Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарға амалдар қолдану. Сабақты технологиялық картаға сай өткізу
Мерзімі:14.12.15. Сынып 6Ә, Пән:математика.Мұғалім: Утарова А.У.
Тақырып: Рационал сандарға амалдар қолдану
Өткізу түрі: <<ҚИСЫН>> картасы, БжС технологиясы.
Мақсаты: оқытылатын пәнді үштік топпен жұмыс істеу есебінен оқу материалын сапалы меңгертуде нормативті деңгейге жеткізу және
сыни және логикалық ойлауды дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.
Міндеті: Сабақты технологиялық картаға сай өткізу.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.
Оқу сабағының - 4 - ші типі
Іс - әрекет амалы мен білімді жүйелеу және қорытындылау бойынша оқу сабағы: мотивация > оқу материал мазмұнын талдау > оқу материалындағы ең негізгілерін ерекшелеу > жүйелеу және қорытындылау > пәнішілік және пәнаралық байланысты қалыптастыру > рефлексия.
Ұйымдастыру кезеңі
Мотивация
Үй тапсырмасы тексерілмейді. Топта шығармышылықпен жұмыс жүргізу және мектептен кейін табысты өмір
сүру мотивациясы. Бағыт етінде терезе сыртындағы <<Сиқырлы өмір>>. Сынып өз бетінше үштікке бөлінеді. Әр үштікте үш роль:
<<Тәжірибеші>> - тапсырманың дұрыс ор ындалуына жауап береді;
<<Сыншы>>-қатені табуға жауап береді;
<<Шабыттандырушы>> -топтың сәтті жұмыс жасауына жауап береді.
Әрбір үштікке өз аттарын қоюға бір минут уақыт беріледі. Оқушыларды ізденіс жұмысына ынталандыру.
Мұғалім оқушы ролін анықтамайды. Карта бойынша сабақтағы жұмыс нәтижесін ендіретін тақтаға үш ұяшық салынады (мини ООМ) (1 кестеге қараңдар). Оқушылар мотивациясы топпен ізденіс жұмысын жүргізу.
Ескерту. Егер қалған оқушылар саны үшке жетпесе, екі немесе бір оқушы қалса, мұғалім оларды өзі не көмекші ретінде алады, үштіктердің белгілерін ұяшықтарға қойып отыру үшін.
Карта бойынша жұмыс жүргізу тәртібі және
ұпайларды бөлу
ережесі түсіндіріледі.
Егер бір үштік атын қоюға үлгермесе,
мұғалім өзінің шешімі бойынша аталуын өзі
таңдайды.
2
1.Кезең
Оқу материалын
ың
мазмұнын
талдау
Мұғалімнің таңдаған стратегия деңгейін есептей отырып, сыныпқа бір тапсырма беріледі, егер:
1. Егер <<Логика>> картасына көшу <<Алгоритм>> және <<Биоинтернет>> картасынан күрделі тапсырманы менгеру үшін болған болса неме се өткен тақырыптар бойынша оқушыларға тестілеу өтсе, онда қысқаша түсіндіру
жүргізіледі және бірінші кезеңде ТКШ деңгейіндегі тапсырма беріледі,
ал екінші кезеңде АКШ, үшінші кезеңде ЖКШ.
ТКШ: (5,4-8,2):(-0,14)= -2,8:(-0,14) = 20
АКШ: (- 59 + 1136 )+ (-0,25) = -936+ (- 14) = (- 14) + (- 14) = -12
ЖКШ: (-28,3+14,3+7,6) : (-2,4) = (-14+7,6) : (-2,4) = - 6,4: (-2,4) =2 23
Шығармашылық тапсырма:
Т
ә
у
е
л
с
і
з
д
і
к
21
6
10
14
22
2
1
-14
99
1
3
Бірініш үштік бойынша орындау уақыты. Жұмыс кезінде шабыттандырушылар сынып ішінде жүріп, басқа топтармен
сөйлесе алады, өз
үштіктерінің
шешімдерін іздеу үшін қарауларына да болады.
3
2.Кезең
Оқу
материалы
ндағы ең
негізгіні
көрсету.
Мұғалім тапсырманың дұрыстығына көз жеткізгеннен кейін, тапсырманы дұрыс орындаған үштіктер тақтаға шығу құқығына ие болады және мини
ООМ <<Ұпайлар>> бағанына 3 ұпай алады.
Ұпайлар оқушылардың ұяшықтарына теңдей бөлінеді, яғни 1 ұпайдан. Егер мұғалім тапсырманың орындалуында стандартты емес ерекше амал көрсе,
онда ол 3 ұпай емес, <<Ұпайлар>> бағанына 6 ұпай қоюына құқы бар,
ұпайлар оқушылардың ұяшықтарына теңдей бөлінеді, яғни 2 ұпайдан.
Тапсырманы орындаған бірінші үштіктің оқушысы тақтаға шығып, қатты дауыспен түсіндіреді және шешу жолдарын жазады, ең тәуір емес оқушы.
Бұл <<Логика>> картасының негізгі міндетін - оқушыдан оқушыға білімді жеткізуді қамтамасыз етуге қажет. Сондықтан әрбір үштік егер тапсырма шешілсе, бірақ ең тәуір емес деген оқушы шешу жолдарын менгермесе бұл кезеңдегі үштіктің жұмысы аяқталмаған деп есептелінеді.
Ескерту. <<Логика>> картасында педагогикалық мақсатта <<ең тәуір емес оқушы>> деген термин қолданылады олар үштіктерде шабыттандырушы ролін атқарады.
Бірінші үштік өзінің ұяшығына 3 ұпай алады, жұмысты аяқтағаны үшін.
Түсіндіруді аяқтаған үштік
5 ұпай алады.
4
3 кезең.
Қорытынды
лау және
жүйелеу
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша бәсекелестік күресте сыныптағы барлық үштіктер тақтада жұмыс жасап тұрған оқушыға сұрақ қояды.
Әрбір үштіктің міндеті: барынша көбірек ұпай алу келесі жолмен: тез және дұрыс тапсырманы шешу, сұрақтар мен жауаптарға барынша көбірек ұпай алу, тақтаға шығу үшін күрес, өйткені ол жерде ең көп ұпай санын алуға болады.
Миға шабуыл жұмыс кезіндегі жұмыс ережесі:
1. Тақтада жұмыс жасап тұрған оқушы әр сәтті жауабы үшін, өзі және үштігі үшін 1 ұпай алады, бірақ егер ол үш рет жауап бермесе, кетеді, тақтаға басқа үштік шақырылады, мұғалімнің қалауы бойынша. Тақтада жұмыс жасап тұрған оқушының алған барлық ұпайлары үштікке тең бөлінеді.
2. Егер сұрақ қойған оқушы жауап алмаса, өзі жауап береді, ондай жағдайда ол 2 ұпай алады. Егер ол сұрақтың жауабын білмесе, біліміндегі олқылығы үшін үйге тапсырма алады
3.Егер оқушылардың еш қайсысы сұрақтарға жауап бере алмаса, мұғалім оны өзі ашады және сол білім олқылықтарын қарыздар тізіміне іліндіреді, оқушыларға үйге тапсырма беру үшін.
4. Үштіктегі <<Ең мықты емес оқушы>> өзінің түсіндіруін қорғап, аяқтай алса, 9 ұпай алады <<Ұпайлар>> деген бағанға және үштіктердің ұяшықтарына тең бөлініп қойылады.
5.Сұрақтар мен жауаптарға алынған ұпайлар ООМ-дағы нақты оқушының ұяшықтарына қойылады.
Ұпайлар мен жауаптар саны шектелмейді. Сұрақтар қатаң түрде тақырып бойынша қойылуы керек.
Ережелерді сұрауға, әрбір іс әрекеттің, бірінен кейін бірі тізбектеліп жүргізілуін талап етуге рұқсат етіледі.
Барлық бұрын оқылған
тақырыптардағы
оқушылардың білім олқылықтары тақтаға жазылып, нөмірленеді ары қарай оқу үшін
үйге тапсырма ретінде немесе басқада жұмыстарда.
Мұғалімнің қисынсыз
сұрақтарға тиым
салуға құқы бар.
5
4 кезең
Пәнішілік
және
пәнаралық
байланысты
қалыптасты
ру
Мұғалім тақтада жұмыс жасап тұрған оқушыны бақылайды және бағыттайды орнына қайтарады,
егер:
- қатесі табылып, түзетілмесе;
- оқушының түсіндіруі тақырып бойынша ереже және түсініктер негізінде сауатты, пәндік тілге сай келмесе.
- үштіктер жүйелі түрде талапты бұзып отырса, онда мұғалімнің 3 ұпайдан, бір рет болса 1 ұпайдан азайтып
отыруына құқы бар мына жағдайларда:
- сұрақтарды қайталағаны үшін және кейбір себептерге байланысты үштіктердің қойылған сұрақтарды естімегені үшін;
- пікір алмасу кезінде шулап, бір біріне агрессия танытып жатса.
Мұғалім сабақтың
модераторы болып
келеді, өзінің негізгі міндетін оқушылардың
қателерін іздеп,
сыныптағы
оқушыларды
шығармашылық
ойлауға жетелеу, бір-біріне құрметпен қарау
кеңістігін құру деп біледі
6
5 кезең
Рефлексия
Үш ұпайлық жүйемен барлық үштіктердің сыншылары сұралады:
1. Кемшіліктерді ақтау, мысалы: бі з жақсымыз, тек қана осы жолы сәтті болмады т.б. - 1 ұпай;
2. Себептерді толық ашпай, терең талдау жасамай, мысалы: біз нашар жұмыс жасадық, бірақ жөнделеміз т.б. - 2 ұпай;
3. Жіберілген қателердің негізгі себептерін түсіне отырып талдау жасау, мысалы: біз қате жібердік өйткені қандай да бір ережені білмедік т.б. - 3 ұпай.
7
Ұйымдасты
ру кезеңі
<<Альфа>> тобына ауыстыру ережесі:
1. Тапсырманы бірінші орындап, бірақ тақта алдында қорғай алмаған үштік;
2. Тақта алдында тапсырманы қорғай алған үштік;
<<Бета>> тобына үштіктерді ауыстыру ережесі:
1. <<Альфа>> тобынан егер осы кезеңде үштік 5 ұпайдан кем ұпай алса.
2. <<Гамма>> тобынан егер осы кезеңде 5 ұпайдан ары қарай алса.
Қалған оқушылар <<Гамма>> тобында қалады.
Кезеңнің аяқталуы, келесіге көшу. Бұндай сызбамен кем дегенде 3 кезең өтіледі, кезеңдердің одан көп болуына тыим салынбайды, тек қана ұяшықтардың әр кезеңнің санына қарай көлемі өседі. Әр кезеңде үштіктердің ұпайлары саналады және қорытындысында ойынның жеңімпазы анықталады.
Ойындағы жеңімпаз
келесі ойында
мұғалімнен ұпайларды
іріктемей бір кеңес алуға құқы бар.
Бағалау
Сабақта журналға баға қою, ойын үшін бонустарды бөлу, бұл картада келесі ережелер бойынша жүреді:
5 деген баға - ұпай саны 7 және одан жоғары болса;
4 деген баға - ұпай саны 4 тен - 6 ұпайға дейін;
3 деген баға - ұпай саны 1 - 3 дейін;
Егер оқушы ұпай ала алмаса баға қойылмайды.
4. Егер оқушы стандартты емес шығармашылық шешім бере алса, кез келген оқушыға, кез келген кезеңде мұғалім журналға 5 ұпай қоя алады, үштіктердің жетістіктеріне қарамастан.
5. I орынды алған үштік 3 рет мұғалімнің көмегін пайдалана алады, бір реттен әр кезеңде осы карта бойынша,шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
6. II орынды алған үштік мұғалімінің екі көмегін пайд алана алады, өзінің таңдауы бойынша келесі бір сабақтың екі кезеңінің бірінде осы карта бойынша, шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
7. III орынды алған үштік мұғалімінің бір көмегін пайдалана алады, өзінің таңдауы бойынша келесі бір сабақтың үш к езеңінің бірінде, осы карта бойынша, шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
Сапа нормативі карта бойынша орындалды
деп есептелінеді, егер 63% оқушы <<Альфа>> тобында болса математикадан 5 деген баға қойылады Бірінші, екінші және үшінші орын алған үштіктер анықталады
Топтық жұмыстың қорытындысын
шығару. Сынып көшбасшысының сөзі.
9
Үй
тапсырмасы
§ 3. №658
Тақырып: Рационал сандарға амалдар қолдану
Өткізу түрі: <<ҚИСЫН>> картасы, БжС технологиясы.
Мақсаты: оқытылатын пәнді үштік топпен жұмыс істеу есебінен оқу материалын сапалы меңгертуде нормативті деңгейге жеткізу және
сыни және логикалық ойлауды дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.
Міндеті: Сабақты технологиялық картаға сай өткізу.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.
Оқу сабағының - 4 - ші типі
Іс - әрекет амалы мен білімді жүйелеу және қорытындылау бойынша оқу сабағы: мотивация > оқу материал мазмұнын талдау > оқу материалындағы ең негізгілерін ерекшелеу > жүйелеу және қорытындылау > пәнішілік және пәнаралық байланысты қалыптастыру > рефлексия.
Ұйымдастыру кезеңі
Мотивация
Үй тапсырмасы тексерілмейді. Топта шығармышылықпен жұмыс жүргізу және мектептен кейін табысты өмір
сүру мотивациясы. Бағыт етінде терезе сыртындағы <<Сиқырлы өмір>>. Сынып өз бетінше үштікке бөлінеді. Әр үштікте үш роль:
<<Тәжірибеші>> - тапсырманың дұрыс ор ындалуына жауап береді;
<<Сыншы>>-қатені табуға жауап береді;
<<Шабыттандырушы>> -топтың сәтті жұмыс жасауына жауап береді.
Әрбір үштікке өз аттарын қоюға бір минут уақыт беріледі. Оқушыларды ізденіс жұмысына ынталандыру.
Мұғалім оқушы ролін анықтамайды. Карта бойынша сабақтағы жұмыс нәтижесін ендіретін тақтаға үш ұяшық салынады (мини ООМ) (1 кестеге қараңдар). Оқушылар мотивациясы топпен ізденіс жұмысын жүргізу.
Ескерту. Егер қалған оқушылар саны үшке жетпесе, екі немесе бір оқушы қалса, мұғалім оларды өзі не көмекші ретінде алады, үштіктердің белгілерін ұяшықтарға қойып отыру үшін.
Карта бойынша жұмыс жүргізу тәртібі және
ұпайларды бөлу
ережесі түсіндіріледі.
Егер бір үштік атын қоюға үлгермесе,
мұғалім өзінің шешімі бойынша аталуын өзі
таңдайды.
2
1.Кезең
Оқу материалын
ың
мазмұнын
талдау
Мұғалімнің таңдаған стратегия деңгейін есептей отырып, сыныпқа бір тапсырма беріледі, егер:
1. Егер <<Логика>> картасына көшу <<Алгоритм>> және <<Биоинтернет>> картасынан күрделі тапсырманы менгеру үшін болған болса неме се өткен тақырыптар бойынша оқушыларға тестілеу өтсе, онда қысқаша түсіндіру
жүргізіледі және бірінші кезеңде ТКШ деңгейіндегі тапсырма беріледі,
ал екінші кезеңде АКШ, үшінші кезеңде ЖКШ.
ТКШ: (5,4-8,2):(-0,14)= -2,8:(-0,14) = 20
АКШ: (- 59 + 1136 )+ (-0,25) = -936+ (- 14) = (- 14) + (- 14) = -12
ЖКШ: (-28,3+14,3+7,6) : (-2,4) = (-14+7,6) : (-2,4) = - 6,4: (-2,4) =2 23
Шығармашылық тапсырма:
Т
ә
у
е
л
с
і
з
д
і
к
21
6
10
14
22
2
1
-14
99
1
3
Бірініш үштік бойынша орындау уақыты. Жұмыс кезінде шабыттандырушылар сынып ішінде жүріп, басқа топтармен
сөйлесе алады, өз
үштіктерінің
шешімдерін іздеу үшін қарауларына да болады.
3
2.Кезең
Оқу
материалы
ндағы ең
негізгіні
көрсету.
Мұғалім тапсырманың дұрыстығына көз жеткізгеннен кейін, тапсырманы дұрыс орындаған үштіктер тақтаға шығу құқығына ие болады және мини
ООМ <<Ұпайлар>> бағанына 3 ұпай алады.
Ұпайлар оқушылардың ұяшықтарына теңдей бөлінеді, яғни 1 ұпайдан. Егер мұғалім тапсырманың орындалуында стандартты емес ерекше амал көрсе,
онда ол 3 ұпай емес, <<Ұпайлар>> бағанына 6 ұпай қоюына құқы бар,
ұпайлар оқушылардың ұяшықтарына теңдей бөлінеді, яғни 2 ұпайдан.
Тапсырманы орындаған бірінші үштіктің оқушысы тақтаға шығып, қатты дауыспен түсіндіреді және шешу жолдарын жазады, ең тәуір емес оқушы.
Бұл <<Логика>> картасының негізгі міндетін - оқушыдан оқушыға білімді жеткізуді қамтамасыз етуге қажет. Сондықтан әрбір үштік егер тапсырма шешілсе, бірақ ең тәуір емес деген оқушы шешу жолдарын менгермесе бұл кезеңдегі үштіктің жұмысы аяқталмаған деп есептелінеді.
Ескерту. <<Логика>> картасында педагогикалық мақсатта <<ең тәуір емес оқушы>> деген термин қолданылады олар үштіктерде шабыттандырушы ролін атқарады.
Бірінші үштік өзінің ұяшығына 3 ұпай алады, жұмысты аяқтағаны үшін.
Түсіндіруді аяқтаған үштік
5 ұпай алады.
4
3 кезең.
Қорытынды
лау және
жүйелеу
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша бәсекелестік күресте сыныптағы барлық үштіктер тақтада жұмыс жасап тұрған оқушыға сұрақ қояды.
Әрбір үштіктің міндеті: барынша көбірек ұпай алу келесі жолмен: тез және дұрыс тапсырманы шешу, сұрақтар мен жауаптарға барынша көбірек ұпай алу, тақтаға шығу үшін күрес, өйткені ол жерде ең көп ұпай санын алуға болады.
Миға шабуыл жұмыс кезіндегі жұмыс ережесі:
1. Тақтада жұмыс жасап тұрған оқушы әр сәтті жауабы үшін, өзі және үштігі үшін 1 ұпай алады, бірақ егер ол үш рет жауап бермесе, кетеді, тақтаға басқа үштік шақырылады, мұғалімнің қалауы бойынша. Тақтада жұмыс жасап тұрған оқушының алған барлық ұпайлары үштікке тең бөлінеді.
2. Егер сұрақ қойған оқушы жауап алмаса, өзі жауап береді, ондай жағдайда ол 2 ұпай алады. Егер ол сұрақтың жауабын білмесе, біліміндегі олқылығы үшін үйге тапсырма алады
3.Егер оқушылардың еш қайсысы сұрақтарға жауап бере алмаса, мұғалім оны өзі ашады және сол білім олқылықтарын қарыздар тізіміне іліндіреді, оқушыларға үйге тапсырма беру үшін.
4. Үштіктегі <<Ең мықты емес оқушы>> өзінің түсіндіруін қорғап, аяқтай алса, 9 ұпай алады <<Ұпайлар>> деген бағанға және үштіктердің ұяшықтарына тең бөлініп қойылады.
5.Сұрақтар мен жауаптарға алынған ұпайлар ООМ-дағы нақты оқушының ұяшықтарына қойылады.
Ұпайлар мен жауаптар саны шектелмейді. Сұрақтар қатаң түрде тақырып бойынша қойылуы керек.
Ережелерді сұрауға, әрбір іс әрекеттің, бірінен кейін бірі тізбектеліп жүргізілуін талап етуге рұқсат етіледі.
Барлық бұрын оқылған
тақырыптардағы
оқушылардың білім олқылықтары тақтаға жазылып, нөмірленеді ары қарай оқу үшін
үйге тапсырма ретінде немесе басқада жұмыстарда.
Мұғалімнің қисынсыз
сұрақтарға тиым
салуға құқы бар.
5
4 кезең
Пәнішілік
және
пәнаралық
байланысты
қалыптасты
ру
Мұғалім тақтада жұмыс жасап тұрған оқушыны бақылайды және бағыттайды орнына қайтарады,
егер:
- қатесі табылып, түзетілмесе;
- оқушының түсіндіруі тақырып бойынша ереже және түсініктер негізінде сауатты, пәндік тілге сай келмесе.
- үштіктер жүйелі түрде талапты бұзып отырса, онда мұғалімнің 3 ұпайдан, бір рет болса 1 ұпайдан азайтып
отыруына құқы бар мына жағдайларда:
- сұрақтарды қайталағаны үшін және кейбір себептерге байланысты үштіктердің қойылған сұрақтарды естімегені үшін;
- пікір алмасу кезінде шулап, бір біріне агрессия танытып жатса.
Мұғалім сабақтың
модераторы болып
келеді, өзінің негізгі міндетін оқушылардың
қателерін іздеп,
сыныптағы
оқушыларды
шығармашылық
ойлауға жетелеу, бір-біріне құрметпен қарау
кеңістігін құру деп біледі
6
5 кезең
Рефлексия
Үш ұпайлық жүйемен барлық үштіктердің сыншылары сұралады:
1. Кемшіліктерді ақтау, мысалы: бі з жақсымыз, тек қана осы жолы сәтті болмады т.б. - 1 ұпай;
2. Себептерді толық ашпай, терең талдау жасамай, мысалы: біз нашар жұмыс жасадық, бірақ жөнделеміз т.б. - 2 ұпай;
3. Жіберілген қателердің негізгі себептерін түсіне отырып талдау жасау, мысалы: біз қате жібердік өйткені қандай да бір ережені білмедік т.б. - 3 ұпай.
7
Ұйымдасты
ру кезеңі
<<Альфа>> тобына ауыстыру ережесі:
1. Тапсырманы бірінші орындап, бірақ тақта алдында қорғай алмаған үштік;
2. Тақта алдында тапсырманы қорғай алған үштік;
<<Бета>> тобына үштіктерді ауыстыру ережесі:
1. <<Альфа>> тобынан егер осы кезеңде үштік 5 ұпайдан кем ұпай алса.
2. <<Гамма>> тобынан егер осы кезеңде 5 ұпайдан ары қарай алса.
Қалған оқушылар <<Гамма>> тобында қалады.
Кезеңнің аяқталуы, келесіге көшу. Бұндай сызбамен кем дегенде 3 кезең өтіледі, кезеңдердің одан көп болуына тыим салынбайды, тек қана ұяшықтардың әр кезеңнің санына қарай көлемі өседі. Әр кезеңде үштіктердің ұпайлары саналады және қорытындысында ойынның жеңімпазы анықталады.
Ойындағы жеңімпаз
келесі ойында
мұғалімнен ұпайларды
іріктемей бір кеңес алуға құқы бар.
Бағалау
Сабақта журналға баға қою, ойын үшін бонустарды бөлу, бұл картада келесі ережелер бойынша жүреді:
5 деген баға - ұпай саны 7 және одан жоғары болса;
4 деген баға - ұпай саны 4 тен - 6 ұпайға дейін;
3 деген баға - ұпай саны 1 - 3 дейін;
Егер оқушы ұпай ала алмаса баға қойылмайды.
4. Егер оқушы стандартты емес шығармашылық шешім бере алса, кез келген оқушыға, кез келген кезеңде мұғалім журналға 5 ұпай қоя алады, үштіктердің жетістіктеріне қарамастан.
5. I орынды алған үштік 3 рет мұғалімнің көмегін пайдалана алады, бір реттен әр кезеңде осы карта бойынша,шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
6. II орынды алған үштік мұғалімінің екі көмегін пайд алана алады, өзінің таңдауы бойынша келесі бір сабақтың екі кезеңінің бірінде осы карта бойынша, шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
7. III орынды алған үштік мұғалімінің бір көмегін пайдалана алады, өзінің таңдауы бойынша келесі бір сабақтың үш к езеңінің бірінде, осы карта бойынша, шартты түрде егер үштіктер құрамы өзгермесе.
Сапа нормативі карта бойынша орындалды
деп есептелінеді, егер 63% оқушы <<Альфа>> тобында болса математикадан 5 деген баға қойылады Бірінші, екінші және үшінші орын алған үштіктер анықталады
Топтық жұмыстың қорытындысын
шығару. Сынып көшбасшысының сөзі.
9
Үй
тапсырмасы
§ 3. №658
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz