Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі,сыртқы құрлысы,тіршілігі

Қыска мерзімді сабақ жоспары : Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі, сыртқы құрлысы, тіршілігі

Фазылова Жібек Үбенқызы Атырау қаласы Жамбыл атындағы орта мектебі Фазылова Жібек Үбенқызы

Биология пәні 7 сынып

Пән мұғалімі

Пәні
Сабақтың тақырыбы
Сыныбы
Күні
Пән мұғалімі: Фазылова Ж
Пәні: Биология
Сабақтың тақырыбы: Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі, сыртқы құрлысы, тіршілігі.
Сыныбы: 7
Күні: 12. 10. 2015ж
Пән мұғалімі: Қажетті құралдар әдіс-тәсілдер
Пәні:

Электронды оқулық, жоспар, интерактивті тақта, слайдтар, т. б. оқыту мен

оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, формативті және сумативті бағалау.

Пән мұғалімі: Жалпы мақсаттары
Пәні: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсінік беру. Құрттардың кірпікшелі құрт - ақ планария түрлерімен таныстып, олардың ішекқуыстыларға ұқсастығын, айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын көрсету. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту. Жалпақ құрттардың табиғаттағы рөліне тоқтала отырып, білімді дамыту, тәрбие қалыптастыру, адамгершілікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу
Пән мұғалімі: Оқыту нәтижесі
Пәні: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсінік алады, кірпікшелі ақ планария түрлерімен танысып, олардың айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын зерделейді. Оқушылардың логикалық ойлауы дамиды, тақырып бойынша толық түсінік алады. Алынған теориялық мағлұматтарды сыни тұрғыда талдайды
Пән мұғалімі: Негізгі идеялар
Пәні: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсініп, кірпікшелі ақ планария түрлерімен танысып, олардың ішекқуыстыларға ұқсастығын, айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын еске сақтап, ой тұжырымын жасайды, шығармашылық әрекет етуіне ықпал ете отырып пәнге қызығушылығын арттыру, білік-білім дағдыларының жетілуіне жағдай жасау
Пән мұғалімі: Оқыту әдістері
Пәні:

Сұрақ-жауап, диалог, АКТ

Флипчарт, стикер, таратпа матреиал, интерактивті тақта, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

Оқытудың 7 модулін ықпалдастыру

Пән мұғалімі: Дерек көздер
Пәні:

Биология оқулығы:7 сынып Қ. Қайым, Р. Сәттімбеков, Ә. ӘметовЖ. Қожантаева

Жұмыс дәптері №1 тақырып мазмұнына құрылған презентация слайд

Оқушы анықтамалығы

Пән мұғалімі: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: Оқушының іс- әрекеті
Пән мұғалімі:

1. Психологиялық дайындық. 2 мин

«Күн шуағы» тренинг. Оқушыларға өз тілектерін көтеріңкі көңілмен, ізгі ниетпен жеткізулері сұралады

2. түсті геометриялық фигураларды таңдап алуларын сұраймын

3. Топ басшысын сайлауын сұраймын

Бағалау парақшаларын (критерімен) ұсынамын

Пәні:

1. Оқушылар күн шуағындай тілектерін білдіреді

2. түсті геометриялық фигуралар суреттері арқылы топқа бөлінеді.

3. Әр топ жетекшісі сайланды

3. 4 топқа Бағалау парақшалары үлестірілді

Пән мұғалімі: Негізгі бөлім
Пән мұғалімі: Үй тапсырмасын тексеру Ыстық орындық»» 7 минут
Пән мұғалімі:

Ортаға 1 оқушыдан шығарып, оларға оқушылар өз сұрақтарын береді.

1. Ішекқуыстылар типі қандай кластарға жіктеледі?

2. Гидраның мекен ортасы қандай?

3. Типтің ішекқуыстылар деп аталуы неге байланысты?

4. Гидраны ең алғаш туысқа жатқызған қай ғалым?

5. Регенерация құбылысы деген не?

6. Ч. Дарвин риф түзу теориясын қай жылы жариялады?

7. Атпа жасушалары қайда орналасқан?

8. Неліктен ішкқуыстылар көпжасушаларға жатқызылған?

9. Көпаяқты маржандар аталуы себебі неде?

10. Не үшін медузалар қолшатыр немесе қоңырау тәріздес?

11. Неге ішек қуыстыларда артқы тесік болмайды?

12. Гидраның ішкі, сыртқы қабатындағы жасушалар қызметі қандай?

13. Гидраның жынысыз көбеюі қалай жүреді?

14Гидраның ішкі сыртқы қабатын толтырып тұратын желім тәрізді зат?

Пәні:

Оқушы жауабы.

1. Сұрақтарға жауап береді. Сұрақтың мазмұнын аша алмаса оқушылар толықтырып отырады

2. Оқушылар бір-бірімен топтық ынтымақтастықта болады

3. Сурет бойынша сыни ойлануға, ойын толықтыруға мүмкіндік алады, мазмұндайды.

Пән мұғалімі: Жаңа сабақ «Мағынаны тану» бөлімі
Пән мұғалімі:

10 минут

«Мағынаны тану» бөлімі

Жалпақ құрттар:

Екі жақты симметриялы Үш қабатты: энто-, мезо-, эктодерма

Тері бұлшық етті қапшық қаптаған

Дене тұрқы шұбалаңқы

Пішіні жапырак тәрізді немесе таспа тәрізді

Бауыр жағы арқасына жабысқан, қуыс жоқ.

Асқорыту жүйесінің нышаны байқалады

Оқушыларға тақтадан слайд арқылы құрлыс ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.

Ақ сұлама бұлшық еттері:Сақиналы бұлшықеттер - сыртқы қимылды реттейді.

Қиғаш бұлшықеттер - аралық қабат қимылын реттейді.

Бірыңғай салалы бұлшықеттер - ішкі қабаттағы қимылын реттейді.

Пәні:

1. Оқушылар оқулыққа назар аударады, мәтінді оқи отырып, тапсырма мәнін нақты ойланып, өзара ақылдасып шешуге тырысады

2. Тақтадағы слайдтар бойынша мұхият тыңдап, мазмұнды тірек сызбамен дәптерге түсіреді.

3. Тірек сызбаның нақты, мазмұнды аша алатындай болуын ескереді

Пән мұғалімі: Топтық жұмыс «мәтінмен жұмыс» 10 минут
Пән мұғалімі:

1топ-Ақ сұламаның сыртқы құрлысы, қозғалысы, тері -бұлшық ет қабаты, тыныс алуы

2-топ-Ақ сұламаның ас қорытуы, тыныс алуы, зәр шығаруы

3-топ-Ақ сұламаның жүйке жүйесі, тыныс алуы, зәр шығаруы

4 топ -жыныс жүйесі, көбеюі

Пәні:

1. Мәтін бойынша суреттермен өз ойларын айтады, талқылайды топпен бірігіп жұмыс жасайды

2. Әр топ топтық ережені сақтай отырып, жұмыстарын қорғайды

3. Топ жетекшісі бақылау парақшаларына жауап берген оқушылар ұпайын есептеп отырады.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» бойынша бағалау

Пән мұғалімі: Жұптық жұмыс «Пилот- штурман» берілген кестемен бойынша жұмыс 5 минут
Пән мұғалімі: Суреттер бойынша тапсырма. Суретте не сипатталған? Сенің ойыңша . . . ?
Пәні: Оқушы жұппен сәйкестікті келтіреді, өз ойын саралайды, орындай алмаса оқушылар толықтырады
Пән мұғалімі: Жеке жұмыстар 7 минут
Пән мұғалімі:

Тақырып бойынша тест тапсырмасы беру

«Кезбе тілші» оқушы осы ролмен қасындағы оқушыға диктантты баяндайды, ал қасындағы оқушы табылмай тұрған сөзді айтады, осылайша сабақта алған білімді пысықтайды

Биологиялық диктант

Пәні:

Оқушылар тақырыпқа сәйкес тапсырмаларды орындайды. Орындаған жұмыстарына сәйкес ұпайлары белгіленеді.

Оқушы-оқушы арасында өзара байланыс жүреді

Пән мұғалімі:

Жинақтау әр топ тақырып бойынша нені білгендеріміз туралы топтастырады.

Адымдап табан ізі бойынша нені білгенін

Қай тапсырма қиын болды?

Қалай шешкенін қалар едің?

Тағы нені білгің келеді?

Пәні: Оқушылар адымдай отырып, осы сұрақтарды ашуға тырысады.
Пән мұғалімі:

Бағалау :1. Критерий бойынша бағалау

2. Жиынтық бағалау

Пәні: Топ басшысы жиынаған ұпайлары бойынша критериймен бағалар айтады.
Пән мұғалімі:

Кері байланыс : Стикер тарату

Сабақ қорытындысы ретінде рефлексия жасаймын

Пәні: Оқушылар сабақтаға алған әсерлерін жазады
Пән мұғалімі:

Үй тапсырмасы :36параграф -6 сынып 124бет

42 параграф-7 сынып 184 бет оқу, хабар дайындау «Жалпақ құрттар тіршілігінен», кесте толтыру

Пәні:

«Кезбе тілші» Биологиялық диктант

Жалпақ құрттар типіндегі ағзалардың ішекқуыстыларда болмаған жаңа жүйесі бар. Жаңа жүйе . . . деп аталады. 2. Зоология ғылымының құрттарды зерттейтін саласы . . . деп аталады. 3. Ақ сұлама қандай жолмен тіршілік ететін жәндіктер . . . деп аталады. 4. Жалпақ құрттар . . . класқа жіктеледі. 5. Жалпақ құрттар денесі . . . қабаттан тұрады. 6. Кірпікшелі құрттар класының өкілдері :- . . .

7. Ақ сұламаның пішіні . . . ұқсайды

8. Ақ сұлама . . . тіршілік етеді.

Тест тапсырмалары

1. Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктерге қандай белгілер тән? А. Екі жақты симметриялы В. Радиальды симметриялы С. Екі қабатты жануар Д. Целомды жануар

2. Жалпақ құрттар типінің ішекқуыстылардан ерекшелігі неде? А. Көп жасушалы жануарлар; В. Жасушалары жіктелген; С. Үш қабатты; Д. Екі қабатты.

3. Жалпақ құрттарды қандай кластарға бөледі? А. Кірпікшелі, буылтық; В. Сорғыштар, жұмыр, буылтық; С. Таспа құрттар, аз қылтанды, сүліктер; Д. Кірпікшелі, сорғыштар, таспа;

4. Ақ сұламаның жұмыртқадан дамып не түзеді? А. Піллә; В. циста; С. сірқабық; Д. планула.

5. Жалпақ құрттар типіндегі ағзаларда қантарату, тынысалу жүйесі болама? А. Болады; В. Болмайды; С. Дұрыс жауап жоқ; Д. Бәріде.

6. Жалпақ құрттар типіндегі ағзалар қалай тыныс алады? А. Өкпесімен; В. Тыныс алу жүйесімен; С. Желбезекпен; Д. Бүкіл денесімен.

7. Кірпікшелі құрттар класының өкілі? А. Бауырсорғыш; В. Ақ сұлама; С. Сиыр цепені; Д. Сүлік.

8. Алғаш жалпақ құрттарда пайда болған жүйе? А) Ас қорыту В) Қан тарату С) Тыныс алу Д) Зәр шығару

9. Эктодерма мен энтодерманың аралығындағы аралық жасушалық қабат? А. Мезодерма; В. Сірқабық; С. Піллә, Д. Эктодерма.


Ұқсас жұмыстар
Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Жалпақ құрттар тест
Таспа құрттар класы
Кірпікшелі дернәсіл жұмыртқа
Бунақденелілердің тыныс алу мүшесі
Сорғыш құрттар. 7 сынып
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Жануар жасушасы
Буылтық құрттар типі - 6 сынып
Жұмыр құрттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz