Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Kurmangazy Sagyrbayuly

Сыныбы
9
Күні

Тақырыбы
Kurmangazy Sagyrbayuly
Мақсаты
Қазақ елінің ұлы күйшісі Құрманғазы Сағырбайұлы өмірімен, өнерімен танысу, күйші туралы өз ойларын айту, қазақ дарынды күйшісін құрметтеу
Күтілетін нәтиже
Қазақ елінің ұлы күйшісі туралы білімдері кеңейеді, Құрманғазы Сағырбайұлы туралы ағылшын тілінде айта алады
Сабақта қолданылатын модульдер
СТО, диалогтық оқыту , АКТ, көшбасшылық, дарындылық
Дереккөздер
Құрал- жабдықтар
Видеоролик, флипчарт, стикер, оқулық,домбыра Құрманғазының. Динаның суреті
Сабақтың барысы
Оқушы әректі
Мұғалім әректі
Бағалау
І. Тұсаукесер
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Үй тапсырмасын тексеру
<<Тестілеуші>> бағдарламасымен оқушылар тест жұмысын орындайды және тексереді. Өзін-өзі бағалау жүзеге асады.
Сынып оқушыларын топқа бөлу.Сынып оқушыларын Құрманғазының күйлерінің аттарымен және домбыраның құрылысмен топқа бөлінеді. Сынып оқушыларын топқа бөлу барысында бүгінгі сабақтың тақырыбын ашылады.
Сұрақ қойылады? Оқушылар күйлердің аттарын топтастырады және домбыраның құрылысын құрастырады.
-What is it?
-Whose these kuies?
Оқушылардың жауабынан кейін белсенді тақтадан Құрманғазының күйі ойнайды.
Негізгі бөлім.
Жаңа сабақты <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы меңгереді.
Топтарға тілші сұрақтар қояды топта оқушылар сол сұрақтар аясында флипчартпен жұмыстанады.Құрманғазы Сағырбайұлы туралы және оның шәкірті Дина Нұрпейісова туралы ресурстар беріледі. Сол ресурстармен оқушылар жұмыстанып, тілшінің сұрақтарына жауап береді. Оқушылар жұмыстанып жатқанда, біздің кезбе тілшіміз сабаққа қатысып отырған қонақтардан Құрманғазы Сағырбайұлы туралы сұрайды, жауап алады.
Видеоролик көрсетіледі . Құрманғазы Сағырбайұлының атына берілген көше туралы
Тренинг <<Өрмекші торы>> Оқушылар жаңа сабақ бойынша не білді , сол туралы айтады.
Грамматика << Gerund>> видеороликтен герундийдің қолданылуы туралы көрсетіледі . Ресурстар беріледі
<< Ойлан. Жұптас.Бөліс>> әдісі арқылы герундийдің қолданылуын топта бір- біріне түсіндіреді <<Өкіл>> әдісі бойынша топтардан бір өкіл шығып, келесі топқа барып түсіндіреді.
<< Gerund>> видеороликтен герундийдің қолданылуы туралы көрсетіледі . Ресурстар беріледі
Task1 Сөйлемге қажетті етістікті тауып, герундийдің қолданылу ережесіне сай орындайды.
1..... is bad for your hearts and lungs.2.... coffee isn`t healthy.3.This book is worth .
I go in for .......3..... Languages is hard work.4...... is her hobby.
5. After ...... the story he answered the questions 6.It began ...... raining .7. I like ..... to music.8. Have you finished....... the newspaper yet.9. Lucy enjoys...... tennis on weekend.10....... is her hobby.11. "Lie" Gerund Simple12. "Know " Gerund Simple
Қорытынды
Маршруттық кесте
Маршруттық кесте бойынша тапсырмалар беріледі.
1-task
True or false Жалған әлде шындық
1. Some towns and cities have a street that is named after Kurmangazy
2. Kurmangazy was born into a rich family in Almaty
3. He became a travelling musician when he was 18
4. Kazakhstan ruled Russia at that time
5. After the fighting, Kurmangazy was a free man.
6. After his time in prison, he stopped composing music.
7. He had to leave that land that he loved.
2-task Сөйлемдегі суреттерді герундийді қолдану арқылы сөйлет. (суреттер беріледі)
1.................is very useful for my health.2................is my hobby.3.She walked out of the room.............4.It is..................................5.English books is very difficult and interesting.6. I like.....................................................
3-task Make one sentence using gerund
Кері байланыс
Үш өлшемді күнделік

І бөлім Сабақтағы менің реакциям

Сабақ кезеңдері, тапсырмалар
Жеке коментариім

ІІ бөлім Тапсырманы орындау барысындағы менің ассоцияларым

ІІІ бөлім Мұғалімге хат

Үй тапсырмасы
Home task : to get some more information and to prepare a referat about Kurmangazy Sagyrbayuly.

Оқушылар топта жұмыстанады.

Көшбасшы анықталады.

Өз ойларын ортаға салды.

Оқушылар топта жұмыстанады

Оқушылар жұптасып жұмыстанады

Тапсырмаларды орындайды
Алған білімдерін жүйелейді.Өз-өзін бағалайды

оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады

Үй тапсырмасын жазып алады.
Сынып оқушыларын топқа бөледі

Оқушыларға өз беттерімен жұмыстануға жағдай жасайды

Маршруттық кестедегі тапсырмаларды оқушыларға таратады

Оқушылардың бүгінгі өткізілгенсабақ туралы ойларын біледі, ұсыныстарын қатерге алады
Үй жұмысы бойынша 10 сұрақ
Критериалды бағалау
10-9 сұраққа жауап берсе-5
8-7сұраққа жауап берсе -4
6-5 сұраққа жауап берсе-3

Жаңа тақырып бойынша
Топтар бірін-бірі бағалайды. Формативті бағалайды.
<<Теңгелер>>
Жаңа тақырыпты толық түсіндім-

Тақырыпты толық түсінбедім -

Тақырыпты мүлдем түсінбедім-

Формативті бағалау
Герундийдің сөйлемдегі қызметін түсіндім-қызыл түсті домбыра
Герундийдің сөйлемдегі қызметін толық түсіне алмадым- жасыл түсті домбыра
Герундийдің сөйлемдегі қызметін түсінбедім-сары түсті домбыра

Маршруттық кесте
Критериалды бағалау
1-тапсырма
7-6сұрақтың жауабын дұрыс тапса-3 б
5-4 сұрақтың жауабын дұрыс тапса-2 б
3 сұрақтың жауабын дұрыс тапса-1 б
2-тапсырма
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 8-7 сөйлемді дұрыс орындаса-3б
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 6-5 сөйлемді дұрыс орындаса-2б
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 4 сөйлемді дұрыс орындаса-1б
3- тапсырма
Герундийді қолданып,толық сөйлем құрастыра алды-3б
Герундийді қолданады, бірақ сөйлем құрастыруда қателеседі-2 б
Герундийдің қызметін түсінбеген, сөйлем құрастыруда қателеседі-1 б

Сабаққа талдау
Бүгінгі өткізген сабағым 9 сыныпқа <> тақырыбында болды . Мақсатым: Қазақ елінің ұлы күйшісі Құрманғазы Сағырбайұлы өмірімен, өнерімен танысу, күйші туралы өз ойларын айту, қазақ дарынды күйшісін құрметтеу, күтілетін нәтиже: қазақ елінің ұлы күйшісі туралы білімдері кеңейеді, Құрманғазы Сағырбайұлы туралы ағылшын тілінде айта алады. Сабақты үй тапсырмасын тексеруден бастадым. <> тестілеуші бағдарламасымен 10 сұрақтан тұратын тест жұмысын өткіздім. Оқушыларға бағалау парағын таратып, критериалды бағалау әдісі бойынша критерий құрып, өзін-өзі бағалаттырдым. Бағалау барысында оқушылар өздерін әділ бағалады. Критериалды бағалау арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде екенін өздері білді.Топқа бөлу барысында Құрманғазының күйлерін және домбыраның суретін фазыл бойынша қиылған қағаздарға салып қойдым, оқушылар күйлер бойынша және домбыраның сурету бойынша фазылды құрастыру арқылы топтасты. Оқушылар топтасып жатқан кезде оқушыларға сұрақ қойдым. Кімнің күйлері?, Ненің суреті? Оқушылар домбыраның құрлысы шыққанын және Құрманғазының күйлері екенін айтады. Мысалы: It is a national Kazakh instrument Dombyra. Kurmangazy`s kuis. Оқушылардың жауабын тыңдап болғаннан кейін Құрманғазының <<Балбырауын >> күйін тыңдайды, осы кезде оқушылар бүгінгі сабақтың Құрманғазы Сағырбайұлы туралы екенін өздері айтады. Қосымша мәлімет ретінде Құрманғазы Сағырбайұлының атына берілген көше туралы видеоролик көрсетттім. <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерттім. Кезбе тілші әдісін алған себебім сабаққа қатысып отырған мұғаілмдердің де Құрманғазы туралы біздер білмейтін мәліметтерді айтуы мүмкін деген ойда болдым. Сынып оқушылары топта кезбе тілшінің қойған сұрақтарына жауап беруі үшін мәтінмен қосымша берілген ресурстармен жұмыстанып жатқанда, біздің тілшіміз басқа адамдарға сұрағын ұойды. Сол кезде өзіміз білмейтін мәліметті Баянова Лиза мектеп психологы берді яғни Құрманғазы Сағырбайұлының руыны қызылқұрт екенін айтты. Басқа да мұғалімдер де өзднрі білетін мәліметтермен толықтырды. Топ оқушылары да тілшінің сұрағына жақсы жауап берді. Өмірмен байланыстыра отырып, Орал қаласында Құрманғазы Сағырбайұлының атында көшесі және колледжы бар екенін айтты. Топтардың жауабынан кейін <<Өрмекші>> тренингін жүргіздім. Тренинг барысында бүгінгі тақырып бойынша не білдік деп ортаға сұрақ тастадым , оқушылар ағылшын тілінде не білгендерін Құрманғазы туралы не білгендерін айтады. Ағылшын тілінде сөйлеуге қиналатын оқушыларда да өз ойларын айтуға тырысып жатты. <<Теңгелер>> арқылы формативті бағалаттым. Грамматикалық тақырып бойынша <<Өкіл>> әдісі арқылы меңгерттім және жұптасып жаттығу орындады. Оны формативті түрде домбыраның суреті арқылы бағалады.Сабақты жүйелеу бөліміне <<Маршруттық кесте >> арқылы тапсырмалар бердім ,оқушылар жеке жұмыстанды. Марруттық кесте мен жұмыстану барысында сыныптағы көшбасшыны, дарынды оқушыны анықтау мақсатында жұмыстың жауабын дайындаған жоқпын ағылшын тілін жақсы білемін деген, өзіне сенімді оқушы топтың жұмысын тексереді деген мақсат қойдым. Сабақ барысында Кенжегүл және Айту деген екі оқушы өздерінң көшбасшы , дарынды оқушы екенін көрсетті. Олар өз жұмыстарын өздері бағалап, сынып тастарының да жұмыстарын тексерді. Бағалау парағы бойынша өздерін бағалады. Қорытынды баға шығарды.Үйге тапсырма берілгеннен кейін , кері байланыс парақшаларын толтырды.

Ұқсас жұмыстар
Құрманғазының күйлері
Махамбет тобы
Баласы жаманның дәрмені кетер
Күй атасы - құрманғазы. 2 сынып
Құрманғазы Сағырбайұлы - атақты күйші, сазгер, домбырашы
Құрманғазы
Тақырып Құрманғазы
Еркін жазу стратегиясы
Жағымды кейіпкер
Құрманғазы сағырбайұлы
Пәндер