Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ

Пәні Қазақ тілі

Пән мұғалімі Салкынбаева Ж. Т.

Сабақтың тақырыбы Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: Оқушылар төл сөз бен автор сөздері туралы білімдерін тереңдетеді.

2. Дамытушылық: Мәтін, сұрақ-жауап, грамматикалық тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын дамытады, шығармашыл қабілеттері қалыптасады.

3. Тәрбиелік: Топтық, жұптық жұмыстарда өзін-өзі ұстау мәдениетін үйренеді, тәрбиеленеді.

Міндеттері: Төл сөз бен автор сөздер туралы ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйренеді.

Оқушыларды өзіндік жұмыс істейді, ізденеді, өзін-өзі бағалауға үйренеді.

Іздену жұмысы бойынша білген мәліметтерін ортаға сала отырып, сұрақтарға жауап іздейді.

Оқыту нәтижелері:

тапсырмаларды орындап, талдау жасайды

ойын дәлелді жеткізеді;

пікір алмасады;

белсенділіктері артады ;

өзіне және өзгелердің ісіне талдау жасайды.

Түйінді идеялар:

теориялық білімдерін іс жүзінде дәлелдей алу;

тақырыпты ашып, мағлұматтар алады;

сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;

тапсырмамен бірлесіп, тиянақты жұмыс жасау қабілеттерін жетілдіру.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтастыру, сұрақ-жауап, пікірлесу, талдау

Сабақтың көрнекілігі: Стикер, постер, маркер, слайд, кітап, үлестірмелі сызбалы қағаздар

Сабақтың байланысы: әдебиет, орыс тілі

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгендеу.

-Балалар стикерде жазылған әншінің әнін айту арқылы екі топқа бөлінеді.

Бүгін сабақта өздеріңді бағалайсыңдар. Бағалау парағын алдын-ала үлестіріп беремін.

1. Үй тапсырмасын жинақтау

Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегі құрастыру.

Жаңа сабақ. Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ

кезең
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
кезең:
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Тұлғаралық байланыс орнату. Сыныппен амандасу.

2. «Жақсы тілек»тренингі. Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру. Төл сөз бен төлеу сөз және автор сөзді қатыстырып өтірік өлең немесе ертегілерін тексеремін.
Оқушының іс-әрекеті: Әрқайсысы өз жұмыстарын оқиды
кезең: Білу
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: Постермен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Екі топқа М. Әуезовтың «Қараш-қараш оқиғасы» әңгімесі мен «Көксерек» повесінің ішінен төл сөз, автор сөз және төлеу сөздерді тауып, мысал келтіру арқылы постер қорғайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Сабаққа мақсат қояды.

Сабақ төл сөз бен автор сөз екендігін түсінеді. Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды. Төл сөз бен автор сөзінің ережесін айтып, түсіндіреді. Мысал келтіреді.

кезең: Түсіну
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: 236-жаттығу
кезең: Қолдану
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: 1. Жұптық жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сыни тұрғыда ойлауға арналған тапсырмалар орындайды.
Оқушының іс-әрекеті: Суреттерге қарап төл сөз бен автор сөзін кірістіре отырып, мәтін құрастырады.
кезең: Сергіту сәті
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: «Қар көшкіні»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ойынның шартарын түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: әр оқушы өз есімінің басқы әрпіне байланысты өздеріне лайық сын есім (эпитет) құрап, кезегімен айтады.
кезең: Талдау
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: «Мәуелі ағаш» ойыны арқылы пікір алмасу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сұрақтар негізінде өз ойларын ортаға салып, даналық сөздермен жұмыс жасауға баулиды.
Оқушының іс-әрекеті: Көкенсітер мен жемістердің суреттерінде сұрақтар берілген, сол сұрақтарға жауап береді. Көкеніс пен жеміс тобы болып қайтадан екі топқа бөлінеді.
кезең: Жинақтау
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: Топта жұптасу жұмыстарында өзін-өзі бағалау, өзгені бағалауды жүзеге асыру. Алған білімдерін жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Төл сөз бен автор сөздерін қатыстырып диалог құрады.
Оқушының іс-әрекеті:
кезең: Бағалау
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: Сабақ барысындағы оқушы көзқарасы білім деңгейін бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың сабақ барысындағы көрсеткен білімдерін өздері қалай бағалағанын тыңдау
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағы арқылы әр топ мүшесі бірін-бірі бағалайды.
кезең: Үй жұмысы
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрау
кезең: Рефлексия
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет: Сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәуелі ағашын қойып, оқушылар өз ойларын стикерге жазып, ағашқа іледі. Стикерлер тарату

Сабақта түсінгенім . . .

Сабақта түсінбегенім.

Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге сабақ туралы жазады.

Ұқсас жұмыстар
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Айтыс- қазақтың төл өнері
Айтылған сөз
Сабақтас құрмалас сөйлем
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
Бәрін білетін кітаптар
Қасиетті сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz