Қайталау Қозғалысқа берілген есептерді шығару оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару

Математика
Уақыты: 13. 50-14. 35.
Кабинет:32
Мұғалім:Досбаева Г. Г.
Математика: Сабақтың тақырыбы
Уақыты: 13. 50-14. 35.: Қайталау
Математика: Сабақтың жабдығы
Уақыты: 13. 50-14. 35.: Қағаз ақшалар, интерактивті тақта
Математика:

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

Уақыты: 13. 50-14. 35.: Қозғалысқа берілген есептерді шығару; оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару дағдысын қалыптастыру; Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту; Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Математика: Мұғалімнің әрекеті
Уақыты: 13. 50-14. 35.: Оқушының әрекеті
Математика: Сабаққа қатысқан оқушыларды жинаған теңгелері бойынша бағалау
Математика:

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Сәрсенбінің сәті

Сәттілікке толсын.

Бүгінгі алған бағаң

Кілең бестік болсын

Кабинет:32: Оқушылар мұғалімнің айтқанын қайталап бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Математика: Жаңа сабаққа дайындық
Уақыты: 13. 50-14. 35.:

ҚАЙТАЛАУ

Кабинет:32: Оқушылар осы берілген әріптерден 2 әріп тастай отырып бүгінгі тақырыпты табады.
Математика:

Ой толғаныс:

Ойын: «Сандар сыр шертеді»

Уақыты: 13. 50-14. 35.:

170

180

1991

1993

550

20

Кабинет:32:

А. Құнанбаевтың туғанына 170 жыл.

Ш. Уалихановтың туғанына 180 жыл.

Тәуелсіздік алған жыл

Теңге айналымға шыққан жыл

Қазақ хандығына 550 жыл

Ассамблеяға 20 жыл

Математика:

Жаңа сабақ

1 тапсырма

2- тапсырма

3-тапсырма

Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Әбу-Насыр Әл Фараби ол кім?

М. д.

1. 1400 пен 2500 дің қосындысын жаз. 3900

2. Белгісіз санды 60-қа кеміткенде 90 шықты. Белгісіз санды тап. 150

3. Ең үлкен бес таңбалы санды жаз.

4. 3000 ның алдында қандай сан тұрады? 2999

5. 347256 санын разрядтық қосылғышқа жікте.

3+4+7000+200+50+6

Сүйінбай Аронұлы кім? ( Жылдамдыққа байланысты есептерді шығару)

1 қатар: Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ. Ол 2 сағатта қанша жылдамдықты жүріп өтеді?

2 қатар: Мотоциклші 30 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, 150 км жолға қанша уақыт жұмсайды? 50 км/сағ жылдамдықпен жүрсе ше?

3 қатар: Велосипедші 48 км жүруі тиіс. Осы қашықтықты 2 сағатта жүріп өту үшін ол қандай жылдамдықпен жүруі керек? 3 сағатта жүріп өту үшін ше?

Құрманғазы Сағырбайұлы кім? (Амалдарды орындау)

1 қатар: (71349+618· 2) :5 = 14517

1. 618*2=1236; 2. 1236+71349=72585; 3 72585:5=14517

18360: (7026· 4- 28096) = 2295

1. 7026*4=28104; 2. 28104-28096=8; 3. 18360:8=2295

2 қатар: 53217: (4425-736· 6) =5913

1. 736*6=4416; 2. 4425-4416=9; 53217:9=5913

76432: (80016: 4- 19996) = 9554

1. 80016:4=20004; 2. 20004-19996=8; 3. 76432:8=9554

3 қатар:34017+6347·2-7013=39698

1. 6347*2=12694; 2. 12694-7013=5681 3. 34017+5681=39698

848·3+8165-= 7376

1. 848*3=2544; 2. 8165-=4832 3. 4832+2544=7376

Кабинет:32:

Әбу-Насыр Әл фараби туралы айтады.

М. д жазады, жазып болған соң оқушылар бір-бірін тексереді.

Сүйінбай Аронұлы туралы айтады.

Әр қатар өздеріне берілген есептерді шығарады.

Құрманғазы туралы айтады.

Амалдарды тақтада орындайды.

Математика: Сергіту сәті
Уақыты: 13. 50-14. 35.: Құрманғазының күйін тыңдау
Кабинет:32:
Математика:

4 тапсырма

5 тапсырма

Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Ш. Уалиханов кім? (Өрнек құру және салыстыру)

1 қатар:

300 -дің 6 -ға бөліндісін 47 мен 3-тің қосындысымен; 300:6 = 47+3;

60пен 4-тің көбейтіндісін 160 пен 60- тың айырмасымен; 60*4> 160-60

2 қатар:

900 бен 8 -дің қосындысын140 -тың 7 -ге көбейтіндісімен; 900+8 < 140*7

600 бен 9-дың айырмасын 40 пен 9-дың көбетіндісімен; 600-9 > 40*9

3 қатар:

9000:3 және 200 - дің айырмасын 40 пен9-дың көбейтіндісімен; 9000:3-200 > 40*9;

80·9 бен 280-нің қосындысын 8000-ның 8-ге бөліндісімен 80*9+280 = 8000:8

А. Құнанбаев кім?(Геометриялық есептер)

1 қатар:

Ұзындығы 8 см, ені одан 2 есе қысқа болатын тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын тап; а-8 см; в-? Р-? S-? в= 8:2=4 см; Р= (8+4) *2=24 см; S=8*4=32cм2

2 қатар:

Қабырғалары 7 см болатын шаршының ауданы мен периметрін тап;

А, в-7 см Р-? S-? Р=7см*4 =28 см; S=7*7=49 см3

3 қатар:

Ұзындығы 5 дм, ені 4 дм, биіктігі 3 дм болатын параллелипипедтің көлемін тап;

А-5дм, в-4 дм с-3 дм V-? V=5*4*3=60дм3

Кабинет:32:

Ш. Уалиханов туралы айтады.

Өрнектерді құрастырады және салыстырады.

А. Құнанбаев жайында айтады.

Математика: Ойын «Тез ойлан»
Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Әбілқайыр хан кім?

1. Салауатты өмір сүретін ересек адамның жүрегі 1 минутта 5 л қан айналдырса, 1сағатта неше литр қан айналдырады?

2. Қызыл қолтырауын мен көк қолтырауын аспанда жарыса үшып келеді, қайсысы бірінші келеді?

3. Оқушы 48 беттік қалың дәптер сатып алды. Осы дәптердің беттерін нөмірлеу үшін барлығы неше цифр қажет?

4. Сағат түнгі 10-да жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?

5. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?

Кабинет:32:

Әбілқайыр хан туралы айтып кетеді.

Оқушылар тез ойланып жауап береді.

Математика: 6 тапсырма
Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Абылайхан кім? Теңдеу шеш.

1 қатар: Х*10=1600+200

Х*10=1800

х=1800:10

х=180

2 қатар: Х:10=3400+1900

Х:10=4300

х=4300*10

х=43000

3 қатар: 4900+х=59000:10

4900+х=5900

х=5900+4900

х=1000

Кабинет:32:

Абылайхан туралы айтады.

Теңдеу шешеді.

Математика:

Сабақты бекіту

«Серпілген сұрақтар»

Уақыты: 13. 50-14. 35.: Доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды.
Кабинет:32: Оқушылар сол сұраққа жауап береді?
Математика: Үй тапсырмасы
Уақыты: 13. 50-14. 35.: №6, 7 103 бет
Кабинет:32: Оқушылар күнделіктеріне жазады
Математика: Бағалау
Уақыты: 13. 50-14. 35.:

Оқушыларды жинаған ақшаларына сай бағалау.

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Кабинет:32: Бағалау парақшасын толтырады
Математика: Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Математика, 4 сынып. өткенді қайталау
Математикалық ойлау есептері
Есеп және оны шығару
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару
Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Базалық есепті шешу
Жауап парақтары
Барлық бұрыштарын табыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz