Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары

Коучинг жоспары.
Сабақтың тақырыбы:
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Мақсаты:
Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау. Оқу мен оқытудағы қиындықтарды жеңудің стратегиясын ұсыну.
Күтілетін нәтиже:
Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын және табысты оқытуға қол жеткізудің мәнін түсінеді
Түйінді идеялар:
кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық сипатта болады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары

Оқыту әдістері:
1.Тренинг <<Жұптасу>>
2. Бейнеролик <<Звезды на земле>>
3. <<Миға шабуыл>>
4. Таныстырылым
5. <<Фишбоун>> әдісі
6. Сергіту сәті
7. <<Кір жаятын жіп>> әдісі
8. Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
Жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалімдер шаттық шеңберіне шақырып <<Жұптасу>> тренгі ойнатылады. Шарты: мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айту.

Щеңбер болып тұрады.
Мұғалімдер жұптасады бір-біріне педагогикалық ұстанымы, проблемалық тақырыбы оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айтады.

15 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде бейнефильм көрсетіледі.
<<Звезды на земле>>

Бейнефильм көріп, талдау жасайды

5 мин
<<Миға шабуыл>>
Бұл бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер?
Кедергі деген не? Оқытуда Сіз үшін кедергі болатын не? Оқуда бала қандай кедергілерге тап болады?

Сұрақтарға жауап береді.
Ассоциация құрады

10-минут
Таныстырылым көрсету
Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат беру

Мағлұмат алады
10-мин

Тапсырма№1 <<Фишбоун>> әдісі бойынша жұмыс жүргізу. <<Оқытуға әсер ететін факторлар>> үлестірме таратылады.
<<Фишбоун>> сызбасы арқылы оқытудағы кедергілер мен шешу жолдарын, содан шыққан шешімді бейнелейді.
-Әлеуметтік деңгейде кездесетін кедергілер
-Эмоциялық деңгейде кездесетін кедергілер
-Зияткерлік деңгейде кездесетін кедергілер
Нұсқау: Сіздер осы әдісті сабақтың қай бөлімінде қолданар едіңіз?
<<Фишбоун>> сызбасын толтырады, баяндамашы баяндама жасайды.

5 мин
Сергіту сәті

15-минут
Тапсырма №2 Мәтін таратылады
1-топқа:Мазасыз Альма
2-топқа:Дәрменсіз Ханна мәтінді талдау,оқушылардың оқуда қандай кедергіге тап болғанын,ондай оқушылармен қандай жұмыс жүргізіу керектігін анықтау
Мәтінді оқиды,зерттейді,талқылап қорытындысын шығарады.
10-минут
Тапсырма №3 <<Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар>> кестесін талқылау
Оқушылардың оқуына оң әсер ететін және оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторларды анықтайды.
5-минут
Тапсырма №4 <<Кір жаятын жіп>> әдісі
Оқытудағы кедергілер сөзіне ассоциация құру, параққа тұжырымдамалық карта жасатып, жіпке ілдіреді.
Жасалған тұжырымдамалық картасын жіпке іледі қорғайды
5- мин
<<Бес саусақ>> әдісі бойынша кері байланыс орнату
Алғысын білдіру
Саусақ суретін салып, сабақтан не алғанын жазады

Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай

Ұқсас жұмыстар
Оқытудағы кедергілер және одан шығу жолдары
Оқу мен оқытуды өз тәжірибесіне енгізгендегіөзгеріс жайлы рефлексивтік есеп
Оқытудағы жаңа тәсілдер
Өмір бір - ақ рет беріледі
Мектеп мұғалімдеріне арналған тренинг өту
Коуч сұрағы
Математика пәнін оқытуда бастауыш және негізгі орта білім деңгейлері арасындағы сабақтастық
Түсіну ойлау деңгейі
Сабақтас құрмалас сөйлем
Шет тілдер пән бірлестігі
Пәндер