Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласы

Қысқа мерзімді жоспар 11-сынып

Пән мұғалімі: Досмуханова Бибигуль Камешовна

Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы

Жалпы білім беретін Оян орта мектебінің

математика пәні мұғалімі

Жаңа педагогикалық технологиялардың жиынтығы болатын білім берудегі жаңа формат тәсілінің теориялық неіздеріне сүйене отырып, практикаға енгізіліп жатқан жеті модульден құралған бағдарлама оқушылардың қалай оқу кректігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін өз ойын жеткізе алатындай сенімді, танымдық қызығушылығы мол оқушы қалыптастыруды мақсат етеді. Осы бағытты негізге ала отырып 11 - сыныпқа алгебра жән анализ бастамалары пәнінен "Анықталған интеграл . Ньютон -Лейбниц формул " тақырыбында өткізілген сабақтың қысқа мерзімді жоспарының үлгісін ұсынып отырмын.

І тоқсан
Күні 28. 09. 15 ж №12
І тоқсан: Сабақтың тақырыбы :
Күні 28. 09. 15 ж №12: Анықталған интеграл . Ньютон -Лейбниц формуласы
І тоқсан: Сілтеме :
Күні 28. 09. 15 ж №12: Жоспар, 11-сынып Алгебра және анализ бастамалары оқулық А. Е. Әбілқасымова, К. Д. Шойынбеков, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова Алматы «Мектеп»2010ж, А. Н. Шыныбеков Алматы «Атамұра»2014ж
І тоқсан: Жалпы мақсаттары :
Күні 28. 09. 15 ж №12:

А) Білімділік: Анықталған интеграл . Ньютон -Лейбниц формуласын, есептер шығаруда қолдануға үйрету. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлекция жасату; ә) Дамытушылық: Алған білімдерін есептер шығаруда, аудан табуда қолдана білу, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, дамыту.

Б) Тәрбиелік:Топпен жұмыс жасауға, өз білімдерін тиімді пайдалауға тәрбиелеу.

І тоқсан: Күтілетін нәтиже:
Күні 28. 09. 15 ж №12:

А) Анықталған интеграл . Ньютон -Лейбниц формуласын пайдаланып функцияны мәнін тауып, графигін салады.

ә) Ньютон -Лейбниц формуласын пайдаланып, есептер шығарады;

б) Теориялық білімдерін, практикамен байлаыстырып түсіндіреді, зерттейді

І тоқсан: Табыс критерийі
Күні 28. 09. 15 ж №12:

А) Анықталған интеграл . Ньютон -Лейбниц формуласын пайдаланып функцияны мәнін тауып , графигін салу.

ә) Ньютон -Лейбниц формуласын пайдаланып, есептер шығаруды үйрену

б) Теориялық білімдерін, практикамен байланыстырып берілген функцияны зерттейді.

І тоқсан: Түйінді идеялар:
Күні 28. 09. 15 ж №12:

Оқушылардың бүгінгі сабаққа білетін білімдері арқылы кіру:

Оқушылармен диалог құру арқылы сыни ойлауға үйрету, берілген білімді ұзақ мерзімге сақтауға ықпал ету;

Оқушыларды топпен бірлесе отырып, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;

Оқушылардың өзін-өзі бағалай білуі.

І тоқсан: Тапсырмалар:
Күні 28. 09. 15 ж №12: Топтық жұмыс, «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі, жұптық жұмыс «Диалог», жеке жұмы, карточкамен жұмыс, тест орындау
І тоқсан: Оқыту әдістері
Күні 28. 09. 15 ж №12: Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясы, диалогтік оқыту, блум таксономиясы, бағалау, АКТ «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі,
І тоқсан: Сабақтың түрі :
Күні 28. 09. 15 ж №12: Практикалық сабақ
І тоқсан: Сабақтың әдісі:
Күні 28. 09. 15 ж №12: Дәстүрлі емес, топтық жұмыс
І тоқсан: Көрнекілігі :
Күні 28. 09. 15 ж №12: Компьютер, интерактивті тақта, үлестірмелі қағздар, тест тапсырмалары, бағлау парағы, слайдтар, стикер, маркер,
І тоқсан: Сабақ барысы:
Күні 28. 09. 15 ж №12:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

Практикалық сабақ

Сергіту сәті

Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)

Үйге тапсырма беру

Бағалау

Рефлексия

І тоқсан: Уақыты
Күні 28. 09. 15 ж №12: ресурс
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Қолданылатын әдіс -тәсілдер
І тоқсан: 2 мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі.

1. Психологиялық дайындық

2. Оқушылар шеңбер құрып, « Амандасу » тренинг

Сәлем дос (қолдарымен амандасу)

Сен қалайсың (арқасынан қағады)

Сен қайда болдың ? (бір-бірінің құлақтарынан тартады)

Мен сағындым . (жүректерін қолдарына апарады)

Сен келдің (қолдарын жан-жаққа сермейді)

Келгенің тамаша болды !(Құшақтасады)

3. Топқа бөлу. Стикер арқылы

4. Бағалау парағын тарату, бағалаушы сайлау.

Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ бағалаушысын сайлайды. Топ басшылары оқушылардың жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.
Топқа бөлу
І тоқсан: 4 мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Білу

ІІ Үй жұмысын тексеру

«Миға шабул» әдісі

Топтарға тапсырма беру

Алғашқы функцияны табу кестесі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Функция

Алғашқы функцияның

жалпы түрі

f(x) =R

R - тұрақты

F(x) = kx + c

f(x) =x ɑ

ɑ \in Z, ɑ \neq -1

f(x) = 1 x \frac{1}{\sqrt{x}}
F(x) = 2 x + C \sqrt{x} + C
f(x) = sin x
F(x) = -cosx+C
f(x) = cos x
F(x) = sin x+C
F(x) = tg x +C
F(x) =-ctg x +C

Оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы үй тапсырмасын тексереді

Оқушылар өз жауаптарын топта талдап, топтан біреуі жауап береді.

Интербелсенді тақтада тексеріледі.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бірін-бірі бағалайды

Бір-бірін бағалау
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан:
Күні 28. 09. 15 ж №12:
І тоқсан: 2 мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Түсіну

Диалогтық оқыту сұрақтары-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау

Әр топ бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
І тоқсан: 15мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Қолдану

Топпен жұмыс «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі

І топ

Топтарға тапсырма беріледі. Тапсырманы жұппен, топпен талдау. Берілген сызықтар мен шектелген фигураның ауданын табу

Шешуі

ІІ топ аралығында косинусойдасымен ОХ осінің арасындағы фигураның ауданын табыңыз.

Шығарылуы:

у

0

Интеграл таңбасының алдындағы 2 коэфициенті сызбада симметриялы орналасуына байланысты.

Жауабы: 2.

Оқушылар диалогқа түседі. Әр топ оқушылары өз постерін қорғайды. Қосыша сұрақтарға жауап береді.

Оқушы көшбасшы. АКТ
І тоқсан: 2мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Сергіту сәті
Билейді
.
І тоқсан: 10 мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Талдау

Топпен жұмыс «Бірге ойланайық» әдісі

Оқулықтан жұмыс

І топ №285 б)

ІІ топ №285 в)

Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды. Топтан бір оқушы шығып тақтаға жазады
Жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау. Бір -бірін бағалау.
І тоқсан: 3мин
Күні 28. 09. 15 ж №12: Жинақтау,

Деңгейлік тапсырмасы беріледі.

Үлестірмелі парақша таратылады.

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды әркім өз деңгейіне қарай есепті шығарады. Жауабы интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.

Диалогтік, жеке жұмыс

Сумативті бағалау критерии арқылы бағалайды

І тоқсан: 2 мин

Ұқсас жұмыстар
Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы туралы
Интегралды есептеу
Анықталған интеграл жайлы ақпарат
Алғашқы функция және интеграл
Жазық фигуралар
Жобалай оқыту технологиялары
Интеграл
11 класс қысқа мерзімді жоспар
Алғашқы функция және интегралды есептеуге есептер шығару
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz