4-сынып Дүниетану сабақ жоспары: Егіншілік пен мал шаруашылығы

Батыс Қазақстан облысы

Шыңғырлау ауданы

Тасмола ауылы

Тасмола орта жалпы білім беретін мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі:Утенова Кумыс Филановна

4 сынып

Дүниетану.

Сабақтың тақырыбы: Егіншілік пен мал шаруашылығы.

Сабақтың мақсаты : Қазақстан ауылшаруашылығының басты салалары - егіншілік пен мал шаруашылығы туралы түсіндіру.

Сабақтың міндеттері:

1. Алған білімдерін саралап, талдауды үйрету.

2. Танымдық белсенділігін, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

3. Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, Венн диаграммасы, топтастыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Қызығушылығын ояту.

Дүниетану жер шары,

Дүниетану ел шары.

Табиғатты зерттейтін,

Білімнің төл кітабы.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау .

"Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары"тарауының "Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері"тақырыбы бойынша түсінік айту.

Қазақстанның Қызыл кітабына енген бір өсімдік немесе жануар туралы шағын мақаланы оқыту.

Өз жеріңдегі су қоймалары туралы әңгімелеу.

Топырақтың құнарлығын сақтау үшін қандай шаралар қолданылады?

ІІІ. Жаңа сабақ

Дәптермен жұмыс

Жұмбақтар жасыру

Бұтақта ілініп тұрамын,
Піскенде себетке құладым. (Алма)

Өсірдім ұлпа қар,
Шешуін кім табар? ( Мақта)

Әкеміз ала баспақ асырады,
Күз келсе соямын деп асығыды.
Баспағым бойын шөпке жасырады.
Еті қызыл, терісі жасыл әлі. (Қарбыз )

Өсірер тың дала,
Көшірер қамбаға.
Айналар ұңға да,
Айналар нанға да. (Бидай)

Начало формы

Мағынаны тану.

Ауылшаруашылығы сөзіне ассоциация .

Ауылшаруашылық

Өсімдік шаруашылығы Мал шаруашылығы

Дәнді дақыл Бақша Егістік

Оқулықпен жұмыс.

1. Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.

-Егіншаруашылығына не жатады?

-Өсіру дегенді қалай түсінесіңдер?

"Керек өсімдікті тап"дидактикалық ойын

Өсімдіктің аты

Қай топқа жатады?

Қайда өсіреді?

Өсіп тұрған өсімдіктің қай бөліктері көзге көрінеді?

Бұл өсімдікті не үшін пайдаланады?

2. Мәтіннің мал шаруашылығы жөнінде жазылған бөлігін оқып, сұрақтарға жауап береді.

-Мал шаруашылығы деген не?

-Малшының еңбегі туралы не білдіңдер?

-Мал шаруашылығы мен өндірістің арасында қандай байланыс бар?Дәлелдеңдер.

Проблемалық жағдайды шешу.

Пікір айту.

ІҮ. Сергіту сәті :

Ал, балалар тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Біз демалып алайық.

Оңға, оңға түзу тұр,

Солға, солға түзу тұр

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым.

Жоғары төмен қарайық

Орнымызды табайық

Ү. Қорытынды . Венн диаграммасы

Суреттерді көре отырып, оқушылар ойларын жинақтап, қорытынды жасайды.

Егіншілік Мал шаруашылығы

Ортақ қасиеті

Бағалау

ҮІ. Үйге тапсырма:

1. Мазмұнын айту

2. Мал шаруашылығында, егін шаруашылығында қолданылатын машиналардың суретін салып келу.

3. Ауылда малды қалай бағады?(Әңгіме жазу. )


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәні: Егіншілік пен мал шаруашылығы - сабақ жоспары
Дүниетану сабағы: Қазақстандағы егіншілік пен мал шаруашылығы туралы оқу-әдістемелік жоспар
Ашық сабақ: 9-сынып - Жер шаруашылығы, мал шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстандағы көшпелі мал шаруашылығы
Дүниетану сабағы: Мұрат атай мәтіні негізінде көктем мезгілі мен мал шаруашылығы тақырыбын оқыту
Ежелгі Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы: темір дәуіріндегі өнімді шаруашылық
6-сынып тарих сабағы: Көшпелі мал шаруашылығы - өнімді шаруашылықтың пайда болуы, дамуы және ерекшеліктері
9-сынып географиясы бойынша қысқа мерзімді жоспар: Қазақстан - мал шаруашылығы аймағы
Мал шаруашылығы: төрт түліктің ерекшеліктері және ұлттық тәрбиелік мәні
Өкініш әңгімесі арқылы мал шаруашылығы мен еңбекке тәрбиелеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz