Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ана Баубек Бұлқышев жайлы ақпарат
Ана тілі 4 - сынып 25.02.2015 ж
Сабақтың тақырыбы
Ана Баубек Бұлқышев
Сілтеме
Жоспар 4-сынып
Жалпы мақсаты:
1. Оқушыларға Баубек Бұлқышев туралы жалпы мағлұмат беру. Ана мәтінінің мазмұнын ашу. Мәтінді мәнерлеп, ырғақпен оқытуға жаттықтыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөздік қорын молайту.
3. Ананы құрметтеуге, оған деген махаббаттың тіл жеткісіз болуына тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1.Ананың тілегі, ананың махаббаты туралы мәтіннен оқып,көркем сөздермен мәтінді мазмұндайды.
2.Ана туралы мақал - мәтелдерді жатқа айтады.
3.Топтық жұмыс жасау барысында өз ой пікірлерін айта алады.
Негізгі идеялар:
Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өзара талдау арқылы игереді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқушының іс - әрекеті
Топта бірлесіп оқиды. Берілген тапсырмала бойынша жеке, топтық тапсырмаларды жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгерту сабағы
Әдісі
Түсіндірмелі, топтық, жеке, сұрақ - жауап, эссе, <<Мәтін бөліктері>> о.ү.о, <<Кезбе тілші>> әдісі
Көрнекілігі
Интерактивті тақта, тақырыптық слайдтар, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың барысы
1. Ой қозғау
2.Топтық тапсырма (презентация)
3. Мәтін бөліктері
4. Жұптық жұмыс
5. Жеке жұмыс (хат жазу )
6. <<Кезбе тілші>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушылардың іс-әрекеті)
I.Ұйымдастыру кезеңі
1.Сәлемдесу
2. Психологиялық икем
II. Топқа бөліну (түймедақ, роза, раушан, қызғалдақ гүлдерінің суреттері арқылы төрт топқа бөлінеді) (3 - мин)
ІІІ. Барлық кезеңдерін таныстыру. Бағалау түрлерін айту (2 - мин)
(<< Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, << Бармақпен>>, бағалау парағы)
ІV. Ой қозғау. Топтық жұмыс (5 - мин)
<<Ана>> деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Ауызша бағалау (жарайсың, керемет, тамаша)
V. Кіріспе. Топтық жұмыс. (5-мин) Интерактивті тақтадан Баубек Бұлқышев туралы мәліметтер көрсету. Көрсетілген мәліметтер мен оқулықтағы мәліметтерді пайдалана отырып, автор туралы топтастыру құрау
"Бағдаршам" арқылы бағалау
VI. Жаңа сабақ
" Миға шабуыл" <<Ана>> туралы монологтан үзінді тыңдату 2 - мин
VIІ." Мәтін бөліктері" әдісі. 5 - мин
Әр топтан оқушы мәтіннің бір бөлігінен мәнерлеп оқиды.
Талдау үшін бейне сұрақтар беріледі.
-Мәтін кім туралы айтылған?
-Теңізге нені теңейді?
-Ананы қай кезден бастап іздейсің?
-Ананы қалай қадірлеу керек?
VIIІ. Топтық жұмыс (7 - мин)
1 - топ <<Менің аяулы анам>> эссе жазу.
2 - топ <<Ардақты анам>> өлең құрастыру
3 - топ Аналарыңа құттықтау сөз дайында
4 - топ <<Сүйікті анашыма>> тақырыбында сурет салу
"Екі жұлдыз, бір ұсыныс" арқылы бағалау
Сергіту сәті <<Құттықтаймын, ана, туған күніңмен>> өлеңін айту. (2 - мин)
IХ .Жұптық жұмыс <<Ана>> туралы мақал - мәтелдің жалғасын табу ( 3 - мин)
1."Ананың көңілі балада, ..................................."
2. "Ананың сүті -- бал,
...................................
3. "Ата - асқар тау, ......................., бала - жағасындағы құрақ"
4. "Атаға қарап ұл өсер, .............................."
5. "Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да,........................"
6. "Анасыз өмір -- .......................... "
7. "Ана аяғының астында ......................"
8. "Ата көрген оқ жонар, ................................."
9. Ана сүтін ақтамағанды ...................................
10. Ағайын - алтау, .................
11. <<Бес жолды>> өлең құрастыру
12. <<Ана>> сөзіне ребус құрау
Х. Бекіту (5 - мин)
1. Жеке жұмыс <<Анама хат>> барлық оқушы өз аналарына хат жазады.
2. <<Кезбе тілші>> әдісі. Бір тілші оқушы шығып 4 - топқа сұрақтар қояды.
- Әр баланың анаға деген махаббаты қай кезден басталады деп ойлайсың?
- Сенің анаң не деп немесе қалай еркелетеді?
- Ана туралы бір шумақ өлең оқып бер
- Аналар мерекесі қай кез? Анаңа не сыйлайсың?
- Сенің анаңның туған күні қашан?
- Сен анаңның құшағынан нені сезінесің?
ХІ.Рефлексия 3 - мин
Сыныптың ер балалары қыз баларға гүл ұсынып, бүгінгі сабақтан алған ойларын, әсерлерін айтады.
ХІІ.Бағалау 2 - мин
ХІІІ. Кейінгі тапсырмалар <<Асыл әжем>> тақырыбына шығарма жазу
Кейінгі оқу Мәтінді дауыс ырғағына келтіріп жаттау.
Сабақтың тақырыбы
Ана Баубек Бұлқышев
Сілтеме
Жоспар 4-сынып
Жалпы мақсаты:
1. Оқушыларға Баубек Бұлқышев туралы жалпы мағлұмат беру. Ана мәтінінің мазмұнын ашу. Мәтінді мәнерлеп, ырғақпен оқытуға жаттықтыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөздік қорын молайту.
3. Ананы құрметтеуге, оған деген махаббаттың тіл жеткісіз болуына тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1.Ананың тілегі, ананың махаббаты туралы мәтіннен оқып,көркем сөздермен мәтінді мазмұндайды.
2.Ана туралы мақал - мәтелдерді жатқа айтады.
3.Топтық жұмыс жасау барысында өз ой пікірлерін айта алады.
Негізгі идеялар:
Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өзара талдау арқылы игереді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқушының іс - әрекеті
Топта бірлесіп оқиды. Берілген тапсырмала бойынша жеке, топтық тапсырмаларды жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгерту сабағы
Әдісі
Түсіндірмелі, топтық, жеке, сұрақ - жауап, эссе, <<Мәтін бөліктері>> о.ү.о, <<Кезбе тілші>> әдісі
Көрнекілігі
Интерактивті тақта, тақырыптық слайдтар, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың барысы
1. Ой қозғау
2.Топтық тапсырма (презентация)
3. Мәтін бөліктері
4. Жұптық жұмыс
5. Жеке жұмыс (хат жазу )
6. <<Кезбе тілші>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушылардың іс-әрекеті)
I.Ұйымдастыру кезеңі
1.Сәлемдесу
2. Психологиялық икем
II. Топқа бөліну (түймедақ, роза, раушан, қызғалдақ гүлдерінің суреттері арқылы төрт топқа бөлінеді) (3 - мин)
ІІІ. Барлық кезеңдерін таныстыру. Бағалау түрлерін айту (2 - мин)
(<< Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, << Бармақпен>>, бағалау парағы)
ІV. Ой қозғау. Топтық жұмыс (5 - мин)
<<Ана>> деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Ауызша бағалау (жарайсың, керемет, тамаша)
V. Кіріспе. Топтық жұмыс. (5-мин) Интерактивті тақтадан Баубек Бұлқышев туралы мәліметтер көрсету. Көрсетілген мәліметтер мен оқулықтағы мәліметтерді пайдалана отырып, автор туралы топтастыру құрау
"Бағдаршам" арқылы бағалау
VI. Жаңа сабақ
" Миға шабуыл" <<Ана>> туралы монологтан үзінді тыңдату 2 - мин
VIІ." Мәтін бөліктері" әдісі. 5 - мин
Әр топтан оқушы мәтіннің бір бөлігінен мәнерлеп оқиды.
Талдау үшін бейне сұрақтар беріледі.
-Мәтін кім туралы айтылған?
-Теңізге нені теңейді?
-Ананы қай кезден бастап іздейсің?
-Ананы қалай қадірлеу керек?
VIIІ. Топтық жұмыс (7 - мин)
1 - топ <<Менің аяулы анам>> эссе жазу.
2 - топ <<Ардақты анам>> өлең құрастыру
3 - топ Аналарыңа құттықтау сөз дайында
4 - топ <<Сүйікті анашыма>> тақырыбында сурет салу
"Екі жұлдыз, бір ұсыныс" арқылы бағалау
Сергіту сәті <<Құттықтаймын, ана, туған күніңмен>> өлеңін айту. (2 - мин)
IХ .Жұптық жұмыс <<Ана>> туралы мақал - мәтелдің жалғасын табу ( 3 - мин)
1."Ананың көңілі балада, ..................................."
2. "Ананың сүті -- бал,
...................................
3. "Ата - асқар тау, ......................., бала - жағасындағы құрақ"
4. "Атаға қарап ұл өсер, .............................."
5. "Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да,........................"
6. "Анасыз өмір -- .......................... "
7. "Ана аяғының астында ......................"
8. "Ата көрген оқ жонар, ................................."
9. Ана сүтін ақтамағанды ...................................
10. Ағайын - алтау, .................
11. <<Бес жолды>> өлең құрастыру
12. <<Ана>> сөзіне ребус құрау
Х. Бекіту (5 - мин)
1. Жеке жұмыс <<Анама хат>> барлық оқушы өз аналарына хат жазады.
2. <<Кезбе тілші>> әдісі. Бір тілші оқушы шығып 4 - топқа сұрақтар қояды.
- Әр баланың анаға деген махаббаты қай кезден басталады деп ойлайсың?
- Сенің анаң не деп немесе қалай еркелетеді?
- Ана туралы бір шумақ өлең оқып бер
- Аналар мерекесі қай кез? Анаңа не сыйлайсың?
- Сенің анаңның туған күні қашан?
- Сен анаңның құшағынан нені сезінесің?
ХІ.Рефлексия 3 - мин
Сыныптың ер балалары қыз баларға гүл ұсынып, бүгінгі сабақтан алған ойларын, әсерлерін айтады.
ХІІ.Бағалау 2 - мин
ХІІІ. Кейінгі тапсырмалар <<Асыл әжем>> тақырыбына шығарма жазу
Кейінгі оқу Мәтінді дауыс ырғағына келтіріп жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz