Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі

Коучинг жоспары.
Сабақтың тақырыбы:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.
Мақсаты:
-Топтық жұмыстарды ұйымдастыру - оқушылардың бірлескен оқуын қалыптастырудың құралы екендігін түсіндіру.
-Топтық жұмыс түрлерін меңгерте отырып, мұғалімдедің тәжірибесін жетілдіру.
Күтілетін нәтиже:
Кәсіби дағдыларды қалыптастыратын жаңа мүмкіндіктер туындайды;
-сабаққа дайындалу деңгейі артады;
- оқу үдерісін қызықты етеді;
-шығармашылық деңгейі шыңдалады;
-бірлескен оқуды ұйымдастырудың мәнін түсінеді.
-мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде топтық жұмысты тиімді қолдана алады.
Түйінді идеялар:
Топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
<<Ақ тілек>>
Түрлі - түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: парта, кітап, айна, тау т.с.с..
Топқа бөлу. Стикерде жазылған <<мектеп>> және <<өнер>> тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.

Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .
<<Мектеп>> тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал <<өнер>> тақырыбына қатысты сөздер екінші топ болады.

8 мин
Тапсырма №1 <<Кластер>> Топтық жұмыс жайында не білесіз?
Өз ойларын топтастырады

16- мин

Топтық жұмыс түрлері туралы мәлімет Топтық жұмысты сабақта қолдану жолдары туралы айтамын
Топтық жұмыс түрлері туралы презентация.Топтық жұмыс жеке шешуге болатын тапсырмаларды емес,анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді көздейді.Кез келген команда барлық мүшелері білетін және түсінетін жалпы ережелерді басшылыққа алу керек. Ол топтың әрбір мүшесінің одан не күтетіндігін жұмыс қалай бөлінетіндігін және қолдау көрсетілетіндігін, сондай-ақ нәтижелерге қалай қол жеткізетіндігін білулері қажет.
Топтағы оқушылардың саны оқушылар арасындағы сонымен қатар оқушылармен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты барынша тиімді қаитамсыз етуі тиіс.Топтың көлемі мен саны теңдікте орнату тиіс,Мысалы көптеген шағын топтарда немесе жұптарда шектеулі уақытты тиімді жұмыс істей алады. Белгілі топтарда тапсырманы айрықша тиімді орындау үшін, мұғалім топ қатысушылар саны қанша болатынын анықтап алуы қажет. Мұғалімдер топтық жұмыстарды ұйымдастырып және оны қолдап отыруы қажет, сонымен қатар, тапсырманы орындағаннан кейін оны талдауға уақыт беру керек.сабақ аяқталған соң мұғалім оқушыларды топтағы жұмыс түрлері жайлы және оның нәтижелері жайлы бағаланып, қортынды жасау керек.

Топтық жұмысты сабақта қолдану жолдарын біледі
3 мин
Сергіту сәті
Ырғақты әнге жаттығулар жасау.

Ырғақты әнге жаттығулар жасайды.

20- мин
Тапсырма №2
І топ. Ұялы телефонның пайдасы

ІІ топ. Ұялы телефонның зияны жайында постер қорғау

Топтық жұмыс жасайды,өз идеяларын ұсынады,қорғайды
15-минут
Тапсырма №3 топтық жұмыс: <<ДЖИГСО>> әдісі бойынша <<Бала Арман>> мәтінің талқылауға ұсынамын
Мәтінді оқып,талқылайды.Өздерінің ойларын ортаға салады,топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді
10-минут
Тапсырма№4 Шығармашылық тапсырма:Бос ыдысты>> толтыру
Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.
Қорытынды да:
Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;
Ұсақ тас- жеке басымызға тілейтін армандар;
Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;
Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс - өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын.
(қол шапалақтау арқылы бағалау).

Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.

Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай

Ұқсас жұмыстар
Тәжірибені үйлестірудегі әдістер
Физика сабағында оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану
УДК ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
ҒТАМР ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Модульдік технология
Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Шығармашылық жұмыс
Оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны қолдану
Қазіргі уақытта Сабақ үрдісінде ұлттық тәрбие берудің тиімділігі тақырыбында жұмыс жасауда
Көшбасшы жоспары
Пәндер