Тура және кері санағыштары бар циклдер

Күні:
Пәні: информатика

Мұғалім: С. Жакосова.

Сынып 8ә

Оқу ісі меңг. : Н. Шамұратова.
Күні:: Тақырыбы
Пәні: информатика: Тура және кері санағыштары бар циклдер
Күні:: Жалпы мақсаттар
Пәні: информатика: Тура және кері санағыштары бар циклдер тақырыбын түсіндіре отырып, оқушыларға алгоритмдік тілде және Pascal программалау тілінде қайталану және параметрі бар қайталану командаларының жазылу пішінін кең ауқымды мәселелер класының циклдік алгоритмдерін көрнекі түрде жазудың құралы ретінде көрсету;
Күні:: Түйінді идеялар
Пәні: информатика: Тура және кері санағыштары бар циклдер туралы түсінік бере отырып өңдеу, программа құру дағдысын қалыптастыру;
Күні:: Әдіс-тәсілдер
Пәні: информатика: Топпен, АКТ, ДЖИГСО, кері байланыс.
Күні:: Күтілетін нәтиже
Пәні: информатика: Тура және кері санағыштары бар циклдерге қолданылатын операторлармен танысады, оларды бағдарламада қолданып үйренеді;
Күні:: Сабақтың типі
Пәні: информатика: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Күні:: Сабақтың әдісі
Пәні: информатика: Сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар
Күні:: Сабақтың көрнекілігі
Пәні: информатика: Интерактивті тақта, оқулық, слайд, деңгейлік тапсырмалар
Күні:: Сабақтың жоспары
Пәні: информатика: Мұғалімнің іс-әрекеті
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

Оқушының

іс-әрекеті

Күні:: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Пәні: информатика: 2-минут
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

І. Ұйымдастыру

Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру, оқушылармен амандасу, түгендеу, топқа бөлу;

І топ «қызыл түс»

ІІ топ «сары түс»

ІІІ топ «көк түс»

Топ ережесімен таныстыру;

Оқу ісі меңг. : Н. Шамұратова.: Мұғаліммен амандасады, сынып 3 топқа бөлінеді
Күні:: 5-минут
Пәні: информатика:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске алу:

  1. Циклдік алгоритм дегеніміз не?
  2. Циклдер неше түрге бөлінеді?
  3. Қайталану саны белгісіз циклдерге қандай операторлар қолданылады?
  4. While … do операторының программада жазылу үлгісі қандай?
  5. repeat …until операторының программада жазылу үлгісі қандай?
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә: топ болып өздерінің ойларын айтады.
Күні:: 2-минут
Пәні: информатика:

ІІІ. Қызығушылықты ояту.

«Ой қозғау»

  • Оқушылар, қайталануының саны алдын ала белгілі болатын циклдер де бар болады ма?
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә: Дәптерін ашып, күн жадысын, тақырыпты жазады.
Күні::
Пәні: информатика: 5-минут
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

IV. ДЖИГСО әдісі.

Жаңа сабақ.

Әр топқа оқып меңгеруге арналған материалдар үлестіріледі.

Қарастырылатын мәселе:

І ТОП:

FOR операторы туралы

ІІ ТОП:

to, downto операторлары туралы

ІІІ ТОП:

1, 2-мысал

Оқу ісі меңг. : Н. Шамұратова.: Әр топ жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Топ ішінде пікір алмасады.
Күні:: 10-минут
Пәні: информатика:

V. «Мағынаны ашу»

Тапсырма критерийлері:

Жауаптың нақты болуы:

Жеткілікті түсіндірілуі:

Тақырыптың ашылуы:

Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә: Оқушылар 1, 2, 3 деп санап қайтадан топқа бөлінеді. Постер қорғайды.
Күні:: 10-минут
Пәні: информатика:

VІ. Компьютермен жұмыс.

№1 тапсырма.

Латын алфавитінің барлық әріптерін баспаға басып шығар

№2 тапсырма.

Латын алфавитінің барлық әріптерін кері ретпен баспаға басып шығар

Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә: Есептің бағдарламасын тақтаға және компьютермен құрып шығарады
Күні:: 2-минут
Пәні: информатика:

VІІ. Қол саусақтарына арналған жаттығулар

  • Алақанды уқалау.
  • Қолды қысу
  • Білезіктен айналдыру

Көзге арналған жаттығулар.

  • Көзді бірнеше рет жыпылықтату.
  • Көзіңмен ақырын оң жаққа, жоғары, солға, төмен қарай

3-4 рет айналым жаса

Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

Жаттығуды

орындарында отырып орындау.

Күні::
Пәні: информатика: 2-мин
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

VІІІ. Топтық тапсырма.

№3. Сәйкестікті тап

For кері қарай

Do дейін

To үшін

Downto орындау

Оқу ісі меңг. : Н. Шамұратова.: Тақтада сәйкестендіреді
Күні::
Пәні: информатика: 4-минут
Мұғалім: С. Жакосова.Сынып 8ә:

ІХ. Тест

  1. For операторы қандай жағдайда қолданылады?

А) қайталау саны алдын ала белгілі болған жағдайда;

в) шартты соңынан тексеретін жағдайда;

с) Қайталау саны белгісіз болған жағдайда;

д) Тек қайталау шарты берілген жағдайда;

2) For операторының жазылу пішімінің қайсысы дұрыс?

А) for <оператор> ; = < айнымалы> to < өрнек>:

for <оператор>:-< > do < айнымалы>;

В) for <өрнек> ; = < айнымалы> to < >; for <оператор>:-< оператор > do <айнымалы>;

С) for < айнымалы>:=<Х бас > to Х соң do < оператор > ;

for < айнымалы>:=<Х бас > downto Х соң do < оператор > ;

д) for <өрнек> ; = < айнымалы> to < оператор>;

for <оператор>: - <> do <айнымалы>;

3) Егер қадам


Ұқсас жұмыстар
Тура жане кері есепшоты бар циклдер
Циклдік алгоритм. 9 сынып
Деңгейлік тапсырма. Ашық сабақ
Асықты іздеу алгоритмі
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Бедербелгілік шамалар. 9 сынып
Алгоритмнің орындалу
Цикл айнымалысы
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы
Repeat операторының қызыметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz