Файл қосу

Ақпараттық құралдары негізінде балалардың танымдылық құзыреттілігін жетілдіру

Пән: Информатика
№29 <<Балауса>> МдҰ

Баяндама

Тақырыбы: <<Ақпараттық құралдары негізінде балалардың танымдылық құзыреттілігін жетілдіру>>

Компьютерлік сауаттылыққа үйрету мұғалімі:Б.Т.Губайдуллина

2015-2016 оқу жылы

Елбасының <<Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан>> атты жолдауында <<Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек>> десе, ІІІ-тарауы 18-баптың 17-тармақшасында <<Ақпараттық технологиялар мен ақпаратты таратудың жаңа нысандары бағытталған, мамандандырылған білім беру бағыттарын құру міндеті де алдымызда тұр>> делінген.
Яғни, бүгінгі күні білім беру жүйесі жаңа педагогикалық технологияның негізделуін және де ақпараттық құралдардың кеңіннен қолданылуын кажет етеді. Балалбақшада оқу тәрбие үрдісінде жаңа технологияны пайдалану заман талабынан туындап отырған мәселе.
Заманымызға сай қазіргі қоғамда ақпараттандыруда тәрбиеші ұстаздардың біліктілігін ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану саласын көтеру негізгі міндеттердің біріне айналды. Қазіргі заман талабына сай тәрбие мен таным саласына енгізілген жаңа бағыттағы тың үрдістерді әрбір тәрбиеші меңгеріп қана қоймай оны тәжірибеде орынды қолдана отырып, өз білімін, іскерлігін үнемі жетілдіріп отыруы тиіс. Жаңа өмірдің стандарты <<Жалпыға бірдей білім, өмір бойы білім алу>>.
Білім беру жүйесіндегі маңызды мәселелердің бірі-оқытудың жаңа технологияларын енгізу, халықаралық ғылыми коммуникациялық байланысқа шығу, білім беруді ақпараттандыру.
Ақпараттық технологияларды пайдаланудың 2 бағыты бар екендігі анықталды.
-Ақпараттық технологиялар білім,білік,дағдыны игеру үшін қажетті ресурс болып табылып, балалардың саналы тәрбие, сапалы білім алуына жағдай жасайды.
-Ақпараттық технологиялар оқу-тәрбие үрдісін қамтамасыз етеді.Ақпараттық және педагогикалық технологиялар негізінде мұғалімнің рөлін түбегейлі өзгертугемүмкіндік туды, мұғалім тек қана білімді алып жүруші ғана емес,сонымен қатар баланың өзіндік ақпараттық танымдық құзыреттілігін арттырады.

Әр педагогке қатысты ақпараттық технологияның айырылымас бөлігі инновациялық оқыту

Инновациялық оқыту дегеніміз-қазіргі кезеңде әлеуметтік,мәдени ортадағы білім беру әрекетінің нәтижесі.
Инновациялық (озық) білім беру деп - тұлғаның бағдарлы қөзқарасты, білімдегі дәлдікті, шығармашылық бастауды, сонымен бірге жаңа технологиялық мағлұматтарды игеруін айтады.
Инновациялық әдістер мен оқытудың ақпараттық технологияларының мақсаттары мен міндеттері:
1 Оқу іс әрекеттерді жаңаша ұйымдастыру.
2. Мұғалімнің рөлі мен қызметінің артуына жағдай жасау.
3. Теориялық, ғылыми-педагогикалық және психологиялық зерттеулерге сүйене отырып, балалардың құзыреттілігін қалыптастыру.
4. Баланың ойлау қабілеттерін арттырып, ақпараттық технологиялар негізінде ізденушілігін дамыту.
Инновациялық білім беру құралдарына аудио, видео құралдары, компьютер, интерактивты тақта, интернет, мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар, оқу әдістемелік көмек, инновациялық ақпараттық банк, инновациялық сайт жатады.
Жаңа ақпараттық технологияны оқыту-тәрбие үрдісінде қолдана отырып, біз неге үйрете аламыз?
1.Өз бетімен ойлауға.
2.Жаңа шешімдер табуға.
3.Ұжымдық өмір сүруге.
4.Шыдамды болуға.
5.Өзгелердің көзқарас пікірлерін тыңдай білуге.
6.Өзінің жеке болашағын жасақтауға.
7.Өз бетімен білім алуға.

<<Еліміздің ертеңі-бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында>>-деп елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай балабақшада баланың таным процесін ізгілендіру мақсатында көптеген оқу-тәрбие үрдістері, жан-жақты ұйымдастырылып өткізіледі.

3-7 жасқа дейін баланың негізгі іс-әрекеті ойын болса, осы кезеңде бала белгілі бір әлеуметтік рөлді қабылдайды. Баланы оқыту мен тәрбиелеуде күштеусіз бедел мен ықтиярсыз ойын түрлерін жүргізу арқылы балаға таным қалыптастыра аласыз.

Сондықтан жаңа стандарт негізінде баланың танымын қалыптастыру бағытында педагогтердің өз білімі мен кәсіби деңгейін жетілдіру кезек күттірмес мәселе.

Стандартта танымдылық құзыреттілік бөлімінде,ақпаратпен жұмыс көзделген.Онда балаланың жас ерекшеліктеріне қарай жаңа ақапартты қалай баланың бойына сіңіртуі жөнінде айтылған.
Онда 1 жастан 3 жасқа дейін.Түрлі ақпарат көздеріне қызығушылығын білдіреді.
3 жастан 5 жасқа дейін жаңа ақпаратты алудың қажеттілігін түсінеді
5 жастан 6жасқа дейін жаңа ақпаратты қалай ұсыну керектігін,оның кімге қызық екендігін түсінеді делінген.
Міне сондықтанда сізбен біз болып баланың бойына ақпараттық сіңдіру үшін жаңа ақпарат құрылғыларын тиімді пайдаланып,оны іске асыруға үлесімізді қосуымыз керек.
Ақпараттандыру технология арқылы заман талабынан сай әр оқу іс әрекетіне берер тиімділігі өте көп. Күнделікті сабаққа видео, аудио қондырғыларды мен теледидарды, компьютерді, интерактивтік тақта мен мультимедиалық проекторларды пайдалану үлкен нәтижелер беретініне әр мұғалім өзі көз жеткізіп отыр.
Қазіргі уақытта оқытудың 50-ден астам технологиялары бар. Олардың бала танымын қалыптастырып тұлға ретінде дамуы үшін маңызы зор.Олай болса келешек ұрпағымыздың жан-жақты, терең білімдіяғни интеллектаулды деңгейін жоғары болуына қойылатын талап зор.Заман талабына сай жаңашыл тұлға тәрбиелеуде нәтижелі жұмыс жасау алға қойған басты мақсат!



Ұқсас жұмыстар
Кітап - рухани қазына
Сабақ қорытындысын шығару
Информатика сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту
Оқу-тәрбие үдерісіндегі ақпараттық -қатынастық технология
Математика пәнін оқытуда жаңа технологияның тиімділігі және нәтижелігі
Математика сабағында оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Қосымша білім беру ұйымдары - оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың тиімді ортасы
Құзыретті оқушы
Информатика пәнін оқытуда ойын технологияларын қолдану
Жаңа ақпараттық технологияларда
Пәндер