Kurmangazy Sagyrbayuly

Дереккөздер
Құрал- жабдықтар
І. Тұсаукесер
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Үй тапсырмасын тексеру
«Тестілеуші» бағдарламасымен оқушылар тест жұмысын орындайды және тексереді. Өзін-өзі бағалау жүзеге асады.
Сынып оқушыларын топқа бөлу. Сынып оқушыларын Құрманғазының күйлерінің аттарымен және домбыраның құрылысмен топқа бөлінеді. Сынып оқушыларын топқа бөлу барысында бүгінгі сабақтың тақырыбын ашылады.
Сұрақ қойылады? Оқушылар күйлердің аттарын топтастырады және домбыраның құрылысын құрастырады.
-What is it?
-Whose these kuies?
Оқушылардың жауабынан кейін белсенді тақтадан Құрманғазының күйі ойнайды.
Негізгі бөлім.
Жаңа сабақты «Кезбе тілші» әдісі арқылы меңгереді.
Топтарға тілші сұрақтар қояды топта оқушылар сол сұрақтар аясында флипчартпен жұмыстанады. Құрманғазы Сағырбайұлы туралы және оның шәкірті Дина Нұрпейісова туралы ресурстар беріледі. Сол ресурстармен оқушылар жұмыстанып, тілшінің сұрақтарына жауап береді. Оқушылар жұмыстанып жатқанда, біздің кезбе тілшіміз сабаққа қатысып отырған қонақтардан Құрманғазы Сағырбайұлы туралы сұрайды, жауап алады.
Видеоролик көрсетіледі . Құрманғазы Сағырбайұлының атына берілген көше туралы
Тренинг «Өрмекші торы» Оқушылар жаңа сабақ бойынша не білді, сол туралы айтады.
Грамматика « Gerund» видеороликтен герундийдің қолданылуы туралы көрсетіледі . Ресурстар беріледі
« Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы герундийдің қолданылуын топта бір- біріне түсіндіреді «Өкіл» әдісі бойынша топтардан бір өкіл шығып, келесі топқа барып түсіндіреді.
« Gerund» видеороликтен герундийдің қолданылуы туралы көрсетіледі . Ресурстар беріледі
Task1 Сөйлемге қажетті етістікті тауып, герундийдің қолданылу ережесіне сай орындайды.
1. …. is bad for your hearts and lungs. 2. … coffee isn`t healthy. 3. This book is worth .
I go in for ……. 3. …. Languages is hard work. 4. …. . is her hobby.
5. After …… the story he answered the questions 6. It began …… raining . 7. I like …. . to music. 8. Have you finished……. the newspaper yet. 9. Lucy enjoys…… tennis on weekend. 10. . . . is her hobby . 11. “Lie” Gerund Simple12. “Know ” Gerund Simple
Қорытынды
Маршруттық кесте
Маршруттық кесте бойынша тапсырмалар беріледі.
1-task
True or false Жалған әлде шындық
- Some towns and cities have a street that is named after Kurmangazy
- Kurmangazy was born into a rich family in Almaty
- He became a travelling musician when he was 18
- Kazakhstan ruled Russia at that time
- After the fighting, Kurmangazy was a free man.
- After his time in prison, he stopped composing music.
- He had to leave that land that he loved.
2-task Сөйлемдегі суреттерді герундийді қолдану арқылы сөйлет. (суреттер беріледі)
1. . is very useful for my health. 2. is my hobby. 3. She walked out of the room. 4. It is. 5. English books is very difficult and interesting. 6. I like. .
3-task Make one sentence using gerund
Кері байланыс
Үш өлшемді күнделік
Үй тапсырмасы
Home task : to get some more information and to prepare a referat about Kurmangazy Sagyrbayuly.
Оқушылар топта жұмыстанады.
Көшбасшы анықталады.
Өз ойларын ортаға салды.
Оқушылар топта жұмыстанады
Оқушылар жұптасып жұмыстанады
Тапсырмаларды орындайды
Алған білімдерін жүйелейді. Өз-өзін бағалайды
оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады
Үй тапсырмасын жазып алады.
Сынып оқушыларын топқа бөледі
Оқушыларға өз беттерімен жұмыстануға жағдай жасайды
Маршруттық кестедегі тапсырмаларды оқушыларға таратады
Оқушылардың бүгінгі өткізілгенсабақ туралы ойларын біледі, ұсыныстарын қатерге алады
Үй жұмысы бойынша 10 сұрақ
Критериалды бағалау
10-9 сұраққа жауап берсе-5
8-7сұраққа жауап берсе -4
6-5 сұраққа жауап берсе-3
Жаңа тақырып бойынша
Топтар бірін-бірі бағалайды. Формативті бағалайды.
«Теңгелер»
Жаңа тақырыпты толық түсіндім-
Тақырыпты толық түсінбедім -
Тақырыпты мүлдем түсінбедім-
Формативті бағалау
Герундийдің сөйлемдегі қызметін түсіндім-қызыл түсті домбыра
Герундийдің сөйлемдегі қызметін толық түсіне алмадым- жасыл түсті домбыра
Герундийдің сөйлемдегі қызметін түсінбедім-сары түсті домбыра
Маршруттық кесте
Критериалды бағалау
1-тапсырма
7-6сұрақтың жауабын дұрыс тапса-3 б
5-4 сұрақтың жауабын дұрыс тапса-2 б
3 сұрақтың жауабын дұрыс тапса-1 б
2-тапсырма
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 8-7 сөйлемді дұрыс орындаса-3б
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 6-5 сөйлемді дұрыс орындаса-2б
Герундийдің қолданылуын түсініп, сөйлемдердегі герундийдің қызметін біліп, 4 сөйлемді дұрыс орындаса-1б
3- тапсырма
Герундийді қолданып, толық сөйлем құрастыра алды-3б
Герундийді қолданады, бірақ сөйлем құрастыруда қателеседі-2 б
Герундийдің қызметін түсінбеген, сөйлем құрастыруда қателеседі-1 б
Сабаққа талдау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz