Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі,сыртқы құрлысы,тіршілігі

Қыска мерзімді сабақ жоспары : Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі, сыртқы құрлысы, тіршілігі
Фазылова Жібек Үбенқызы Атырау қаласы Жамбыл атындағы орта мектебі Фазылова Жібек Үбенқызы
Биология пәні 7 сынып
Пән мұғалімі
Электронды оқулық, жоспар, интерактивті тақта, слайдтар, т. б. оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, формативті және сумативті бағалау.
Сұрақ-жауап, диалог, АКТ
Флипчарт, стикер, таратпа матреиал, интерактивті тақта, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Оқытудың 7 модулін ықпалдастыру
Биология оқулығы:7 сынып Қ. Қайым, Р. Сәттімбеков, Ә. ӘметовЖ. Қожантаева
Жұмыс дәптері №1 тақырып мазмұнына құрылған презентация слайд
Оқушы анықтамалығы
1. Психологиялық дайындық. 2 мин
«Күн шуағы» тренинг. Оқушыларға өз тілектерін көтеріңкі көңілмен, ізгі ниетпен жеткізулері сұралады
2. түсті геометриялық фигураларды таңдап алуларын сұраймын
3. Топ басшысын сайлауын сұраймын
Бағалау парақшаларын (критерімен) ұсынамын
1. Оқушылар күн шуағындай тілектерін білдіреді
2. түсті геометриялық фигуралар суреттері арқылы топқа бөлінеді.
3. Әр топ жетекшісі сайланды
3. 4 топқа Бағалау парақшалары үлестірілді
Ортаға 1 оқушыдан шығарып, оларға оқушылар өз сұрақтарын береді.
1. Ішекқуыстылар типі қандай кластарға жіктеледі?
2. Гидраның мекен ортасы қандай?
3. Типтің ішекқуыстылар деп аталуы неге байланысты?
4. Гидраны ең алғаш туысқа жатқызған қай ғалым?
5. Регенерация құбылысы деген не?
6. Ч. Дарвин риф түзу теориясын қай жылы жариялады?
7. Атпа жасушалары қайда орналасқан?
8. Неліктен ішкқуыстылар көпжасушаларға жатқызылған?
9. Көпаяқты маржандар аталуы себебі неде?
10. Не үшін медузалар қолшатыр немесе қоңырау тәріздес?
11. Неге ішек қуыстыларда артқы тесік болмайды?
12. Гидраның ішкі, сыртқы қабатындағы жасушалар қызметі қандай?
13. Гидраның жынысыз көбеюі қалай жүреді?
14Гидраның ішкі сыртқы қабатын толтырып тұратын желім тәрізді зат?
Оқушы жауабы.
1. Сұрақтарға жауап береді. Сұрақтың мазмұнын аша алмаса оқушылар толықтырып отырады
2. Оқушылар бір-бірімен топтық ынтымақтастықта болады
3. Сурет бойынша сыни ойлануға, ойын толықтыруға мүмкіндік алады, мазмұндайды.
10 минут
«Мағынаны тану» бөлімі
Жалпақ құрттар:
Екі жақты симметриялы Үш қабатты: энто-, мезо-, эктодерма
Тері бұлшық етті қапшық қаптаған
Дене тұрқы шұбалаңқы
Пішіні жапырак тәрізді немесе таспа тәрізді
Бауыр жағы арқасына жабысқан, қуыс жоқ.
Асқорыту жүйесінің нышаны байқалады
Оқушыларға тақтадан слайд арқылы құрлыс ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.
Ақ сұлама бұлшық еттері:Сақиналы бұлшықеттер - сыртқы қимылды реттейді.
Қиғаш бұлшықеттер - аралық қабат қимылын реттейді.
Бірыңғай салалы бұлшықеттер - ішкі қабаттағы қимылын реттейді.
1. Оқушылар оқулыққа назар аударады, мәтінді оқи отырып, тапсырма мәнін нақты ойланып, өзара ақылдасып шешуге тырысады
2. Тақтадағы слайдтар бойынша мұхият тыңдап, мазмұнды тірек сызбамен дәптерге түсіреді.
3. Тірек сызбаның нақты, мазмұнды аша алатындай болуын ескереді
1топ-Ақ сұламаның сыртқы құрлысы, қозғалысы, тері -бұлшық ет қабаты, тыныс алуы
2-топ-Ақ сұламаның ас қорытуы, тыныс алуы, зәр шығаруы
3-топ-Ақ сұламаның жүйке жүйесі, тыныс алуы, зәр шығаруы
4 топ -жыныс жүйесі, көбеюі
1. Мәтін бойынша суреттермен өз ойларын айтады, талқылайды топпен бірігіп жұмыс жасайды
2. Әр топ топтық ережені сақтай отырып, жұмыстарын қорғайды
3. Топ жетекшісі бақылау парақшаларына жауап берген оқушылар ұпайын есептеп отырады.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» бойынша бағалау
Тақырып бойынша тест тапсырмасы беру
«Кезбе тілші» оқушы осы ролмен қасындағы оқушыға диктантты баяндайды, ал қасындағы оқушы табылмай тұрған сөзді айтады, осылайша сабақта алған білімді пысықтайды
Биологиялық диктант
Оқушылар тақырыпқа сәйкес тапсырмаларды орындайды. Орындаған жұмыстарына сәйкес ұпайлары белгіленеді.
Оқушы-оқушы арасында өзара байланыс жүреді
Жинақтау әр топ тақырып бойынша нені білгендеріміз туралы топтастырады.
Адымдап табан ізі бойынша нені білгенін
Қай тапсырма қиын болды?
Қалай шешкенін қалар едің?
Тағы нені білгің келеді?
Бағалау :1. Критерий бойынша бағалау
2. Жиынтық бағалау
Кері байланыс : Стикер тарату
Сабақ қорытындысы ретінде рефлексия жасаймын
Үй тапсырмасы :36параграф -6 сынып 124бет
42 параграф-7 сынып 184 бет оқу, хабар дайындау «Жалпақ құрттар тіршілігінен», кесте толтыру
«Кезбе тілші» Биологиялық диктант
Жалпақ құрттар типіндегі ағзалардың ішекқуыстыларда болмаған жаңа жүйесі бар. Жаңа жүйе . . . деп аталады. 2. Зоология ғылымының құрттарды зерттейтін саласы . . . деп аталады. 3. Ақ сұлама қандай жолмен тіршілік ететін жәндіктер . . . деп аталады. 4. Жалпақ құрттар . . . класқа жіктеледі. 5. Жалпақ құрттар денесі . . . қабаттан тұрады. 6. Кірпікшелі құрттар класының өкілдері :- . . .
7. Ақ сұламаның пішіні . . . ұқсайды
8. Ақ сұлама . . . тіршілік етеді.
Тест тапсырмалары
1. Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктерге қандай белгілер тән? А. Екі жақты симметриялы В. Радиальды симметриялы С. Екі қабатты жануар Д. Целомды жануар
2. Жалпақ құрттар типінің ішекқуыстылардан ерекшелігі неде? А. Көп жасушалы жануарлар; В. Жасушалары жіктелген; С. Үш қабатты; Д. Екі қабатты.
3. Жалпақ құрттарды қандай кластарға бөледі? А. Кірпікшелі, буылтық; В. Сорғыштар, жұмыр, буылтық; С. Таспа құрттар, аз қылтанды, сүліктер; Д. Кірпікшелі, сорғыштар, таспа;
4. Ақ сұламаның жұмыртқадан дамып не түзеді? А. Піллә; В. циста; С. сірқабық; Д. планула.
5. Жалпақ құрттар типіндегі ағзаларда қантарату, тынысалу жүйесі болама? А. Болады; В. Болмайды; С. Дұрыс жауап жоқ; Д. Бәріде.
6. Жалпақ құрттар типіндегі ағзалар қалай тыныс алады? А. Өкпесімен; В. Тыныс алу жүйесімен; С. Желбезекпен; Д. Бүкіл денесімен.
7. Кірпікшелі құрттар класының өкілі? А. Бауырсорғыш; В. Ақ сұлама; С. Сиыр цепені; Д. Сүлік.
8. Алғаш жалпақ құрттарда пайда болған жүйе? А) Ас қорыту В) Қан тарату С) Тыныс алу Д) Зәр шығару
9. Эктодерма мен энтодерманың аралығындағы аралық жасушалық қабат? А. Мезодерма; В. Сірқабық; С. Піллә, Д. Эктодерма.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz