Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Егіншілік пен мал шаруашылығы

Батыс Қазақстан облысы
Шыңғырлау ауданы
Тасмола ауылы
Тасмола орта жалпы білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі:Утенова Кумыс Филановна

4 сынып
Дүниетану.
Сабақтың тақырыбы: Егіншілік пен мал шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: Қазақстан ауылшаруашылығының басты салалары - егіншілік пен мал шаруашылығы туралы түсіндіру.
Сабақтың міндеттері:
1.Алған білімдерін саралап,талдауды үйрету.
2.Танымдық белсенділігін,логикалық ойлау қабілетін дамыту.
3.Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивті тақта,суреттер,Венн диаграммасы,топтастыру.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілі:Сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу,түгендеу.Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Қызығушылығын ояту.
Дүниетану жер шары,
Дүниетану ел шары.
Табиғатты зерттейтін,
Білімнің төл кітабы.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау .
"Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары"тарауының "Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері"тақырыбы бойынша түсінік айту.
Қазақстанның Қызыл кітабына енген бір өсімдік немесе жануар туралы шағын мақаланы оқыту.
Өз жеріңдегі су қоймалары туралы әңгімелеу.
Топырақтың құнарлығын сақтау үшін қандай шаралар қолданылады?
ІІІ. Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс
Жұмбақтар жасыру
Бұтақта ілініп тұрамын,
Піскенде себетке құладым. (Алма)

Өсірдім ұлпа қар,
Шешуін кім табар? ( Мақта)

Әкеміз ала баспақ асырады,
Күз келсе соямын деп асығыды.
Баспағым бойын шөпке жасырады.
Еті қызыл, терісі жасыл әлі. (Қарбыз )

Өсірер тың дала,
Көшірер қамбаға.
Айналар ұңға да,
Айналар нанға да. (Бидай)
Начало формы

Мағынаны тану.
Ауылшаруашылығы сөзіне ассоциация .

Ауылшаруашылық

Өсімдік шаруашылығы Мал шаруашылығы

Дәнді дақыл Бақша Егістік

Оқулықпен жұмыс.
1.Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.
-Егіншаруашылығына не жатады?
-Өсіру дегенді қалай түсінесіңдер?
"Керек өсімдікті тап"дидактикалық ойын
Өсімдіктің аты
Қай топқа жатады?
Қайда өсіреді?
Өсіп тұрған өсімдіктің қай бөліктері көзге көрінеді?
Бұл өсімдікті не үшін пайдаланады?
2.Мәтіннің мал шаруашылығы жөнінде жазылған бөлігін оқып,сұрақтарға жауап береді.
-Мал шаруашылығы деген не?
-Малшының еңбегі туралы не білдіңдер?
-Мал шаруашылығы мен өндірістің арасында қандай байланыс бар?Дәлелдеңдер.
Проблемалық жағдайды шешу.
Пікір айту.
ІҮ.Сергіту сәті:
Ал, балалар тұрайық,

Алақанды ұрайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары төмен қарайық
Орнымызды табайық

Ү. Қорытынды. Венн диаграммасы
Суреттерді көре отырып, оқушылар ойларын жинақтап, қорытынды жасайды.

Егіншілік Мал шаруашылығы

Ортақ қасиеті
Бағалау
ҮІ. Үйге тапсырма:
1.Мазмұнын айту
2. Мал шаруашылығында, егін шаруашылығында қолданылатын машиналардың суретін салып келу.
3. Ауылда малды қалай бағады?(Әңгіме жазу.)

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Топ жетекшілері топ
Үйсін билеушісі
Қазақстан жер аймақтарының шаруашылығы
Ғұндардың тұрмысы
Егіншілік және мал шаруашылғы
Мұқағали өлеңдері - география сабағында
XVII-XVIII ғғ. Иран
Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар
Бақылау шығарма
Пәндер