Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
№1 Дінмұхаммед Қонаев атындағы мектеп-гимназиясы
7 "Ә" қг
информатика пәнінің мұғалімі: Мамырбаева З.Д.
Қордай ауылы - 2015 ж.
Тақырыбы:Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар.
Мақсаты:
Білімділік: жолдық шамаларға қолданылатын операцияларды енгізу және оқушыларға алгоритмдермен программаларды құру кезінде осы операцияларды пайдалану тәсілдерін, жолдарын көрсету;
Тәрбиелік:оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу;
Дамытушылық:текстерді біріктіру, ұзындығын анықтау, бөлігін қиып алу жұмыстарын жасау арқылы оқушылардың логикалық қабілетін дамыту.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, флипчарт, карточкалар
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын тілі, қазақ тілі
Сабақтың түрі: ашық сабақ
Сабақтың типі: қорытынды сабақ
І. Ұйымдастыру
1) Оқушылармен амандасу
2) Сабаққа қатысын тексеру
3) 3 топқа бөлу. Топқа бөлу үшін қолданылатын сөздер: (Алг, басы, енгізу, шығару, соңы, program; var; begin; readln, writeln; end.) Берілген сөздерді құрап 3 топқа бөлінеді.
4) Өзін-өзі бағалау бетшесін тарату.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1) (3 оқушы тақтада программа жазады)
Өткен тақырып бойынша білімдерін нақтылау.
2) Ребустар шешу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Миға шабуыл (осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбы және мақсаты ашылады)
1. Жолдық шамалар қандай қызметші сөзбен басталады?
2. Бір жолдық айнымалыға қанша символ жазуға болады?
3. Length (X) функциясы нені анықтайды?
4. Length (`мектеп') функциясының нәтижесі?
5. Жолдық шамаларға қолданылатын шамалар?
IV. Топқа берілетін тапсырмалар:
1. Топқа мұғалім тапсырмалар үлестіріледі, олар тапсырманы орындаған соң, бір-бірімен тапсырманы ауыстырып, постерді қорғайды.
1-топқа тапсырма - <<тест құру>> - 5 мин
2- топқа тапсырма - <<Берілген есепке шартты құрастыру>>. - 5 мин
3- топқа тапсырма - <<программаның үзіндісі бойынша программаны толықтыр, нәтижені анықтау>>. - 5 мин
2. Постерді қорғау.
V.Сергіту сәті. Балалар шаршаған шығарсыңдар?! Олай болса көңілді көтеріп, билеуден
бас тартпайық!
VI. Деңгейлік тапсырмалар. (оқушылар өз беттерінше ДК жеке жұмыс орындайды)
А деңгейі. А= <<кітапхана>>, В = <<компьютер>> жолдық шамалары берілген. Стандартты функцияларды қолданып, кітап, ана, танк, парта, торт сөздерін құрайтын программа жазыңдар.
В деңгейі. Берілген мәтінде таңдалған сөз неше рет кездесетіндігін анықтайтын программа құрыңдар. Мысалы: <<Қазастанда бар қала, программа құруды қала>>.
С деңгейі. Берілген сөзтіркесінде <<.>> әрпін <>әрпіне ауыстыратын программа құрыңдар
VI.Қорытынды тест(activate арқылы білімдерін тексеру)
1. CONCAT (S,N,M)...
А) М мәтінінен N таңбадан бастап S таңба қиып алу
В) S мәтінінен N-1 таңбадан бастап M таңба қиып алу
С) S мәтінінен N орындағы таңбадан бастап M таңба қиып алу
2. CONCAT(S1,S2,...Sn) функциясы...
А) S1,S2,...Sn мәндерін кері реті бойынша шығару
В) S1,S2,...Sn мәндерін реті бойынша біріктіру
С) S1,S2,...Sn мәндерін жеке-жеке қиып алу
3. LENGTH (S) жолдың функциясы...
А) S жолдық айнымалысы таңбасының санын есептеу
В) S жолдық айнымалысын кері оқу
С) S жолдық айнымалысын өшіру
4. POS (S1,S2) функцияларының қызметі...
А) S1 жолы S2 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау
В) S2 жолы S1 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау
С)S1 жолын S2 жолын бөліп алу
5. DELETE (S,M,N) жолдық тәсілінің қызметі...
А)S жолының M-ші таңбасынан бастап N таңбаны өшіру
В)S жолының N -ші таңбасынан бастап M таңбаны өшіру
С) S жолының M-ші таңбасын N қайталап жазу
6. INSERT (S1,S2,N) жолдық тәсілінің қызметі...
А) S1 жолын S2 жолының N орнынан бастап енгізу
В)S2 жолын S1 жолының N орнынан бастап енгізу
С) S1 жолын S2 жолынан кейін N қайталап жазу
7. Бір жолға неше символ жазуға болады?
А) шексіз
В) 255-тен аспауы керек
С) 255-тен кем болмауы керек
8. Жолдың бірнеше таңбасын қиып алу үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) COPY
9. Мәтін ұзындығын анықтау үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) POS
10. S1 жолы S2 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) POS
11. S1,S2,...Sn жолдарын реті бойынша біріктіру үшін ... функциясы қолданылады:
А) UPCASE
В)LENGTH
С)CONCAT
12. Конкатенация дегеніміз не?
А) салыстыру амалы
В) жылжыту амалы
С) бөлу амалы
VII. Қорытындылау. Рефлексия.
1. Осы сабақтан не үйрендім?
2. Нені үйренуім керек?
3. Бұл сабақтан қандай әсер алдым?
ҮІІ. Оқушыларды бағалау. Өзін-өзі бағалау бетшесін жинау, оқушыларды бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
1. Берілгенмәтінде "босорын" символынүтірменалмастыратынпрограммақұрыңдар.
2. Стандарттыфункциялардықолданып, "ақпараттандыру" сөзіненсөздерқұрастырыңдар.
3. Тақырыпбойыншасөзжұмбаққұрастыру
Тест кілті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
А
В
А
А
А
А
В
С
В
С
В
С
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй
Тапсыр-масы
Ребустар,
кім жылдам?
Постер қорғау
Компьютермен деңгейлік жұмыс
Тест (activeote)
Қоры-тынды баға
1
2
3
4
Рефлексия:
7 "Ә" қг
информатика пәнінің мұғалімі: Мамырбаева З.Д.
Қордай ауылы - 2015 ж.
Тақырыбы:Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар.
Мақсаты:
Білімділік: жолдық шамаларға қолданылатын операцияларды енгізу және оқушыларға алгоритмдермен программаларды құру кезінде осы операцияларды пайдалану тәсілдерін, жолдарын көрсету;
Тәрбиелік:оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу;
Дамытушылық:текстерді біріктіру, ұзындығын анықтау, бөлігін қиып алу жұмыстарын жасау арқылы оқушылардың логикалық қабілетін дамыту.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, флипчарт, карточкалар
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын тілі, қазақ тілі
Сабақтың түрі: ашық сабақ
Сабақтың типі: қорытынды сабақ
І. Ұйымдастыру
1) Оқушылармен амандасу
2) Сабаққа қатысын тексеру
3) 3 топқа бөлу. Топқа бөлу үшін қолданылатын сөздер: (Алг, басы, енгізу, шығару, соңы, program; var; begin; readln, writeln; end.) Берілген сөздерді құрап 3 топқа бөлінеді.
4) Өзін-өзі бағалау бетшесін тарату.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1) (3 оқушы тақтада программа жазады)
Өткен тақырып бойынша білімдерін нақтылау.
2) Ребустар шешу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Миға шабуыл (осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбы және мақсаты ашылады)
1. Жолдық шамалар қандай қызметші сөзбен басталады?
2. Бір жолдық айнымалыға қанша символ жазуға болады?
3. Length (X) функциясы нені анықтайды?
4. Length (`мектеп') функциясының нәтижесі?
5. Жолдық шамаларға қолданылатын шамалар?
IV. Топқа берілетін тапсырмалар:
1. Топқа мұғалім тапсырмалар үлестіріледі, олар тапсырманы орындаған соң, бір-бірімен тапсырманы ауыстырып, постерді қорғайды.
1-топқа тапсырма - <<тест құру>> - 5 мин
2- топқа тапсырма - <<Берілген есепке шартты құрастыру>>. - 5 мин
3- топқа тапсырма - <<программаның үзіндісі бойынша программаны толықтыр, нәтижені анықтау>>. - 5 мин
2. Постерді қорғау.
V.Сергіту сәті. Балалар шаршаған шығарсыңдар?! Олай болса көңілді көтеріп, билеуден
бас тартпайық!
VI. Деңгейлік тапсырмалар. (оқушылар өз беттерінше ДК жеке жұмыс орындайды)
А деңгейі. А= <<кітапхана>>, В = <<компьютер>> жолдық шамалары берілген. Стандартты функцияларды қолданып, кітап, ана, танк, парта, торт сөздерін құрайтын программа жазыңдар.
В деңгейі. Берілген мәтінде таңдалған сөз неше рет кездесетіндігін анықтайтын программа құрыңдар. Мысалы: <<Қазастанда бар қала, программа құруды қала>>.
С деңгейі. Берілген сөзтіркесінде <<.>> әрпін <>әрпіне ауыстыратын программа құрыңдар
VI.Қорытынды тест(activate арқылы білімдерін тексеру)
1. CONCAT (S,N,M)...
А) М мәтінінен N таңбадан бастап S таңба қиып алу
В) S мәтінінен N-1 таңбадан бастап M таңба қиып алу
С) S мәтінінен N орындағы таңбадан бастап M таңба қиып алу
2. CONCAT(S1,S2,...Sn) функциясы...
А) S1,S2,...Sn мәндерін кері реті бойынша шығару
В) S1,S2,...Sn мәндерін реті бойынша біріктіру
С) S1,S2,...Sn мәндерін жеке-жеке қиып алу
3. LENGTH (S) жолдың функциясы...
А) S жолдық айнымалысы таңбасының санын есептеу
В) S жолдық айнымалысын кері оқу
С) S жолдық айнымалысын өшіру
4. POS (S1,S2) функцияларының қызметі...
А) S1 жолы S2 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау
В) S2 жолы S1 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау
С)S1 жолын S2 жолын бөліп алу
5. DELETE (S,M,N) жолдық тәсілінің қызметі...
А)S жолының M-ші таңбасынан бастап N таңбаны өшіру
В)S жолының N -ші таңбасынан бастап M таңбаны өшіру
С) S жолының M-ші таңбасын N қайталап жазу
6. INSERT (S1,S2,N) жолдық тәсілінің қызметі...
А) S1 жолын S2 жолының N орнынан бастап енгізу
В)S2 жолын S1 жолының N орнынан бастап енгізу
С) S1 жолын S2 жолынан кейін N қайталап жазу
7. Бір жолға неше символ жазуға болады?
А) шексіз
В) 255-тен аспауы керек
С) 255-тен кем болмауы керек
8. Жолдың бірнеше таңбасын қиып алу үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) COPY
9. Мәтін ұзындығын анықтау үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) POS
10. S1 жолы S2 жолының бір бөлігі болатындығын анықтау үшін ... функциясы қолданылады:
А) CONCAT
В)LENGTH
С) POS
11. S1,S2,...Sn жолдарын реті бойынша біріктіру үшін ... функциясы қолданылады:
А) UPCASE
В)LENGTH
С)CONCAT
12. Конкатенация дегеніміз не?
А) салыстыру амалы
В) жылжыту амалы
С) бөлу амалы
VII. Қорытындылау. Рефлексия.
1. Осы сабақтан не үйрендім?
2. Нені үйренуім керек?
3. Бұл сабақтан қандай әсер алдым?
ҮІІ. Оқушыларды бағалау. Өзін-өзі бағалау бетшесін жинау, оқушыларды бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
1. Берілгенмәтінде "босорын" символынүтірменалмастыратынпрограммақұрыңдар.
2. Стандарттыфункциялардықолданып, "ақпараттандыру" сөзіненсөздерқұрастырыңдар.
3. Тақырыпбойыншасөзжұмбаққұрастыру
Тест кілті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
А
В
А
А
А
А
В
С
В
С
В
С
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй
Тапсыр-масы
Ребустар,
кім жылдам?
Постер қорғау
Компьютермен деңгейлік жұмыс
Тест (activeote)
Қоры-тынды баға
1
2
3
4
Рефлексия:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz