Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қайталау Қозғалысқа берілген есептерді шығару оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару
Математика
Уақыты: 13.50-14.35.
Кабинет:32
Мұғалім:Досбаева Г.Г.
Сабақтың тақырыбы
Қайталау
Сабақтың жабдығы
Қағаз ақшалар,интерактивті тақта
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі
Қозғалысқа берілген есептерді шығару; оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару дағдысын қалыптастыру;Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту;Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабаққа қатысқан оқушыларды жинаған теңгелері бойынша бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын
Оқушылар мұғалімнің айтқанын қайталап бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Жаңа сабаққа дайындық
АГҚСЕАЖКЙРСТУИАТРЛҚШАБЛУ
ҚАЙТАЛАУ
Оқушылар осы берілген әріптерден 2 әріп тастай отырып бүгінгі тақырыпты табады.
Ой толғаныс:
Ойын: <<Сандар сыр шертеді>>
170
180
1991
1993
550
20
А.Құнанбаевтың туғанына 170 жыл.
Ш.Уалихановтың туғанына 180 жыл.
Тәуелсіздік алған жыл
Теңге айналымға шыққан жыл
Қазақ хандығына 550 жыл
Ассамблеяға 20 жыл
Жаңа сабақ
1 тапсырма
2- тапсырма
3-тапсырма
Әбу-Насыр Әл Фараби ол кім?
М.д.
1.1400 пен 2500 дің қосындысын жаз. 3900
2.Белгісіз санды 60-қа кеміткенде 90 шықты.Белгісіз санды тап. 150
3.Ең үлкен бес таңбалы санды жаз. 99999
4.3000 ның алдында қандай сан тұрады?2999
5.347256 санын разрядтық қосылғышқа жікте.
300000+40000+7000+200+50+6
Сүйінбай Аронұлы кім? (Жылдамдыққа байланысты есептерді шығару)
1 қатар: Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ.Ол 2 сағатта қанша жылдамдықты жүріп өтеді?
2 қатар: Мотоциклші 30 км/сағ жылдамдықпен жүрсе,150 км жолға қанша уақыт жұмсайды? 50 км/сағ жылдамдықпен жүрсе ше?
3 қатар: Велосипедші 48 км жүруі тиіс.Осы қашықтықты 2 сағатта жүріп өту үшін ол қандай жылдамдықпен жүруі керек? 3 сағатта жүріп өту үшін ше?
Құрманғазы Сағырбайұлы кім? (Амалдарды орындау)
1 қатар: (71349+618· 2):5 = 14517
1.618*2=1236; 2.1236+71349=72585; 3 72585:5=14517
18360: (7026· 4- 28096) = 2295
1. 7026*4=28104; 2.28104-28096=8; 3.18360:8=2295
2 қатар: 53217: (4425-736· 6) =5913
1.736*6=4416; 2. 4425-4416=9; 53217:9=5913
76432: (80016: 4- 19996) = 9554
1.80016:4=20004; 2.20004-19996=8; 3.76432:8=9554
3 қатар:34017+6347·2-7013=39698
1.6347*2=12694; 2.12694-7013=5681 3.34017+5681=39698
848·3+8165-3333= 7376
1.848*3=2544;2.8165-3333=4832 3.4832+2544=7376
Әбу-Насыр Әл фараби туралы айтады.
М.д жазады,жазып болған соң оқушылар бір-бірін тексереді.
Сүйінбай Аронұлы туралы айтады.
Әр қатар өздеріне берілген есептерді шығарады.
Құрманғазы туралы айтады.
Амалдарды тақтада орындайды.
Сергіту сәті
Құрманғазының күйін тыңдау
4 тапсырма
5 тапсырма
Ш.Уалиханов кім? (Өрнек құру және салыстыру)
1 қатар:
300 - дің 6 - ға бөліндісін 47 мен 3-тің қосындысымен; 300:6 = 47+3;
60пен 4-тің көбейтіндісін 160 пен 60- тың айырмасымен; 60*4> 160-60
2 қатар:
900 бен 8 - дің қосындысын140 - тың 7 - ге көбейтіндісімен; 900+8 < 140*7
600 бен 9-дың айырмасын 40 пен 9-дың көбетіндісімен; 600-9 > 40*9
3 қатар:
9000:3 және 200 - дің айырмасын 40 пен9-дың көбейтіндісімен; 9000:3-200 > 40*9;
80·9 бен 280-нің қосындысын 8000-ның 8-ге бөліндісімен 80*9+280 = 8000:8
А.Құнанбаев кім?(Геометриялық есептер)
1 қатар:
Ұзындығы 8 см,ені одан 2 есе қысқа болатын тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын тап; а-8 см; в-? Р-? S-? в= 8:2=4 см;Р= (8+4)*2=24 см; S=8*4=32cм2
2 қатар:
Қабырғалары 7 см болатын шаршының ауданы мен периметрін тап;
А,в-7 см Р-? S-? Р=7см*4 =28 см; S=7*7=49 см3
3 қатар:
Ұзындығы 5 дм,ені 4 дм,биіктігі 3 дм болатын параллелипипедтің көлемін тап;
А-5дм,в-4 дм с-3 дм V-? V=5*4*3=60дм3
Ш.Уалиханов туралы айтады.
Өрнектерді құрастырады және салыстырады.
А.Құнанбаев жайында айтады.
Ойын <<Тез ойлан>>
Әбілқайыр хан кім?
1.Салауатты өмір сүретін ересек адамның жүрегі 1 минутта 5 л қан айналдырса, 1сағатта неше литр қан айналдырады?
2. Қызыл қолтырауын мен көк қолтырауын аспанда жарыса үшып келеді,қайсысы бірінші келеді?
3.Оқушы 48 беттік қалың дәптер сатып алды.Осы дәптердің беттерін нөмірлеу үшін барлығы неше цифр қажет?
4. Сағат түнгі 10-да жауын жауып тұрса,24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?
5. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?
Әбілқайыр хан туралы айтып кетеді.
Оқушылар тез ойланып жауап береді.
6 тапсырма
Абылайхан кім? Теңдеу шеш.
1 қатар:Х*10=1600+200
Х*10=1800
х=1800:10
х=180
2 қатар: Х:10=3400+1900
Х:10=4300
х=4300*10
х=43000
3 қатар: 4900+х=59000:10
4900+х=5900
х=5900+4900
х=1000
Абылайхан туралы айтады.
Теңдеу шешеді.
Сабақты бекіту
<<Серпілген сұрақтар>>
Доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды.
Оқушылар сол сұраққа жауап береді?
Үй тапсырмасы
№6,7 103 бет
Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушыларды жинаған ақшаларына сай бағалау.
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс
Уақыты: 13.50-14.35.
Кабинет:32
Мұғалім:Досбаева Г.Г.
Сабақтың тақырыбы
Қайталау
Сабақтың жабдығы
Қағаз ақшалар,интерактивті тақта
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі
Қозғалысқа берілген есептерді шығару; оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару дағдысын қалыптастыру;Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту;Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабаққа қатысқан оқушыларды жинаған теңгелері бойынша бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын
Оқушылар мұғалімнің айтқанын қайталап бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Жаңа сабаққа дайындық
АГҚСЕАЖКЙРСТУИАТРЛҚШАБЛУ
ҚАЙТАЛАУ
Оқушылар осы берілген әріптерден 2 әріп тастай отырып бүгінгі тақырыпты табады.
Ой толғаныс:
Ойын: <<Сандар сыр шертеді>>
170
180
1991
1993
550
20
А.Құнанбаевтың туғанына 170 жыл.
Ш.Уалихановтың туғанына 180 жыл.
Тәуелсіздік алған жыл
Теңге айналымға шыққан жыл
Қазақ хандығына 550 жыл
Ассамблеяға 20 жыл
Жаңа сабақ
1 тапсырма
2- тапсырма
3-тапсырма
Әбу-Насыр Әл Фараби ол кім?
М.д.
1.1400 пен 2500 дің қосындысын жаз. 3900
2.Белгісіз санды 60-қа кеміткенде 90 шықты.Белгісіз санды тап. 150
3.Ең үлкен бес таңбалы санды жаз. 99999
4.3000 ның алдында қандай сан тұрады?2999
5.347256 санын разрядтық қосылғышқа жікте.
300000+40000+7000+200+50+6
Сүйінбай Аронұлы кім? (Жылдамдыққа байланысты есептерді шығару)
1 қатар: Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ.Ол 2 сағатта қанша жылдамдықты жүріп өтеді?
2 қатар: Мотоциклші 30 км/сағ жылдамдықпен жүрсе,150 км жолға қанша уақыт жұмсайды? 50 км/сағ жылдамдықпен жүрсе ше?
3 қатар: Велосипедші 48 км жүруі тиіс.Осы қашықтықты 2 сағатта жүріп өту үшін ол қандай жылдамдықпен жүруі керек? 3 сағатта жүріп өту үшін ше?
Құрманғазы Сағырбайұлы кім? (Амалдарды орындау)
1 қатар: (71349+618· 2):5 = 14517
1.618*2=1236; 2.1236+71349=72585; 3 72585:5=14517
18360: (7026· 4- 28096) = 2295
1. 7026*4=28104; 2.28104-28096=8; 3.18360:8=2295
2 қатар: 53217: (4425-736· 6) =5913
1.736*6=4416; 2. 4425-4416=9; 53217:9=5913
76432: (80016: 4- 19996) = 9554
1.80016:4=20004; 2.20004-19996=8; 3.76432:8=9554
3 қатар:34017+6347·2-7013=39698
1.6347*2=12694; 2.12694-7013=5681 3.34017+5681=39698
848·3+8165-3333= 7376
1.848*3=2544;2.8165-3333=4832 3.4832+2544=7376
Әбу-Насыр Әл фараби туралы айтады.
М.д жазады,жазып болған соң оқушылар бір-бірін тексереді.
Сүйінбай Аронұлы туралы айтады.
Әр қатар өздеріне берілген есептерді шығарады.
Құрманғазы туралы айтады.
Амалдарды тақтада орындайды.
Сергіту сәті
Құрманғазының күйін тыңдау
4 тапсырма
5 тапсырма
Ш.Уалиханов кім? (Өрнек құру және салыстыру)
1 қатар:
300 - дің 6 - ға бөліндісін 47 мен 3-тің қосындысымен; 300:6 = 47+3;
60пен 4-тің көбейтіндісін 160 пен 60- тың айырмасымен; 60*4> 160-60
2 қатар:
900 бен 8 - дің қосындысын140 - тың 7 - ге көбейтіндісімен; 900+8 < 140*7
600 бен 9-дың айырмасын 40 пен 9-дың көбетіндісімен; 600-9 > 40*9
3 қатар:
9000:3 және 200 - дің айырмасын 40 пен9-дың көбейтіндісімен; 9000:3-200 > 40*9;
80·9 бен 280-нің қосындысын 8000-ның 8-ге бөліндісімен 80*9+280 = 8000:8
А.Құнанбаев кім?(Геометриялық есептер)
1 қатар:
Ұзындығы 8 см,ені одан 2 есе қысқа болатын тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын тап; а-8 см; в-? Р-? S-? в= 8:2=4 см;Р= (8+4)*2=24 см; S=8*4=32cм2
2 қатар:
Қабырғалары 7 см болатын шаршының ауданы мен периметрін тап;
А,в-7 см Р-? S-? Р=7см*4 =28 см; S=7*7=49 см3
3 қатар:
Ұзындығы 5 дм,ені 4 дм,биіктігі 3 дм болатын параллелипипедтің көлемін тап;
А-5дм,в-4 дм с-3 дм V-? V=5*4*3=60дм3
Ш.Уалиханов туралы айтады.
Өрнектерді құрастырады және салыстырады.
А.Құнанбаев жайында айтады.
Ойын <<Тез ойлан>>
Әбілқайыр хан кім?
1.Салауатты өмір сүретін ересек адамның жүрегі 1 минутта 5 л қан айналдырса, 1сағатта неше литр қан айналдырады?
2. Қызыл қолтырауын мен көк қолтырауын аспанда жарыса үшып келеді,қайсысы бірінші келеді?
3.Оқушы 48 беттік қалың дәптер сатып алды.Осы дәптердің беттерін нөмірлеу үшін барлығы неше цифр қажет?
4. Сағат түнгі 10-да жауын жауып тұрса,24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?
5. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?
Әбілқайыр хан туралы айтып кетеді.
Оқушылар тез ойланып жауап береді.
6 тапсырма
Абылайхан кім? Теңдеу шеш.
1 қатар:Х*10=1600+200
Х*10=1800
х=1800:10
х=180
2 қатар: Х:10=3400+1900
Х:10=4300
х=4300*10
х=43000
3 қатар: 4900+х=59000:10
4900+х=5900
х=5900+4900
х=1000
Абылайхан туралы айтады.
Теңдеу шешеді.
Сабақты бекіту
<<Серпілген сұрақтар>>
Доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды.
Оқушылар сол сұраққа жауап береді?
Үй тапсырмасы
№6,7 103 бет
Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушыларды жинаған ақшаларына сай бағалау.
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz