Тригонометриялық формулаларға есептер шығару

Әлия Молдағұлова атындағы №173 орта мектебі

«Б екітемін »

директорының оқу-тәрбие

ісі жөніндегі орынбасары

Г. М. Биманова

9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Математика пәнінің мұғалімі Алтаева Қарлығаш Амангелдіқызы
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:
Күн: 27 ақпан 2015 ж
Сыныбы: 9 «Г»
Пәні: алгебра
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Сабақтың тақырыбы
Тригонометриялық формулаларға есептер шығару
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

Сілтеме

Дерек көздері:

Білім стандарты, оқулық математика 9 - сынып авт: Ә. Шыныбеков «Алгебра» «Атамұра» баспасы, 2013 ж. Интернет көздері.
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Жалпы мақсаты
Тригонометриялық формулаларды есептер шығаруда тиімді қолдануға машықтану
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Оқушылар үшін күтілетін нәтиже
  • Тригонометриялық формулаларды есептер шығаруда қолданып үйренеді;
  • Оқушылар топ болып түрлі тапсырмаларды орындайды;
  • Өз жұмыстарын және өзгені бағалайды;
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Тапсырмалар/ Wiki материалдары/
Интерактивті тақта, Берілетін тапсырмалар және олардың дұрыс жауаптары, интернет желісінен алынған материалдар (притча), оқулық, тест тапсырмалары.
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

СТО

«Раунд Робин»

«Келесі, әрі қарай»

«Кеңейтілген тапрсырмалар»

  1. Диалогтік оқыту
  2. Жеке жұмыс.
  3. Топтық жұмыс.
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Орындалатын жұмыстар
  1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
  2. Оқушыларды топқа бөлу.
  3. Үй тапсырмасын тексеру.
  4. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау.
  5. «Раунд Робин» әдісі бойынша өтілген тақырыптарды қайталау.
  6. Тақырып бойынша тапсырмаларды орындау.
  7. Ашық журналды толтыру.
  8. Рефлексия.
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

Кіріспе

І. Ұйымдастыру бөлімі.

1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

-Оқушылар бүгін мен сіздерге мынадай ұлағатты сөздерді ұсынғым келіп отыр:

«Білек керек заманда,

Ешкімге есе бермедік.

Білімге сенген заманда,

Қапы қалып жүрмелік»

және бірі

Білімнен жақсырақ қазына болмас,

Ол бір тасқын бұлақ суы сарқылмас».

Осы сөздерден сіздердің алатын моральдарыңыз қандай болмақ?

-Ендеше, бүгінде әр саналы адамға қымбат болып табылатын білім қазыналарыңыз толыға түссін деген тілекпен сабағымызды бастаймыз.

Біз Тригонометрия элементтері тарауын тәмамдауға жақын қалдық. Өтілген тақырыптар бойынша өз білім-білігімізді бекіту үшін бүгінгі сабағымызды «Тригонометриялық формулаларға» есептер шығару тақырыбына арнаймыз

Оқушылар өз ойларын айтады.
9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

2. Топқа бөлу

1 минут

Оқушыларды тригонометриялық функциялардың атауларымен 3 топқа бөледі.

Синус, косинус, тангенс және котангенс атаулары жазылған суреттерді алып, топтасады.

Топ мүшелерін сайлап алады. Ашық журналмен танысады.

9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

Тұсаукесер

Үй тапсырмасын тексеру

2 минут

5 минут

А) Дидактикалық материалдардан 5 есеп

Ә) ҰБТ немесе ОЖСБ тест кітапшаларынан осы тақырыптар бойынша 5 есеп жинақтап келу және оны шығару

Қосымша 1

Әр оқушы А тапсырмасын интерактивті тақта арқылы өз жұмысын тексереді.

«Ә» тапсырмасы бойынша топ мүшелері таңдаған екіесеп тақтаға жазылады. Әр топ өз тобының «Ә» тапсырмасын дәптерге түсіреді.

Күннің ретін, сабақтың тақырыбын жазады.

«Сәйкес жұлдыздар»

Топ басшысы дұрыс жауаптар санына сәйкес әр оқушыға жұлдыздарды салып отырады. «Ә» тапсырмасы орындалып келген жағдайда бір жұлдыз салады.

9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

Негізгі бөлім

  1. «Келесі, әрі қарай»

7 минут

  1. «Раунд Робин»

7 минут

  1. «Жылдам есепте»

4 минут

  1. «Қатені тап»

3 минут

  1. «Дәлелде»

3 минут

  1. Сергіту.

2 минут

  1. «Келешекке көмек»

Тест тапсырм.

5 минут

Әр топқа кеңейтілген ашық сұрақтар қойылады. Жылдам әрі, дұрыс жауап беруі тиіс. Егер қиналған сұрақтары болса, «әрі қарай» деп келесі сұрақты тыңдай алады. Қосымша 2

3 топқа үш плакат беріледі. Өтілген тақырыптар бойынша, ережелер немесе есеп шығару барысында қолданылатын формулаларды тізіп шығуы керек. Әрбір екі минут сайын плакат келесі топқа ауысып отырады. Топтың жұмысы өзіне қайтып келгенше жалғасады.

Формулалар тақтаға бүгінгі жұмыстарына көмекші құрал ретінде тақтаға магниттің көмегімен ілінеді.

Үш топқа есептеуге әр түрлі екі есептен беріледі.

Қосымша 3

Қатесі бар формулалар және есептер беріледі. Топ болып қатені табуы керек.

Қосымша 4

Оқулықпен жұмыс

Притча тамашалайды

ОЖСБ, ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттер беріледі.

Қосымша 6

Әр топ 2 минуттың ішінде барынша көп сұраққа дұрыс жауап беруі тиіс. Ұпай жұлдыз түрінде жауап берген оқушыға қойылады.

Оқулықты немесе басқа да ақпарат көздерін пайдаланбай қажетті деп тапқан формулаларды жазып, сызбаларды сызады. Екі минут сайын плакаттарын келесі топқа ауыстырып отырады. Алдына келген өзге топтың жұмысына жеткіліксіз формулаларды жаза түседі. Жұмыстарын тақтаға іледі. Өз білімдерін өзге топтың оқушыларымен салыстырады, таразылайды, қажеттісін санаға сіңіреді.

Өз тобына берілген есептерді топ болып шығарады, тақтаға жазады. Өзге топтың есебін тексереді, болып жатса қатені табады.

Берілген тапсырмадан қатені табады және тақтаға жазады. Әр топ өз жұмыстарын дәптерге түсіріп отырады.

№ 777 есепті топ болып шығарады.

Қосымша 5

«Бәрі сенің қолыңда» притчаны тамашалайды

Жеке жұмыс.

Әр оқушы ИТ көрсетілген ортақ тапсырманы жеке орындайды, дұрыс жауаптарымен салыстырып, өз жауаптарын тексереді.

Жұмыс барысында белсенді жұмыс жасаған оқушыларға топ мүшелері жұлдыздарды салып отырады.

Топ шешімімен есеп шығаруда белсенділік көрсеткен оқушылар өз жұлдыздарын алады. Өзге топтың есебінен қате тапқан оқушыға да жұлдыз беріледі.

Дұрыс жауаптарына сәйкес жұлдыз санын салады.

9 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар:

Қорытынды

  1. Бағалау

1 минут

  1. Рефлексия

1 минут

  1. Үйге тапсырма

1 минут

Қорытынды формативті мұғалім жариялайды, мадақтайды.

«Блоб ағашы»

-Оқушылар бүгінгі сабағымызға рефлексияны Блоб ағашы арқылы жасаймыз. Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлеріңізді, іс-әрекеттеріңізді, топтағы өз орныңызды мына суретте бейнеленген адамдарға жүрек стикерін жапсыру арқылы көрсетулеріңізді сұраймын.

№776, 778

Тест жинақтарынан 10 есеп шығару.

Әр топ өз ашық журналдарын тақтаға іледі.

Жүрек стикерін өзі қалаған жеріне жапсырады. Өзіне бүгінгі сабақ бойынша баға береді.

Қосымша 1

Үй тапсырмасын тексеру

𝟏 . 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 𝐜 𝐭 𝐠 𝛂 = 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 = 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 \mathbf{1. \ \ sin\alpha \bullet ctg\alpha = sin\alpha \bullet}\frac{\mathbf{cos\alpha}}{\mathbf{sin\alpha}}\mathbf{= cos\alpha} ;

𝟐 . 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 𝐜 𝐭 𝐠 𝛂 = 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 = 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 𝐜 𝐨 𝐬 𝛂 = 𝟎 \mathbf{2\ . cos\alpha - \ sin\alpha\ \bullet ctg\alpha = cos\alpha - \ sin\alpha \bullet}\frac{\mathbf{cos\alpha}}{\mathbf{sin\alpha}}\mathbf{= cos\alpha - cos\alpha = 0} ;

𝟑 𝟏 + 𝐬 𝐢 𝐧 𝛑 𝟔 + 𝐬𝐢𝐧 𝟐 𝛑 𝟔 + 𝐬𝐢𝐧 𝟑 𝛑 𝟔 + 𝐬𝐢𝐧 𝟒 𝛑 𝟔 = 𝟏 + 𝟏 𝟐 + 𝟏 𝟒 + 𝟏 𝟖 + 𝟏 𝟏𝟔 = 𝟏 𝟏𝟓 𝟏𝟔 \mathbf{3\ \ 1 + sin}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{6}}\mathbf{+}\mathbf{\sin}^{\mathbf{2}}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{6}}\mathbf{+}\mathbf{\sin}^{\mathbf{3}}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{6}}\mathbf{+}\mathbf{\sin}^{\mathbf{4}}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{6}}\mathbf{= 1 +}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{4}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{8}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{16}}\mathbf{= 1}\frac{\mathbf{15}}{\mathbf{16}} ;

𝟒 . 𝐭 𝐠 𝟕𝟓𝟎 𝟎 + 𝟐 𝐬𝐢𝐧 𝟑𝟑𝟎 𝟎 = 𝐭 𝐠 𝟑 𝟎 𝟎 𝟐 𝐬𝐢𝐧 𝟑𝟎 𝟎 = 𝟑 𝟑 𝟐 𝟏 𝟐 = 𝟑 𝟑 𝟏 ; \mathbf{4. \ \ tg}\mathbf{750}^{\mathbf{0}}\mathbf{+ 2\sin}\mathbf{330}^{\mathbf{0}}\mathbf{= tg3}\mathbf{0}^{\mathbf{0}}\mathbf{- 2\sin}\mathbf{30}^{\mathbf{0}}\mathbf{=}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{3}}\mathbf{- 2 \bullet}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}\mathbf{=}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{3}}\mathbf{- 1; }

𝟓 . 𝟎 < 𝛂 < 𝛑 𝟐 𝛑 < 𝛃 < 𝟑 𝛑 𝟐 \mathbf{5. \ 0 < \alpha <}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{2}}\mathbf{\ \ \ \ \ \ \pi < \beta <}\frac{\mathbf{3\pi}}{\mathbf{2}} cos 𝛂 = 𝟓 𝟏𝟑 𝐬 𝐢 𝐧 𝛃 = 0. 6 \mathbf{\alpha =}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{13}}\mathbf{\ \ \ \ \ sin\beta = - 0. 6\ \ \ }

𝐬𝐢𝐧 ( 𝛂 𝛃 ) = ? \mathbf{\sin}\left( \mathbf{\alpha - \beta} \right) \mathbf{= ?}

𝐬 𝐢 𝐧 𝛂 = 𝟏 𝐜𝐨𝐬 𝟐 𝛂 = 𝟏 𝟐𝟓 𝟏𝟔𝟗 = 𝟏𝟒𝟒 𝟏𝟔𝟗 = 𝟏𝟐 𝟏𝟑 \mathbf{sin\alpha =}\sqrt{\mathbf{1 -}\mathbf{\cos}^{\mathbf{2}}\mathbf{\alpha}}\mathbf{=}\sqrt{\mathbf{1 -}\frac{\mathbf{25}}{\mathbf{169}}}\mathbf{=}\sqrt{\frac{\mathbf{144}}{\mathbf{169}}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{12}}{\mathbf{13}}

𝐜 𝐨 𝐬 𝛃 = \mathbf{cos\beta = -} 𝟏 𝐬𝐢𝐧 𝟐 𝛃 = 𝟏 0. 36 = 0. 64 = 0. 8 \sqrt{\mathbf{1 -}\mathbf{\sin}^{\mathbf{2}}\mathbf{\beta}}\mathbf{= -}\sqrt{\mathbf{1 - 0. 36}}\mathbf{= -}\sqrt{\mathbf{0. 64}}\mathbf{= - 0. 8}

𝐬𝐢𝐧 ( 𝛂 𝛃 ) = 𝟏𝟐 𝟏𝟑 ( 𝟒 𝟓 ) + 𝟓 𝟏𝟑 𝟑 𝟓 = 𝟑𝟑 𝟔𝟓 \mathbf{\sin}\left( \mathbf{\alpha - \beta} \right) \mathbf{= \ }\frac{\mathbf{12}}{\mathbf{13}}\mathbf{\bullet}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{5}} \right) \mathbf{+}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{13}}\mathbf{\bullet}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{5}}\mathbf{= -}\frac{\mathbf{33}}{\mathbf{65}}

Қосымша 2

«Келесі, әрі қарай»

«Синус» тобына

  1. 𝐬𝐢𝐧𝟐𝟒𝟎𝟎\mathbf{\sin}\mathbf{\ 240}^{\mathbf{0}}өрнегінің таңбасы . . . (-)
  2. 𝐜𝐨𝐬𝟒𝟓𝟎мәнінегетең?\mathbf{\cos}\mathbf{45}^{\mathbf{0}}\mathbf{\ мәні\ неге\ тең?}(𝟐𝟐\frac{\sqrt{\mathbf{2}}}{\mathbf{2}})
  3. (косинус) \mathbf{Жұп\ тригонометриялық\ функцияны\ ата\ }\left( \mathbf{косинус} \right)
  4. 𝐭𝐠𝛂•𝐜𝐭𝐠𝛂=\mathbf{tg}\mathbf{\alpha \bullet}\mathbf{ctg}\mathbf{\alpha =}теңдігі неге тең? (1)
  5. 𝟑𝛑𝟐\frac{\mathbf{3\pi}}{\mathbf{2}}бұрышын градуспен өрнекте
  6. 𝐬𝐢𝐧(𝟗𝟎𝟎−𝛂) =?(𝐜𝐨𝐬𝛂) \mathbf{\ sin}\left( \mathbf{90}^{\mathbf{0}}\mathbf{- \alpha} \right) \mathbf{= ?\ \ }\left( \mathbf{cos\alpha} \right)

«Косинус» тобына

  1. 𝐭𝐠(−𝟒𝟎𝟎) \mathbf{tg}\mathbf{\ ( - 40}^{\mathbf{0}}\mathbf{) }өрнегінің таңбасы . . . (-)
  2. 𝐜𝐨𝐬𝟔𝟎𝟎мәнінегетең?\mathbf{\cos}\mathbf{60}^{\mathbf{0}}\mathbf{\ мәні\ неге\ тең?}(𝟏𝟐\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}})
  3. Тақ тригонометриялық функцияларды ата (синус, тангенс, котангенс)
  4. 30 градусты радианмен өрнекте (𝛑𝟔\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{6}})
  5. 𝐭𝐠(𝟏𝟖𝟎𝟎+𝛂) ?(𝐭𝐠𝛂) \mathbf{tg}\left( \mathbf{18}\mathbf{0}^{\mathbf{0}}\mathbf{+ \alpha} \right) \mathbf{\ келтіру\ формуласы\ неге\ тең?(tg\alpha) }
  6. 𝐜𝐨𝐬(𝛂+𝛃) =\mathbf{\cos}\left( \mathbf{\alpha + \beta} \right) \mathbf{= \ }? (𝐜𝐨𝐬𝛂𝐜𝐨𝐬𝛃−𝐬𝐢𝐧𝛂𝐬𝐢𝐧𝛃\mathbf{cos\alpha cos\beta - sin\alpha sin\beta})

«Тангенс және котангенс» тобына

  1. 𝐜𝐨𝐬𝟕𝟑𝟎𝟎{\mathbf{\ }\mathbf{\cos}\mathbf{73}\mathbf{0}}^{\mathbf{0}}өрнегінің таңбасы . . . (-)
  2. 𝐭𝐠𝟒𝟓𝟎мәнінегетең?\mathbf{tg}\mathbf{45}^{\mathbf{0}}\mathbf{\ мәні\ неге\ тең?}(𝟏\mathbf{1})
  3. 𝐜𝐨𝐬𝛂+𝐬𝐢𝐧𝟐𝛂\mathbf{cos\alpha +}\mathbf{\sin}^{\mathbf{2}}\mathbf{\alpha\ }функциясының тақ-жұптығын анықтаңдар (жұп)
  4. 2П градуспен өрнекте (𝟑𝟔𝟎𝟎\mathbf{36}\mathbf{0}^{\mathbf{0}})
  5. 𝐜𝐨𝐬(𝟑𝟔𝟎𝟎−𝛂) ?(𝐜𝐨𝐬𝛂) \mathbf{\cos}\left( \mathbf{36}\mathbf{0}^{\mathbf{0}}\mathbf{- \alpha} \right) \mathbf{\ келтіру\ формуласы\ неге\ тең?(cos\alpha) }
  6. 𝐬𝐢𝐧(𝛂−𝛃) =\mathbf{\sin}\left( \mathbf{\alpha - \beta} \right) \mathbf{= \ }? (𝐬𝐢𝐧𝛂𝐜𝐨𝐬𝛃−𝐜𝐨𝐬𝛂𝐬𝐢𝐧𝛃\mathbf{sin\alpha cos\beta - cos\alpha sin\beta})

Қосымша 3

«Жылдам есепте!»

«Синус» тобына


Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Келтіру формулалары
Формулаларды еңгізу
Химиядан үйірме жоспары.8 сынып
Есептер шығару .есептер шығару дағдыларын қалыптастыру
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерге есептер шығару
Келтіру формулалары тақырыбына есептер шығару
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Кері тригонометриялық теңдеу, теңсіздіктер
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz