Этнолингвистика

Сабақ Қазақ тілі
Күні: 12. 01. 2016ж.
Сабақ Қазақ тілі: Сыныбы- 10 "Ә"
Күні: 12. 01. 2016ж.: Қатысқандар саны-
Қатыспағандар саны-
Сабақ Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Күні: 12. 01. 2016ж.: Этнолингвистика.
Сабақ Қазақ тілі: Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Күні: 12. 01. 2016ж.: Оқушыларға этнолингвистика атауы, оның мақсат-маңызын түсіндіру. Этнолингвистика, этномәдени атаулар, олардың әдеби шығармаларда көрініс табуы туралы түсінік беру. Этнолингвистика саласының зерттелуі туралы түсінік беру. Оқушылардың грамматикалық талдау жасау дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақ Қазақ тілі: Оқу нәтижелері:
Күні: 12. 01. 2016ж.:

Оқушылардың барлығы:

Этнолингвистика ұғымын түсінеді.

Сабақ Қазақ тілі: Оқушылардың басым бөлігі: Этнолингвистика ұғымы туралы түсінік беру. Оның зерттелу тарихы, этномәдени атаулар, олардың әдеби шығармаларда көрініс табуын түсінеді.
Сабақ Қазақ тілі:

Кейбір оқушылар: Этнолингвистика ұғымы туралы түсінік беру. Оның зерттелу тарихы, этномәдени атаулар, олардың әдеби шығармаларда көрініс табуын түсінеді.

Сөздерге тілдік талдаулар жасап үйрету.

Сабақ Қазақ тілі: Алдыңғы оқу
Күні: 12. 01. 2016ж.: Өткен тақырыптарды қайталау.
Сабақ Қазақ тілі: Ресурстар
Күні: 12. 01. 2016ж.: 10-сынып қазақ тілі оқулығы. Б. Хасанұлы, А. Қасымбек. Қосымша дидактикалық материалдар, кеспе қағаздар. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық І деңгей т. б.
Сабақ Қазақ тілі: Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Күні: 12. 01. 2016ж.: СТО стратегиялары: " Миға шабуыл", "Жұмбақтау" әдістері, ұжымдық бірлескен топтық жұмыс, "Интерактивті ойлау", "Көзбен көретін айғақтар" стратегиясы, "Ыстық орындық" рөлдік ойыны, АКТ, Оқу бағдарламасындағы драма т. б.
Сабақ Қазақ тілі: Көрнекіліктер:
Күні: 12. 01. 2016ж.: Интербелсенді тақта, слайд, маркер, постер, плакат, стикер, кеспе қағаздар т. б.
Сабақ Қазақ тілі: Жоспар
Сабақ Қазақ тілі: Жоспарланған уақыт
Күні: 12. 01. 2016ж.: Жоспарланған жаттығулар
Сабақ Қазақ тілі:

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)

Психологиялық дайындық

Қызығушылықты ояту кезеңі

"Жұмбақтау әдісі" арқылы миға шабуыл жасаймын.

Топқа бөлу

(2 мин)

Күні: 12. 01. 2016ж.:

Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық қатынас және сөз әдебі туралы түсінгендерін тексеру мақсатында сұрақтар қоямын.

Әлеуметтік-тұрмыстық қатынастағы сөз әдебі деген не? Әлеуметтік-тұрмыстық қатынастағы тілдесім түрлері туралы айтып беріңдер.

"Әзіл әлемі" тренингін жүргіземін. Тапсырмалар: күн, дала, мектеп, дос, Алматы, концерт, Цирк, бастық, ақша, алтын, түс көру т. б.

2-тапсырма: бала, қолғап, қалам, шырын, тарелка, дәптер, қыздар, ойыншық, теледидар, көрермен, көрпе.

Тақтаға этнос, лингвистика сөздерін жазып, мағынасын таратып берулерін сұраймын. Оқушылар этностың халық, ұлт, тайпа екенін, лингвистика -тіл білімін зерттейтін сала екенін болжап айтады.

Екеуінің қосындысы не болмақ деп сұраймын. Олар өз болжамдарын айтады.

Қатарда отырғандары бойынша үш топқа бөлемін.

Сабақ Қазақ тілі:

Ортасы

8 мин.

10 мин

3 мин

Күні: 12. 01. 2016ж.:

ІІІ. Мағынаны тану.
ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылар мәтінді оқып шығады. Түсінгендерін айтып береді.

Жаттығу жұмыстары:

52-жаттығу. Мақал-мәтелдерді ұлттық дүниетанымы, тыныс-тіршілігіне қатысты талдап көрсетіп, өз пікірлеріңмен бөлісіңдер.

53-жаттығу. Өлеңді оқып, қарамен жазылған сөздерге түсінік беру.

54-жаттығу. Сөйлемнің тыныс белгісін қойып, сөз жинақылығына ұйытқы болып тұрған сөйлем мүшесін анықтаңдар.

55-жаттығу. Пікірталас ұйымдастыру.

Сергіту сәті:

"Ғажайып орындық" ойынын ойнатамын. Ол үшін сыныптан ең мықты, табанды, сөзге шешен, тапқыр деген бір оқушыны отырғызамын. Топтағы қалған оқушылар өзара ақылдасып, ішінен бір оқушыны әртүрлі рөлге енгізіп, орындықта отырған оқушыны орнынан тұрғызу амалдарын жасайды. Ол үшін топ болып орындықта отырған оқушыға арналған сұрақтарды құрастырады (1мин), нәтижесінде ішінен бір оқушыны ортаға шығарады. Шарты: ойыншылар өз сөздерінде белгісіздік есімдігін пайдаланулары тиіс. Ол оқушы бір образға кіріп, орындықта отырған оқушыны тұрғызуға әрекет жасайды. (Әр топқа 1 минуттан) . Мысалы, полицей образы, мүгедектің образы, ауру адамның рөлі, журналист образы т. б.

Эксперттермен ақылдаса отырып қандай рөлдер орындықтағы адамның орнын босатуына түрткі бола алғандығы, сөзіне сендіре алғандарын анықтап, сол топты марапаттап өтемін.

Сабақ Қазақ тілі: Аяқталуы
Күні: 12. 01. 2016ж.:

IV. Бекіту.

V Бағалау. Критериалды бағалау әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушы өзін-өзі, топ басшысы, сондай-ақ эксперттердің берген ұпайлары, қорытындысында мұғалім өз ұпайларын қойып бағасын шығарады.

VІІ Кері байланыс

"Сэндвич" әдісі арқылы жүзеге асады


Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік жоспар. Жаратылыстану- математикалық бағыт жайлы ақпарат. 10 сынып
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақты бекіту
Халықтық педагогика
Тілге қатысты достарымен пікірлесу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz