Критериалды бағалаудың тиімділігі

Критериалды бағалаудың тиімділігі

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша

Күні: 20. 01. 16ж.
№ 3 Коучинг
Күні: 20. 01. 16ж.: Сабақтың тақырыбы:
№ 3 Коучинг: Критериалды бағалаудың тиімділігі
Күні: 20. 01. 16ж.: Сілтеме:
№ 3 Коучинг: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Күні: 20. 01. 16ж.: Жалпы мақсаттары:
№ 3 Коучинг: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету, критериалды бағалаудың тіміділігін көрсету.
Күні: 20. 01. 16ж.: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
№ 3 Коучинг: Мұалімдер критериалды бағалаудың тиімді әдіс-тәсілдерін меңгеріп, оларды сабақ барысында тиімді пайдаланады.
Күні: 20. 01. 16ж.: Пайдаланған әдіс тәсілдер
№ 3 Коучинг:

1. Тренинг 2. Топтық жұмыс

3. Жеке жұмыс 4. Кері байланыс

Күні: 20. 01. 16ж.: Қажетті құралдар
№ 3 Коучинг: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер.
Күні: 20. 01. 16ж.: Коучинг сессия өткізу кезеңі
№ 3 Коучинг: Уа- ты
Коучтың іс-әрекеті
Мүғалімдердің іс-әрекеті
Күні: 20. 01. 16ж.:

Психологиялық ахуал

Тренинг

№ 3 Коучинг: 3 мин

Мұгалімдермен амандасу.

Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын.

Ортаға шығып, бір-бірлеріңіздің арқаларыңызға жабыстырған ақ қағазға тілек жазасыздар

Музыкамен билеп жүріпарқаларындағы қағазға тілек жазады.
Күні: 20. 01. 16ж.:

Топқа бөлу

1-топ «Формативті»

2-топ « Суммативті»

№ 3 Коучинг: 1 мин
Суреттер арқылы топқа бөл у (формативті смайликтер салынған сурет, суммативті 4, 5, 3 сандардың суреті)
Мұғалімдер суреттер арқылы екі топқа бөлінеді.
Күні: 20. 01. 16ж.: Білу
№ 3 Коучинг: 4 мин

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесін таныстырамын. Интертақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін.

Білім сапасын көтерудің бір үлкен көрсеткіші - бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.

Критериалды бағалаудың екі түрі бар - жиынтық және қалыптастырушы.

Жиынтық бағалау-оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қортындыларын шығару.

Қалыптастырушы бағалау - мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы.

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады.

Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.

Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта талқылап отырады

Күні: 20. 01. 16ж.: Түсіну
№ 3 Коучинг: 8 мин

Екі топқа бір бір оқулық беремін

Қадағалаймын

,

Мұғалімдер сол оқулықтан тапсырма дайындайды, сол тапсырма бойынша бағалау критерийн жазады да, тапсырманы қарсы топқа береді.

Екі топ та берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлері арқылы бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды.

Күні: 20. 01. 16ж.: Жеке жұмыс
№ 3 Коучинг: 5 мин

Мұғалімдерге А4 парағын тарату

Тапсырма, аттың суретін салу

Бағалау критерийлерін жазу.

  1. Суреттің параққа орналасуы
  2. Суретті ұқсата білу
  3. Сыни ойдың болуы
Берілген тапсырма бойынша, бағалау критерийлеріне сүйене отырып сурет салады
Күні: 20. 01. 16ж.: Теориялық материалдар
№ 3 Коучинг: 5 мин

Бағалау туралы презентация көрсетемін. Материалдар беріп таныстырамын.

Ашық сұрақ қоямын:Сіз сабаққа қалай қолданар едіңіз

Мұғалімдер бағалаудың не екеін, оның түрлерімен, қолдану тиімділігі туралы материалдармен танысады.
Күні: 20. 01. 16ж.: Бекіту
№ 3 Коучинг: 3 мин

Дискуссиялық өрнек

Кестесін таратып беремін

Кестені толтырады.
Күні: 20. 01. 16ж.: 7. Кері байланыс
№ 3 Коучинг: 2мин
2-жұлдыз, 1 тілек

Өткізген: тарих пәнінің мұғалімі Тоқтархан Сұңқар


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
Критериалды бағалаудың міндеттері
Миға шабуыл
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Оқытудың нәтижесі
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
Жаңаша бағалау - білім сапасын көтеру кепілі
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz