Бағалау және оның түрлері

«№152 қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ІІ деңгейлі орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Г. Әлиханның коучинг жоспары

Коучинг тақырыбы
Бағалау және оның түрлері
Коучинг тақырыбы: Мақсаты
Бағалау және оның түрлері: Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін және оқу және оқыту сапасын жақсарту мақсатында бағалау түрлерін қолданудың маңыздылығын ұғындыру; суммативті, формативті және критериалды бағалау түрлерін тиімді қолдануларына ықпал ету.
Коучинг тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Бағалау және оның түрлері: Мұғалімдер өз іс-тәжірибелерінде бағалау түрлерін пайдаланатын болады, бағалаудың бір-бірінен айырмашылығын біледі, түсінеді.
Коучинг тақырыбы: Негізгі идеялар
Бағалау және оның түрлері:

Суммативті (жиынтық) - оқу үшін бағалау, формативті (қалыптастырушы) - оқыту үшін бағалау. Критериалды бағалау - критерийлер арқылы бағалау.

Егер оқушыларды өсімдік ретінде қарастырар болсақ, онда сыртқы (жиынтық) бағалау өсімдіктің тек бойын ғана өлшеу процесі болады. Мұндай өлшем қорытындысы салыстырып, талдау үшін қызық болғанымен, өсімдіктің өсуіні ықпалы тимейді.

Ішкі (қалыптастырушы) бағалау, керісінше, өсімдікті қоректендіріп, суарумен бірдей және олардың биіктеп өсуіне тікелей ықпал ете алады.

И. С. Фишман, Г. Б. Голуб.

Коучинг тақырыбы: Сілтеме
Бағалау және оның түрлері:

1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым, 2014.

2. Жартынова Ж. А., Касымова А. А., Корнилова Т. Б., Оракова А. Ш. Настольная книга учителя-коуча. Алматы, 2014.

3. Ғаламтор материалдары.

Коучинг тақырыбы: Сабақта қолданылатын заттар
Бағалау және оның түрлері: А3, А4 форматты қағаздар, фломастерлер, маркерлер, таратпа қағаздар

Коучинг барысы

Сабақ кезеңдері
Өтілу уақыты 45 минут
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері: Сәлемдесу, қатысушыларды «Шаттық шеңберін» құруға шақыру. Пазлдар таңдау арқылы 3 топқа бөліну . Құрастырылған пазлдардағы ребус ты шешіп, коучинг тақырыбын анықтау.
Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту кезеңі
Өтілу уақыты 45 минут: 10 мин
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:

«БББ» әдісі .

  1. Бағалау дегеніміз не?
  2. Бағалаудың қандай түрлерін білесіздер?

«БББ» әдісінің «Білемін» бағанын толтыру.

Сабақ кезеңдері: Мағынаны ашу кезеңі
Өтілу уақыты 45 минут:

5 мин

30 мин

Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:

«Галерея» әдісі . Қатысушыларға көбелектің суретін салуды ұсыну. Салып болған соң, өзін-өзі бағалау. Суретті ауыстырып, бірін-бірі бағалау . (Қойған бағасының әділ екенін дәлелдеп, түсіндіру) . Коуч тің түсіндірмесіз бағалауы .

Критерий арқылы бағалау .

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

.

Критерийлер
1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Қағазда орналасуы
Қағаздың 1/3 бөлігін ғана алып тұр
Қағаздың жартысында орналасқан
Қағаз бетін түгел алып тұр
Түстердің қолданылуы
1 ғана түс қолданылған
2-3 түс ғана қолданылған
3-тен көп түс қолданылған
Дене мүшелерінің түгел салынуы (қанаттары, басы . . . )
1-2 дене мүшесі
3-4 дене мүшнсі
5 дене мүшесі
Сабақ кезеңдері:
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:
Сабақ кезеңдері:
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:
Сабақ кезеңдері:
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:
Сабақ кезеңдері:
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:
Сабақ кезеңдері: Презентациямен танысу
Өтілу уақыты 45 минут:
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері: Тақырып бойынша мәліметтермен танысу, «Білдім» бағанын толтыру.
Сабақ кезеңдері: Ойтолғаныс
Өтілу уақыты 45 минут: 7 мин
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері: «Білгім келеді » бағанында туындаған сұрақтарға жауап.
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Өтілу уақыты 45 минут: 3 мин
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері: «Көңілді күн»
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Өтілу уақыты 45 минут: 5 мин
Коучтің және мұғалімдердің іс-әрекеттері:
  1. Бүгінгі коучинг-сабақтың мақсаты сізге түсінікті болды ма?
  2. Коучингте оқу және оқыту әдіс-тәсілдері қолданылды ма?
  3. Сіз коучинг-сабаққа белсене қатысып отырдыңыз ба?
  4. Коучинг барысында өзіңізге қажет нәрсе алдыңыз ба?
  5. Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану қажеттілігін сезіндіңіз бе?
  6. Өтілген коучинг өз іс-тәжірибеңізге өзгеріс енгізуге ықпал ете алды ма?
  7. Сіз қай бағалау түрлерін қолданатын боласыз?
Критерийлер
1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Критерийлер: Қағазда орналасуы
1 ұпай: Қағаздың 1/3 бөлігін ғана алып тұр
2 ұпай: Қағаздың жартысында орналасқан
3 ұпай: Қағаз бетін түгел алып тұр
Критерийлер: Түстердің қолданылуы
1 ұпай: 1 ғана түс қолданылған
2 ұпай: 2-3 түс ғана қолданылған
3 ұпай: 3-тен көп түс қолданылған
Критерийлер: Дене мүшелерінің түгел салынуы (қанаттары, басы . . . )
1 ұпай: 1-2 дене мүшесі
2 ұпай: 3-4 дене мүшнсі
3 ұпай: 5 дене мүшесі

Ұқсас жұмыстар
Оқушылармен сәлемдесу
7 сынып орта мерзімді жоспар
Бағалау парақша - лары
Етіс. Етістің түрлері
«денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын қайталау
Бастапқы кері байланыс
Ағаш өңдеу құралдарын ата
САБАҚ БАРЫСЫ
Қиял - ғажайып ертегілер
Ағаш сүргілеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz