Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Коучинг жоспары.
Сабақтың тақырыбы:
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Мақсаты:
Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау. Оқу мен оқытудағы қиындықтарды жеңудің стратегиясын ұсыну.
Күтілетін нәтиже:
Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын және табысты оқытуға қол жеткізудің мәнін түсінеді
Түйінді идеялар:
кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық сипатта болады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Оқыту әдістері:
1.Тренинг <<Жұптасу>>
2. Бейнеролик <<Звезды на земле>>
3. <<Миға шабуыл>>
4. Таныстырылым
5. <<Фишбоун>> әдісі
6. Сергіту сәті
7. <<Кір жаятын жіп>> әдісі
8. Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
Жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімдер шаттық шеңберіне шақырып <<Жұптасу>> тренгі ойнатылады. Шарты: мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айту.
Щеңбер болып тұрады.
Мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айтады.
15 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде бейнефильм көрсетіледі.
<<Звезды на земле>>
Бейнефильм көріп, талдау жасайды
5 мин
<<Миға шабуыл>>
Бұл бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер?
Кедергі деген не? Оқытуда Сіз үшін кедергі болатын не? Оқуда бала қандай кедергілерге тап болады?
Сұрақтарға жауап береді.
Ассоциация құрады
10-минут
Таныстырылым көрсету
Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат беру
Мағлұмат алады
10-мин
Тапсырма№1 <<Фишбоун>> әдісі бойынша жұмыс жүргізу. <<Оқытуға әсер ететін факторлар>> үлестірме таратылады.
<<Фишбоун>> сызбасы арқылы оқытудағы кедергілер мен шешу жолдарын, содан шыққан шешімді бейнелейді.
-Әлеуметтік деңгейде кездесетін кедергілер
-Эмоциялық деңгейде кездесетін кедергілер
-Зияткерлік деңгейде кездесетін кедергілер
Нұсқау: Сіздер осы әдісті сабақтың қай бөлімінде қолданар едіңіз?
<<Фишбоун>> сызбасын толтырады, баяндамашы баяндама жасайды.
5 мин
Сергіту сәті
15-минут
Тапсырма №2 Мәтін таратылады
1-топқа:Мазасыз Альма
2-топқа:Дәрменсіз Ханна мәтінді талдау,оқушылардың оқуда қандай кедергіге тап болғанын,ондай оқушылармен қандай жұмыс жүргізіу керектігін анықтау
Мәтінді оқиды,зерттейді,талқылап қорытындысын шығарады.
10-минут
Тапсырма №3 <<Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар>> кестесін талқылау
Оқушылардың оқуына оң әсер ететін және оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторларды анықтайды.
5-минут
Тапсырма №4 <<Кір жаятын жіп>> әдісі
Оқытудағы кедергілер сөзіне ассоциация құру, параққа тұжырымдамалық карта жасатып, жіпке ілдіреді.
Жасалған тұжырымдамалық картасын жіпке іледі қорғайды
5- мин
<<Бес саусақ>> әдісі бойынша кері байланыс орнату
Алғысын білдіру
Саусақ суретін салып, сабақтан не алғанын жазады
Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай
Сабақтың тақырыбы:
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Мақсаты:
Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау. Оқу мен оқытудағы қиындықтарды жеңудің стратегиясын ұсыну.
Күтілетін нәтиже:
Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын және табысты оқытуға қол жеткізудің мәнін түсінеді
Түйінді идеялар:
кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық сипатта болады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Оқыту әдістері:
1.Тренинг <<Жұптасу>>
2. Бейнеролик <<Звезды на земле>>
3. <<Миға шабуыл>>
4. Таныстырылым
5. <<Фишбоун>> әдісі
6. Сергіту сәті
7. <<Кір жаятын жіп>> әдісі
8. Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
Жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімдер шаттық шеңберіне шақырып <<Жұптасу>> тренгі ойнатылады. Шарты: мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айту.
Щеңбер болып тұрады.
Мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айтады.
15 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде бейнефильм көрсетіледі.
<<Звезды на земле>>
Бейнефильм көріп, талдау жасайды
5 мин
<<Миға шабуыл>>
Бұл бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер?
Кедергі деген не? Оқытуда Сіз үшін кедергі болатын не? Оқуда бала қандай кедергілерге тап болады?
Сұрақтарға жауап береді.
Ассоциация құрады
10-минут
Таныстырылым көрсету
Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат беру
Мағлұмат алады
10-мин
Тапсырма№1 <<Фишбоун>> әдісі бойынша жұмыс жүргізу. <<Оқытуға әсер ететін факторлар>> үлестірме таратылады.
<<Фишбоун>> сызбасы арқылы оқытудағы кедергілер мен шешу жолдарын, содан шыққан шешімді бейнелейді.
-Әлеуметтік деңгейде кездесетін кедергілер
-Эмоциялық деңгейде кездесетін кедергілер
-Зияткерлік деңгейде кездесетін кедергілер
Нұсқау: Сіздер осы әдісті сабақтың қай бөлімінде қолданар едіңіз?
<<Фишбоун>> сызбасын толтырады, баяндамашы баяндама жасайды.
5 мин
Сергіту сәті
15-минут
Тапсырма №2 Мәтін таратылады
1-топқа:Мазасыз Альма
2-топқа:Дәрменсіз Ханна мәтінді талдау,оқушылардың оқуда қандай кедергіге тап болғанын,ондай оқушылармен қандай жұмыс жүргізіу керектігін анықтау
Мәтінді оқиды,зерттейді,талқылап қорытындысын шығарады.
10-минут
Тапсырма №3 <<Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар>> кестесін талқылау
Оқушылардың оқуына оң әсер ететін және оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторларды анықтайды.
5-минут
Тапсырма №4 <<Кір жаятын жіп>> әдісі
Оқытудағы кедергілер сөзіне ассоциация құру, параққа тұжырымдамалық карта жасатып, жіпке ілдіреді.
Жасалған тұжырымдамалық картасын жіпке іледі қорғайды
5- мин
<<Бес саусақ>> әдісі бойынша кері байланыс орнату
Алғысын білдіру
Саусақ суретін салып, сабақтан не алғанын жазады
Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz