Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру

Пәні: физика

Кабинеті: 16

Сыныбы: 7 «А»

Мерзімі: 28. 01. 2016ж

Уақыты: 14. 55

Тақырыбы: Қысым

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру;

Дамытушылығы: күнделікті өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып, оқушылардың қысым туралы түсінігін нақты мысалдармен дәлелдете отырып, оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру;

Тәрбиелік: жүйелі білім алаған ізденімпаз тұлға тәрбиелеу.

Міндеттері:

1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;

2 . Қысым туралы түсінігін қалыптастыру;

3 . Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.

Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Кубизм»; сәйкестендіру кестесі; миға шабуыл; жұптас, ойлан, бөліс; Ақылдың 6 қалпағы

Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сабақ кезеңдеріУақыты: Кіріспе
Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал тудыру.

«Ыстық алақан»

. . .

Топ ережесін қайталау.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ шеңбер формасында тұрып, бір - бірінің алақандарын ұстап сәттілік тілейді

. . .

Әр топ топтық жұмыстың «Алтын ережесіне» өз қағидаттарын қайталап, секе түсіреді.

Бағалау:

Тамаша !

Жарайсыңдар!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Тұсауке

сер

Жоспар мазмұны:

Қызығушы

лықты ояту сатысы

8 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Кубизм» стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.

Тапсырма №1

1. Күш дегеніміз не? Күштің белгіленуі? . Күштің қандай түрлері бар?

2. Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды және оның түрлері формуласы?

3. Серпімділік күші Гук заңы дегеніміз не Формуласы қандай?

4. Үйкелісті қалай азайтуға болады?

5. Ауырлық күші туралы не білесіз? Формуласы қандай?

6. Диномаметр, деформация деп нені айтады.

Тапсырма №2

Сәйкесін тап формалалар беріледі.

Тапсырма №3

Топтық есептер

Бағдаршам арқылы топтардың бағалауы

Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.

Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қысым. Олай болса сабағымызды мынадай тәжрибеден бастайық. Білімділік: Күнделікті тұрмыста пышақ. Қайшы, ине т. б. құралдарды пайдаланамыз. Мысалы: бір денені өткір пышаққа қарағанда. Өтпейтін пышақпен кесу қиын, сол себепті құралдардың жүзінің ауданын кішірейтіп, мұқият қайрауға тырысамыз. Демек қысым ауданға тәуелді. «Қансонарда бүркіттші шығады аңға»

Сегіз найза қолында, көз аудармай,

Батыр да аяп қалмай ертең таңға.

Қанат құйрық суылдап, ысқырады.

Көктен қыран сорғалап құйылғанда. А. Құнанбаев

Осы жерде сегіз найза деп отырғанымыз бүркіттің тырнақтары. Бұл жышртқыш құстың тырнақтары мен тұмсықтары қатты өткір жылтыр болып келеді. Аудандары кішкентай болғандықтан, тіпті болымсыз ғана күшпен зор қысым жасап, аң аулауға шамасы келеді.

Оқушының іс-әрекеті: Конвертте сұрақтар болады бірінші оқушы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

Бәрекелді!

Өте жақсы, тамаша!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты: Негізгі бөлім
Жоспар мазмұны:

Мағынаны ажырату сатысы

10 мин

10 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қысым дегеніміз не? Қысымның өлшем бірлігі туралы не білеміз?

Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

р-қысым,

Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;

S-күш түсетін беттің ауданы.

ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .

гПа=100 Па=10 2 Па

кПа=1000 Па=10 3 Па

МПа=1 Па=10 6 Па

Мұғалiм мен оқушының диалогы:

Табиғатта қысымды кездестіре аламыз ба? Мысалдар келтіріңдер

  1. Топтық жұмыс:

Топтарға үлестірме материал есептер таратылады

  1. Физикалық диктант алу
  2. Тест жұмысын алу

Сергіту сәті.

«Логикалық есеп»

Оқушының іс-әрекеті:

Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды

"Жұптас, ойлан, бөлiс"стратегиясы

(жеке ойлануға 1 мин, жұпта ой бөлісеміз, топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)

Постерде жазып қорғайды

Логикалық есеп шешкіземін сергіту сәтін өткіземін.

Бағалау:

Смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы

Тамаша!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

«Өзін-өзі бағалау» ресурсы

Флипчартқа жазып, қорғау

Сабақ кезеңдеріУақыты: Қорытынды.
Жоспар мазмұны:

Ой толғаныс сатысы

10 минут

Кері байланыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында.

Ақылдың алты қалпағын қолданамын

Қызыл қалпақ

Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт

Сары қалпақ

Саған не ұнайды

Жасыл қалпақ

Сенде қандай идея бар?

Ақ қалпақ

Саған қандай ақпарат қажет?

Қара қалпақ

Саған не ұнамайды?

Көк қалпақ

Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?

6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.

Де Бононың 6 қалпағы арқылы кері байланыс жасаймыз

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сабақтан алған, түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.

Қызыл -Өз ойларын айтады

Сары - Маған не ұнайды

Жасыл- барлық жаңасын қызқтысын жазыңыз

Ақ - Білетініңізді жазыңыз

Қара- Жағымсыз тармақтарды жазңыз

Көк - Жалпы түсінігіңізді жазыңыз

Бағалау: Смайликтер арқылы
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: 6 түсті қалпақ
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Жоспар мазмұны:

Бағалау.

1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топ басшылары бағалау парағын толтырады

Топтар бір-бірін бағалайды

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.

Бағдаршам түстері арқылы

Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Смайлик арқылы бағалау парағы
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Жоспар мазмұны:

Үйге тапсырма беру.

1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қысым өмірмен

байланыстырып мысалдар келтіру.

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: қысым тақырыбын түсіндіре отырып, формуласын анықтау
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін есеп шығаруда дамыту
Тәрбиелілік: тұрмыста қолданылатын құралдарды пайдалануға, шапшаңдылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: «Блум»
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіну
Пән аралық байланыс: математика, биология, география, еңбек, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, слайд, интерактивті тақта, ине, қайшы, үлестірме қағаз
(суреттер, құмы бар ыдыс, үстел)
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Амандасу
Оқушыларды түгендеу
Сынып тазалығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру:
1. Үйкеліс күші дегеніміз не?
2. Үйкелістің түрлерін ата?
3. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
4. Күнделікті өмірде өздеріңе үйкелістің қандай түрлері жиі кездеседі?
5. ?
6. Неге ?
Жаңасабақ: . Жаңасабақтытүсінуүшін «Блум» . , талдаужасап, пайымдаужасайаламыз.

.
Білімділік:
, қайшы, инет. б. . Мысалы: , , , . .

«»
Сегізнайзақолында, көзаудармай,
Батыр да аялқылмайертеңтаңға.
Қанатқұйрықсуылдап, ысқырады,
.
А. Құнанбаев
Осы . мен
. , тіптіболымсыз
, аңаулауғашамасыкеледі.

Түсіну:

Талдау:


шаманы қысымдепатайды.
• Қысымбетке перпендикуляр осы :
Өлшембірлігі: Паскаль (қысқаша Па)
1Паскаль-1Н күштің 1м2 : 1Па=1Н/м2
:
1гПа =100Па=102Па
1кПа =1000Па=103Па
1МПа =1 000 000 Па=106Па
Пайдалану:
№ 1
100 см2ауданға 50 Н күшәрекететеді. Қысымдыанықтаңдар?
ν №2
6610 кг, ал 1, 4 м2. Осы ?








№3.
. . Оны білгенқутүлкі,
Сұрақ: бата ма? ?
Себебінтүсіндір.
Тест сұрақтары:
1. Қысымның SI ?
А) м В) м/с С) Ғ Д) Па Е) км
2. Қысымныңформуласы?
А) күштіңауданғақатынасы
В)
С)
Д) ауданныңкүшкеқатынасы\
3. Қысым неге тәуелді?
А) күшке В) ауданға С) көлемге Д) массаға Е) салмаққа
4. , қысымы . . .
А) артады В) кемиді С) дұрысжауабыжоқ
5. 1 Па-неге тең?
А) 1м/с В) 1кг/м3 С ) 1Н/м2 Д) 1Н/кг Е) мм
Пайымдау:
1. Қысымдепненіатайды?
2. Қысым неге тәуелді?
3. бола ма?
4. ?
5. -?
Үйтапсырмасы:
§33. Қысым
15-жаттығу №2 15-тапсырма №2
Бағалау:

Күні: 25. 01. 14

Сыныбы: 7

Пәні:физика

Сабақтың аты
§43 Қысым
Сабақтың аты: Сілтеме
§43 Қысым: Жоспар
Сабақтың аты: Жалпы мақсаты
§43 Қысым:
  • Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат беру
  • Белгілі бір бетке түсетін қысымның күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
  • Топта бағалауға баулу
Сабақтың аты: Күтілетін нәтиже
§43 Қысым:
  • Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат алады
  • Белгілі бір бетке түсетін қысымды күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
  • Топта бағалай алатын болады
Сабақтың аты: Негізгі идеялар
§43 Қысым:

Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

р-қысым,

Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;

S-күш түсетін беттің ауданы.

ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .

гПа=100 Па=10 2 Па

кПа=1000 Па=10 3 Па

МПа=1 Па=10 6 Па

Сабақтың аты: Тапсырмалар
§43 Қысым: Топтық жұмыс
Сабақтың аты: Топтық жұмыс
Сабақтың аты: Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру ( 2 минут)

  1. Сәлемдесу
  2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  3. Түгелдеу

1. 2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут )

  1. Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды?
  2. Қандай үйкеліс түрлері болады?
  3. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
  4. Үйкеліс күшін қалай өлшеуге болады?
  5. Нормаль қысым күші дегеніміз не?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

  1. Қысым жайлы не білеміз?
  2. Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
  3. Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
  4. Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?

ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
№: 1
Бағалау өлшемдері: Тақырыптың ашылуына үлес қосу
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 2
Бағалау өлшемдері: Міндетін атқару
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 3
Бағалау өлшемдері: Топтық жұмысқа атсалысуы
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (суретпен жұмыс)

VІ. Жеке жұмыс « Блум таксономиясы » (13 минут)

1
Білу
Қысым дегеніміз не?
1: 2
Білу: Түсіну
Қысым дегеніміз не?: Қысым формуласын жаз?
:
1: 3
Білу: Қолдану
Қысым дегеніміз не?: 0, 02 м 2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар?
:
1: 4
Білу: Талдау
Қысым дегеніміз не?:

Қай күрекпен жер аударған тиімді? Неге?

:
1: 5
Білу: Жинақтау
Қысым дегеніміз не?: Үлкен техникалардың доңғалақтарының жалпақ болуы неліктен? Түсіндір?
:
1: 6
Білу: Бағалау
Қысым дегеніміз не?: Қысымды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
:

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. ) (3 минут)

Кейінгі тапсырмалар
№20 жаттығу №1
Кейінгі тапсырмалар: Кейінгі оқу
№20 жаттығу №1: §43 Қысым

Пәні: физика

Кабинеті: 16

Сыныбы: 8 «А»

Мерзімі: 28. 09. 2015ж

Уақыты: 14. 45

Тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі

Мақсаты: Табиғаттағы жылу құбылыстарына мысалдар келтіру, жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсініру

Міндеттері:

1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;

2 . жылу мөлшері туралы түсінігін қалыптастыру;

3 . Физикалық шама түсінігі қалыптасқан тұлға тәрбиелеу.

Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Ыстық орындық»; миға шабуыл, түртіп алу әдісі, жұптас, ойлан, бөліс; Ақылдың 6 қалпағы

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сабақ кезеңдеріУақыты: Кіріспе
Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі.

5минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал тудыру.

Шеңбер формасында оқушыларды тұрғызып, бір оқушыға гүл ұсыну, тілек айтқызу

Бірден беске дейін реттілікті сақтап санау арқылы топқа бөлемін.

Топ ережесін құру.

Неліктен шағын топқа бөліндік, шағын топқа бөлінудің мәні неде деп деп ойлайсыздар, шағын топқа бөлінген оқушылармен қандай жұмыс істеуге болады деген сұрақ реттері қойылады.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар шеңбер формасында тұрып, бірінші оқушы қолына гүл ұстап, қасындағы оқушыға әдемі сөздермен бүгінгі сабағына сәттілік тілеп, қолындағы гүлін ұсынады. Әрі қарай екінші, үшінші. т. б. оқушылар осы реттілікті сақтап жалғастырады.

Сынып оқушылары 5 адамнан 5 топқа бөлінеді.

Әр топ топтық жұмыстың «Алтын ережесіне» өз қағидаттарын ұсынады.

Топ ережесі постерге тізбектеліп жазылған соң, оқушылар қолдарын қойып, қағидатты бекітеді.

Бағалау:

Тамаша !

Жарайсыңдар!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Тұсауке

сер

Жоспар мазмұны:

Қызығушы

лықты ояту сатысы

8 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.

Миға шабуыл.

1. Жылу берілудің қандай түрлерімен таныстыңдар?

2. Сәуле шығару дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

3. Қандай жылу берілу “конвенция”деп аталады? Конвенцияның түрлері қандай?

4. Жылуөткізгіштік құбылысының мәні неде?

Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.

Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?

Оқушының іс-әрекеті:

Допты алған бірінші оқушы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауап берген соң допты лақтырып келесі оқушы жауап беруге келеді.

Жылуөткізгіштік, конвенция, сәуле шығару

Оқушылардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады.

Бағалау:

Бәрекелді!

Өте жақсы, тамаша!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:
Сабақ кезеңдеріУақыты: Негізгі бөлім
Жоспар мазмұны:

Мағынаны ажырату сатысы

10 мин

10 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жылу мөлшері дегеніміз не? Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі туралы не білеміз?

Жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсіну физикалық шаманың Q белгіленуін түсіну

Мұғалiм мен оқушының диалогы:

Табиғатта жылу мөлшерін кездестіре аласыздар ма? Мысалдар келтіріңдер

Топтық жұмыс:

Топтарға үлестірме материал ретінде таратылады.

…. 1-топ 5 жаттығудың 1

2-топ 5 жаттығудың 2

3-топ 5 жаттыңудың 3

4-топ 5 жаттығудың 4

5-топ 5 жаттығудың 5

Сергіту сәті.

«Шыршаның биі»

Оқушының іс-әрекеті:

Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды

«Түртіп алу» әдісі

Тақырыпты оқи отырып, қарындашпен өздерің түснбеген жерлерін, түсінбеген жаңа сөздерді түртіп алаа отырып топта талқылайды.

"Жұптас, ойлан, бөлiс"стратегиясы

(жеке ойлануға 1 мин, жұпта ой бөлісеміз, топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)

Постерде жазып қорғайды

Көзді, басты, қолды, аяқты оңға және солға қозғалту арқылы сергіту сәтін өткіземін.

Бағалау:

Смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы

Тамаша!

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

«Өзін-өзі бағалау» ресурсы

Флипчартқа жазып, қорғау

Сабақ кезеңдеріУақыты: Қорытынды.
Жоспар мазмұны:

Ой толғаныс сатысы

10 минут

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында. Ақылдың алты қалпағын қолданамын

Қызыл қалпақ

Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт

Сары қалпақ

Саған не ұнайды

Жасыл қалпақ

Сенде қандай идея бар?

Ақ қалпақ

Саған қандай ақпарат қажет?

Қара қалпақ

Саған не ұнамайды?

Көк қалпақ

Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?

6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.

2 жұлдыз, 1 тілек

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сабақтан алған, түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.

Стикерге жазады

Бағалау: Смайликтер арқылы
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: 6 түсті қалпақ
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Жоспар мазмұны:

Бағалау.

1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өзін-өзі бағалау парағы арқылы

Топтар бір -бірін бағалайды. Бағдаршам түстері арқылы бағалайды

( Әр тапсырма әр смайлик 1 ұпай болып саналады. Сабақ аяқталып, бағалайтын кезде әр оқушы жинаған смайликтерін дауыстап айтады, мұғалім соған қарап, бағалайды. )

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?: Смайлик арқылы бағалау парағы
Сабақ кезеңдеріУақыты:
Жоспар мазмұны:

Үйге тапсырма беру.

1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі туралы білу өмірм

ен байланыстырып мысалдар келтіру.

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?:

Пәні: физика

Кабинеті: 16

Сыныбы: 8 «А»

Мерзімі: 30. 09. 2015ж

Уақыты: 14. 45

Тақырыбы: Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу.

Мақсаты: Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеуді үйрету.

Міндеттері:

1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;

2 . Заттың меншікті жылу сыйымдылығы арқылы жылу мөлшерін есеп шығаруда қолдану;

3 . Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.

Қолданылған модульдері : диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «ТВ шоу» стратегиясы, Миға шабуыл, Блум таксономиясы

Сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Архимед күші тақырыбына есептер шығару. 7 сынып
Үйкеліс коэффициенті
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі
Физика заңы, информатика негізі. 7-8 сынып
Қысым
"Қысым." 7 сынып
Энтропияның абс
Қуат жайлы ақпарат
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz