Мұғалімдерге арналған Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша коучинг жоспары (Қазан 2014)

Коучинг жоспары.

Мерзімі: қазан 2014 ж

Сабақтың тақырыбы:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Сын тұрғысынан ойдаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы.
Сабақтың тақырыбы:: Түйінді идеялар:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Сын тұрғысынан ойлай отырып, логикалық ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сабақтың тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Сабақтың тақырыбы:: Оқыту әдістері:
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»:

Бейнефильм «Бәрі өз қолында»

Миға шабуыл

Блум таксономиясы

Сергіту сәті

Постер жасау

Кері байланыс

Сабақтың тақырыбы:: Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: Бөлінетін уақыт
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: 5 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Шаттық шеңберінде шеңберге тұрып, бір-біріне ізгі тілектерін білдіруді ұсынамын
Шаттық шеңберінде ізгі тілектерін айтады
Сабақтың тақырыбы:: 7 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»:

Қатысушыларға кіріспе ретінде «Бәрі өз қолында» бейнефильм көрсетіледі.

Бейнефильм бойынша сыни тұрғыдан сұрақтар қою

Бейнефильді көру арқылы сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы:: 10 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»:

Миға шабуыл

  1. Оқушылардың ойлау дағдысын қалыптастыру үшін сіздің іс-әрекетіңіз

2. Сыни оқытуды қолдану не үшін керек?

3. Басқаша оқыту деген не ?
4. Сіз қалай басқаша оқытар едіңіз?
Сіздіңше оқытудың 5 түрін жазып беріңізші ?

5. Сіз сабақта қандай сұрақтар қоясыз ? Нәтижесі қандай?

Сабақтың тақырыбы:: 10 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»:

Сын тұрғысынан ойлау

Блум таксаномиясы сұрақтар стратегиясы

Сабақтың тақырыбы:: 3 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Сергіту сәті
Видео көріп тамашалайды
Сабақтың тақырыбы:: 20 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»: Блум таксономиясының ойлау деңгейлеріне сұрақтар мен тапсырмалар түзу, постер жасау, талдау.
Блум таксаномиясының ойлау деңгейлерін, жоспар түзуді меңгереді
Сабақтың тақырыбы:: 5 мин
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»:

Кері байланыс

Сын тұрғысынан ойлау тақырыбына байланысты бір сөз ассоциация жазады. Жазылған барлық сөздерді қатыстырып, жұрнақ, жалғау арқылы бір сөйлем құрастыру.

Алғысын білдіру

Құрастырған сөйлемдерге талдау жасалады.

Коучты өткізген: Бегалиева Құралай


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау модулі бойынша коучинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы оқытудың тиімділігін арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған коучинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы негізінде ондық бөлшектерді қосуға арналған сабақ жоспары
Бейімбет Майлиннің Күлпаш әңгімесін талдауға арналған сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша әдебиет пәнінен ашық сабақ
Сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалана отырып оқушылардың ойлау белсенділігін арттыру: коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study тәжірибесі
Арықбаева Асылкүл: Сын тұрғысынан ойлауға және талантты балаларды оқытуға арналған коучинг жоспары
Ағылшын тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушы тұлғасын қалыптастыру
Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту: әдіс-тәсілдер мен сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сыни тұрғысынан ойлау: коучинг сессиясы мен оқыту үшін бағалау семинар жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz