Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Табиғат және адам. Физика - табиғат туралы ғылым

Сабақ : Табиғат және адам. Физика - табиғат туралы ғылым. §1,2
Мектеп: <<Сәулет>> мектеп-лицейі
Күні: 4.09.2015
Мұғалімнің есімі:Бисенова Г.М.
Сынып: 7а
Қатысқандар саны: 15
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

Физика ғылымы туралы негізгі түсінікті қалыптастыра отырып мақсатын түсінеді және кейбір физикалық құбылыстардың себептерін шығу тарихын зерттеуге, жаңалыққа құмар болуға дағдыланады.
Күтілетін нәтижелер
А. Физика ғылымының негізгі мақсатын, физикалық құбылыстарды біледі;
В. Айналасындағы болып жатырған құбылыстарды бақылай алады;
С. ХХ ғасырдағы 4 жетістітктерін талдап, маңыздылығын бағалайды және қазіргі кездегі жаңалықтармен ой бөліседі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру. Амандасу.
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қауіпсіздік ережесіне қол қояды.

Суретті болжау

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерін айтады.

Оқушылар видео көріп, физикалық шамалар туралы мәлімет алады және осыған дейінгі білімдерімен байланыстырып сұраққа жауап береді.

Бағдаршам әдісі

Мадақтау

Қауіпсіздік журналы

Слайд

Сұрақтар жазылған парақтар

Табиғат құбылыстары жөніндегі видео
Ортасы
Миға шабуыл:
І. Сіздердің ойларыңызша физика нені зерттейді?
ІІ. Физика басқада жаратылыстану ғылымдарымен байланысты бола алама?
ІІІ. Қандай ғылымдармен байланысты болуы мүмкін?
ІҮ. Физика ғылымының пайда болуы неден басталды және нені дамытуға көмектесті.
Демонстрация
Стакандағы су, мұз кесегі, қайнаған судан шыққан бу. Бұл бір ғана заттан тұрады. Су тамшыларынан, бірақ үшеуі үш түрлі-сұйық, қатты, газ.
Сонымен бір заттың өзі үш күйде бола алады. Қатты, сұйық, газ.
1. Кестеде денелердің мысалдары келтірілген. Оң жақтағы графаға осы денелердің қандай заттардан тұратынын жазыңдар.

Дене
Зат
Терезе

Шыны стақан

Ағаш қасық

Темір пышақ

Қаламсап

Қарындаш

2. Төменде аталған заттар мен денелерден: қар, гүл, ұшақ, су, стақан, алюминий, бор, қағаз, заттарын бір бағанға, денелерін екінші бағанға жеке көшіріп жаз.

Заттар
Денелер

3. Төменде көрсетілген техникалардың атын және олардың не үшін қолданылатынын жаз:_____________________________________________________
___________

Мадақтау

Критерий арқылы

Бағдаршам арқылы

Мұз кесегі, ыстық су, суық су

Екі жақты түсіндірме күнделігі

Қызыл, сары, жасыл түстер

Аяқталуы
<<Он сұрақ>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Маңдайына қағаз жапсырып алып, сұрақтарға жауап береді.
Бас бармақ әдісі
Сөз жазылған стикерлер
Үйге тапсырма
§1,2, оқу . Шығармашылық жұмыс: 1 - тапсырма (2) Екі - үш табиғат құбылыстары туралы айту, әңгіме жазу.

Ұқсас жұмыстар
Физика және техника
Абайдың табиғат туралы өлеңдері
Жарық құбылыстары
7 сынып "физика және астрономия - табиғат туралы ғылымдар" және "заттың құрылысы" тарауларына арналған орта мерзімді жоспарлау
Абайдың табиғат лирикасындағы физикалық құбылыстар
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Сайыстың кезеңдері
Физиканы Шәкәрім мұраларымен байланыстырып оқыту
Пәндер