?
3.Жөргекте жатқанда бала көбелек өз-өзіне қандай серт берді?
4.Күн еңкейе бала көбелектің қанаты неге талды?
5.Қарны ашқан бала көбелек соңында немен қоректенді?
6.Бұл ертегіде қазақтың қай даласы суреттелген?
Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады
Қолдану
8мин
Шығармашылық жұмыс
І-топ Мәтіннен ұшудың түрлерін табу
2-топ Бала көбелектің мінезі
3-топ Мәтіннен табиғатты суреттеп тұрған сөздерді табамыз
Ұйқастарға өлең шумақтарын құрау.
.............айналам,
.................қайнаған.
.....................туған жер
.................жайнаған.
Қалықтай ұшты
қалқи ұшты
самғай ұшты көбелектің ұшуы зымырай ұшты
құлдилай
құлдырай
намысына берік сертінде
тұрады
көбелек
мақтаншақ сәнқой
Сергіту сәті
2мин
Тренинг ойын
Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп-мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсәп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан таза мөп-мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз. Ол үшін
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Ішеміз 4.Рахат-ай
Алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алма аламыз
1.оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі. Үзіп аламыз. Қырт етіп тістейміз 4. Тәттісін-ай
Көғалға келтік айнала қып-қызыл бүлдірген.
1.Алға иілеміз 2.Бір бүлдіргенді аламыз 3. Екінішісіне қараймыз. 4.Аузымызға саламыз. 4.Дімдісін-ай
Раушангүлге кездесеміз
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Иіскейміз 4.Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз
Синтездеу
8мин
1.Түсті ленталар арқылы сыныпты екі топқа бөліну
2.Ережесін құру 3.Пікірталас тудыру
Пікірталас
Келісемін Келіспеймін
/дәлелдеу/ /қарсы келу/
Бір ортақ шешімге келу
Пікірталас тақырыбы: << Мен бай болсам бақытты боламын>>
Қорытынды
4мин
Эссе жазу: Менің ертегілерден алған
әсерім.......
Оқушылар эссе жазады
Бағалау
2мин
1.Екі жұлдыз, бір тілек
1. Өз тілектерін стикерге жазады
Күні: 17.03.2015
Сабақтың тақырыбы: Жер-мекен
Сабақтың мақсаты: Пікірталас арқылы оқушылардың пәндік тіл байлығын дамыту
Пәнаралық байланыс: қазақ ілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, тұсті қарындаштар
Әдіс-тәсілдер: АКТ,СТО, диалогтық оқыту
Оқыту нәтижесі:Оқушылардың тіл шеберлігін айқындау
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы, Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Кіріктірілген модуль
Мұғалімнің іс-әркеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру /үнтаспадан тыңдау/
2.Көк, жасыл, қызыл түстер бойынша топтарға бөліну
Қызыл-көбелектер
Көк-аспан
Жасыл-Жер
1.Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан
2.Оқушылар топқа бөлініп отырады
Үй тапсырмасын тексеру
3мин
Диалогтық оқыту
Сұрақ-жауап
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Білім
8мин
Мәтінмен жұмыс
Мәтіндегі тірек сөздермен жұмыс
Оқушылар мәтінді толығымен оқып шығады
Құндағында-сәбиді шүберекке орау
Салқын самал-салқын таза жел
Тау тарысындай-өте кішкентай
Нәр алып- тамақтану
Тіл үйіреді-дімді
Түсіну
4мин
4мин
Диалогтық оқыту
<<Кім тапқыр>> ойыны
Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру
Оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындайды
Ашық және жабық сұрақтар
1.Бала көбелектің құндақтағы өмірі жайында не білесің?
2.Бала көбелектің арманы орындалды ма?
3.Жөргекте жатқанда бала көбелек өз-өзіне қандай серт берді?
4.Күн еңкейе бала көбелектің қанаты неге талды?
5.Қарны ашқан бала көбелек соңында немен қоректенді?
6.Бұл ертегіде қазақтың қай даласы суреттелген?
Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады
Қолдану
8мин
Шығармашылық жұмыс
І-топ Мәтіннен ұшудың түрлерін табу
2-топ Бала көбелектің мінезі
3-топ Мәтіннен табиғатты суреттеп тұрған сөздерді табамыз
Ұйқастарға өлең шумақтарын құрау.
.............айналам,
.................қайнаған.
.....................туған жер
.................жайнаған.
Қалықтай ұшты
қалқи ұшты
самғай ұшты көбелектің ұшуы зымырай ұшты
құлдилай
құлдырай
намысына берік сертінде
тұрады
көбелек
мақтаншақ сәнқой
Сергіту сәті
2мин
Тренинг ойын
Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп-мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсәп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан таза мөп-мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз. Ол үшін
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Ішеміз 4.Рахат-ай
Алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алма аламыз
1.оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі. Үзіп аламыз. Қырт етіп тістейміз 4. Тәттісін-ай
Көғалға келтік айнала қып-қызыл бүлдірген.
1.Алға иілеміз 2.Бір бүлдіргенді аламыз 3. Екінішісіне қараймыз. 4.Аузымызға саламыз. 4.Дімдісін-ай
Раушангүлге кездесеміз
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Иіскейміз 4.Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз
Синтездеу
8мин
1.Түсті ленталар арқылы сыныпты екі топқа бөліну
2.Ережесін құру 3.Пікірталас тудыру
Пікірталас
Келісемін Келіспеймін
/дәлелдеу/ /қарсы келу/
Бір ортақ шешімге келу
Пікірталас тақырыбы: << Мен бай болсам бақытты боламын>>
Қорытынды
4мин
Эссе жазу: Менің ертегілерден алған
әсерім.......
Оқушылар эссе жазады
Бағалау
2мин
1.Екі жұлдыз, бір тілек
1. Өз тілектерін стикерге жазады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz