Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру

Пәні:физика
Кабинеті:16
Сыныбы:7 <<А>>
Мерзімі:28.01.2016ж
Уақыты:14.55
Тақырыбы: Қысым
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру;
Дамытушылығы: күнделікті өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып, оқушылардың қысым туралы түсінігін нақты мысалдармен дәлелдете отырып , оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік: жүйелі білім алаған ізденімпаз тұлға тәрбиелеу.

Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2.Қысым туралы түсінігін қалыптастыру;
3. Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар:<<Кубизм>>; сәйкестендіру кестесі; миға шабуыл; жұптас,ойлан,бөліс; Ақылдың 6 қалпағы
Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері
Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.
3 минут
Психологиялық ахуал тудыру.
<<Ыстық алақан>>

......
Топ ережесін қайталау.

Әр топ шеңбер формасында тұрып,бір - бірінің алақандарын ұстап сәттілік тілейді

.....
Әр топ топтық жұмыстың <<Алтын ережесіне>> өз қағидаттарын қайталап,секе түсіреді.

Тамаша !

Жарайсыңдар!

Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Тұсауке
сер

Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
<<Кубизм>> стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.
Тапсырма №1

1.Күш дегеніміз не? Күштің белгіленуі? . Күштің қандай түрлері бар?
2. Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды және оның түрлері формуласы?
3. Серпімділік күші Гук заңы дегеніміз не Формуласы қандай?
4.Үйкелісті қалай азайтуға болады?
5. Ауырлық күші туралы не білесіз? Формуласы қандай?
6. Диномаметр, деформация деп нені айтады.

Тапсырма №2
Сәйкесін тап формалалар беріледі.
Тапсырма №3
Топтық есептер
Бағдаршам арқылы топтардың бағалауы
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қысым. Олай болса сабағымызды мынадай тәжрибеден бастайық. Білімділік: Күнделікті тұрмыста пышақ. Қайшы, ине т.б. құралдарды пайдаланамыз. Мысалы: бір денені өткір пышаққа қарағанда. Өтпейтін пышақпен кесу қиын, сол себепті құралдардың жүзінің ауданын кішірейтіп, мұқият қайрауға тырысамыз. Демек қысым ауданға тәуелді. <<Қансонарда бүркіттші шығады аңға>>
Сегіз найза қолында, көз аудармай,
Батыр да аяп қалмай ертең таңға.
Қанат құйрық суылдап, ысқырады.
Көктен қыран сорғалап құйылғанда. А.Құнанбаев
Осы жерде сегіз найза деп отырғанымыз бүркіттің тырнақтары. Бұл жышртқыш құстың тырнақтары мен тұмсықтары қатты өткір жылтыр болып келеді. Аудандары кішкентай болғандықтан, тіпті болымсыз ғана күшпен зор қысым жасап, аң аулауға шамасы келеді.

Конвертте сұрақтар болады бірінші оқушы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Бәрекелді!

Өте жақсы, тамаша!

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату сатысы
10 мин

10 минут
Қысым дегеніміз не? Қысымның өлшем бірлігі туралы не білеміз?
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

р-қысым,
Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;
S-күш түсетін беттің ауданы.

ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .
гПа=100 Па=10[2] Па
кПа=1000 Па=103 Па
МПа=100000 Па=106 Па
Мұғалiм мен оқушының диалогы:
Табиғатта қысымды кездестіре аламыз ба? Мысалдар келтіріңдер

1. Топтық жұмыс:
Топтарға үлестірме материал есептер таратылады
2. Физикалық диктант алу
3. Тест жұмысын алу

Сергіту сәті.
<<Логикалық есеп>>

Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды

"Жұптас,ойлан,бөлiс"стратегиясы
(жеке ойлануға 1 мин,жұпта ой бөлісеміз,топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)

Постерде жазып қорғайды

Логикалық есеп шешкіземін сергіту сәтін өткіземін.

Смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы

Тамаша!

<<Өзін-өзі бағалау>> ресурсы

Флипчартқа жазып,қорғау

Қорытынды.

Ой толғаныс сатысы
10 минут

Кері байланыс
Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында.
Ақылдың алты қалпағын қолданамын
Қызыл қалпақ
Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт
Сары қалпақ
Саған не ұнайды
Жасыл қалпақ
Сенде қандай идея бар?
Ақ қалпақ
Саған қандай ақпарат қажет?
Қара қалпақ
Саған не ұнамайды?
Көк қалпақ
Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?
6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.
Де Бононың 6 қалпағы арқылы кері байланыс жасаймыз

Оқушылар сабақтан алған,түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.

Қызыл - Өз ойларын айтады
Сары - Маған не ұнайды
Жасыл- барлық жаңасын қызқтысын жазыңыз
Ақ - Білетініңізді жазыңыз
Қара- Жағымсыз тармақтарды жазңыз
Көк - Жалпы түсінігіңізді жазыңыз

Смайликтер арқылы

6 түсті қалпақ

Бағалау.

1 минут

Топ басшылары бағалау парағын толтырады
Топтар бір-бірін бағалайды

Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.
Бағдаршам түстері арқылы

Смайлик арқылы бағалау парағы

Үйге тапсырма беру.
1 минут
Қысым өмірмен
байланыстырып мысалдар келтіру.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: қысым тақырыбын түсіндіре отырып,формуласын анықтау
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін есеп шығаруда дамыту
Тәрбиелілік: тұрмыста қолданылатын құралдарды пайдалануға,шапшаңдылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: <<Блум>>
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіну
Пән аралық байланыс: математика,биология,география,еңбек,әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, слайд,интерактивті тақта,ине,қайшы,үлестірме қағаз
(суреттер, құмы бар ыдыс,үстел)
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Амандасу
Оқушыларды түгендеу
Сынып тазалығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру:
1. Үйкеліс күші дегеніміз не?
2. Үйкелістің түрлерін ата?
3. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
4. Күнделікті өмірде өздеріңе үйкелістің қандай түрлері жиі кездеседі?
5. Үйкелістіңпайдасымензиянықандай?
6. Неге тірібалықтықолдаұстаптұруқиын?
Жаңасабақ: БүгінгісабағымыздыңтақырыбыҚысым. Жаңасабақтытүсінуүшін <<Блум>> әдісінқолданғалыотырмын. Бұләдісарқылыжаңасабақтытүсініп,талдаужасап,пайымдаужасайаламыз.

Олайболсасабағымыздымынадайтәжірибеденбастайық.
Білімділік:
Күнделіктітұрмыстапышақ, қайшы, инет.б. құралдардыпайдаланамыз. Мысалы: бірдененіөткірпышаққақарағанда, өтпейтінпышақпенкесуқиын, солсебептіқұралдардыңжүзініңауданынкішірейтіп, мұқиятқайрауғатырысамыз. Демекқысымауданғатәуелді.

<<Қансонардабүркітшішығадыаңға>>
Сегізнайзақолында, көзаудармай,
Батыр да аялқылмайертеңтаңға.
Қанатқұйрықсуылдап, ысқырады,
Көктенқырансорғалапқұйылғанда.
А.Құнанбаев
Осы жердесегізнайзадепотырғанымызбүркіттіңтырнақтары. Бұлжыртқышқұстыңтырнақтары мен
тұмсықтарықаттыөткіржылтырболыпкеледі. Аудандарыкішкентайболғандықтан , тіптіболымсыз
ғанакүшпензорқысымжасап, аңаулауғашамасыкеледі.

Түсіну:

Талдау:
:: Белгілібірбеткетүсетінкүш
әрекетініңнәтижесінсипаттайтын
шаманы қысымдепатайды.
:: Қысымбетке перпендикуляр бағыттаәрекетететінкүштің осы беттіңауданынақатынасыменанықталады:
Өлшембірлігі: Паскаль (қысқаша Па)
1Паскаль-1Н күштің 1м2 ауданғатүсіретінқысымы: 1Па=1Н/м2
ТәжірибедеҚысымныңүлкенбірліктерінпайдаланамыз:
1гПа =100Па=102Па
1кПа =1000Па=103Па
1МПа =1 000 000 Па=106Па
Пайдалану:
№ 1
100 см2ауданға 50 Н күшәрекететеді. Қысымдыанықтаңдар?
№2
Шынжыртабандытракторыныңмассасы 6610 кг, ал оныңекішынжыртабаныныңтіреуауданы 1,4 м2. Осы трактордыңтопырақбетінетүсіретінқысымдыанықтау?

№3.
Жұқамұзжапқанөзенніңортасындажүзіпжүргенбалыққажетуүшінтүлкімұздыңүстіменжүрді. Солкездемұзтүлкінікөтермейді. Оны білгенқутүлкі , мұздыңүстінежатыпжайлапжылжиды
Сұрақ: Түлкімұздатөртаяғыменжүргенде бата ма? Әлдежайлапжылжығандабатама?
Себебінтүсіндір.
Тест сұрақтары:
1.Қысымның SI жүйесіндегіөлшембірлігіқандай?
А) м В) м/с С) Ғ Д) Па Е) км
2. Қысымныңформуласы?
А) күштіңауданғақатынасы
В) күштіңсалмаққақатынасы
С) ауданныңуақытқақатынасы
Д) ауданныңкүшкеқатынасы\
3.Қысым неге тәуелді?
А) күшке В) ауданға С) көлемге Д) массаға Е) салмаққа
4. Дененіңауданынкішірейткенде ,қысымы...
А) артады В) кемиді С) дұрысжауабыжоқ
5. 1 Па-неге тең?
А) 1м/с В) 1кг/м3 С ) 1Н/м2 Д) 1Н/кг Е) мм
Пайымдау:
1. Қысымдепненіатайды?
2. Қысым неге тәуелді?
3. Қысымдыарттырыпнемесекемітуге бола ма?
4. Қолменістіккенкезденеліктенбармаққаоймақкиеді?
5. Жүкмашиналарыныңартқыдоңғалақтарықос-қостанболатынынеліктен?
Үйтапсырмасы:
§33. Қысым
15-жаттығу №2 15-тапсырма №2
Бағалау:
Күні: 25.01.14
Сыныбы: 7
Пәні:физика
Сабақтың аты
§43 Қысым
Сілтеме
Жоспар
Жалпы мақсаты
> Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат беру
> Белгілі бір бетке түсетін қысымның күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
> Топта бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже
> Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат алады
> Белгілі бір бетке түсетін қысымды күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
> Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

р-қысым,
Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;
S-күш түсетін беттің ауданы.

ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .
гПа=100 Па=10[2] Па
кПа=1000 Па=103 Па
МПа=100000 Па=106 Па

Тапсырмалар
Топтық жұмыс

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>>
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
3.1. Сәлемдесу
3.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3.3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Қандай күшті үйкеліс күші деп атайды?
2. Қандай үйкеліс түрлері болады?
3. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
4. Үйкеліс күшін қалай өлшеуге болады?
5. Нормаль қысым күші дегеніміз не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Қысым жайлы не білеміз?
2. Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
3. Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
4. Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері
Көш
басшы
Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
1
Тақырыптың ашылуына үлес қосу

2
Міндетін атқару

3
Топтық жұмысқа атсалысуы

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (суретпен жұмыс)

VІ.Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>> (13 минут)
1
Білу
Қысым дегеніміз не?

2
Түсіну
Қысым формуласын жаз?

3
Қолдану
0,02 м2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар?

4
Талдау
Қай күрекпен жер аударған тиімді? Неге?

5
Жинақтау
Үлкен техникалардың доңғалақтарының жалпақ болуы неліктен? Түсіндір?

6
Бағалау
Қысымды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар
№20 жаттығу №1
Кейінгі оқу
§43 Қысым

Пәні:физика
Кабинеті:16
Сыныбы:8 <<А>>
Мерзімі:28.09.2015ж
Уақыты:14.45
Тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі
Мақсаты:Табиғаттағы жылу құбылыстарына мысалдар келтіру,жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсініру
Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2.жылу мөлшері туралы түсінігін қалыптастыру;
3. Физикалық шама түсінігі қалыптасқан тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: <<Ыстық орындық>>; миға шабуыл, түртіп алу әдісі, жұптас,ойлан,бөліс; Ақылдың 6 қалпағы
Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру.
Шеңбер формасында оқушыларды тұрғызып,бір оқушыға гүл ұсыну, тілек айтқызу

Бірден беске дейін реттілікті сақтап санау арқылы топқа бөлемін.
Топ ережесін құру.
Неліктен шағын топқа бөліндік, шағын топқа бөлінудің мәні неде деп деп ойлайсыздар, шағын топқа бөлінген оқушылармен қандай жұмыс істеуге болады деген сұрақ реттері қойылады.
Оқушылар шеңбер формасында тұрып, бірінші оқушы қолына гүл ұстап, қасындағы оқушыға әдемі сөздермен бүгінгі сабағына сәттілік тілеп, қолындағы гүлін ұсынады. Әрі қарай екінші, үшінші.т.б. оқушылар осы реттілікті сақтап жалғастырады.
Сынып оқушылары 5 адамнан 5 топқа бөлінеді.
Әр топ топтық жұмыстың <<Алтын ережесіне>> өз қағидаттарын ұсынады.
Топ ережесі постерге тізбектеліп жазылған соң, оқушылар қолдарын қойып, қағидатты бекітеді.

Тамаша !

Жарайсыңдар!

Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Тұсауке
сер

Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
<<Ыстық орындық>> стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.

Миға шабуыл.
1. Жылу берілудің қандай түрлерімен таныстыңдар?
2.Сәуле шығару дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
3. Қандай жылу берілу "конвенция"деп аталады? Конвенцияның түрлері қандай?
4. Жылуөткізгіштік құбылысының мәні неде?
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сiздердің бүгінгі сабақтан не білгілерiңіз келеді?
Допты алған бірінші оқушы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауап берген соң допты лақтырып келесі оқушы жауап беруге келеді.

Жылуөткізгіштік, конвенция, сәуле шығару
Оқушылардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады.

Бәрекелді!

Өте жақсы, тамаша!

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату сатысы
10 мин

10 минут
Жылу мөлшері дегеніміз не? Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі туралы не білеміз?

Жылу процесін терең зерттеу үшін жылу мөлшері деген физикалық шаманы түсіну физикалық шаманың Q белгіленуін түсіну

Мұғалiм мен оқушының диалогы:
Табиғатта жылу мөлшерін кездестіре аласыздар ма? Мысалдар келтіріңдер

Топтық жұмыс:
Топтарға үлестірме материал ретінде таратылады.
....1-топ 5 жаттығудың 1
2-топ 5 жаттығудың 2
3-топ 5 жаттыңудың 3
4-топ 5 жаттығудың 4
5-топ 5 жаттығудың 5
Сергіту сәті.
<<Шыршаның биі>>

Топтастыру арқылы әр топ жұмыс жасайды Әр топтан 1 оқушыдан шығып қорғайды

<<Түртіп алу>> әдісі
Тақырыпты оқи отырып, қарындашпен өздерің түснбеген жерлерін, түсінбеген жаңа сөздерді түртіп алаа отырып топта талқылайды.

"Жұптас,ойлан,бөлiс"стратегиясы
(жеке ойлануға 1 мин,жұпта ой бөлісеміз,топта талқылаймыз, топтан 1 оқушы жауап береді)

Постерде жазып қорғайды

Көзді, басты, қолды, аяқты оңға және солға қозғалту арқылы сергіту сәтін өткіземін.

Смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы

Тамаша!

<<Өзін-өзі бағалау>> ресурсы

Флипчартқа жазып,қорғау

Қорытынды.

Ой толғаныс сатысы
10 минут

Рефлексия
Жаңа сабақ барысындағы алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында. Ақылдың алты қалпағын қолданамын
Қызыл қалпақ
Жақсы мeн жаман туралы ойыңды айт
Сары қалпақ
Саған не ұнайды
Жасыл қалпақ
Сенде қандай идея бар?
Ақ қалпақ
Саған қандай ақпарат қажет?
Қара қалпақ
Саған не ұнамайды?
Көк қалпақ
Осы қасиетер туралы жалпы түсінігің қандай?
6 қалпақтың мақсаты оқушының өз идеясының дұрыстығына көз жеткізу.
2 жұлдыз,1 тілек

Оқушылар сабақтан алған,түйгендерін саралайды. Ойлаудың алты қалпағынан өткізеді.

Стикерге жазады

Смайликтер арқылы

6 түсті қалпақ

Бағалау.

1 минут

Өзін-өзі бағалау парағы арқылы
Топтар бір - бірін бағалайды. Бағдаршам түстері арқылы бағалайды
(Әр тапсырма әр смайлик 1 ұпай болып саналады. Сабақ аяқталып, бағалайтын кезде әр оқушы жинаған смайликтерін дауыстап айтады, мұғалім соған қарап, бағалайды. )

Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.

Смайлик арқылы бағалау парағы

Үйге тапсырма беру.
1 минут
Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірлігі туралы білу өмірм
ен байланыстырып мысалдар келтіру.

Пәні:физика
Кабинеті:16
Сыныбы:8 <<А>>
Мерзімі:30.09.2015ж
Уақыты:14.45
Тақырыбы: Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу.
Мақсаты:Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеуді үйрету.
Міндеттері:
1. Жеке жұпта, топта жұмыс жасауға үйрете отырып, бір-бірімен пікірлесуіне мүмкіндік беру;
2.Заттың меншікті жылу сыйымдылығы арқылы жылу мөлшерін есеп шығаруда қолдану;
3.Бірлескен жұмыс арқылы өз ойын еркін жеткізе білетін тұлға тәрбиелеу.
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: <<ТВ шоу>> стратегиясы, Миға шабуыл, Блум таксономиясы
Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру.
"Ыстық алақан>> тренингі арқылы бірі - бірінің алақанынан ұстап , жылы лебіздерін білдіреді.

Атом молекула арқылы топқа бөлемін.
Топ ережесін қайталап еске түсіреміз
Сынып оқушылары 5 адамнан 5 топқа бөлінеді.
5 топқа бөлінеді
<<Алтын ережесіне>> еске түсіру

Тамаша !

Жарайсыңдар!
Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Тұсауке
сер

Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
<<ТВ шоу>> стратегиясы арқылы үйге берілген тапсырманы тексеремін.
Жылу мөлшері дегніміз не?
Жылу мөлшерінің өлшем бірліктері қандай?
Жаттығуды тексеремін.
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сіздердің бүгінгі сабақтан не білгілеріңіз келеді?
Әр топ берілген сұрақтарды талқылайды, бірін-бірі бағалайды.
Оқушылардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады.

Бәрекелді!

Өте жақсы, тамаша!

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату сатысы
20 мин

Интербелсенді тақтаны қолдануарқылы тақырыпқа шолу . Тақырыпты топтарға беремін
Топтық жұмыстар
1 - тапсырма
6 жаттығудың 1
2- тапсырма 6 жаттығудың 2 есептер шығартамын
Деңгейлік тапсырмалар беремін

10. Сергіту сәті.
Мұрын, құлақ, иық, қол, бөксе, аяқ қимылдарымен ауаға бірден онға дейінгі сандарды жазғызамын.

Топта талқылап постерде жазып қорғайды

Смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы

Тамаша

<<Өзін-өзі бағалау>> ресурсы

Флипчартқа жазып,қорғау

Қорытынды.

Ой толғаныс сатысы
10 минут

Рефлексия
VІ. Жеке жұмыс<<Блум таксономиясы бойынша>>бойынша талдауды
ұсынамын.
1
Білу
Заттың меншікті жылусыйымдылық дегеніміз не?
2
Түсіну
Заттың меншікті жылусыйымдылығының формуласын ата?
3
Қолдану
Оқушы бала суды 150 С тан қайнағанша (1000 С)
қыздырғанда оның ішкі энергиясы 178,5 кДЖ -ға
көбейгенін байқады. Қыздырғандағы судың массасы қандай?
4
Талдау
Массалары бірдей темір мен шойынды
500-қа дейін қыздыру қажетті жылу мөлшерін салыстыр
5
Жинақтау
Заттың жылусыйымдылығы нені көрсетеді?
6
Бағалау
Дене температурасының жылу мөлшерін
есептеуде қаншалықты қажет?

Оқушылар сабақтан алған,түйгендерін жеке - жеке саралайды.
Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.

Смайликтер арқылы

Бәрекелді!

Бағалау.

1 минут

Өзін-өзі бағалау парағы арқылы
(Әр тапсырма әр смайлик 1 ұпай болып саналады. Сабақ аяқталып, бағалайтын кезде әр оқушы жинаған смайликтерін дауыстап айтады, мұғалім соған қарап, бағалайды. )

Өзін-өзі бағалау парағы

Үйге тапсырма беру.
1 минут

Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу. 6 жаттығу

Пәні:физика
Кабинеті:16
Сыныбы:8<<А>>
Мерзімі:05.10.2015ж
Уақыты:14.45
Тақырыбы: Практикалық жұмыс есептер шығару
Мақсаты: Формулаларды пайдаланып оны есеп шығаруда қолдана білу
Міндеттері:
1. Формулаларды орынды қоладануға дағдыландыру;
2.Есеп шығаруда формулаларды талдап, жинақтап ойлауын дамыту;
3.Формуланы қолданудың жолдарын сыни тұрғыданқарастыру.
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: <<Өрмекшінің торы>>, Жеке,жұптық, топтық жұмыс, 5 минуттық эссе , <>
Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.
5минут
Психологиялық ахуал тудыру.
<< Мен ғажаппын! >>
Физика құралдары бойынша 5 топқа бөлемін

Диномометр, барометр, таразы, телескоп, манометр

Топтық жұмыс барысындағы <<Алтын ережені>> еске түсіремін
Бойындағы талант, ерекше қабілеттерін 2-3 теңеу, бейнелеулерді қолдана отырып өзін таныстыру. Мысалы: Мен, Жаксылыкова Марина, гүлдей нәзік, көңілім бұлақтай таза жанмын.
Әр оқушы өзінің қандай екендігін айтады

Оқушылар дауыстап ережені оқып шығады.

Тамаша !

Жарайсыңдар!
Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер
Тұсауке
сер

Қызығушы
лықты ояту сатысы
8 минут
Үйге берілген жаттығулар тексеріледі. <<Өрмекшінің торы>> арқылы заттың меншікті жылу сыйымдылығы туралы сұрақтар қойылады.
Әр топтағы үйге берілген тапсырма бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
Смайликтер арқылы бағалау

смайлик

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату сатысы
20 мин

Топтық жұмыстар
(жеке, жұпта,топта)
1. Топтарға 2 есептен таратылады. Оны жеке, жұпта, топта талқылайды.Ортадан бір спикер шығып қорғайды,қалғандары қосымша ойларын айтып отырады.

2.Сергіту сәті <<Қара жорға>> биіне билеп, сергіту жасатамын.

Постерде қорғау

Смайликтер арқылы

Тамаша!

Қорытынды.

Ой толғаныс сатысы
10 минут

Рефлексия
Өткен тақырып бойынша алған білімін саралап, өздерінің не үйренгенін байқап, тереңдете түсу мақсатында 5 минуттық <<Эссе>> жазғызамын. Эссені бағалауға арнайы бағалау парағындайындап, әр оқушыға жеке-жеке үлестіріп беремін.
Эссе мына шарттарға лайық болуға тиісті:
* Бір айтқанды қайталай бермей, мәнділігімен көзге түсу керек.
* Әңгімедегі ой анық болу керек.
* Мұқият және қатесіз жазылған болу керек.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін, <> әдісі бойынша қорытындылату

Оқушылар меншікті жылу сыйымдылығы тақырыбында 5 минуттық эссе жазады.
Эссені бағалау рубрикаларын басшылыққа алады.

Оқушылар <<Не білдім?>>, <<Не үйрендім?>>, <<Нені білгім келеді?>> деген сұрақтарға өз ой-пікірлерін білдіреді.

Бағалау.
1 минут
Бағдаршам түстері арқылы бағалаймыз
Топтар бірін-бірі бағалайды

Бағдаршам түстері

Үйге тапсырма беру. 1 минут
7- жаттығудың 5,6,7 есептері

Пәні:физика
Кабинеті:16
Сыныбы:8 <<А>>
Мерзімі:07.10.2013ж
Уақыты:14.45
Тақырыбы: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы.
Мақсаты:Табиғаттағы органикалық отындардың түрлерін білу, отынның энергиясын анықтайтын формулаларды түсіну.
Міндеттері:
1.Отын энергиясы мен отынның меншікті жану жылуына қатысты ойталқы жүргізу қабілеттерін қалыптастыру;
2. Топтық жұмыс арқылы бірін-бірі оқытуға және бағалауға үйрету;
3. Өзгенің пікірін тыңдауға, сыйластық танытуға, мәдениетті қарым-қатынасқа дағдыландыру.
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ОүБ және ОБ, АКТ қолдану, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар:<<Ыстық орындық>>,миға шабуыл, автобус аялдамасы,<<Бәрі менің қолымда>>
Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.
3 минут
Психологиялық ахуал тудыру.
Шаттық шеңберін құрып <<Жүректер жүрекке>> арқылы жылы лебіздерін білдіруді .
Отын түрлерімен (керосин,бензин,көмір,мұнай,газ) топқа бөлінеді
Топтық жұмыс барысындағы <<Алтын ережені>> еске түсіремін
Оқушылар шеңберге тұрып, <<Жүректен жүрекке>> арқылы жылы сөздерін стикерге жазып,қасындағы жұбына береді.

Бес топқа бөлінеді

Оқушылар дауыстап ережені оқып шығады.

Тамаша !

Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, флипчарт, маркер, бағалау парақтары
Тұсауке
сер

Қызығушы
лықты ояту сатысы
10 минут
Үйге берілген жаттығуларды тексеру
<<Ыстық орындық>> арқылы тексеремін
Оқушылар шығарған есептерін талқылайды

Жарайсыңдар!

АКТ
Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату сатысы
3 мин

10 минут

10 минут

2 мин

Миға шабуыл
Энергияны қалай алуға болады?

Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлаймын.
Ал, балалар, сіздердің бүгінгі сабақтан не білгілеріңіз келеді?
Қазір барлығымыз отынның энергиясы, отынның меншікті жану жылуы бойынша есеп шығаруда қолданамыз.

Топтық жұмыс.
1 топ 7 жаттығу 1,3
2 топ-3топ 7 жаттығудың 4,5
4 топ-5 топ 7 жаттығудың 6-8

<<Автобус аялдамасы>>
Флипчарттарда жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазулы тұр. Сол сұрақтарға топтар кезектесіп жауап жазады. Бір топ өз жауаптарын жазып болған соң, келесі топтың флипчартында берілген сұрақтарға жауап береді. Осылайша барлық топ әр топтағы флипчартта берілген сұрақтарға бірлесе отырып, жауаптарын жазып шығуы тиіс.

Сергіту сәті
<<Қара жорға>> биі

Топта ойталқы жасайды және топтың ойын бір оқушы жариялап айтып береді.

Тақырыпты оқып болған соң, топта мазмұнын талқылайды.

Постерге шығарып қорғайды

Топтарға сұрақтар беріледі

1-топ Отын жанғанда энергияның бөлінуін қалай түсіндіруге болады?
2-топ Отынның меншікті жану жылуы нені көрсетеді?
3-топ Жану жылуын қандай әріппен белгілейді? Қандай бірлікпен өлшейді?
4-топ 2-кестеде көрсетілген отындардың ішінен өте тиімділерін және өте нашарын жазыңдар.
5-топ Қазақстан Респбликасында отын -энергетикалық ресурстарының мол қоры бар. Соларды атап беріңдер.
Осы сұрақтарға жауап береді

Өз топтарына оралған соң бір оқушы өз жауаптарын басқа топ жауаптарымен салыстырады.

Оқулық

Парақшадағы арнайы кесте
Қорытынды.

Ой толғаныс сатысы
3 минут
Рефлексия
2 минут
<<Бәрі менің қолымда>>
А 4 парақшаларына қатысушылар алақан бейнелерін салады.
Бас бармақ-`<<Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек >>,
Сұқ саусақ - <<Бұл тақырып бойынша нақты мәліметтер берілді>>,
Ортан терек- <<Маған бұл ұнамады>>,
Шылдыр шүмек - <<Мен ... үйрендім>>,
Кішкентай бөбек - <<маған бұл жерде ... жетпеді>>.

Оқушылар қағазға өз қолының суретін салып, оның ішіне жауаптарын жазады

АКТ

Флипчарт, маркер

Бағалау.
1 минут
Топтық бағалау
Әр топ бірін-бірі бағалайды

Бағалау парағы

Үйге тапсырма
1 минут
Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы. 7 жаттығу.

Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Архимед күші тақырыбына есептер шығару. 7 сынып
Үйкеліс коэффициенті
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі
Физика заңы, информатика негізі. 7-8 сынып
Қысым
"Қысым." 7 сынып
Энтропияның абс
Қуат жайлы ақпарат
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы
Пәндер