Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Пәні Қазақ тілі
Пән мұғалімі Салкынбаева Ж.Т.
Сабақтың тақырыбы Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Оқушылар төл сөз бен автор сөздері туралы білімдерін тереңдетеді.
2.Дамытушылық: Мәтін, сұрақ-жауап, грамматикалық тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын дамытады,шығармашыл қабілеттері қалыптасады.
3.Тәрбиелік: Топтық, жұптық жұмыстарда өзін-өзі ұстау мәдениетін үйренеді, тәрбиеленеді.
Міндеттері: Төл сөз бен автор сөздер туралы ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйренеді.
Оқушыларды өзіндік жұмыс істейді, ізденеді,өзін-өзі бағалауға үйренеді.
Іздену жұмысы бойынша білген мәліметтерін ортаға сала отырып, сұрақтарға жауап іздейді.
Оқыту нәтижелері:
тапсырмаларды орындап, талдау жасайды
ойын дәлелді жеткізеді;
пікір алмасады;
белсенділіктері артады ;
өзіне және өзгелердің ісіне талдау жасайды.
Түйінді идеялар:
теориялық білімдерін іс жүзінде дәлелдей алу;
тақырыпты ашып, мағлұматтар алады;
сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;
тапсырмамен бірлесіп, тиянақты жұмыс жасау қабілеттерін жетілдіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтастыру, сұрақ-жауап, пікірлесу, талдау
Сабақтың көрнекілігі: Стикер, постер,маркер, слайд,кітап, үлестірмелі сызбалы қағаздар
Сабақтың байланысы: әдебиет, орыс тілі
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу.
-Балалар стикерде жазылған әншінің әнін айту арқылы екі топқа бөлінеді.
Бүгін сабақта өздеріңді бағалайсыңдар. Бағалау парағын алдын-ала үлестіріп беремін.
1.Үй тапсырмасын жинақтау
Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегі құрастыру.
Жаңа сабақ. Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
кезең
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Тұлғаралық байланыс орнату. Сыныппен амандасу.
2. <<Жақсы тілек>>тренингі. Оқушылар бір-біріне тілек айтады.
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру. Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегілерін тексеремін.
Әрқайсысы өз жұмыстарын оқиды
Білу
Постермен жұмыс
Екі топқа М.Әуезовтың <<Қараш-қараш оқиғасы>> әңгімесі мен <<Көксерек>> повесінің ішінен төл сөз, автор сөз және төлеу сөздерді тауып,мысал келтіру арқылы постер қорғайды.
Сабаққа мақсат қояды.
Сабақ төл сөз бен автор сөз екендігін түсінеді. Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды. Төл сөз бен автор сөзінің ережесін айтып, түсіндіреді. Мысал келтіреді.
Түсіну
236-жаттығу
Қолдану
1.Жұптық жұмыс
Сыни тұрғыда ойлауға арналған тапсырмалар орындайды.
Суреттерге қарап төл сөз бен автор сөзін кірістіре отырып, мәтін құрастырады.
Сергіту сәті
<<Қар көшкіні>>
Ойынның шартарын түсіндіреді
әр оқушы өз есімінің басқы әрпіне байланысты өздеріне лайық сын есім (эпитет) құрап, кезегімен айтады.
Талдау
<<Мәуелі ағаш>> ойыны арқылы пікір алмасу
Сұрақтар негізінде өз ойларын ортаға салып, даналық сөздермен жұмыс жасауға баулиды.
Көкенсітер мен жемістердің суреттерінде сұрақтар берілген,сол сұрақтарға жауап береді. Көкеніс пен жеміс тобы болып қайтадан екі топқа бөлінеді.
Жинақтау
Топта жұптасу жұмыстарында өзін-өзі бағалау, өзгені бағалауды жүзеге асыру. Алған білімдерін жинақтау.
Төл сөз бен автор сөздерін қатыстырып диалог құрады.
Бағалау
Сабақ барысындағы оқушы көзқарасы білім деңгейін бағалау
Оқушылардың сабақ барысындағы көрсеткен білімдерін өздері қалай бағалағанын тыңдау
Бағалау парағы арқылы әр топ мүшесі бірін-бірі бағалайды.
Үй жұмысы
<<Әке мен бала>> тақырыбына диалог құрау
Рефлексия
Сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады
Мәуелі ағашын қойып, оқушылар өз ойларын стикерге жазып, ағашқа іледі. Стикерлер тарату
Сабақта түсінгенім...
Сабақта түсінбегенім.
Стикерлерге сабақ туралы жазады.
Пән мұғалімі Салкынбаева Ж.Т.
Сабақтың тақырыбы Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Оқушылар төл сөз бен автор сөздері туралы білімдерін тереңдетеді.
2.Дамытушылық: Мәтін, сұрақ-жауап, грамматикалық тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын дамытады,шығармашыл қабілеттері қалыптасады.
3.Тәрбиелік: Топтық, жұптық жұмыстарда өзін-өзі ұстау мәдениетін үйренеді, тәрбиеленеді.
Міндеттері: Төл сөз бен автор сөздер туралы ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйренеді.
Оқушыларды өзіндік жұмыс істейді, ізденеді,өзін-өзі бағалауға үйренеді.
Іздену жұмысы бойынша білген мәліметтерін ортаға сала отырып, сұрақтарға жауап іздейді.
Оқыту нәтижелері:
тапсырмаларды орындап, талдау жасайды
ойын дәлелді жеткізеді;
пікір алмасады;
белсенділіктері артады ;
өзіне және өзгелердің ісіне талдау жасайды.
Түйінді идеялар:
теориялық білімдерін іс жүзінде дәлелдей алу;
тақырыпты ашып, мағлұматтар алады;
сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;
тапсырмамен бірлесіп, тиянақты жұмыс жасау қабілеттерін жетілдіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтастыру, сұрақ-жауап, пікірлесу, талдау
Сабақтың көрнекілігі: Стикер, постер,маркер, слайд,кітап, үлестірмелі сызбалы қағаздар
Сабақтың байланысы: әдебиет, орыс тілі
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу.
-Балалар стикерде жазылған әншінің әнін айту арқылы екі топқа бөлінеді.
Бүгін сабақта өздеріңді бағалайсыңдар. Бағалау парағын алдын-ала үлестіріп беремін.
1.Үй тапсырмасын жинақтау
Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегі құрастыру.
Жаңа сабақ. Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
кезең
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Тұлғаралық байланыс орнату. Сыныппен амандасу.
2. <<Жақсы тілек>>тренингі. Оқушылар бір-біріне тілек айтады.
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру. Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегілерін тексеремін.
Әрқайсысы өз жұмыстарын оқиды
Білу
Постермен жұмыс
Екі топқа М.Әуезовтың <<Қараш-қараш оқиғасы>> әңгімесі мен <<Көксерек>> повесінің ішінен төл сөз, автор сөз және төлеу сөздерді тауып,мысал келтіру арқылы постер қорғайды.
Сабаққа мақсат қояды.
Сабақ төл сөз бен автор сөз екендігін түсінеді. Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды. Төл сөз бен автор сөзінің ережесін айтып, түсіндіреді. Мысал келтіреді.
Түсіну
236-жаттығу
Қолдану
1.Жұптық жұмыс
Сыни тұрғыда ойлауға арналған тапсырмалар орындайды.
Суреттерге қарап төл сөз бен автор сөзін кірістіре отырып, мәтін құрастырады.
Сергіту сәті
<<Қар көшкіні>>
Ойынның шартарын түсіндіреді
әр оқушы өз есімінің басқы әрпіне байланысты өздеріне лайық сын есім (эпитет) құрап, кезегімен айтады.
Талдау
<<Мәуелі ағаш>> ойыны арқылы пікір алмасу
Сұрақтар негізінде өз ойларын ортаға салып, даналық сөздермен жұмыс жасауға баулиды.
Көкенсітер мен жемістердің суреттерінде сұрақтар берілген,сол сұрақтарға жауап береді. Көкеніс пен жеміс тобы болып қайтадан екі топқа бөлінеді.
Жинақтау
Топта жұптасу жұмыстарында өзін-өзі бағалау, өзгені бағалауды жүзеге асыру. Алған білімдерін жинақтау.
Төл сөз бен автор сөздерін қатыстырып диалог құрады.
Бағалау
Сабақ барысындағы оқушы көзқарасы білім деңгейін бағалау
Оқушылардың сабақ барысындағы көрсеткен білімдерін өздері қалай бағалағанын тыңдау
Бағалау парағы арқылы әр топ мүшесі бірін-бірі бағалайды.
Үй жұмысы
<<Әке мен бала>> тақырыбына диалог құрау
Рефлексия
Сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады
Мәуелі ағашын қойып, оқушылар өз ойларын стикерге жазып, ағашқа іледі. Стикерлер тарату
Сабақта түсінгенім...
Сабақта түсінбегенім.
Стикерлерге сабақ туралы жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz