Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі

Коучинг жоспары.

Сабақтың тақырыбы:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

-Топтық жұмыстарды ұйымдастыру - оқушылардың бірлескен оқуын қалыптастырудың құралы екендігін түсіндіру.

-Топтық жұмыс түрлерін меңгерте отырып, мұғалімдедің тәжірибесін жетілдіру.

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

Кәсіби дағдыларды қалыптастыратын жаңа мүмкіндіктер туындайды;

-сабаққа дайындалу деңгейі артады;

- оқу үдерісін қызықты етеді;

-шығармашылық деңгейі шыңдалады;

-бірлескен оқуды ұйымдастырудың мәнін түсінеді.

-мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде топтық жұмысты тиімді қолдана алады.

Сабақтың тақырыбы:: Түйінді идеялар:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.: Топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Сабақтың тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.: флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: Бөлінетін уақыт
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.: Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: 5 мин
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

«Ақ тілек»

Түрлі -түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: парта, кітап, айна, тау т. с. с. .

Топқа бөлу. Стикерде жазылған «мектеп» және «өнер» тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.

Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .

«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ болады.

Сабақтың тақырыбы:: 8 мин
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.: Тапсырма №1 «Кластер» Топтық жұмыс жайында не білесіз?
Өз ойларын топтастырады
Сабақтың тақырыбы:: 16- мин
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

Топтық жұмыс түрлері туралы мәлімет Топтық жұмысты сабақта қолдану жолдары туралы айтамын
Топтық жұмыс түрлері туралы презентация. Топтық жұмыс жеке шешуге болатын тапсырмаларды емес, анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді көздейді. Кез келген команда барлық мүшелері білетін және түсінетін жалпы ережелерді басшылыққа алу керек. Ол топтың әрбір мүшесінің одан не күтетіндігін жұмыс қалай бөлінетіндігін және қолдау көрсетілетіндігін, сондай-ақ нәтижелерге қалай қол жеткізетіндігін білулері қажет.

Топтағы оқушылардың саны оқушылар арасындағы сонымен қатар оқушылармен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты барынша тиімді қаитамсыз етуі тиіс. Топтың көлемі мен саны теңдікте орнату тиіс, Мысалы көптеген шағын топтарда немесе жұптарда шектеулі уақытты тиімді жұмыс істей алады. Белгілі топтарда тапсырманы айрықша тиімді орындау үшін, мұғалім топ қатысушылар саны қанша болатынын анықтап алуы қажет. Мұғалімдер топтық жұмыстарды ұйымдастырып және оны қолдап отыруы қажет, сонымен қатар, тапсырманы орындағаннан кейін оны талдауға уақыт беру керек. сабақ аяқталған соң мұғалім оқушыларды топтағы жұмыс түрлері жайлы және оның нәтижелері жайлы бағаланып, қортынды жасау керек.

Топтық жұмысты сабақта қолдану жолдарын біледі
Сабақтың тақырыбы:: 3 мин
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

Сергіту сәті

Ырғақты әнге жаттығулар жасау.

Ырғақты әнге жаттығулар жасайды.

Сабақтың тақырыбы:: 20- мин
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

Тапсырма №2

І топ. Ұялы телефонның пайдасы

ІІ топ. Ұялы телефонның зияны жайында постер қорғау

Топтық жұмыс жасайды, өз идеяларын ұсынады, қорғайды
Сабақтың тақырыбы:: 15-минут
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.: Тапсырма №3 топтық жұмыс: «ДЖИГСО» әдісі бойынша «Бала Арман» мәтінің талқылауға ұсынамын
Мәтінді оқып, талқылайды. Өздерінің ойларын ортаға салады, топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді
Сабақтың тақырыбы:: 10-минут
Сабақ үрдісінде топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі.:

Тапсырма№4 Шығармашылық тапсырма:Бос ыдысты» толтыру

Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қорытынды да:

Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас- жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс - өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын.

(қол шапалақтау арқылы бағалау) .

Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.

Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай


Ұқсас жұмыстар
Тәжірибені үйлестірудегі әдістер
Физика сабағында оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану
ҒТАМР ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Модульдік технология
Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Шығармашылық жұмыс
Оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны қолдану
Қазіргі уақытта Сабақ үрдісінде ұлттық тәрбие берудің тиімділігі тақырыбында жұмыс жасауда
Көшбасшы жоспары
Экономикалық білім беруде жаңа технологияның тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz