Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру

Пәні: физика
Кабинеті: 16
Сыныбы: 7 «А»
Мерзімі: 28. 01. 2016ж
Уақыты: 14. 55
Тақырыбы: Қысым
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру;
Дамытушылығы: күнделікті өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып, оқушылардың қысым туралы түсінігін нақты мысалдармен дәлелдете отырып, оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік: жүйелі білім алаған ізденімпаз тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2 . Қысым туралы түсінігін қалыптастыру;
3 . Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: «Кубизм»; сәйкестендіру кестесі; миға шабуыл; жұптас, ойлан, бөліс; Ақылдың 6 қалпағы
Сабақ жоспары:
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Ұйымдастыру кезеңі.
3 минут
Психологиялық ахуал тудыру.
«Ыстық алақан»
. . .
Топ ережесін қайталау.
Әр топ шеңбер формасында тұрып, бір - бірінің алақандарын ұстап сәттілік тілейді
. . .
Әр топ топтық жұмыстың «Алтын ережесіне» өз қағидаттарын қайталап, секе түсіреді.
Тамаша !
Жарайсыңдар!
Тұсауке
сер
Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
«Кубизм» стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.
Тапсырма №1
1. Күш дегеніміз не? Күштің белгіленуі? . Күштің қандай түрлері бар?
2. Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды және оның түрлері формуласы?
3. Серпімділік күші Гук заңы дегеніміз не Формуласы қандай?
4. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
5. Ауырлық күші туралы не білесіз? Формуласы қандай?
6. Диномаметр, деформация деп нені айтады.
Тапсырма №2
Сәйкесін тап формалалар беріледі.
Тапсырма №3
Топтық есептер
Бағдаршам арқылы топтардың бағалауы
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қысым. Олай болса сабағымызды мынадай тәжрибеден бастайық. Білімділік: Күнделікті тұрмыста пышақ. Қайшы, ине т. б. құралдарды пайдаланамыз. Мысалы: бір денені өткір пышаққа қарағанда. Өтпейтін пышақпен кесу қиын, сол себепті құралдардың жүзінің ауданын кішірейтіп, мұқият қайрауға тырысамыз. Демек қысым ауданға тәуелді. «Қансонарда бүркіттші шығады аңға»
Сегіз найза қолында, көз аудармай,
Батыр да аяп қалмай ертең таңға.
Қанат құйрық суылдап, ысқырады.
Көктен қыран сорғалап құйылғанда. А. Құнанбаев
Осы жерде сегіз найза деп отырғанымыз бүркіттің тырнақтары. Бұл жышртқыш құстың тырнақтары мен тұмсықтары қатты өткір жылтыр болып келеді. Аудандары кішкентай болғандықтан, тіпті болымсыз ғана күшпен зор қысым жасап, аң аулауға шамасы келеді.
Бәрекелді!
Өте жақсы, тамаша!
Мағынаны ажырату сатысы
10 мин
10 минут
Қысым дегеніміз не? Қысымның өлшем бірлігі туралы не білеміз?
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:
р-қысым,
Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;
S-күш түсетін беттің ауданы.
![]()
![]()
ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді.
.
гПа=100 Па=10 2 Па
кПа=1000 Па=10 3 Па
МПа=1 Па=10 6 Па
Мұғалiм мен оқушының диалогы:
Табиғатта қысымды кездестіре аламыз ба? Мысалдар келтіріңдер
- Топтық жұмыс:
Топтарға үлестірме материал есептер таратылады
- Физикалық диктант алу
- Тест жұмысын алу
Сергіту сәті.
«Логикалық есеп»
Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды
"Жұптас, ойлан, бөлiс"стратегиясы
(жеке ойлануға 1 мин, жұпта ой бөлісеміз, топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)
Постерде жазып қорғайды
Логикалық есеп шешкіземін сергіту сәтін өткіземін.
Смайликтер арқылы
Смайликтер арқылы
Тамаша!
«Өзін-өзі бағалау» ресурсы
Флипчартқа жазып, қорғау
Ой толғаныс сатысы
10 минут
Кері байланыс
Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында.
Ақылдың алты қалпағын қолданамын
Қызыл қалпақ
Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт
Сары қалпақ
Саған не ұнайды
Жасыл қалпақ
Сенде қандай идея бар?
Ақ қалпақ
Саған қандай ақпарат қажет?
Қара қалпақ
Саған не ұнамайды?
Көк қалпақ
Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?
6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.
Де Бононың 6 қалпағы арқылы кері байланыс жасаймыз
Оқушылар сабақтан алған, түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.
Қызыл -Өз ойларын айтады
Сары - Маған не ұнайды
Жасыл- барлық жаңасын қызқтысын жазыңыз
Ақ - Білетініңізді жазыңыз
Қара- Жағымсыз тармақтарды жазңыз
Көк - Жалпы түсінігіңізді жазыңыз
Бағалау.
1 минут
Топ басшылары бағалау парағын толтырады
Топтар бір-бірін бағалайды
Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.
Бағдаршам түстері арқылы
Үйге тапсырма беру.
1 минут
Қысым өмірмен
байланыстырып мысалдар келтіру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: қысым тақырыбын түсіндіре отырып, формуласын анықтау
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін есеп шығаруда дамыту
Тәрбиелілік: тұрмыста қолданылатын құралдарды пайдалануға, шапшаңдылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: «Блум»
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіну
Пән аралық байланыс: математика, биология, география, еңбек, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, слайд, интерактивті тақта, ине, қайшы, үлестірме қағаз
(суреттер, құмы бар ыдыс, үстел)
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Амандасу
Оқушыларды түгендеу
Сынып тазалығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру:
1. Үйкеліс күші дегеніміз не?
2. Үйкелістің түрлерін ата?
3. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
4. Күнделікті өмірде өздеріңе үйкелістің қандай түрлері жиі кездеседі?
5. ?
6. Неге ?
Жаңасабақ: . Жаңасабақтытүсінуүшін «Блум» . , талдаужасап, пайымдаужасайаламыз.
.
Білімділік:
, қайшы, инет. б. . Мысалы: , , , . .
«»
Сегізнайзақолында, көзаудармай,
Батыр да аялқылмайертеңтаңға.
Қанатқұйрықсуылдап, ысқырады,
.
А. Құнанбаев
Осы . мен
. , тіптіболымсыз
, аңаулауғашамасыкеледі.
Түсіну:
Талдау:
•
шаманы қысымдепатайды.
• Қысымбетке перпендикуляр осы :
Өлшембірлігі: Паскаль (қысқаша Па)
1Паскаль-1Н күштің 1м2 : 1Па=1Н/м2
:
1гПа =100Па=102Па
1кПа =1000Па=103Па
1МПа =1 000 000 Па=106Па
Пайдалану:
№ 1
100 см2ауданға 50 Н күшәрекететеді. Қысымдыанықтаңдар?
ν №2
6610 кг, ал 1, 4 м2. Осы ?
№3.
. . Оны білгенқутүлкі,
Сұрақ: бата ма? ?
Себебінтүсіндір.
Тест сұрақтары:
1. Қысымның SI ?
А) м В) м/с С) Ғ Д) Па Е) км
2. Қысымныңформуласы?
А) күштіңауданғақатынасы
В)
С)
Д) ауданныңкүшкеқатынасы\
3. Қысым неге тәуелді?
А) күшке В) ауданға С) көлемге Д) массаға Е) салмаққа
4. , қысымы . . .
А) артады В) кемиді С) дұрысжауабыжоқ
5. 1 Па-неге тең?
А) 1м/с В) 1кг/м3 С ) 1Н/м2 Д) 1Н/кг Е) мм
Пайымдау:
1. Қысымдепненіатайды?
2. Қысым неге тәуелді?
3. бола ма?
4. ?
5. -?
Үйтапсырмасы:
§33. Қысым
15-жаттығу №2 15-тапсырма №2
Бағалау:
Күні: 25. 01. 14
Сыныбы: 7
Пәні:физика
- Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат беру
- Белгілі бір бетке түсетін қысымның күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
- Топта бағалауға баулу
- Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат алады
- Белгілі бір бетке түсетін қысымды күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
- Топта бағалай алатын болады
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:
р-қысым,
Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;
S-күш түсетін беттің ауданы.
![]()
![]()
ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді.
.
гПа=100 Па=10 2 Па
кПа=1000 Па=10 3 Па
МПа=1 Па=10 6 Па
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру ( 2 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут )
- Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды?
- Қандай үйкеліс түрлері болады?
- Үйкелісті қалай азайтуға болады?
- Үйкеліс күшін қалай өлшеуге болады?
- Нормаль қысым күші дегеніміз не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
- Қысым жайлы не білеміз?
- Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
- Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
- Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
Көш
басшы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (суретпен жұмыс)
VІ. Жеке жұмыс « Блум таксономиясы » (13 минут)
Қай күрекпен жер аударған тиімді? Неге?
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. ) (3 минут)
Пәні: физика
Кабинеті: 16
Сыныбы: 8 «А»
Мерзімі: 28. 09. 2015ж
Уақыты: 14. 45
Тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі
Мақсаты: Табиғаттағы жылу құбылыстарына мысалдар келтіру, жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсініру
Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2 . жылу мөлшері туралы түсінігін қалыптастыру;
3 . Физикалық шама түсінігі қалыптасқан тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: «Ыстық орындық»; миға шабуыл, түртіп алу әдісі, жұптас, ойлан, бөліс; Ақылдың 6 қалпағы
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру.
Шеңбер формасында оқушыларды тұрғызып, бір оқушыға гүл ұсыну, тілек айтқызу
Бірден беске дейін реттілікті сақтап санау арқылы топқа бөлемін.
Топ ережесін құру.
Неліктен шағын топқа бөліндік, шағын топқа бөлінудің мәні неде деп деп ойлайсыздар, шағын топқа бөлінген оқушылармен қандай жұмыс істеуге болады деген сұрақ реттері қойылады.
Оқушылар шеңбер формасында тұрып, бірінші оқушы қолына гүл ұстап, қасындағы оқушыға әдемі сөздермен бүгінгі сабағына сәттілік тілеп, қолындағы гүлін ұсынады. Әрі қарай екінші, үшінші. т. б. оқушылар осы реттілікті сақтап жалғастырады.
Сынып оқушылары 5 адамнан 5 топқа бөлінеді.
Әр топ топтық жұмыстың «Алтын ережесіне» өз қағидаттарын ұсынады.
Топ ережесі постерге тізбектеліп жазылған соң, оқушылар қолдарын қойып, қағидатты бекітеді.
Тамаша !
Жарайсыңдар!
Тұсауке
сер
Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.
Миға шабуыл.
1. Жылу берілудің қандай түрлерімен таныстыңдар?
2. Сәуле шығару дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
3. Қандай жылу берілу “конвенция”деп аталады? Конвенцияның түрлері қандай?
4. Жылуөткізгіштік құбылысының мәні неде?
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?
Допты алған бірінші оқушы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауап берген соң допты лақтырып келесі оқушы жауап беруге келеді.
Жылуөткізгіштік, конвенция, сәуле шығару
Оқушылардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады.
Бәрекелді!
Өте жақсы, тамаша!
Мағынаны ажырату сатысы
10 мин
10 минут
Жылу мөлшері дегеніміз не? Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі туралы не білеміз?
Жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсіну физикалық шаманың Q белгіленуін түсіну
Мұғалiм мен оқушының диалогы:
Табиғатта жылу мөлшерін кездестіре аласыздар ма? Мысалдар келтіріңдер
Топтық жұмыс:
Топтарға үлестірме материал ретінде таратылады.
…. 1-топ 5 жаттығудың 1
2-топ 5 жаттығудың 2
3-топ 5 жаттыңудың 3
4-топ 5 жаттығудың 4
5-топ 5 жаттығудың 5
Сергіту сәті.
«Шыршаның биі»
Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды
«Түртіп алу» әдісі
Тақырыпты оқи отырып, қарындашпен өздерің түснбеген жерлерін, түсінбеген жаңа сөздерді түртіп алаа отырып топта талқылайды.
"Жұптас, ойлан, бөлiс"стратегиясы
(жеке ойлануға 1 мин, жұпта ой бөлісеміз, топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)
Постерде жазып қорғайды
Көзді, басты, қолды, аяқты оңға және солға қозғалту арқылы сергіту сәтін өткіземін.
Смайликтер арқылы
Смайликтер арқылы
Тамаша!
«Өзін-өзі бағалау» ресурсы
Флипчартқа жазып, қорғау
Ой толғаныс сатысы
10 минут
Рефлексия
Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында. Ақылдың алты қалпағын қолданамын
Қызыл қалпақ
Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт
Сары қалпақ
Саған не ұнайды
Жасыл қалпақ
Сенде қандай идея бар?
Ақ қалпақ
Саған қандай ақпарат қажет?
Қара қалпақ
Саған не ұнамайды?
Көк қалпақ
Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?
6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.
2 жұлдыз, 1 тілек
Оқушылар сабақтан алған, түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.
Стикерге жазады
Бағалау.
1 минут
Өзін-өзі бағалау парағы арқылы
Топтар бір -бірін бағалайды. Бағдаршам түстері арқылы бағалайды
( Әр тапсырма әр смайлик 1 ұпай болып саналады. Сабақ аяқталып, бағалайтын кезде әр оқушы жинаған смайликтерін дауыстап айтады, мұғалім соған қарап, бағалайды. )
Үйге тапсырма беру.
1 минут
Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі туралы білу өмірм
ен байланыстырып мысалдар келтіру.
Пәні: физика
Кабинеті: 16
Сыныбы: 8 «А»
Мерзімі: 30. 09. 2015ж
Уақыты: 14. 45
Тақырыбы: Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу.
Мақсаты: Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеуді үйрету.
Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2 . Заттың меншікті жылу сыйымдылығы арқылы жылу мөлшерін есеп шығаруда қолдану;
3 . Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: «ТВ шоу» стратегиясы, Миға шабуыл, Блум таксономиясы
Сабақ жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz