Тікбұрышты үшбұрыш

Пән: Геометрия

7-сынып

Күні: 08. 12. 15
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы
Пән: Геометрия7-сынып: Тақырыбы
Күні: 08. 12. 15: Тікбұрышты үшбұрыш
Пән: Геометрия7-сынып: Мақсаты
Күні: 08. 12. 15: Үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерінің әдістерін үйрету
Пән: Геометрия7-сынып: Күтілетін нәтиже
Күні: 08. 12. 15: А. Үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі.
Пән: Геометрия7-сынып: В. Әәдіс-тәсілдерін таңдап, есепті өзбетімен шығарады.
Пән: Геометрия7-сынып: С. Есептің шығару жолын таңдайды.
Пән: Геометрия7-сынып: Дереккөздер, құрал-жабдықтар
Күні: 08. 12. 15: Тақырыптық плакат, үлестірме карточкалар, компьютер, проектор, проекторлық экран
Пән: Геометрия7-сынып: Сабақтың барысы
Күні: 08. 12. 15: Уақыты
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: Геометрия7-сынып: Кіріспе
Күні: 08. 12. 15: 5 минут
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

Амандасамын. Сынып оқушыларын

Жүрекшелер арқылы 3 топқа бөлу.

Өткен тақырыптарға шолу жасау:
- Үшбұрыштар теңдігі
- Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
- Теңбүйірлі үшбұрыштардың қасиеттері

Амандасады. Сынып оқушылары жүрекшелерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын жұптасу арқылы тексереді.
Пән: Геометрия7-сынып: Тұсаукесер
Күні: 08. 12. 15: 5 минут
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы: «Білу» тапсырмасын орындатамын: әр топқа топшамалар жазылған мысалдарды топтастыруын сұраймын. Қалай және не себепті топтастырғанын сұраймын. Топтастырулар бойынша сабақтың тақырыбымен таныстырамын, мақсатына тоқталамын.
«Білу» тапсырмасын орындайды: әр топ топшамаларда жазылған мысалдарды топтастырады. Қалай және не себепті топтастырғандарын түсіндіреді. Топтастыру бойынша сабақтың тақырыбымен танысады, мақсатына тоқталады.
Пән: Геометрия7-сынып: Негізгі бөлім
Күні: 08. 12. 15:

7 минут

10 минут

13 минут

Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

Тақырыпты «Түсіну» тапсырмасын орындату арқылы меңгертемін,

Сыни тұрғысынан ойлау «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша талқылатамын.

1 - теорема. Егер екі тікбұрышты үшбұрыштың 1) сәйкес катеттері тең болса;
2) сәйкес бір катеті және оған іргелес жатқан сүйір бұрышы тең болса;
3) гипотенузалары және оған іргелес жатқан бір сүйір бұрышы тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады.

2 - теорема. Егер бір тікбұрышты үшбұрыштың катеті мен гипотенузасы екінші тікбұрышты үшбұрыштың сәйкескатеті мен гипотенузасына тең болса, онда мұндай тікбұрышты үшбұрыштар тең болады.

3 - теорема. Кез келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрыш жатады.
Салдар:
1. Тікбұрышты үшбұрыштың кез келген катеті оның гипотенузасынана кіші болады.
2. Бір нүктеден түзуге түсірілген перпендикуляр сол нүктеденжүргізілген көлбеуден кіші болады.

5 - теорема. Үшбұрыштың кез келген қабырғасы оның басқа екі қабырғасының қосындысынан кем болады.
«Қолдану» тапсырмасын орындатамын.

А деңгейі

№203.
Катеттерін бір түсті, гипотенузасын бір түсті қарындашпен тікбұрышты үшбұрыш салыңдар. Әр түсті карындашпен гепотинузағы жүргізілген биссектриса, медиана, биіктігін көрсетіңдер.
№204. АВС теңбүйірлі үшбұрышын сызыңдар. Д және Е нүктелерін АС қабырғасынан АД тең СЕ болатындай етіп алыңдар. ДВЕ үшбұрышы қандай үшбұрыш болады?
В деңгейі
№ 208. тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 18см, ал бір сүйір бұрышы 30°. Осы үшбұрышқа қарсы жатқан катеттің ұзындығын табыңдар.
А
Бер: АС = 18см
α = 30° 18см
т/к АВ -?

Шешуі:
Теорема бойынша тікбұрышты үшбұрыштың 30° - қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең.
АС= 18см АС: 2 = 18см: 2 = 9см
АВ = 9см
«Талдау» тапсырмасына математикалық диктант

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтар

Екі тік бұрышты үшбұрыштар қандай жағдайда тең болады?
- Тікбұрышты үшбұрыштың қандай қасиеттері бар?

Тақырыпты «Түсіну» тапсырмасын орындау арқылы меңгереді, топта талқылайды.

«Қолдану» тапсырмасын орындайды.

А, В, С деңгейлі есептерді шығарады.

«Талдау» тапсырмасына математикалық диктант орындайды.

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтарға жауап береді

Пән: Геометрия7-сынып: Қорытынды
Күні: 08. 12. 15:

1 минут

4 минут

Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

«Бағалау»

«Басбармақ», өзін -өзі, бірін - бірі және критериалды бағалаумен қорытындылаймын.

Сабаққа рефлексия жазғызып немесе ауызша айтқызамын.

Үйге тапсырма: №212

Өзін -өзі, бірін - бірі және критериалды бағалаумен қорытынды бағаланады.

Сабаққа рефлексия жазады немесе ауызша айтады.


Ұқсас жұмыстар
Сүйір бұрыштың тангенсі
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері мен гипотенузасы
Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Тікбұрышты үшбұрыштардың түрлері
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын табуға есептер шығару
Пифогор теоремасы. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz