Инклюзивті оқыту-заман талабы

03. 03. 2016
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы
03. 03. 2016: Мақсаты
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы:

Инклюзивті білім беру туралы мағлұмат беру.

Мектептегі инклюзивті оқытудың тиімділігі мен кездесетін қиындықтарына тоқталу, өз пікірлерін жеткізу, іс-тәжірбиелерік тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.

03. 03. 2016: Оқыту нәтижесі
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы: Топтық жұмыс атқару арқылы инклюзивті білім берудің ерекшелегін айқындайды.
03. 03. 2016: Негізгі идея
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы: «Бәріміз бірдейміз, кемсітуді білмейміз»
03. 03. 2016: Сабақта қолданылатын материалдар
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы: А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам, постер,
03. 03. 2016: Оқыту әдістері
Коучинг тақырыбы: Инклюзивті оқыту-заман талабы: АКТ, топтық жұмыс түрлері, сын тұрғысынан ойлау, ОүО, ОБ
Уақыт
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Уақыт:

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

(10 мин)

Коучтің іс-әрекеті: Мақсаты: Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоционалды жігер беру, бірін-бірі кеңірек танып білуге, қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға және кыс мезгіліндегі шаршағандықтарын төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Коучингте жұмыс жасауға дайындалады.

3-жаттығу

Қатысушыларды екі қатар сапқа тұрғызу керек.

Нұсқаулық.

Барлық тапсырманы біз үнсіз жасаймыз, мүмкіндігінше әр тапсырманы жылдам және дұрыс жасауға ұмтылу керек.

Бірінші тапсырма бой өлшемі бойынша сапқа тұру керек.

Екінші тапсырма саптың басына туған айларының, күндерінің ретімен тұру керек.

Үшінші тапсырма саптың басына көзі қою қара адам тұруы керек, ал саптың соңында шашы ең ашық түсті адам тұруы керек.

Қарсы топ мүшелеріне тексерту керек.

Уақыт:

«Ой шақыру»

( 15 мин)

Мұғалімдердің тақырыпты айқындауы

Коучтің іс-әрекеті:

«Мұғалім үні» жұмысы

1Мен өзімді құрметтеймін. . . .

2. Мен өз мамандығымды жақсы көремін, өйткені. . .

3. Маған осы ұжымда жұмыс жасаған ұнайды. . .

Кіріспе сөз

Бейнематериал көрсету

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер атақты жазушылармен ғалымдардың ұстаздар туралы айтқан сөздерін тыңдайды, көреді, ой түйеді. Мұғалім үнін қалыптастыру үшін сұрақтарға жауап береді.
Уақыт:

Тақырып бойынша білім қалыптастыру

(10 мин)

Коучтің іс-әрекеті:

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері

  1. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы
  2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
  3. Барлық адам бір-біріне қажет.
  4. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберіңде жүзеге асады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Таныстырылым көріп, ресурстарды оқып, пікір білдіреді.
Уақыт:

Топқа бөліну

( 5 мин)

Коучтің іс-әрекеті:

Топқа бөліну «Орнынды тап»

Гүлдердің суреттерін ұсынады, сол арқылы олар үш топқа бөлінеді.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер «Лола гүлі», «Раушан гүлі», «Хризантема гүлі»аттарымен үш топқа бөлінеді
Уақыт:

1-тапсырма

( 15 мин)

2-тапсырма

( 15 мин)

Коучтің іс-әрекеті:

Тапсырма ұсынып, жұмыс тәртібімен таныстырады.

І тапсырма

1-топ тапсырмасы.

Инклюзивті білім беруге дайынбыз ба?Қандай балалар оқытылуы қажет?

2-топ тапсырмасы:

Сау баланың ата-анасының көзқарасы қандай?

3-топ тапсырмасы:

Инклюзивті білім берудегі қиындықтар?

ІІ тапсырма

«Инклюзивті мектептің жобасы»

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Топ мүшелері бірлесіп жұмыс жасайды.

Постер толтырып, оны қорғауға дайындайды.

Уақыт:

Бағалау

(5 мин)

Коучтің іс-әрекеті: Коуч бағалау түрін түсіндіреді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: « Екі жұлдыз, бір тілек» бойынша бағалайды.
Уақыт:

Сергіу сәті

( 5 мин)

Коучтің іс-әрекеті: Караоке қазақша ән айтуды ұсынады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер қосылып ән салады.
Уақыт:

Рефлексия

( 10 мин)

Коучтің іс-әрекеті:

Шамадан, еттартқыш, кәрзинке.

Тақтаға осы заттардың суреті ілінеді.

Тапсырма:осы коучингте алған тапсырманы не істейтіндерін аңықтау.

Шамадан-әрі қарай сабақ барысында алған білімімді салып қоям.

Еттартқыш-мәліметті қайта қараймын.

Кәрзинке-мүлдем керек емес мәліметтер.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер коучинг барысында алған білімдерін сараптайды.

«Инклюзивті оқыту-заман талабы «тақырыбындағы коучингке

Әбдіғаппарова Гүлмира Қанжарбайқызының рефлексивтік есебі

2016 жылдың 3 наурыз күні мектеп мұғалімдерімен «Инклюзивті оқыту-заман талабы» деген тақырыпта коучинг өткіздім. Мақсаты: ұстаздарға инклюзивті білім беру - білім алудағы барлығының, соның ішінде ерекше қажеттілігі бар балалардың, қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында жалпы білім беруді дамытуға арналған мемлекет саясаты екендігі туралы түсінік беру.

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беру туралы мағлұмат беру.

Мектептегі инклюзивті оқытудың тиімділігі мен кездесетін қиындықтарына тоқталу, өз пікірлерін жеткізу, іс-тәжірбиелерік тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту. Топқа бөлу арқылы достыққа, ұйымшылдыққа және көшбасшылыққа тәрбиелеу;
Коучинг барсысында мұғaлiмдeргe пcихoлoгиялық дaйындық жүргiзiлдi. Мақсаты: Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоционалды жігер беру, бірін-бірі кеңірек танып білуге, қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға және кыс мезгіліндегі шаршағандықтарын төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру.

«Оқушы үні» жұмысының ізімен «Мұғалім үні» тақырыбында жұмыс жүргіздім. Мұғалімдер үш сұрақтың біріне жауап берді. Бір-бірімен ашық пікір айтуға дайын екендерін білдірді.

Одан кейін «Инклюзив» сөзін қалай түсінетіндері жайлы аңықтау мақсатында АҚТ пайдалану арқылы таныстырылым көріп, ой қалыптастырды. Ресурс-материалдарды оқу арқылы инклюзивті оқытудың негізгі принциптерін білді. Олар:

  1. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
  2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
  3. Барлық адам бір-біріне қажет.

4. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберіңде жүзеге асады.

C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0011.jpg C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0013.jpg

C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0019.jpg C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0012.jpg
Ocыдан кeйiн мұғалімдер « Орнынды тап» ойыны арқылы үш топқа бөлінді және де топтарының гүлдер аттарымен атады.

Топтық жұмыс барысында 1-топ «Инклюзивті білім беруге дайынбыз ба?Қандай балалар оқытылуы қажет?», 2-топ-«Сау баланың ата-анасының көзқарасы қандай?», 3-топ -«Инклюзивті білім берудегі қиындықтар?» сұрақтарына мектеп мұғалімдері жауап іздеді. Ұстаздар мүмкіндігі шектеулі жандармен істелініп жатқан жұмыстың жақсы, жаман жақтарын қарастырып, болашақта шешілетін мәселелер туралы өз ойларын барынша жеткізуге тырысты.

Екінші тапсырма жоба дайындау болды. Топ мүшелеріне «Инклюзивті мектептің жобасы» тапсырмасы берілді. Постер жасап, оны қорғады. Бір-бірін бағалау мақсатында «Екі жұлдыз, бір тілек» айтты. Топ мүшелері бір-бірін әділ бағалап, келісетін ойлары туралы пікір білдірді.

C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0007.jpg C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0016.jpg C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0021.jpg C:\Users\11\Desktop\Фото\IMG-20160216-WA0002.jpg


Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру
Инклюзивті сыныптардағы білім беруді ұйымдастыру
«жаңалыққа жаны жақын жандар» қатысқан таныстырылым
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Мектепке дейінгі білім беру бойынша әдіскер жұмысының ерекшеліктері
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік ортаға енгізудің негізгі бір факторы, ортаны мүмкіндігі шектеулі баланы қабылдауға дайындау
Инклюзивті оқыту
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Әлеуметтік педагогтың даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz