Функцияны туындының көмегімен зерттеу

Алгебра жән анализ бастамалары 10-сынып ҚМЖ

Пән мұғалімі: Досмуханова Бибигуль Камешовна

Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы

Жалпы білім беретін Оян орта мектебінің

математика пәні мұғалімі

Қазіргі уақытта сабақ тиімділігін арттыруда жаңа технологиялар кеңінен қолданылады. Бұл технологияларды қолданудың маңызы зор, себебі оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыруға, танымдық белсенділігін арттыруға көмектеседі. Тәжірибе алмасу мақсатында 10-сыныпқа алгебра пәнінен " Функцияны туындының көмегімен зерттеу " тақырыбында өткізілген сабақтың қысқа мерзімді жоспарының үлгісін ұсынып отырмын.

Сабақтың тақырыбы :
Функцияны туындының көмегімен зерттеу
Сабақтың тақырыбы :: Сілтеме :
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Жоспар, 10-сынып Алгебра және анализ бастамалары оқулық А. Е. Әбілқасымова, К. Д. Шойынбеков, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова Алматы «Мектеп»2010ж, А. Н. Шыныбеков Алматы «Атамұра»2014ж
Сабақтың тақырыбы :: Жалпы мақсаттары :
Функцияны туындының көмегімен зерттеу:

А) Білімділік:Функцияны зерттеу, оның қасиеттерін анықтауда білім мен дағдыларын қалыптастыру, функцияны зерттеуде білімдерін кеңейту, функция графигін салуда туындыны қолдану; ә) Дамытушылық:Алған білімдерін есептер шығаруда, зерттеуде қолдана білу, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, дамыту.

Б) Тәрбиелік:Ттоппен жұмыс жасауға, өз білімдерін тиімді пайдалауға тәрбиелеу.

Сабақтың тақырыбы :: Күтілетін нәтиже:
Функцияны туындының көмегімен зерттеу:

А) Туындыны пайдаланып функцияны зерттеп, графигін салады.

ә) Туындыны пайдаланып, есептер шығарады;

б) Теориялық білімдерін, практикамен байлаыстырып түсіндіреді, зерттейді

Сабақтың тақырыбы :: Табыс критерийі
Функцияны туындының көмегімен зерттеу:

А) Туындыны пайдаланып функцияны зерттеп, графигін салу.

ә) Туындыны пайдаланып, есептер шығаруды үйрену

б) Теориялық білімдерін, практикамен байланыстырып берілген функцияны зерттейді.

Сабақтың тақырыбы :: Түйінді идеялар:
Функцияны туындының көмегімен зерттеу:

Оқушылардың бүгінгі сабаққа білетін білімдері арқылы кіру:

Оқушылармен диалог құру арқылы сыни ойлауға үйрету, берілген білімді ұзақ мерзімге сақтауға ықпал ету;

Оқушыларды топпен бірлесе отырып, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;

Оқушылардың өзін-өзі бағалай білуі.

Сабақтың тақырыбы :: Тапсырмалар:
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Топтық жұмыс, «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі, жұптық жұмыс «Диалог», жеке жұмы, карточкамен жұмыс, тест орындау
Сабақтың тақырыбы :: Оқыту әдістері
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясы, диалогтік оқыту, блум таксономиясы, бағалау, АКТ «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі,
Сабақтың тақырыбы :: Сабақтың түрі :
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Жаңа сабақ
Сабақтың тақырыбы :: Сабақтың әдісі:
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Дәстүрлі емес, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы :: Көрнекілігі :
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Компьютер, интерактивті тақта, үлестірмелі қағздар, тест тапсырмалары, бағлау парағы, слайдтар, стикер, маркер,
Сабақтың тақырыбы :: Сабақ барысы:
Функцияны туындының көмегімен зерттеу:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақ

Сергіту сәті

Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)

Үйге тапсырма беру

Бағалау

Рефлексия

Сабақтың тақырыбы :: Уақыты
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: ресурс
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Қолданылатын әдіс -тәсілдер
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі.

1. Психологиялық дайындық

2. Оқушылар шеңбер құрып бір -біріне сәттілік тілейді.

3. Топқа бөлу. Стикер арқылы

4. Бағалау парағын тарату, бағалаушы сайлау.

Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ бағалаушысын сайлайды. Топ басшылары оқушылардың жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.
Топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы :: 4 мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Білу

ІІ Үй жұмысын тексеру

«Миға шабул» әдісі

І топ

Функция туындысын тап:

\[f(x)=4x^{3}-3x^{2}\]
1.

\[\nu\left(t\right)=\frac1S t^{5}-\frac13t^{3}\]

2.

\[x(t)={\frac{8}{\sqrt{t^{3}}}};\]

3.

\[S(r)=2p r^{2}+4\pi l r\]

4.

\[f(x)=a x^{4}+b x^{3}-{\frac{c}{x}}-d\]

5.

\[\textstyle y(t)=(3t-5)^{4}\]

6.

\[h(t)=v t+{\frac{g t^{2}}{2}}\]

7.

\[g(x)=\sqrt{x}+^{3}\!\sqrt{x}\]

8.

ІІ топқа сәйкестендіру тесті

1. Функцияның А. Нүктеде

өсінің жеткілікті өткенде

белгісі туынды

таңбасы

«-» тен «+»ке

2. Функцияның

б) аралықтың

кемуінің әр нүктесінде

жеткілікті f′(х) ›0

белгісі

3. Функция с) Нүктеден өткенде

максимумының туынды таңбасы

жеткілікті белгісі «+» тен «-»ке

ауысса

4. . Функция

минимумының Д. аралықтың

жеткілікті белгісі әр нүктесінде

f′( х) ‹0

Оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы үй тапсырмасын тексереді

Оқушылар өз жауаптарын топта талдап, топтан біреуі жауап береді.

Интербелсенді тақтада тексеріледі.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бірін-бірі бағалайды

Бір-бірін бағалау
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Түсіну

Диалогтық оқыту сұрақтары-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау

Әр топ бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
Сабақтың тақырыбы :: 15мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Қолдану

Жаңа сабақ

Топпен жұмыс «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі

І топ у= х 3 -3х 2 функциясын зерттеп графигін салу

ІІ топ у= х 3 2 -2 функциясын зерттеп графигін салу

Әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру

Оқушылар диалогқа түседі. Әр топ оқушылары өз постерін қорғайды. Қосыша сұрақтарға жауап береді.
Оқушы көшбасшы. АКТ
Сабақтың тақырыбы :: 2мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Сергіту сәті
Мойныңызды бұрмай сағат тілі бағытымен сынып қабырғасын шолып шығыңыз қабырғадағы стендте бейнеленген үшбұрышты көзіңізбен қарай отырып, сағат тіліне қарсы сынып тақтасын соған тең үшбұрышқа бейнелеңіз. Басыңызды солға бұрып, көкжиек сызығына көз салыңыз, сосын өз мұрныңыздың ұшына қараңыз. Көзіңізді жұмып, 5-ке дейін санап, көзіңізді ашыңыз.
Көзге арналған жаттығуды өткізеді.
Көзге арналған жаттығуды жасайды.
Сабақтың тақырыбы :: 10 мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Талдау

Топпен жұмыс «Бірге ойланайық» әдісі

Оқулықтан жұмыс

І топ №285 б)

ІІ топ №285 в)

Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды. Топтан бір оқушы шығып тақтаға жазады
Жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау. Бір -бірін бағалау.
Сабақтың тақырыбы :: 3мин
Функцияны туындының көмегімен зерттеу: Жинақтау,

Тест тапсырмасы беріледі.

Үлестірмелі парақша таратылады.

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды әркім өз деңгейіне қарай есепті шығарады. Жауабы интербелсенді тақта арқылы

Ұқсас жұмыстар
Функциялар және графиктер
Кері тригонометриялық функциялар
Туынды функцияны
Туынды және оның қолданылуы
Туынды тарауын қайталау
Сағат саны
Теңдеуге есептер шешу
Курстың міндеті
Мағынаны табу
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz