Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі

Коучинг жоспары.
-Топтық жұмыстарды ұйымдастыру - оқушылардың бірлескен оқуын қалыптастырудың құралы екендігін түсіндіру.
-Топтық жұмыс түрлерін меңгерте отырып, мұғалімдедің тәжірибесін жетілдіру.
Кәсіби дағдыларды қалыптастыратын жаңа мүмкіндіктер туындайды;
-сабаққа дайындалу деңгейі артады;
- оқу үдерісін қызықты етеді;
-шығармашылық деңгейі шыңдалады;
-бірлескен оқуды ұйымдастырудың мәнін түсінеді.
-мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде топтық жұмысты тиімді қолдана алады.
«Ақ тілек»
Түрлі -түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: парта, кітап, айна, тау т. с. с. .
Топқа бөлу. Стикерде жазылған «мектеп» және «өнер» тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.
Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .
«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ болады.
Топтық жұмыс түрлері туралы мәлімет Топтық жұмысты сабақта қолдану жолдары туралы айтамын
Топтық жұмыс түрлері туралы презентация. Топтық жұмыс жеке шешуге болатын тапсырмаларды емес, анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді көздейді. Кез келген команда барлық мүшелері білетін және түсінетін жалпы ережелерді басшылыққа алу керек. Ол топтың әрбір мүшесінің одан не күтетіндігін жұмыс қалай бөлінетіндігін және қолдау көрсетілетіндігін, сондай-ақ нәтижелерге қалай қол жеткізетіндігін білулері қажет.
Топтағы оқушылардың саны оқушылар арасындағы сонымен қатар оқушылармен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты барынша тиімді қаитамсыз етуі тиіс. Топтың көлемі мен саны теңдікте орнату тиіс, Мысалы көптеген шағын топтарда немесе жұптарда шектеулі уақытты тиімді жұмыс істей алады. Белгілі топтарда тапсырманы айрықша тиімді орындау үшін, мұғалім топ қатысушылар саны қанша болатынын анықтап алуы қажет. Мұғалімдер топтық жұмыстарды ұйымдастырып және оны қолдап отыруы қажет, сонымен қатар, тапсырманы орындағаннан кейін оны талдауға уақыт беру керек. сабақ аяқталған соң мұғалім оқушыларды топтағы жұмыс түрлері жайлы және оның нәтижелері жайлы бағаланып, қортынды жасау керек.
Сергіту сәті
Ырғақты әнге жаттығулар жасау.
Ырғақты әнге жаттығулар жасайды.
Тапсырма №2
І топ. Ұялы телефонның пайдасы
ІІ топ. Ұялы телефонның зияны жайында постер қорғау
Тапсырма№4 Шығармашылық тапсырма:Бос ыдысты» толтыру
Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.
Қорытынды да:
Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;
Ұсақ тас- жеке басымызға тілейтін армандар;
Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;
Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс - өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын.
(қол шапалақтау арқылы бағалау) .
Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz