Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту

Коучинг жоспары.

Сабақтың тақырыбы:
"Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту"

Мақсаты:
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу.
Мұғалімдер диалог арқылы оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды.
Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жолдармен танысады.
Күтілетін нәтиже:
Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.
Барлық жасаған іс-әрекеттеріне рефлексия жасайды;
Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді пайдалана біледі
Түйінді идеялар:
Мұғалімдер диалогты жаңаша қолдану арқылы оқушылардың терең ойлауы мен сыни тұрғысынан ойлауға жетелеуде тиімді құрал екеніне көз жеткізеді.
Сыныпта қолдану арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығы артады

Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
7 мин
1.<<Мен басқаның көзімен>>. Шеңберде тұрып мұғалімдер қасындағы мұғалімге бір жағымды мінезін айтуды ұсынамын.
2.Суреттер тарату
1. Шеңберде тұрып қасындағы мұғалімге бір жағымды мінезін айтады.
2.Суреттер бойынша топтасады
10 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде бейнефильм көрсетіледі. <<Диалог папугаев>>

Тапсырма №1 <<Бір айналымды сұхбат>> әдісі бойынша топ бір-біріне сұрақ қоя отырып, диалог құруды ұйымдастырамын.
Бейнефильм мазмұны бойынша <<Бір айналымды сұхбат>> әдісі бойынша әр топ сұрақтарға жауап береді, өз ой тұжырымдарын қорытындылайды.

10 мин

Презинтация: Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері әңгіме- дебат, топтық әңгіме,зерттеушілік әңгіме туралы таныстырылым жасау

Тыңдайды және бақылайды,, өз ой қорытындыларын жасайды.Диалогті оқыту туралы мағлұмат алады.
3 мин
Сергіту сәті <<Қара жорға>> биі
Би билеп серпіледі.

20 мин
Тапсырма №2 Сиқырлы кемпірқосақ әдісі бойынша <<Ана аманаты>> мәтінін талдау.Топтарға кемпірқосақ бөліктері беріледі де өздеріне тапсырылған мәтіннің үзіндісі бойынша оқиға желісін реттілікті сақтай отырып жинақтап әңгімелеу тапсырылады.
Стикерлер түсімен бөлінеді.Мәтінмен жұмыс жасайды.
15-минут

15-минут
Тапсырма №3 <<Болжау>> әдісі бойынша <<Веснаның оқиғасы>> мәтіннің бөліктерін кезегімен таратып,әрі қарай не болады деп ойлайсыз, болжауларын ұсынамын. Тапсырма №4 1.Весна кемсітуге ұшырады деп санайсыз ба? Неге?-Егер <<ия>> десеңіз, сіздің пікіріңізше дүкен не істеу керек еді?
2.Бұл жағдайда Весна не істей алады? Веснаның ұлты сыған емес достары оған әділеттілікке жетуге көмектесулері керек деп ойлайсыз ба? Қалай?
Мәтінмен жұмыс жасай отырып зерттеушілік,әңгіме дебат жүргізу барысымен танысады.
5- мин
Кері байланыс : <<Мадақтау бутердроды>> <<1-бөлік-не ұнады,2-бөлік-нені жақсарту керек,3-бөлік-маған ұнады,бірақ...>> деп стикерге жазуларын ұсынамын
Алғысын білдіру
Алған әсерлерін жазып,даму ағашына жапсырады

Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай

Ұқсас жұмыстар
Өлең тілі
Заманауи мұғалим, мұғалімнің кәсіпқойлығы
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Диалогтік оқыту туралы іс-әрекетті зерттеу
Диалог арқылы оқыту
Талантты және дарынды балаларды оқыту: диалогтық оқыту
Сындарлы оқытудағы тәсілдердің тиімділігі
Орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Пәндер