7-сынып геометриясының сабақ жоспары: Тікбұрышты үшбұрыш - теоремалар, қасиеттер және есептер

Пән: Геометрия

7-сынып

Күні: 08. 12. 15
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы
Пән: Геометрия7-сынып: Тақырыбы
Күні: 08. 12. 15: Тікбұрышты үшбұрыш
Пән: Геометрия7-сынып: Мақсаты
Күні: 08. 12. 15: Үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерінің әдістерін үйрету
Пән: Геометрия7-сынып: Күтілетін нәтиже
Күні: 08. 12. 15: А. Үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі.
Пән: Геометрия7-сынып: В. Әәдіс-тәсілдерін таңдап, есепті өзбетімен шығарады.
Пән: Геометрия7-сынып: С. Есептің шығару жолын таңдайды.
Пән: Геометрия7-сынып: Дереккөздер, құрал-жабдықтар
Күні: 08. 12. 15: Тақырыптық плакат, үлестірме карточкалар, компьютер, проектор, проекторлық экран
Пән: Геометрия7-сынып: Сабақтың барысы
Күні: 08. 12. 15: Уақыты
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: Геометрия7-сынып: Кіріспе
Күні: 08. 12. 15: 5 минут
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

Амандасамын. Сынып оқушыларын

Жүрекшелер арқылы 3 топқа бөлу.

Өткен тақырыптарға шолу жасау:
- Үшбұрыштар теңдігі
- Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
- Теңбүйірлі үшбұрыштардың қасиеттері

Амандасады. Сынып оқушылары жүрекшелерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын жұптасу арқылы тексереді.
Пән: Геометрия7-сынып: Тұсаукесер
Күні: 08. 12. 15: 5 минут
Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы: «Білу» тапсырмасын орындатамын: әр топқа топшамалар жазылған мысалдарды топтастыруын сұраймын. Қалай және не себепті топтастырғанын сұраймын. Топтастырулар бойынша сабақтың тақырыбымен таныстырамын, мақсатына тоқталамын.
«Білу» тапсырмасын орындайды: әр топ топшамаларда жазылған мысалдарды топтастырады. Қалай және не себепті топтастырғандарын түсіндіреді. Топтастыру бойынша сабақтың тақырыбымен танысады, мақсатына тоқталады.
Пән: Геометрия7-сынып: Негізгі бөлім
Күні: 08. 12. 15:

7 минут

10 минут

13 минут

Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

Тақырыпты «Түсіну» тапсырмасын орындату арқылы меңгертемін,

Сыни тұрғысынан ойлау «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша талқылатамын.

1 - теорема. Егер екі тікбұрышты үшбұрыштың 1) сәйкес катеттері тең болса;
2) сәйкес бір катеті және оған іргелес жатқан сүйір бұрышы тең болса;
3) гипотенузалары және оған іргелес жатқан бір сүйір бұрышы тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады.

2 - теорема. Егер бір тікбұрышты үшбұрыштың катеті мен гипотенузасы екінші тікбұрышты үшбұрыштың сәйкескатеті мен гипотенузасына тең болса, онда мұндай тікбұрышты үшбұрыштар тең болады.

3 - теорема. Кез келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрыш жатады.
Салдар:
1. Тікбұрышты үшбұрыштың кез келген катеті оның гипотенузасынана кіші болады.
2. Бір нүктеден түзуге түсірілген перпендикуляр сол нүктеденжүргізілген көлбеуден кіші болады.

5 - теорема. Үшбұрыштың кез келген қабырғасы оның басқа екі қабырғасының қосындысынан кем болады.
«Қолдану» тапсырмасын орындатамын.

А деңгейі

№203.
Катеттерін бір түсті, гипотенузасын бір түсті қарындашпен тікбұрышты үшбұрыш салыңдар. Әр түсті карындашпен гепотинузағы жүргізілген биссектриса, медиана, биіктігін көрсетіңдер.
№204. АВС теңбүйірлі үшбұрышын сызыңдар. Д және Е нүктелерін АС қабырғасынан АД тең СЕ болатындай етіп алыңдар. ДВЕ үшбұрышы қандай үшбұрыш болады?
В деңгейі
№ 208. тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 18см, ал бір сүйір бұрышы 30°. Осы үшбұрышқа қарсы жатқан катеттің ұзындығын табыңдар.
А
Бер: АС = 18см
α = 30° 18см
т/к АВ -?

Шешуі:
Теорема бойынша тікбұрышты үшбұрыштың 30° - қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең.
АС= 18см АС: 2 = 18см: 2 = 9см
АВ = 9см
«Талдау» тапсырмасына математикалық диктант

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтар

Екі тік бұрышты үшбұрыштар қандай жағдайда тең болады?
- Тікбұрышты үшбұрыштың қандай қасиеттері бар?

Тақырыпты «Түсіну» тапсырмасын орындау арқылы меңгереді, топта талқылайды.

«Қолдану» тапсырмасын орындайды.

А, В, С деңгейлі есептерді шығарады.

«Талдау» тапсырмасына математикалық диктант орындайды.

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтарға жауап береді

Пән: Геометрия7-сынып: Қорытынды
Күні: 08. 12. 15:

1 минут

4 минут

Мұғалімі: Буйрашева Индира Жәрдемғалиқызы:

«Бағалау»

«Басбармақ», өзін -өзі, бірін - бірі және критериалды бағалаумен қорытындылаймын.

Сабаққа рефлексия жазғызып немесе ауызша айтқызамын.

Үйге тапсырма: №212

Өзін -өзі, бірін - бірі және критериалды бағалаумен қорытынды бағаланады.

Сабаққа рефлексия жазады немесе ауызша айтады.


Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыштар: теңдік белгілері, негізгі теоремалар мен жаттығулар
Шектер туралы теоремалар: сабақ жоспары мен есептер
Үшбұрыштар теңсіздігі: 7-сынып геометриясының қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тікбұрышты үшбұрыштағы сүйір бұрыштың тригонометриялық функциялары: синус, косинус, тангенс, котангенс және үшбұрыш салу
Үшбұрыш және оның түрлері: 7-сынып геометрия сабақ жоспары
7-сынып геометриясы: Үшбұрыш және оның түрлері - сабақ жоспары
7-сынып математика пәні: Үшбұрыш және оның түрлері - сабақ жоспары
7-сынып математика сабақ жоспары: Теңбүйірлі үшбұрыш - қасиеттері және белгілері
Ашық сабақ: Үшбұрыш және оның түрлері бойынша есептер шығару
9-сынып геометриясы: төртбұрыштар, тікбұрышты үшбұрыштар, тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар бойынша сабақ жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz