Файл қосу

Сандық есептер.Оқушылардың алдыңғы сабақта алған теориялық білімдерін нақтылайды

Бекітемін: Ж. Сәрсенбаев

Пән
Химия
Сынып
8
Өтетін күні
03.02.2016
Сабақтың тақырыбы
Сандық есептер.
Сабақтың мақсаттары
Оқушылардың алдыңғы сабақта алған теориялық білімдерін нақтылайды.
Өзіндік жұмыс арқылы білімдерін тексеруге, есеп шығару дағдысын дамытады.
Табыс критерийлері
1. Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар, реакциялардың жылу эффектісі, термохимиялық теңдеулер анықтамасын сауатты айтып береді;
2. Топта жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, өз білімін өзі бағалауға үйренеді;
3. Моль, молярлық масса, Авогадро саны есептер шығарғанда жиі қолданылады;
4. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеп, жинақтап қорытады.
Түйінді идеялар
Зат мөлшері, моль, авогадро саны, молярлық масса, салыстырмалы молекулалық масса,салыстырмалы молекулалық масса, атомдар саны.
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушының іс-әрекеттері
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
<<Австралия жаңбыры>> сергіту сәті.
Амандасу, сыныптың дайындығын байқау. Ойын ұйымдастырып, нәтижесі бойынша оқушыларды топқа бөлу.
Амандасады, ойынның шарты бойынша шеңбер құрып, ортаға тұрады. Топтық ережесін естеріне түсіреді, оны қатаң сақтайды.

Топқа бөлу кезеңі
(5 минут)
Жыл мезгілдері арқылы 4 топқа бөлу.
Топ ережесімен таныстыру.
Топ ережесін сақтап, 4 топқа бөлінеді.

Жыл мезгілдері көрсетілген карточкалар.
Мұғалім жұмысы
(8 минут)
Үй тапсырмасы.
Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау.
Үй жұмысына берілген тапсырмаларды кезекпен оқиды және есептерді тексертеді.
Дәптер, тақта, бор
Мұғалім жұмысы
(10 минут)
Сөзжұмбақты шешу.
Есеп түсіндіру.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашып алу үшін сөзжұмбақтың жауаптарын таптыртады. Оқушыларға есептің шартымен таныстырып, есептің берілгенімен түсіндіреді.
Сөзжұмбақтың жауаптарын табады.Есептің шығарылу жолы түсіндірілгенде мұқият тыңдап, керек жерін <<Түрту стратегиясы>> бойынша жазып алады.
Үлестірмелі материалдар ( 1 қосымша) сөзжұмбақ,кадаскоп, периодтық жүйе
Практикалық жұмыс №1
(10 минут)
Оқушыларға әр түрлі деңгейлік тапсырмалар беру.
Тапсырманы топтарға бөліп беру, жұмыс мақсатын түсіндіру. Әр топтың жұмысын бақылап, бағыт-бағдар беру.
1. Деңгейлік тапсырмалармен мұқият танысады.
2. <<Бірін-бірін оқыту>> стратегиясы бойынша пікір алмасады.
3. Салыстырмалы молекулалық массасын есептейтін есептер шығарады.
Үлестірмелі материалдар ( 2 қосымша) (кадаскоп, кесте)
Қорытынды
(2 минут)
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар, реакциялардың жылу эффектісі, термохимиялық теңдеулер тақырыбын қорытындылау
Тақырыпты қорытады. Топтарды бағалайды.Үйге тапсырма беру.
Оқушылар мұқият тыңдайды. Үй тапсырмаларын белгілеп алады.
Оқушының дәптері ( 3 қосымша үй тапсырмасы)
Рефлексия
(5 минут)
Графикалық диктант
Кері байланыс жасату.

Оқушылар кесте толтырады.
Кесте парағы ( 3 қосымша)
11.20
Өзіндік бағалау: (3 минут)
Оқушылар күтілген нәтижеге жетті ме?
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды? Неліктен?
Нені өзгертуге болады?

1 қосымша
Ерте,ерте, ертеде, ешкі құйрығы келтеде. Менделеев деген үлкен қалада Оттек деген бір тентек бала болыпты.Ол көп қабатты үйдің 2-қатарында тұрады екен.Ол басқа көршілерімен жақындасса, жана бастайды. Ол бір күні ерігіп отырып "мен күштімін бе,әлде әлсізбін бе" деп өзін сынамақ болып, төменгі қабаттан бастап, жоғарғы қабатқа дейін көтеріліп, аралап шықпақшы болады.Ол бірінші қабаттағы үйдің есігін қағып үйге енеді. Үйдегі элементпен қосылып айдын көлге айналады.
№1 топ
Оттек суға малынып жүріп қатты тоңады. Жылыну үшін екінші қабаттағы №6 пәтердің есігін қағады. Оттек осы пәтердің иесімен қосылып жылынып, жанып, жарық бөледі.
№2 топ
Осы кезде №14 пәтердің иесі үйінен шығып келе жатады. Оттек осы үйдің иесімен амандаспақ болып, жақын келеді. Екеуі қосылып құмға айналады.
№3 топ
Осы кезде №16 пәтердің иесі үйінен шығып келе жатады. Оттек осы үйдің иесімен амандаспақ болып, жақын келеді. Екеуі қосылып өткір иісті, улы, тұншықтырғыш газға айналды.
№4 топ
Сырт көзге жанбайтын деп есептелетін заттарда оттекте жанады. Мысалы бойында мықтылық, беріктік қаситі бар металл-темір. Ол жалын және түтін шығармай шатырлап жанып, темір қағын түзеді.
Оқушыларға дайындалған кестелер үлестіріледі,әр топқа жеке. Әр оқушы өз тапсымасын дәптерде орындайды,жауаптарын қарандашпен кестеге салады.

2 қосымша
Салыстырмалы молекулалық массасын есепте

Топ
Заттар
Жауаптары
1
N 2 , H2O , H 2SiO 3, P2O5 , CO

2
CI 2 , C 2H 2, H 2C O3, Na2 O, MgO

3
CH4 , NaCI ,H 2SO4 ,H2 , CaO

4
P4 , C 6H6, HCIO4 , Cr(OH)3, NH 3

Шарты: әріптердің орнын ауыстырып,элементтің атын және төртінші артық элементті табу керек.
ТИЛЙИ ГАМИНИЙ МОРБ ДОЙ
ЙИТАРН ЙЛАКИ ТРҮКІК ОЛРХ
ТОРФ ЬЛАКЦЙИ НЕЕСЛ УТЕКС
ЗЙЦЕИ РАБЙИ ЛУРТЕЛ ЦИРСТНОЙ

Жауабы:
литий магний бром йод
натрий калий күкірт хлор
фтор кальций селен сутек
цезий барий теллур стронций

3 қосымша Үй тапсырмасы §28 6-8 есептерді шығару
Графикалық диктант
Сөйлемде келіссе + ; келіспесе - белгісі қойылады.


+
-
1
Зат мөлшері,моль, Авагадро саны,молярлық масса-физикалық шама

2
Атомдар мен молекулаларды граммен өлшейді

3
Авагадро саны 1023*6,02

4
Салыстырмалы молекулалық массаның өлшем бірлігі - г/моль

5
1 моль су ішсең шөлің қанады

6
Кез-келген заттың 1 молінде 6,023*1023 бөлшек болады

7
Теңдеудегі заттың коэффицентін <<моль >> саны деп есептеуге болады

Ұқсас жұмыстар
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны. Молярлық масса
Химиялық реакциялар
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
Математикалық сауаттылық
Мәліметтер базасы терезесінде
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Химиялық реакция типтерін анықтау
Есептерді шешу әдістері
Оқушының сабаққа
Пәндер