Файл қосу

Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласы

Пән: Әртүрлі
Қысқа мерзімді жоспар 11-сынып
Пән мұғалімі: Досмуханова Бибигуль Камешовна
Батыс Қазақстан облысы
Тасқала ауданы
Жалпы білім беретін Оян орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Жаңа педагогикалық технологиялардың жиынтығы болатын білім берудегі жаңа формат тәсілінің теориялық неіздеріне сүйене отырып, практикаға енгізіліп жатқан жеті модульден құралған бағдарлама оқушылардың қалай оқу кректігін үйреніп , соның нәтижесінде еркін өз ойын жеткізе алатындай сенімді,танымдық қызығушылығы мол оқушы қалыптастыруды мақсат етеді.Осы бағытты негізге ала отырып 11 - сыныпқа алгебра жән анализ бастамалары пәнінен "Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формул " тақырыбында өткізілген сабақтың қысқа мерзімді жоспарының үлгісін ұсынып отырмын.

І тоқсан
Күні 28.09.15 ж №12
Сабақтың тақырыбы :
Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласы
Сілтеме :
Жоспар, 11-сынып Алгебра және анализ бастамалары оқулық А.Е.Әбілқасымова ,К.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский,З.А.Жұмағұлова Алматы <<Мектеп>>2010ж,А.Н.Шыныбеков Алматы <<Атамұра>>2014ж
Жалпы мақсаттары :
А) Білімділік: Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласын, есептер шығаруда қолдануға үйрету.Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру.Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлекция жасату; ә)Дамытушылық: Алған білімдерін есептер шығаруда, аудан табуда қолдана білу,оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, дамыту.
Б)Тәрбиелік:Топпен жұмыс жасауға, өз білімдерін тиімді пайдалауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
А) Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып функцияны мәнін тауып, графигін салады.
ә) Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып, есептер шығарады;
б)Теориялық білімдерін , практикамен байлаыстырып түсіндіреді, зерттейді
Табыс критерийі
А) Анықталған интеграл .Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып функцияны мәнін тауып, графигін салу.
ә) Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып, есептер шығаруды үйрену
б)Теориялық білімдерін , практикамен байланыстырып берілген функцияны зерттейді.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың бүгінгі сабаққа білетін білімдері арқылы кіру:
Оқушылармен диалог құру арқылы сыни ойлауға үйрету,берілген білімді ұзақ мерзімге сақтауға ықпал ету;
Оқушыларды топпен бірлесе отырып, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың өзін-өзі бағалай білуі.
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс, <<Ойлан, жұптас,бірік>> әдісі,жұптық жұмыс <<Диалог>> , жеке жұмы, карточкамен жұмыс, тест орындау
Оқыту әдістері
Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясы,диалогтік оқыту, блум таксономиясы, бағалау, АКТ <<Ойлан, жұптас,бірік>> әдісі,
Сабақтың түрі :
Практикалық сабақ
Сабақтың әдісі:
Дәстүрлі емес, топтық жұмыс
Көрнекілігі :
Компьютер,интерактивті тақта,үлестірмелі қағздар,тест тапсырмалары,бағлау парағы, слайдтар, стикер, маркер,
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі
Үй тапсырмасын тексеру
Практикалық сабақ
Сергіту сәті
Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)
Үйге тапсырма беру
Бағалау
Рефлексия

Уақыты
ресурс
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Қолданылатын әдіс -тәсілдер
2 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық
2.Оқушылар шеңбер құрып, <<Амандасу>> тренинг
Сәлем дос (қолдарымен амандасу)
Сен қалайсың (арқасынан қағады)
Сен қайда болдың? (бір-бірінің құлақтарынан тартады)
Мен сағындым.(жүректерін қолдарына апарады)
Сен келдің (қолдарын жан-жаққа сермейді)
Келгенің тамаша болды!(Құшақтасады)
3.Топқа бөлу. Стикер арқылы
4.Бағалау парағын тарату ,бағалаушы сайлау.
Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ бағалаушысын сайлайды. Топ басшылары оқушылардың жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.
Топқа бөлу
4 мин
Білу

ІІ Үй жұмысын тексеру
<<Миға шабул>> әдісі
Топтарға тапсырма беру
Алғашқы функцияны табу кестесі
Функция
Алғашқы функцияның
жалпы түрі
f(x) =R
R - тұрақты
F(x)= kx + c

f(x) =xɑ
ɑ∈Z,ɑ!=-1

f(x) = 1x
F(x)= 2x+C
f(x)= sin x
F(x) = -cosx+C
f(x)= cos x
F(x) = sin x+C

F(x) = tg x +C

F(x)=-ctg x +C

Оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы үй тапсырмасын тексереді

Оқушылар өз жауаптарын топта талдап, топтан біреуі жауап береді.
Интербелсенді тақтада тексеріледі.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бірін-бірі бағалайды

Бір-бірін бағалау
2 мин
Түсіну
Диалогтық оқыту сұрақтары-жауап
Үй тапсырмасын қорытындылау
Әр топ бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.

15мин
Қолдану

Топпен жұмыс <<Ойлан,жұптас, бірік>> әдісі
І топ
Топтарға тапсырма беріледі.Тапсырманы жұппен ,топпен талдау.Берілген сызықтар мен шектелген фигураның ауданын табу

Шешуі

ІІ топ аралығында косинусойдасымен ОХ осінің арасындағы фигураның ауданын табыңыз.
Шығарылуы:

у

0

Интеграл таңбасының алдындағы 2 коэфициенті сызбада симметриялы орналасуына байланысты.
Жауабы: 2.

Оқушылар диалогқа түседі.Әр топ оқушылары өз постерін қорғайды.Қосыша сұрақтарға жауап береді.

Оқушы көшбасшы. АКТ

2мин
Сергіту сәті
Билейді

.
10 мин
Талдау
Топпен жұмыс <<Бірге ойланайық>> әдісі
Оқулықтан жұмыс
І топ №285 б)
ІІ топ №285 в)
Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтаға жазады
Жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау. Бір - бірін бағалау.
3мин
Жинақтау,
Деңгейлік тапсырмасы беріледі.
Үлестірмелі парақша таратылады.
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды әркім өз деңгейіне қарай есепті шығарады. Жауабы интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.

Диалогтік, жеке жұмыс
Сумативті бағалау критерии арқылы бағалайды
2 мин

Сабақты бекіту
Тест жұмысы
Тест сұрақтары.
f (x)= 4x3 + 2x4 - x5 функциясының туындысын табыңдар.
А) 4x2 + 8x - 5x3; B) 12x2 + 8x3 - 5x4; C) 12x2 + 8x3 - 5x3;
Д) 4x3 + 8x3 - 5x4;Е) 12x + 8x2 - 5x4;
13.f (x)= cos (3 - 4x) функциясының туындысын табыңдар.
А) sin (3 - 4x); В) 4 sin (3 - 4x); С) - sin (3 - 4x);
Д) ;Е) -4 sin (3 - 4x);
Есептеңіз
А) -1; В) 1; С) 2; Д) 4; Е) -2;

f (x)= x2 - 3x функциясының f (2) табыңыздар.
-3; B) -1; C) 1; Д) 0; E) 0,5;

f (x)= 0,5 cos 2x функциясының f ( ) табыңдар.
А) -0,5; В) -1; С) 1; Д) 0; Е) 0,5
Есептеңіздер x2dx.
А); В) 2; С) 0; Д); Е);

y = -3x+1 фукциясының алғашқы функциясын табыңдар.
А) -3x2 -x+c; В) - x + x2 +c; С) x-x2+ c;
Д) x+1,5x2+c; Е) -x - x2 +c;

f (x) = 4x2 +7x - 3 функциясының туындысын тауып
f (0) + f (-1) өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А) 6; В) 8; С) -8; Д) -9; Е) 9;
Оқушылар өз жауаптарын айтады.
Бір-бірін бағалайды.
1 мин
слайд
Үйге тапсырма беру. №287
Күнделіктеріне жазып алады.

2 мин
Бағалау
Бағалау
Бағалаушылар оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалайды.
Өз- өзін бағалау, бір бірін бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.
Формативті және суммативті бағалау
2 мин
стикер
Рефлекция
Сабақтан алған әсерін оқушылар стикерге жазып, рефлекция ағашына іледі?

Кері байланыс



Ұқсас жұмыстар
Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы туралы
Интегралды есептеу
Анықталған интеграл жайлы ақпарат
Алғашқы функция және интеграл
Жазық фигуралар
Жобалай оқыту технологиялары
Интеграл
11 класс қысқа мерзімді жоспар
Алғашқы функция және интегралды есептеуге есептер шығару
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Пәндер