Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Ми.Ми бөлімдері,олардың құрылысы мен қызметі
Қысқа мерзімді жоспар
№1 Жамбыл атындағы орта мектебі
Алматы облысы Балқаш ауданы
Сыныбы:8 <<ә>> Пән атауы: биология
Пән мұғалімі: Аширова Айман Орисбековна.
Сабақ атауы
Ми.Ми бөлімдері,олардың құрылысы мен қызметі.
Сілтеме
Биология оқулығы. Нұсқаулық.
Жалпы мақсат
oo Мидың құрылысымен және атқаратын қызметімен таныса отырып оқушылардың алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, оқуға қызығушылығын, ынтасын арттыру.
oo Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
oo Танымдық қызығушылыққа, жолдастық сезімге, ұқыптылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері
- оқушының жеке қабілеті артады.
-Іштей бір-бірінен қалмауға тырысады
Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау қабілеті дамиды..
-формативті және өзін-өзі бағалау әдісін тиімді пайдалану.
-Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту.
Сабаққа қажетті жабдықтар
Анимация, гиперсілтеме, қалам, өшіргіш,
Сабақтың барысы:
. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.
Оқушыларды психология
лық дайындау.
Өзін -өзі реттеу
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.
Ыстық алақан тренингін ұйымдастыру.
Бір - бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.
- Бүгінгі күніңе сәттілік тілеймін.
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Сынып оқушыларын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
Адам меңгермейтін білім бар ма?
Жойқын істі тындырар күшің барда
Оқы, үйрен, жас ұрпақ бәрін меңгер
Алға қойған мақсатың, ісің барда
Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.
Ітоп Сопақша ми
ІІ топ Аралық ми
ІІІ топ Ортаңғы ми
Ми бөлімдері арқылы топқа бөлу.
Оқушылар таңдаған ми бөліктері арқылы топқа бөлінеді.
Білу кезеңі
Қызығушылықты ояту
Тақырыпты ашу. Жұмбақ
Көрмеген ешкім, Дәмін татып.
Қара орман асты, Ұйыған қатық. (..........)
Мақсат қою.
..................................................
Жигсо әдісі бойынша тапсырма: оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап, келесі топқа барып таныстырады.
oo Ι топ Сопақша мидың құрылысы мен қызметі
oo ΙΙ топ Аралық мидың құрылысы мен қызметің
oo ΙΙΙ топ Орталық мидың құрылысы мен қызметі
Сабақтың тақырыбын тауып мақсатын өздері қойады.
Бөлініп берілген тақырыпты оқып, бір-біріне түсіндіріп, постерге бөйнелейді.
Интербелсенді тақта
Сергіту сәті.
Жаттығу жасау
Экранда берілген биді қайталайды
<<Ойланып тап>> бөлмесі
1 топ Сәйкестендіру кестесі
2 топ "Синонимдер бөлмесі"сәйкестендір
3 топ Сәйкестендіру Үлкен ми сыңары атқаратын қызметтері
Әр топ бірлесіп орындайды
<<Ой қорыту>>
бөлмесі
1. Көше нөмірін табу
2. Логикалық тапсырма
oo Клиникада ми бөлімдерінің бірінде ісігі бар адам жатыр. Ол адам стаканды алғысы келеді, бірақ оған қолын дәл апара алмайды. Бірнеше рет әрекет жасағаннан кейін ол стаканды қолымен ұстай алады, бірақ аса қатты қысқандықтан, оны сындырып жібереді. Оның миының қай бөлімінде ісік бар?
.Интербелсенді тақтаға көше нөмірін жазып шығады..
Интербелсенді тақтаға қаламмен жазып шығады.
ИНСЕРТ арқылы қорытындылау.
Y
Жаңа білім алу
+
Дұрыс емес түсініктерді түзету-
-
Дұрыс емес түсінікті түзету
?
Тақырыпқа қызуғушылық таныту
Мен не білдім?
Бұл маған жаңа нәрсе
Бұл менің білгеніме қарсы нарсе
Мен бұл жайлы көп білгім келеді
Оқушылар дәптерге инсерткес тесін толтырады
Бағалау
* і бағалау парағы. Топтық бағалау және өзін-өзі бағалау.
Оқушының
аты жөні
Жиксо стратегиясы Топтық жұмыс
Сәйкестендіру
Көше номерін табу
Логикалық
тапсырма
Жалпы бал
1
Үйге тапсырма
oo Кестені орындау 54 бет
oo Терминсөздерді жазу,жаттау.
oo 28 сурет Мидың негізгі бөлімдері. Суретті салу. Тест құрастыру.
№1 Жамбыл атындағы орта мектебі
Алматы облысы Балқаш ауданы
Сыныбы:8 <<ә>> Пән атауы: биология
Пән мұғалімі: Аширова Айман Орисбековна.
Сабақ атауы
Ми.Ми бөлімдері,олардың құрылысы мен қызметі.
Сілтеме
Биология оқулығы. Нұсқаулық.
Жалпы мақсат
oo Мидың құрылысымен және атқаратын қызметімен таныса отырып оқушылардың алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, оқуға қызығушылығын, ынтасын арттыру.
oo Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
oo Танымдық қызығушылыққа, жолдастық сезімге, ұқыптылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері
- оқушының жеке қабілеті артады.
-Іштей бір-бірінен қалмауға тырысады
Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау қабілеті дамиды..
-формативті және өзін-өзі бағалау әдісін тиімді пайдалану.
-Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту.
Сабаққа қажетті жабдықтар
Анимация, гиперсілтеме, қалам, өшіргіш,
Сабақтың барысы:
. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.
Оқушыларды психология
лық дайындау.
Өзін -өзі реттеу
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.
Ыстық алақан тренингін ұйымдастыру.
Бір - бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.
- Бүгінгі күніңе сәттілік тілеймін.
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Сынып оқушыларын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
Адам меңгермейтін білім бар ма?
Жойқын істі тындырар күшің барда
Оқы, үйрен, жас ұрпақ бәрін меңгер
Алға қойған мақсатың, ісің барда
Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.
Ітоп Сопақша ми
ІІ топ Аралық ми
ІІІ топ Ортаңғы ми
Ми бөлімдері арқылы топқа бөлу.
Оқушылар таңдаған ми бөліктері арқылы топқа бөлінеді.
Білу кезеңі
Қызығушылықты ояту
Тақырыпты ашу. Жұмбақ
Көрмеген ешкім, Дәмін татып.
Қара орман асты, Ұйыған қатық. (..........)
Мақсат қою.
..................................................
Жигсо әдісі бойынша тапсырма: оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап, келесі топқа барып таныстырады.
oo Ι топ Сопақша мидың құрылысы мен қызметі
oo ΙΙ топ Аралық мидың құрылысы мен қызметің
oo ΙΙΙ топ Орталық мидың құрылысы мен қызметі
Сабақтың тақырыбын тауып мақсатын өздері қойады.
Бөлініп берілген тақырыпты оқып, бір-біріне түсіндіріп, постерге бөйнелейді.
Интербелсенді тақта
Сергіту сәті.
Жаттығу жасау
Экранда берілген биді қайталайды
<<Ойланып тап>> бөлмесі
1 топ Сәйкестендіру кестесі
2 топ "Синонимдер бөлмесі"сәйкестендір
3 топ Сәйкестендіру Үлкен ми сыңары атқаратын қызметтері
Әр топ бірлесіп орындайды
<<Ой қорыту>>
бөлмесі
1. Көше нөмірін табу
2. Логикалық тапсырма
oo Клиникада ми бөлімдерінің бірінде ісігі бар адам жатыр. Ол адам стаканды алғысы келеді, бірақ оған қолын дәл апара алмайды. Бірнеше рет әрекет жасағаннан кейін ол стаканды қолымен ұстай алады, бірақ аса қатты қысқандықтан, оны сындырып жібереді. Оның миының қай бөлімінде ісік бар?
.Интербелсенді тақтаға көше нөмірін жазып шығады..
Интербелсенді тақтаға қаламмен жазып шығады.
ИНСЕРТ арқылы қорытындылау.
Y
Жаңа білім алу
+
Дұрыс емес түсініктерді түзету-
-
Дұрыс емес түсінікті түзету
?
Тақырыпқа қызуғушылық таныту
Мен не білдім?
Бұл маған жаңа нәрсе
Бұл менің білгеніме қарсы нарсе
Мен бұл жайлы көп білгім келеді
Оқушылар дәптерге инсерткес тесін толтырады
Бағалау
* і бағалау парағы. Топтық бағалау және өзін-өзі бағалау.
Оқушының
аты жөні
Жиксо стратегиясы Топтық жұмыс
Сәйкестендіру
Көше номерін табу
Логикалық
тапсырма
Жалпы бал
1
Үйге тапсырма
oo Кестені орындау 54 бет
oo Терминсөздерді жазу,жаттау.
oo 28 сурет Мидың негізгі бөлімдері. Суретті салу. Тест құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz