Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Шешенің балаларын сүюі
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Қанатбаева Гүлжамал Қартаңбайқызы
Сабақ жоспарының құрылымы
Күні: 28.11.2013
Сыныбы: 4 <<Б>>
Пәні: Ана тілі
Пән мұғалімі: Қанатбаева Гүлжамал Қартаңбайқызы
1.Сабақ тақырыбы: <<Шешенің балаларын сүюі>>
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Білу: а) Міржақып Дулатұлының өмірі мен шығармашылығының қыр-сырын меңгеріп, тереңдей бойлату. Оқулықта берілген өлеңіне жан-жақты талдау жасай отырып, тақырыбын ашу;
ә) оқушыларды өз беттерінше әрекеттендіру арқылы сын тұрғысынан ойлауы мен жазуын дамыту;
б) оқушыларды ананы сүюге, құрметтеуге, сыйлай білуге баулу, тәрбиелеу.
Түсіну: Ананың адам өміріндегі алатын орны туралы білу.
Қолдану:Топтасып бірге жұмыс жасауға, ойын еркін жеткізуге, бір-бірін тыңдауға үйрету.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады):
Білу:Ананы қадірлеу, құрметтеу керектігін біледі, үйренеді. (барлығы)
Қолдану: Топта жұмыс істеу арқылы шығармашылыққа үйренеді, топтасып бірге жұмыс жасай алады(көпшілігі)
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу):
Топтық бағалау,бағалау парағын толтыру, екі жұлдыз, бір тілек әдісін пайдалану.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалаймын.
7.Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех.құрылғылар тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар, бағалау парақтары
Сабақ барысы
Уа-қыт
Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар
іс-әрекеті
Ресурстар
5 мин
Кіріспе
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырамын және жұмыс жоспарымен таныстырамын. Психологиялық ахуал қалыптастырамын.
1-қадам: Үй тапсырмасын сұрау. А.Байтұрсынов туралы білімдерін пысықтау.
2-қадам: Идеал тапсырма,автор жайлы түсінік алу
3-қадам: М.Дулатов туралы мәліметті толықтыру.
4-қадам:Мәтінмен жұмыс.(іштей оқу, тізбектей оқу
5-қадам:Топтық жұмыс
6-қадам: Сергіту сәті
7-қадам: Топтық жұмыс
8-қадам:Ыстық орындық
9-қадам: Проблемалық сұрақ
10-қадам:Үйге тапсырма
11-қадам:Бағалау
12-қадам:Сабақ рефлекциясы
Топ басшыны,
баяндамашыны,
бақылаушыны сайлайды.
презентация
5мин
Тұсаукесер
Өткен материалды бекіту мақсатында А.Байтұрсыновтың өмірі, шығармалары туралы сұраймын.
Оқушылар автор туралы ойларын ортаға салады, өзара пікір алысады.
Презента ция
Үлестірме қағаздар, плакаттар
5 мин
Негізгі бөлім
Оқушыларға жаңа сабаққа байланысты идеал тапсрма беріп, оны тыңдау, М.Дулатов туралы танысу.
Оқушылар М.Дулатовтың шығармалары туралы танысады.
Оқулық, үлестірме қағаздар, плакаттар
8мин
Оқушыларға жаңа тақырып хабарланады, мен мәнерлеп оқимын,оқушыларға іштей оқу тапсырылады,тізбектей оқу
тапсырылады.
1.оқушылар оқиды
2.сұрақтарға жауап береді
3.Жеке оқушылар сұраққа жауап беретін болады.
Презента ция,
оқулық,сұрақтар жазылған үлестірме лер
10 мин
Мәтін мазмұнына байланысты топтық тапсырмалар ұсынылады
I топ:Ананың балаға деген махаббаты
II топ:Баланың анаға деген махаббаты
III топ:Ана туралы 5 жолды өлең
Оқушылар топта талқылап,өз ойларын орындайды.
Оқушылар жауап береді
Сурет,
Ассоциация
2 мин
7 мин
Сергіту сәті
Топтық жұмыс:
1 - топ: <<Ана>> сөзіне қатысты сөз тіркестерін ата
2 - топ: <<Ана>> сөзіне ассоциация құр
3 - топ: Ана туралы мақал - мәтел жаз
3
мин
Қорытынды
Проблемалық сұрақ:
Біздің қоғамымызға қарттар үйі керек пе?
Ыстық орындық арқылы сабақты бекіту.
Үйге тапсырма: <<Шешенің балаларын сүюі>> өлеңін жаттау.
<<Менің анам>> тақырыбына эссе жазу Бақылаушылардың, топ басшылардың пікірлерін тыңдау
Өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады.
Ұнады, ұнаған жоқ бағандарына сабақ рефлекциясын жазады
Презентация
Сабақ жоспарының құрылымы
Күні: 28.11.2013
Сыныбы: 4 <<Б>>
Пәні: Ана тілі
Пән мұғалімі: Қанатбаева Гүлжамал Қартаңбайқызы
1.Сабақ тақырыбы: <<Шешенің балаларын сүюі>>
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Білу: а) Міржақып Дулатұлының өмірі мен шығармашылығының қыр-сырын меңгеріп, тереңдей бойлату. Оқулықта берілген өлеңіне жан-жақты талдау жасай отырып, тақырыбын ашу;
ә) оқушыларды өз беттерінше әрекеттендіру арқылы сын тұрғысынан ойлауы мен жазуын дамыту;
б) оқушыларды ананы сүюге, құрметтеуге, сыйлай білуге баулу, тәрбиелеу.
Түсіну: Ананың адам өміріндегі алатын орны туралы білу.
Қолдану:Топтасып бірге жұмыс жасауға, ойын еркін жеткізуге, бір-бірін тыңдауға үйрету.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады):
Білу:Ананы қадірлеу, құрметтеу керектігін біледі, үйренеді. (барлығы)
Қолдану: Топта жұмыс істеу арқылы шығармашылыққа үйренеді, топтасып бірге жұмыс жасай алады(көпшілігі)
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу):
Топтық бағалау,бағалау парағын толтыру, екі жұлдыз, бір тілек әдісін пайдалану.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалаймын.
7.Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех.құрылғылар тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар, бағалау парақтары
Сабақ барысы
Уа-қыт
Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар
іс-әрекеті
Ресурстар
5 мин
Кіріспе
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырамын және жұмыс жоспарымен таныстырамын. Психологиялық ахуал қалыптастырамын.
1-қадам: Үй тапсырмасын сұрау. А.Байтұрсынов туралы білімдерін пысықтау.
2-қадам: Идеал тапсырма,автор жайлы түсінік алу
3-қадам: М.Дулатов туралы мәліметті толықтыру.
4-қадам:Мәтінмен жұмыс.(іштей оқу, тізбектей оқу
5-қадам:Топтық жұмыс
6-қадам: Сергіту сәті
7-қадам: Топтық жұмыс
8-қадам:Ыстық орындық
9-қадам: Проблемалық сұрақ
10-қадам:Үйге тапсырма
11-қадам:Бағалау
12-қадам:Сабақ рефлекциясы
Топ басшыны,
баяндамашыны,
бақылаушыны сайлайды.
презентация
5мин
Тұсаукесер
Өткен материалды бекіту мақсатында А.Байтұрсыновтың өмірі, шығармалары туралы сұраймын.
Оқушылар автор туралы ойларын ортаға салады, өзара пікір алысады.
Презента ция
Үлестірме қағаздар, плакаттар
5 мин
Негізгі бөлім
Оқушыларға жаңа сабаққа байланысты идеал тапсрма беріп, оны тыңдау, М.Дулатов туралы танысу.
Оқушылар М.Дулатовтың шығармалары туралы танысады.
Оқулық, үлестірме қағаздар, плакаттар
8мин
Оқушыларға жаңа тақырып хабарланады, мен мәнерлеп оқимын,оқушыларға іштей оқу тапсырылады,тізбектей оқу
тапсырылады.
1.оқушылар оқиды
2.сұрақтарға жауап береді
3.Жеке оқушылар сұраққа жауап беретін болады.
Презента ция,
оқулық,сұрақтар жазылған үлестірме лер
10 мин
Мәтін мазмұнына байланысты топтық тапсырмалар ұсынылады
I топ:Ананың балаға деген махаббаты
II топ:Баланың анаға деген махаббаты
III топ:Ана туралы 5 жолды өлең
Оқушылар топта талқылап,өз ойларын орындайды.
Оқушылар жауап береді
Сурет,
Ассоциация
2 мин
7 мин
Сергіту сәті
Топтық жұмыс:
1 - топ: <<Ана>> сөзіне қатысты сөз тіркестерін ата
2 - топ: <<Ана>> сөзіне ассоциация құр
3 - топ: Ана туралы мақал - мәтел жаз
3
мин
Қорытынды
Проблемалық сұрақ:
Біздің қоғамымызға қарттар үйі керек пе?
Ыстық орындық арқылы сабақты бекіту.
Үйге тапсырма: <<Шешенің балаларын сүюі>> өлеңін жаттау.
<<Менің анам>> тақырыбына эссе жазу Бақылаушылардың, топ басшылардың пікірлерін тыңдау
Өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады.
Ұнады, ұнаған жоқ бағандарына сабақ рефлекциясын жазады
Презентация
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz